Lyhythiuksiset naiset epäkiinnostavia?

Kysymyksiä2

Monesti miehet sanovat, että pitävät pitkähiuksisista naisista. Kuitenkin on paljon hyvännäköisiä lyhythiuksisia naisia ja toisille naisille sopii lyhyet hiukset pitkiä paremmin. Ovatko nämä alla olevat naiset sitten miesten mielestä epäkiinnostavia ihan vaan sen takia, että heillä on lyhyet hiukset? Vai vaatiiko mieheltä enemmän itsetuntoa seurustella tai mennä naimisiin lyhythiuksisen naisen kanssa, koska hän ei ole stereotypia naisesta? Mikä pitkähiuksisessa naisessa on oikeastaan se ihana asia, jos se muuttaa naisen epäkiinnostavaksi?

Monacon Charlene
http://nz.sports.yahoo.com/football/galleries/g/17339202/the-rich-glamorous-and-royal-hobnob-at-the-monaco-grand-prix/17341450/

http://www.newmyroyals.com/2012/12/prince-albert-and-princess-charlene.html

Prinsessa Diana
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2013073117315772_kg.shtml

Charlize Theron
http://nycprowler.com/2013/07/31/charlize-theron-is-getting-into-the-reality-show-business/

Emma Watson
http://www.fanpop.com/clubs/emma-watson/images/32742337/title/mariano-vivanco-2010-hq-photo

389

12534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies20-v

      No minä en kyllä koskaan ole ollut kiinnostunut kenestäkään lyhythiuksisesta naisesta. Eikä näistäkään kukaan säväytä, paitsi että Emma Watson olisi mielestäni erittäin hyvännäköinen pitkien hiuksien kanssa :).
      Ainakin mun mielestä naisille sopii yleensäkin paremmin pitkät tai puolipitkät hiukset... ne vaan tuntuu enemmän naisellisimmilta kuin lyhyet hiukset.

      Tämä siis minun mielipide.

      • czxcx

        "ne vaan tuntuu enemmän naisellisimmilta kuin lyhyet hiukset.

        Tämä siis minun mielipide. "

        samaa mieltä.

        mutta jos joidenkin sairaiden tatuointien ja hiusten pituuden kesken pitäisi valita, olisi valinta helppo.


      • erotiikka

        Kyllä naisellinen nainen on kauniimpi ja eroottisempi pitkissä tai puolipitkissä hiuksissa. Toki on niitä kaunottaria joille on ihan sama millaiset hiukset tai vaikka kalju niin on hyvän näköinen ja sexy esim. demi moore
        Takaapäin kun ... niin lyhyt hiuksista ei voi ottaa letistä kiinni ;) ja kun nainen on päällä niin tuntuu eroottiselta kun hiukset valahtaa kasvoille ja myös minun kasvoille kun suudellaan :)
        Toki mä harrastan erotiikkaa lyhyt hiuksistenki kanssa mutta tahtoo mennä enämpi sinne seksin puolelle sitten. Mut ei sekään huono ;)
        Eli sillä on naisellinen ja eroottinen merkitys.


      • Pitkät=Parempi

      • miees kaks-kasi
        Pitkät=Parempi kirjoitti:

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/miestennielijan-perusasiat.html
        vaatii pitkät hiukset lähes poikkeuksetta.

        Niiin, kyllä kyse taitaa olla naisellisuudesta.Lyhkäset hiukset tekee usein hieman kovan näköisesti ja jopa miehekkään.Vaikka,tottahan se on että joillekkin oikeastikkin sopii vaikka en viehätykkään sellaisesta.
        Se on vähän sama asia kuin jos miehellä olisi korkeampi,pehmeämpi ja hennompi ääni.Harva nainen pitäisi sellaista miestä miehekkäänä.


      • åqw

        Komppaan edellistä. Kyllä naisella pitää olla pitkät tai puolipitkät hiukset. Nainen on usein kauniimpi, seksikkäämpi ja naisellisempi tällöin. Näin se vain on miehen näkökulmasta!


      • Kiilas pää

        Lyhythiuksinen nainen ..aah ))Niska,kasvot poskipäät..Kaikki mainitsemani tulevat esiin ihan eritavalla..Joten minun mielestäni Lyhythiuksinen on cool


      • :D:D:

        ja musta miehille sopii paremmin isompi penis kuin pieni, tämä minun mielipide.


      • 18+20
        :D:D: kirjoitti:

        ja musta miehille sopii paremmin isompi penis kuin pieni, tämä minun mielipide.

        Mites ne miehet, jotka käyvät leikkauttamassa peniksensä lyhyeksi?


