Tekee mieli naista

mies yksin

Halailla ja nukkua sen vieressä lähekkäin. Aamulla vois sitten rakastella.

17

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiiHannaaaaa

ihanaa

• ssici

Kuulostaa kyllä ihanalta, mutta miksi ihmeessä miehet aina haluaa aamulla? Tämä on yksi harvoja mysteereitä, joita en ole vielä selvittänyt. Tai on mulla teoria, kyllä.

• yks atm

Testosteroni erittyy yöllä nukkuessa ja aamuisin miehen testosteronitaso on korkeimmillaan, laskee iltaa kohti.

• eklvis

minä haluan aamulla illalla yöllä tekee mieli naista pakko saada rietasta seksiä

• mies yksin.

Aamulla on niin rentoutunut ja stondis on aina kova. Emmä osaa selittää sitä. Panettaa vaan aamulla aina.

• ssici

No kohtahan se on taas aamu :)

• Atm ytm ja kaveri

Itte ainakaan aamusin psyty panemaan haluun aina kuselle ennen sitä.

• fhghgdfvv

Kova kusihätä aamulla aiheuttaa miehille aamuseisokin

• Aamuinen kommellus

Kerran heräsin siihen kun yöksi jäänyt baarihoito ratsasti päälläni. Oli luullut kusistondistani kiihotukseksi. Oli pakko keskeyttää homma ja mennä kuselle. En kuitenkaan saanut kustua kun muna oli jäykkänä, joten päätin vetää nopeasti hanskaan. Tilanteen absurdius alkoi naurattamaan ja muija tuli vessaan katsomaan mikä naurattaa. Meikäläinen vetää käteen ja nauraa pöntöllä. Muija lähti kämpästä siltä seisomalta eikä kuulunut jälkeenpäin.

• Trabantos
        Aamuinen kommellus kirjoitti:

Kerran heräsin siihen kun yöksi jäänyt baarihoito ratsasti päälläni. Oli luullut kusistondistani kiihotukseksi. Oli pakko keskeyttää homma ja mennä kuselle. En kuitenkaan saanut kustua kun muna oli jäykkänä, joten päätin vetää nopeasti hanskaan. Tilanteen absurdius alkoi naurattamaan ja muija tuli vessaan katsomaan mikä naurattaa. Meikäläinen vetää käteen ja nauraa pöntöllä. Muija lähti kämpästä siltä seisomalta eikä kuulunut jälkeenpäin.

Ahhahha!! Tää oli hyvä, kusilukon aiheuttama kommellus :D :D

• Ketäpä ei niin tekis... erästä tiettyä tulee väliin kyllä ajateltua jota eilen näin. Upea nainen kyl on... kiinnostais kyl tutustua siihen vähän enemmänkin, mut tunne ei varmaan ole molemmin puolinen. Semmonen fiilis ainakin jäi et häntä ei kiinnosta.
      Se on kyl tuttuakin tutumpaa et ne joista olisin kiinnostunut eivät ole musta ja päinvastoin. Koskaan ne ei kohtaa...

• murru1

semosta se on

• perus jätkä.

Baarissa kun on päässyt naisen juttusille niin sitten tulee aina kaveri pilaaman kaiken ja selittämään siihen jotain kännissä kuin mikä ja naisen kiinnostus lopahtaa. Olenkin nykyään mennyt yksin baariin ja silloin on onnistunut paremmin ja olen saanut naisen viereeni nukkumaan. Enkä aina ole edes seksiä saanut enkä edes pyytänyt.

• kaksviitone

Oon samaa mieltä, yksin käydessä ei kaverit sotke kuvioita eikä tarvitse huolehtia seuranpidosta kavereille. Aikaa on ollennaiseen, eli uusiin ihmisiin tutustumiseen!

• eklvis

kuulostaa kivalta

• eklvis

tykkäätekö nuolla naisen peppureikää minä tykkään

• eklvis

naiset täällä kokovartalon nuolija tiedän että haluaisitte 0451029377

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4181
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1474
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      96
      1343
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1251
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      62
      1212
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1140
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1134
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe