Moi! Miltä näyttää tai minkätyylinen on semmoinen mies, että todella moni nainen täällä maapallolla haluais panna sen henkilön kanssa ihan hulluna
Mies ketä halutaan panna?
5
1068
Vastaukset
Pitkä suhde ja vieraissa en ole vielä käynyt eli kokemuksia pitäisi saada lisää mielestäni naisen koolla ja iällä ei ole väliä kuhan kumpikin on tyytyväinen
- Kiki885
Karski ja charmanttinen 40-50v hyvin säilyny mies on sellainen jota ainaki minä, 25v nainen panisin läpi yön!!
- 40vJa28vKroppa
Nyt löyty hyvä vaustaus!! :) Ja tuohon lisätäkseni, jotta pitää olla kroppa siinä kunnossa, että body age mittaukseessa tulokseksi tulee alle 30-v :) Rasvaprosentit kympissä, liikuntaa säännöllisesti, salia ja massaa, mutta silti aerobista riittävästi.
Ja kun koulutustausta kunnossa (esim. ylempi korkeakoulu), keskustelut, käytöstavat, jneyms toimii. Mitä vielä?
Meitä muuten löytyy, mutta teitä 25v neitoja ei (meille). Poijjaat 3kymppiset teidät yleensä nappaa ;)- Nelly
Vastauksista voi päätellä,että yläpäässä ei sitten mitään olekaan.
- pave112
No sellainen mies tietysti, jolla on anus kuin punapersepaviaaneilla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850