      • miees kaks-kasi kirjoitti:

        Niiin, kyllä kyse taitaa olla naisellisuudesta.Lyhkäset hiukset tekee usein hieman kovan näköisesti ja jopa miehekkään.Vaikka,tottahan se on että joillekkin oikeastikkin sopii vaikka en viehätykkään sellaisesta.
        Se on vähän sama asia kuin jos miehellä olisi korkeampi,pehmeämpi ja hennompi ääni.Harva nainen pitäisi sellaista miestä miehekkäänä.

        hiukset on naisen huntu :D


      • ;DD
        multi1971 kirjoitti:

        hiukset on naisen huntu :D

        onhan se tavallaan, huntu ostetaan kaupasta, samoin ne pitkäthiuksetkin mahdollisesti ;D


      • Tukka hyvin, kaikki
        miees kaks-kasi kirjoitti:

        Niiin, kyllä kyse taitaa olla naisellisuudesta.Lyhkäset hiukset tekee usein hieman kovan näköisesti ja jopa miehekkään.Vaikka,tottahan se on että joillekkin oikeastikkin sopii vaikka en viehätykkään sellaisesta.
        Se on vähän sama asia kuin jos miehellä olisi korkeampi,pehmeämpi ja hennompi ääni.Harva nainen pitäisi sellaista miestä miehekkäänä.

        Kalju mies kö on sitten hyvännäköinen? No, jotkut ovat, enkä katso miehen lettiä.

        Ehkä miehen itsetunto on silloin heikoilla jäillä, jos mittailee naisen hiuksia. Kyllä siinä enemmän henkilökemia pelaa, ja miehillä on nykyään aika suuret vaatimukset vaikka surkutellen voi sanoa; että paljon ois töitä suomalaistenkin miesten ulkonäön suhteen.

        Hiushan on kuollutta ja oikeastaan aika epäsiisti jatke päälle. Miehet taitavat pelätä itsellistä naista, joka ei letin heiluttelulla päde.


      • Ah, mä nauran
        åqw kirjoitti:

        Komppaan edellistä. Kyllä naisella pitää olla pitkät tai puolipitkät hiukset. Nainen on usein kauniimpi, seksikkäämpi ja naisellisempi tällöin. Näin se vain on miehen näkökulmasta!

        Mielestäni mies on seksikkäämpi kaniisti silmiä kehystävät ripset silmissään; mieluiten ruskeat tai tummat ja ilme hyvä. Mieluiten kaunis. Hiukset kauniisti kammatut, ja ei kaljamahaa, tai lörppäpehvaa eikä pahanhajuista hengitystä.

        Miehet ne luulee olevansa adoniksia, vaikka koko suomi nauraisi, ja että naisten pitäisi kasvattaa letit herrojen iloksi. Ajattelin juuri tilata parturin ja leikata itseni kaljuksi, mitähän herrat mahtaa sanoa?


      • t: long hair brune
        Tukka hyvin, kaikki kirjoitti:

        Kalju mies kö on sitten hyvännäköinen? No, jotkut ovat, enkä katso miehen lettiä.

        Ehkä miehen itsetunto on silloin heikoilla jäillä, jos mittailee naisen hiuksia. Kyllä siinä enemmän henkilökemia pelaa, ja miehillä on nykyään aika suuret vaatimukset vaikka surkutellen voi sanoa; että paljon ois töitä suomalaistenkin miesten ulkonäön suhteen.

        Hiushan on kuollutta ja oikeastaan aika epäsiisti jatke päälle. Miehet taitavat pelätä itsellistä naista, joka ei letin heiluttelulla päde.

        " Miehet taitavat pelätä itsellistä naista, joka ei letin heiluttelulla päde. "


        Niin ja ne pitkähiuksiset eivät ole itsellisiä ja pätevät lettien heilutteluilla;) Millainen itsetunto on sitten naisella joka toisia naisia alentaa...? Tuskin nuo asiat nimittäin hiustenpituudesta ovat kiinni:)


      • mini
        Kiilas pää kirjoitti:

        Lyhythiuksinen nainen ..aah ))Niska,kasvot poskipäät..Kaikki mainitsemani tulevat esiin ihan eritavalla..Joten minun mielestäni Lyhythiuksinen on cool

        Saahan ne hiukset myös kiinnikin...;) Pitkät hiukset minusta parhaat, ne voi olla auki, kiinni, tyttömäisellä ponnarilla, seksikkäillä kiharoilla yms.


