kokemuksia afrikkalaisista miehistä?

seija simplemind

millaisia ovat?

27

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

      valehtelevia pettureita, näin lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna :)

      • porreli

        Kieroja omanhyödyn tavoittelijoita, myisivät vaikka äitinsä rahan takia, empatiakyvyttömiä, useimmat laiskoja, teeskentelevät rakastavansa, sekin vain olen ja rahan takia.


    • annukka8

      Suppean kokemukseni pohjalta voin kertoa jotain hyvääkin. Ovat tarkempia siisteydestään ja hygieniasta, kuin suomalaiset yksilöt joiden kanssa olen ollut tekemisissä, välittömiä ja nopeita toiminnassaan sekä ympärileikattuja.

      • mitähän olet

        Kongossa ei kyllä leikata esinahkaa edes ruoaksi. Sudanilainen sinua tuskin on jyystänyt.


      • annukka8
        mitähän olet kirjoitti:

        Kongossa ei kyllä leikata esinahkaa edes ruoaksi. Sudanilainen sinua tuskin on jyystänyt.

        Hyvä tietää. Afrikka on sen verran laaja alue, että en vielä ole ehtinyt perehtyä kaikkiin sen moniin erilaisiin kulttuureihin. Jyystö? Jos tuo tarkoittaa sitä mitä luulen, niin sitä ei omakohtaiset kokemukseni tue lainkaan ovat enemmänkin päinvastaisia.


    • sinttari

      Itse seurustelen afrikkalaisen miehen kanssa ja en voisi onnellisempi olla. Ja hän kyllä oikeasti rakastaa, rahaa on enemmän kuin minulla, on luotettava ja ottaa huomioon. Minulle aivan täydellinen kumppani, enkä vaihtaisi! :)

      • Ope jope

        Kato, joku työtön tyttö on päässy kielikurssilaisen morsiammeksi.


      • pallojalka

        Rakastaa rakastaa, kyllä uskotaan, mut uskot sä ihan tosissasi, kun täällä pitää vakuutella. Muslimit ainakin osaavat rakastaa ihan aidosti, hehheh.


      • 5+12
        pallojalka kirjoitti:

        Rakastaa rakastaa, kyllä uskotaan, mut uskot sä ihan tosissasi, kun täällä pitää vakuutella. Muslimit ainakin osaavat rakastaa ihan aidosti, hehheh.

        tosiaan niin kun joku muukin jo mainitsi, afrikka on niin iso alue. Sama kun kysyisit kokemuksia eurooppalaisista miehistä. Ja ihan by the way jos kysyt noin niin eroja löytyy vaikka kui paljon ihan suomalaisistakin miehistä :-D joku rakastaa aidosti ja joku ei. Kai se on iha ihmisistä kiinni ja se pitää itte selvittää.


    • Anonyymi

      rotupetturin palkka on kuolema

    • Anonyymi

      Epäluotettavia. Seksi voi olla Hyvää kunnes saat jonkun taudin.

    • Anonyymi

      Urpoja

      • Anonyymi

        Joo, sulattaa pakastekanaa JUOKSEVAN LÄMPIMÄN VEDEN ALLA, kun vesi ei maksa mitään sen sisältyessä vuokraan.

        Todellinen URPO!!! 🤣


    • Anonyymi

      Alistavia, dominoivia, kaksinaamaisia, vätyksiä, epäluotettavia, ahneita, valehtelevia, seksiaddikteja, traumatisoituneita, yksinkertaisia, rahanahneita, moniavioisia, tartuttavia, epärehellisiä, kiehtovia, dramaattisia, seksuaalisia, tanssitaitoisia, psyykkisesti epätasapainoisia, pelkureita, miellyttäjiä, mielistelijöitä juoruilevia, arvaamattomia, vastuuttomia, uhriutuneita, pettureita, laiskoja, kateellisia ja omahyväisiä.

    • Anonyymi

      53 cm

    • Anonyymi

      Ei mitään kokemusta. Mutta tilastojen valossa joka mitä lähemmäs etelänapa mennään sitä suurempi mahdollisuus on saada aids. Etelässä joka viidennellä on AIDS.

    • Anonyymi

      AIDS ja 50 lasta 5 eri naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Hurmaavat alussa mutta aika läpinäkyvää tavoitteena saada seksiä. Levittää tauteja, kerjää rahaa, pettää joka käänteessä. Usein monta puhelinta ja some profiilia. Lapsia usean eri naisen kanssa. Eivät halua käyttää kondomia. Kiertopalkintoja.

    • Anonyymi

      Toinen toistaan vaaleampia.

    • Anonyymi

      Mulla on kokemuksia afrikkalaisista naisista Saksassa ja Espanjassa eikä ole valittamista. Valitettavasti Migrin takia Suomessa ei voi saada heistä kokemuksia.

    • Anonyymi

      Vahvoja, isoja ja miehekkäitä.

      • Anonyymi

        Oot tainnu kattoo liikaa koripalloo??? 😎


    • Anonyymi

      Ympärileikattuja ja moniavioisia. Jotkut tekee sen avoimesti, toiset salailee niitä muita suhteitaan. Taitavia pettämään ja valehtelee uskottavasti.

    • Anonyymi

      Myöntää pettämisen vain jos jää siitä kiinni, ja silloinkin selitysten kanssa, ja syyttää sinua siitä että ajautui pettämään.

    • Anonyymi

      Suomen kansalinen.Syntynyt Tunisia ja aikanan avioliton kautta suomeen, 1,ero,lapisi, äidille, avoi suhde tällä,lapsi äidille, toinen aviolitto tällä ,lapsi erossa äidille, 3 aviolitto tällä Markokolainen nainen ,ero ja lapsi äidille,Tai ero vireillä,Meinaa ystävänä autan.Kun tunettuko 20v? Luuli tulee kotini kuin täysi hoitolaan ilmasiksi kun ystäviä ollaan.Olen sit samanlainen kakka kuin nuo 4 naista,Suomalisena vanhana naisena lähes 70v. hän vasta 58v. Kun tulle tulee ongelmien kanssa.Hyvät vuodet kadoksissa. Ikää tulee minullekin ja elämän viisaus.Kysyin missä olit sinun hyvät vuodet?Olen otanut elämäni halintaan.En enään 3 vuoten auttanut ketään,Kilttikin saa rauhan kun oppi sanomaan ei!Ei edes vanhan ihmisen kunioitus..Selasta terv.Itä-Helsingin lähiöstä,

    • Anonyymi

      Juokse vielä kun voit!!

    • Anonyymi

      Saat siltä apinarokon!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe