Moi! Miltä näyttää tai minkätyylinen on semmoinen mies, että todella moni nainen täällä maapallolla haluais panna sen henkilön kanssa ihan hulluna
Mies ketä halutaan panna?
5
1057
Vastaukset
Pitkä suhde ja vieraissa en ole vielä käynyt eli kokemuksia pitäisi saada lisää mielestäni naisen koolla ja iällä ei ole väliä kuhan kumpikin on tyytyväinen
- Kiki885
Karski ja charmanttinen 40-50v hyvin säilyny mies on sellainen jota ainaki minä, 25v nainen panisin läpi yön!!
- 40vJa28vKroppa
Nyt löyty hyvä vaustaus!! :) Ja tuohon lisätäkseni, jotta pitää olla kroppa siinä kunnossa, että body age mittaukseessa tulokseksi tulee alle 30-v :) Rasvaprosentit kympissä, liikuntaa säännöllisesti, salia ja massaa, mutta silti aerobista riittävästi.
Ja kun koulutustausta kunnossa (esim. ylempi korkeakoulu), keskustelut, käytöstavat, jneyms toimii. Mitä vielä?
Meitä muuten löytyy, mutta teitä 25v neitoja ei (meille). Poijjaat 3kymppiset teidät yleensä nappaa ;)- Nelly
Vastauksista voi päätellä,että yläpäässä ei sitten mitään olekaan.
- pave112
No sellainen mies tietysti, jolla on anus kuin punapersepaviaaneilla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764