      • ai niinkö......
        t: long hair brune kirjoitti:

        " Miehet taitavat pelätä itsellistä naista, joka ei letin heiluttelulla päde. "


        Niin ja ne pitkähiuksiset eivät ole itsellisiä ja pätevät lettien heilutteluilla;) Millainen itsetunto on sitten naisella joka toisia naisia alentaa...? Tuskin nuo asiat nimittäin hiustenpituudesta ovat kiinni:)

        Tässä ketjussa ainakin jotkut pitkähiuksiset naiset ovat näyttäneet pinnallisuutensa, ovatkohan koulussa olleet juuri niitä kiusaajia......... voitte lukea tuolta alempaa noita kommentteja... Onko pitkähiuksiset juuri niitä, jotka enemmän haukkuvat ja arvostelevat muita, ovatko kauniit pitkähiuksiset kauniita myös luonteeltaan? Ei se luonne ole hiustenpituudesta kiinni, mutta olen kyllä havainnut sen, että lyhythiuksiset eivät arvostele muita yhtä paljon. Tämä vain oma kokemus, kun olen seurannut muiden käytöstä. Mukavia ja kivoja toki pitkähiuksisissakin!!


      • Pitkä, luonnonkihara
        ;DD kirjoitti:

        onhan se tavallaan, huntu ostetaan kaupasta, samoin ne pitkäthiuksetkin mahdollisesti ;D

        "onhan se tavallaan, huntu ostetaan kaupasta, samoin ne pitkäthiuksetkin mahdollisesti ;D ..."

        MINUT SAAVAT SUORASTAAN VOIMAAN PAHOIN SELLAISET EPÄREHELLISET PIKKU PIMATSUT, sillä eihän heitä voi aikuisiksi naisiksi kutsua, JOTKA ALKAVAT KATEUKSISSAAN VALHEELLISESTI VÄITTÄÄ kANSSASISARIENSA ULKOISIA AVUJA FEIKIKSI - TÄYSIN TODISTEITTA ja perusteetta. Tässäpä teille esimerkkejä:

        KATEELLISEN PIKKUPIMATSUN vailla totuuspohjaa olevissa vihjailuissa

        1) LUONNOSTAAN LUONNONKIHARA, PAKSU, PITKÄ TUKKA muuttuu a) peruukiksi, b) hiuslisäkkeeksi tai c) vähintään permanentiksi.

        2) LUONNOSTAAN KAPEA VYÖTÄRÖ a) väärin mitatuksi, b) korsetilla kasaan kursituksi tai C) vaatteilla aikaan saaduksi näköharhaksi.

        3) LUONNOSTAAN PAKSUT RIPSET tekoripsiksi


      • Pitkä, luonnonkihara
        Tukka hyvin, kaikki kirjoitti:

        Kalju mies kö on sitten hyvännäköinen? No, jotkut ovat, enkä katso miehen lettiä.

        Ehkä miehen itsetunto on silloin heikoilla jäillä, jos mittailee naisen hiuksia. Kyllä siinä enemmän henkilökemia pelaa, ja miehillä on nykyään aika suuret vaatimukset vaikka surkutellen voi sanoa; että paljon ois töitä suomalaistenkin miesten ulkonäön suhteen.

        Hiushan on kuollutta ja oikeastaan aika epäsiisti jatke päälle. Miehet taitavat pelätä itsellistä naista, joka ei letin heiluttelulla päde.

        "Ehkä miehen itsetunto on silloin heikoilla jäillä, jos mittailee naisen hiuksia."

        Itselläsi on ilmeisesti OHUET JA LYHYET HAIVENET, joita et kirveelläkään saa kasvamaan PITKIKSI, TUUHEIKSI ja KAUNIIKSI, joten lähestyt asiaa ARVON KIELTÄMISEN-näkökulmasta.

        "Hiushan on kuollutta ja oikeastaan aika epäsiisti jatke päälle. Miehet taitavat pelätä itsellistä naista, joka ei letin heiluttelulla päde."

        Ihan totta niin, JA HYVÄN ITSETUNNON MERKKI ON, ETTÄ PYSTYY MYÖS AVOIMESTI MYÖNTÄMÄÄN TOISTEN ULKOISET JA SISÄISET VAHVUUDET - NIITÄ HIUKKAAKAAN VÄHÄTTELEMÄTTÄ.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista?


      • avuja monenlaisia
        Pitkä, luonnonkihara kirjoitti:

        "onhan se tavallaan, huntu ostetaan kaupasta, samoin ne pitkäthiuksetkin mahdollisesti ;D ..."

        MINUT SAAVAT SUORASTAAN VOIMAAN PAHOIN SELLAISET EPÄREHELLISET PIKKU PIMATSUT, sillä eihän heitä voi aikuisiksi naisiksi kutsua, JOTKA ALKAVAT KATEUKSISSAAN VALHEELLISESTI VÄITTÄÄ kANSSASISARIENSA ULKOISIA AVUJA FEIKIKSI - TÄYSIN TODISTEITTA ja perusteetta. Tässäpä teille esimerkkejä:

        KATEELLISEN PIKKUPIMATSUN vailla totuuspohjaa olevissa vihjailuissa

        1) LUONNOSTAAN LUONNONKIHARA, PAKSU, PITKÄ TUKKA muuttuu a) peruukiksi, b) hiuslisäkkeeksi tai c) vähintään permanentiksi.

        2) LUONNOSTAAN KAPEA VYÖTÄRÖ a) väärin mitatuksi, b) korsetilla kasaan kursituksi tai C) vaatteilla aikaan saaduksi näköharhaksi.

        3) LUONNOSTAAN PAKSUT RIPSET tekoripsiksi

        Fakta on, että nykypäivänä naiset käyttävät paljon muuta tukkaa lisänä, on silikooneja ym. Tämä on tällainen ihan perustoteamus. Ei se aina ole mitään kateellisten puhetta, silloin on jos ruvetaan valheita levittelemään.

        Kyllä fiksut naiset tietävät, että meitä on joka lähtöön.


      • Pitkä, luonnonkihara
        erotiikka kirjoitti:

        Kyllä naisellinen nainen on kauniimpi ja eroottisempi pitkissä tai puolipitkissä hiuksissa. Toki on niitä kaunottaria joille on ihan sama millaiset hiukset tai vaikka kalju niin on hyvän näköinen ja sexy esim. demi moore
        Takaapäin kun ... niin lyhyt hiuksista ei voi ottaa letistä kiinni ;) ja kun nainen on päällä niin tuntuu eroottiselta kun hiukset valahtaa kasvoille ja myös minun kasvoille kun suudellaan :)
        Toki mä harrastan erotiikkaa lyhyt hiuksistenki kanssa mutta tahtoo mennä enämpi sinne seksin puolelle sitten. Mut ei sekään huono ;)
        Eli sillä on naisellinen ja eroottinen merkitys.

        Erotiikasta viis, mutta jo Raamattu puhuu hiuksista "naisen kruununa". Piste.

        Vanha isäni piti "yleisen naisen merkkinä" värjättyä tai valkaistua tukkaa, ja lyhyttä tukkaa "poikamaisena". Hänen äidillään, minun isoäidilläni, oli nuoruudessaan ollut PITKÄ, PAKSU, LUONNONKIHARA, TUMMA TUKKA.
        Kunnon äiti-ihmisellä tai tyttärellä tuli siis mieluusti olla PITKÄ, LUONNOLLISEN VÄRINEN TUKKA! Vain "tuhmat", ja himoineen häilyväiset naiset, VAALENSIVAT JA LEIKKUUTTIVAT TUKKANSA Marilyn-malliin!


      • Seksiobjekti?
        Kiilas pää kirjoitti:

        Lyhythiuksinen nainen ..aah ))Niska,kasvot poskipäät..Kaikki mainitsemani tulevat esiin ihan eritavalla..Joten minun mielestäni Lyhythiuksinen on cool

        Kuin Marilyn Monroe? Tuo ihanan rietas, pikkutyttömäisesti kikatteleva ja huokaileva, jokapojan oma seksiobjekti! Tuo TUMMAN, LUONNONKIHSRAN TUKKANSA ja SIVEÄN NUORUUDEN AVIOLIITON HYLÄNNYT, SEKSIN JA RIETTAIDEN HIMOJEN YLIPAPITTAREKSI MUUNTAUTUNUT --- LYHYTHIUKSINEN, TEKOBLONDI(?)


      • :-DDDDDD )))))
        18+20 kirjoitti:

        Mites ne miehet, jotka käyvät leikkauttamassa peniksensä lyhyeksi?

        Noo-joo. Iso Turuun flikkaki sano heiweröiselle poikakaverilleen: "Aiko sul o piäne käre, mu mulku o suure ja karvasse!"


      • iem1

        Pitkähiuksinen on siitä hyvä, ettäsen voi sitasita letistä sängynjalkaan ja lähteä ite kapakkaan, mutta valitettavasti muijallani on lyhyet hiukset ja itekkin pitänyt pulina, etten joutus siiheeen kohtaloon.


      • KALLE KELLO
        ai niinkö...... kirjoitti:

        Tässä ketjussa ainakin jotkut pitkähiuksiset naiset ovat näyttäneet pinnallisuutensa, ovatkohan koulussa olleet juuri niitä kiusaajia......... voitte lukea tuolta alempaa noita kommentteja... Onko pitkähiuksiset juuri niitä, jotka enemmän haukkuvat ja arvostelevat muita, ovatko kauniit pitkähiuksiset kauniita myös luonteeltaan? Ei se luonne ole hiustenpituudesta kiinni, mutta olen kyllä havainnut sen, että lyhythiuksiset eivät arvostele muita yhtä paljon. Tämä vain oma kokemus, kun olen seurannut muiden käytöstä. Mukavia ja kivoja toki pitkähiuksisissakin!!

        "ai niinkö..." Lue itse kirjoituksesi ja ehkä huomaat, kuinka tyhmä se on. Samalla lailla tässä voisi gategoroida 150 cm tai 170 cm pituuden omaavat.. Huh, huh, No sinä olet ainakin blondien blondi. Ymmärrätkö?


      • Flowhair
        ai niinkö...... kirjoitti:

        Tässä ketjussa ainakin jotkut pitkähiuksiset naiset ovat näyttäneet pinnallisuutensa, ovatkohan koulussa olleet juuri niitä kiusaajia......... voitte lukea tuolta alempaa noita kommentteja... Onko pitkähiuksiset juuri niitä, jotka enemmän haukkuvat ja arvostelevat muita, ovatko kauniit pitkähiuksiset kauniita myös luonteeltaan? Ei se luonne ole hiustenpituudesta kiinni, mutta olen kyllä havainnut sen, että lyhythiuksiset eivät arvostele muita yhtä paljon. Tämä vain oma kokemus, kun olen seurannut muiden käytöstä. Mukavia ja kivoja toki pitkähiuksisissakin!!

        Olipa typerä yhteenveto. Itse olin koulukiusattu ja minulla kolme kertaa normaalipaksuiset hiukset selkään asti. Se siitä. Leikkaa en. Sori vaan.


      • nainen88

        Miehelle sopii paremmin myöskin tuuhea, siististi kammattu tukka sekä hyvä, tasainen iho. Myös miehekkään komeat kasvonpiirteet, muttei missään tapauksessa pulleat. Pituuttaa sopii olla vähintään se 185 ja vartalo.. Ureilullinen, sopivan lihaksikas ja kiinteä. Kuuspäkin tulee tuntua kivikovana vatsan olless rentona. Ah ai että :)


      • mitä sä
        Flowhair kirjoitti:

        Olipa typerä yhteenveto. Itse olin koulukiusattu ja minulla kolme kertaa normaalipaksuiset hiukset selkään asti. Se siitä. Leikkaa en. Sori vaan.

        sitä anteeks pyytelee, ihan sama minkä pituiset kenenki hiukset ovat


      • Sturmabteilung man
        Tukka hyvin, kaikki kirjoitti:

        Kalju mies kö on sitten hyvännäköinen? No, jotkut ovat, enkä katso miehen lettiä.

        Ehkä miehen itsetunto on silloin heikoilla jäillä, jos mittailee naisen hiuksia. Kyllä siinä enemmän henkilökemia pelaa, ja miehillä on nykyään aika suuret vaatimukset vaikka surkutellen voi sanoa; että paljon ois töitä suomalaistenkin miesten ulkonäön suhteen.

        Hiushan on kuollutta ja oikeastaan aika epäsiisti jatke päälle. Miehet taitavat pelätä itsellistä naista, joka ei letin heiluttelulla päde.

        Sama kai se sille onko "itsellinen" vai ei, lyhyt tukka naisella EI vaan miehiä sytytä. Tyhmää luulla että kyse jostain "pelosta".


      • seksisymboli oli
        Seksiobjekti? kirjoitti:

        Kuin Marilyn Monroe? Tuo ihanan rietas, pikkutyttömäisesti kikatteleva ja huokaileva, jokapojan oma seksiobjekti! Tuo TUMMAN, LUONNONKIHSRAN TUKKANSA ja SIVEÄN NUORUUDEN AVIOLIITON HYLÄNNYT, SEKSIN JA RIETTAIDEN HIMOJEN YLIPAPITTAREKSI MUUNTAUTUNUT --- LYHYTHIUKSINEN, TEKOBLONDI(?)

        "Tuo ihanan rietas, pikkutyttömäisesti kikatteleva ja huokaileva, jokapojan oma seksiobjekti!"

        Aivan. Hyvin pojille kelpasi ja kelpaisi tänä päivänäkin varmasti monelle miehelle. Sillä ei mitään väliä mikä oli hiustenväri ja pituus hänellä. Onko se sinulle jokin ongelma, vaikuttaisi hieman siltä.


      • Risukasa pään päällä
        multi1971 kirjoitti:

        hiukset on naisen huntu :D

        No joo, huntu ja huntu..
        Itse olen pitkähiuksinen nainen, mutta vain olosuhteiden pakosta.. Minulle ei vaan yksinkertaisesti sovi lyhyet hiukset, sitä on kokeiltu jos jonkinlaista pituutta ja mallia - ja huonoksi havaittu. Ihailen naisia, joille sopii lyhyt kampaus, mielestäni lyhythiuksiset aiset nnäyttävät usein siroilta ja jotenkin keijukaismaisilta varsinkin, jos on kaunis kaula jne
        . Itselläni hiukset ovat paksut ja karheat, ja pitkänä koko ajan takussa ja näytän lähinnä vuorenpeikolta vaikka kuinka yrittäisin hiuksia hoitaa ja laittaa. yksi tuulenpuuska tai vähän kosteampi keli ja PUUUHH... Siinä se taas on, pörröinen risukasa.

        Mutta - tämä oli vain naisen mielipide ;)


      • aurinkotar
        Pitkä, luonnonkihara kirjoitti:

        Erotiikasta viis, mutta jo Raamattu puhuu hiuksista "naisen kruununa". Piste.

        Vanha isäni piti "yleisen naisen merkkinä" värjättyä tai valkaistua tukkaa, ja lyhyttä tukkaa "poikamaisena". Hänen äidillään, minun isoäidilläni, oli nuoruudessaan ollut PITKÄ, PAKSU, LUONNONKIHARA, TUMMA TUKKA.
        Kunnon äiti-ihmisellä tai tyttärellä tuli siis mieluusti olla PITKÄ, LUONNOLLISEN VÄRINEN TUKKA! Vain "tuhmat", ja himoineen häilyväiset naiset, VAALENSIVAT JA LEIKKUUTTIVAT TUKKANSA Marilyn-malliin!

        Viestisi sisältö suuntautui - kuinka ollakkaan, kun miehestä on kysymys - "syntinen nainen" -teemaan, oikein sormea osoittavasti.

        Kas, kun se sama perisynti, mikä vaikuttaa minussa, vaikuttaa sinussa Aivan Yhtä Lailla. Sinänsä se, että toinen voi olla seksuaalisuudessaan laimea, toinen enempi tulta - ei tee mielestäni tätä tulisempaa sinällään laimeaa syntisemmäksi. Siis omassa olemuksessaan. Luoja luonut kunkin sellaiseksi kuin on.

        Onneksemme olemme armahdettuja syntisiä kaikki tyynni.


      • aurinkotar
        aurinkotar kirjoitti:

        Viestisi sisältö suuntautui - kuinka ollakkaan, kun miehestä on kysymys - "syntinen nainen" -teemaan, oikein sormea osoittavasti.

        Kas, kun se sama perisynti, mikä vaikuttaa minussa, vaikuttaa sinussa Aivan Yhtä Lailla. Sinänsä se, että toinen voi olla seksuaalisuudessaan laimea, toinen enempi tulta - ei tee mielestäni tätä tulisempaa sinällään laimeaa syntisemmäksi. Siis omassa olemuksessaan. Luoja luonut kunkin sellaiseksi kuin on.

        Onneksemme olemme armahdettuja syntisiä kaikki tyynni.

        Täytyi vielä palata koneen ääreen.

        Edellisestä huolimatta / tai juurikin huomioon ottaen: mistä seksuaalisuudessa sinällään oikein on kysymys?

        Elämän voimasta, elinvoimasta. Niin sitä ainakin psykologia selittää.

        Ilmankos - muutoin kuolisimme sukupuuttoon.


      • aurinkotar
        aurinkotar kirjoitti:

        Täytyi vielä palata koneen ääreen.

        Edellisestä huolimatta / tai juurikin huomioon ottaen: mistä seksuaalisuudessa sinällään oikein on kysymys?

        Elämän voimasta, elinvoimasta. Niin sitä ainakin psykologia selittää.

        Ilmankos - muutoin kuolisimme sukupuuttoon.

        Ja vielä: Luojan lahja ihmiselle.


      • Iku Poslin
        Ah, mä nauran kirjoitti:

        Mielestäni mies on seksikkäämpi kaniisti silmiä kehystävät ripset silmissään; mieluiten ruskeat tai tummat ja ilme hyvä. Mieluiten kaunis. Hiukset kauniisti kammatut, ja ei kaljamahaa, tai lörppäpehvaa eikä pahanhajuista hengitystä.

        Miehet ne luulee olevansa adoniksia, vaikka koko suomi nauraisi, ja että naisten pitäisi kasvattaa letit herrojen iloksi. Ajattelin juuri tilata parturin ja leikata itseni kaljuksi, mitähän herrat mahtaa sanoa?

        Olen minä ollut kaljun naisen kans sillai; eikä se nyt ollut kynnyskysymys. Joku hormoonihäikkä oli vienyt siltä kaikki karvat veks, ikuposliini siis.

        Parempi tietysti jos hiukset päässä.


      • Risukasa pään päällä kirjoitti:

        No joo, huntu ja huntu..
        Itse olen pitkähiuksinen nainen, mutta vain olosuhteiden pakosta.. Minulle ei vaan yksinkertaisesti sovi lyhyet hiukset, sitä on kokeiltu jos jonkinlaista pituutta ja mallia - ja huonoksi havaittu. Ihailen naisia, joille sopii lyhyt kampaus, mielestäni lyhythiuksiset aiset nnäyttävät usein siroilta ja jotenkin keijukaismaisilta varsinkin, jos on kaunis kaula jne
        . Itselläni hiukset ovat paksut ja karheat, ja pitkänä koko ajan takussa ja näytän lähinnä vuorenpeikolta vaikka kuinka yrittäisin hiuksia hoitaa ja laittaa. yksi tuulenpuuska tai vähän kosteampi keli ja PUUUHH... Siinä se taas on, pörröinen risukasa.

        Mutta - tämä oli vain naisen mielipide ;)

        mää tykkään just risukasoista ,.


      • hehhahhoh
        Sturmabteilung man kirjoitti:

        Sama kai se sille onko "itsellinen" vai ei, lyhyt tukka naisella EI vaan miehiä sytytä. Tyhmää luulla että kyse jostain "pelosta".

        Jos naisella on pakkomielle saada mies syttymään niin silloin varmaan hän pitää pitkää tukkaa. Hyvin harvoin naisella on kuitenkin sellainen pakkomielle. Eli nainen pitää sellaisia hiuksia kun haluaa. Kuka lyhyitä, kuka pitkiä.
        Sillä ei ole tekemistä miehen sytytyksen kanssa. Eli jos vaikka naisella on pitkä tukka niin se ei ole sitä miehen takia.


      • Pitkä, luonnonkihara kirjoitti:

        "onhan se tavallaan, huntu ostetaan kaupasta, samoin ne pitkäthiuksetkin mahdollisesti ;D ..."

        MINUT SAAVAT SUORASTAAN VOIMAAN PAHOIN SELLAISET EPÄREHELLISET PIKKU PIMATSUT, sillä eihän heitä voi aikuisiksi naisiksi kutsua, JOTKA ALKAVAT KATEUKSISSAAN VALHEELLISESTI VÄITTÄÄ kANSSASISARIENSA ULKOISIA AVUJA FEIKIKSI - TÄYSIN TODISTEITTA ja perusteetta. Tässäpä teille esimerkkejä:

        KATEELLISEN PIKKUPIMATSUN vailla totuuspohjaa olevissa vihjailuissa

        1) LUONNOSTAAN LUONNONKIHARA, PAKSU, PITKÄ TUKKA muuttuu a) peruukiksi, b) hiuslisäkkeeksi tai c) vähintään permanentiksi.

        2) LUONNOSTAAN KAPEA VYÖTÄRÖ a) väärin mitatuksi, b) korsetilla kasaan kursituksi tai C) vaatteilla aikaan saaduksi näköharhaksi.

        3) LUONNOSTAAN PAKSUT RIPSET tekoripsiksi

        voi voi snua ressukkaa,mutta kun valitettava tosiasia kuitenkin on että suurin osa meistä nisista käyttää jonkin sortin lisäkkeitä oli ne siten ripset, kynnet, ym...kun kukaan meistä ei ole täydellinen, ja siinähän ei ole mitään pahaa.


      • Souvhat
        aurinkotar kirjoitti:

        Täytyi vielä palata koneen ääreen.

        Edellisestä huolimatta / tai juurikin huomioon ottaen: mistä seksuaalisuudessa sinällään oikein on kysymys?

        Elämän voimasta, elinvoimasta. Niin sitä ainakin psykologia selittää.

        Ilmankos - muutoin kuolisimme sukupuuttoon.

        Hiukset ovat yksi ainoa ylkonäkötekijä. Jos joku mies sanoo voivansa seurustella vain pitkähiuksisten naisten kanssa, niin hänen ajattelutavassaan on aika lailla vikaa. Kyllä ihmisten seurustelussa on aina kysymys luonteitten yhteensopivuudesta, ruumiilliset ominaisuudet tulevat pitkän matkaa perässä. Joskus nähdessään tuntemattoman ihmisen saattaa kiinnittää paljonkin huomiota johonkin piirteeseen hänen ulkonäössään, erityisesti, jos on kysymys vastenmielisestä piirteestä. Mutta kun ihmiseen tutustuu ja tottuu, tuo vastenmielinen piirre laimenee, häviää ja menettää merkityksensä. Jos ihminen on muuten mukava ja ajatusmaailma synkkaa yhteen, niin jonkin ajan kuluttua mokomaa piirrettä ei edes muista. Ja kun ajattelee jotakin niin merkityksentöntä juttua kuin hiusten pituus....hoh hoh.
        On paljon naisia, jotka pitävät pitkähiuksista miehistä. Kaljuus tosin on muotia enkä kyllä ymmärrä miksi. En pidä kaljusta päästä, mutta se ei missään tapauksessa olisi vaikuttanut seurusteluun miehen kanssa, jos tämä olisi ollut muuten mukava. Jotkut miehet kaljuuntuvat luonnostaan, joillakin naisilla on niin ohut tukka, ettei pitkän tukan kasvattaminen ole edes mahdollista . So What?


      • Tirolilaisnaiset 10+

        Sama täällä - silloin kun vielä olin vapaa tuntui, että suomalaiset naiset un juuri päässeet naisvankilasta tai jotain... Hiukset leikattuna lyhyiksi, katse kengänkärjissä ja huono ryhti sekä itsetunto. About 6-8 tyttöystävän (vähän riippuu kuinka pitkät suhteet lasketaan) jälkeen lähdin Itävaltaan opiskelemaan, eikä niille tirolilaispaidoille vaan voinu mitään ;-) Mutta kyllä hiuksetkin olivat pitkät...


      • Turbomies1
        Tukka hyvin, kaikki kirjoitti:

        Kalju mies kö on sitten hyvännäköinen? No, jotkut ovat, enkä katso miehen lettiä.

        Ehkä miehen itsetunto on silloin heikoilla jäillä, jos mittailee naisen hiuksia. Kyllä siinä enemmän henkilökemia pelaa, ja miehillä on nykyään aika suuret vaatimukset vaikka surkutellen voi sanoa; että paljon ois töitä suomalaistenkin miesten ulkonäön suhteen.

        Hiushan on kuollutta ja oikeastaan aika epäsiisti jatke päälle. Miehet taitavat pelätä itsellistä naista, joka ei letin heiluttelulla päde.

        Narsistinen projektio. Sinulla itselläsi on selkeästi heikko itstunto, kun aiheetta syytät miehiä heikosta itsetunnosta ja jostain pelosta.


      • Anonyymi
        hehhahhoh kirjoitti:

        Jos naisella on pakkomielle saada mies syttymään niin silloin varmaan hän pitää pitkää tukkaa. Hyvin harvoin naisella on kuitenkin sellainen pakkomielle. Eli nainen pitää sellaisia hiuksia kun haluaa. Kuka lyhyitä, kuka pitkiä.
        Sillä ei ole tekemistä miehen sytytyksen kanssa. Eli jos vaikka naisella on pitkä tukka niin se ei ole sitä miehen takia.

        Jos ei miehet kiinnosta voi aina soittaa Anu-Liisa Saarikoskelle ja kysyä neuvoa selibaattiin. Hän taitaa olla edelleen neitsyt kohta 40-vuotiaana. Entisinä aikoina hänestä olisi tullut nunna, mutta tietysti nykyaikana hän on feministi.

        Nimim. kannattiko?


    • eräs mies

      Sitä on tottunut siihen, että pitkät hiukset ovat naiselliset ja lyhyet maskuliiniset. Itse olen niin hetero, että pojan näköinen nainen ei sytytä yhtään. Toisin päin kuitenkin joillekin miehille sopii pitkät hiukset, mutta koska en ole kiinnostunut mistään miehistä niin tuolla mielipiteellä ei ole niin väliä.

      • Kysymyksiä2

        Onko nuo naiset mielestäsi pojan/miehen näköisiä? Katsotko yleensä ihmisessä vain pintaa eli esim. kasvojen piirteet ovat täysin toissijainen asia, onko nainen kaunis vai ei?

        Miehet taitavat olla aika yksinkertaisia.


      • TheOtus
        Kysymyksiä2 kirjoitti:

        Onko nuo naiset mielestäsi pojan/miehen näköisiä? Katsotko yleensä ihmisessä vain pintaa eli esim. kasvojen piirteet ovat täysin toissijainen asia, onko nainen kaunis vai ei?

        Miehet taitavat olla aika yksinkertaisia.

        Kasvojen piirteet ovat pintaa, oli vain pakko mainita. = ) Ei hiusten lyhentäminen kenestäkään pojan näköistä tee, mutta pitkät hiukset tekevät hieman tyttömäisen näköisestä pojasta vielä enemmän sitä.


      • yksinainentäällä

        Jaa vai lyhyet maskuliiniset. Minusta lyhyet hiukset on poikamaiset, tykkään pitkähiuksisista miehistä, pitkät hiukset miehillä on miehekkäät ja seksikkäät.
        Sekä naisilla että miehillä: hiusten pituus mitä pitempi sen parempi.


      • Pitkä, luonnonkihara
        yksinainentäällä kirjoitti:

        Jaa vai lyhyet maskuliiniset. Minusta lyhyet hiukset on poikamaiset, tykkään pitkähiuksisista miehistä, pitkät hiukset miehillä on miehekkäät ja seksikkäät.
        Sekä naisilla että miehillä: hiusten pituus mitä pitempi sen parempi.

        Minä inhoan KAPEITA KASVOJA, PARTAA ja PITKÄÄ TUKKAA miehillä! Minulla on ollut tasan 2 erittäin pitkää parisuhdetta, joista jälkimmäinen jatkuu edelleen. Kummallakin kumppanillani on aina ollut LEVEÄT KASVOT LEVEINE LEUKAPERINEEN, LYHYT TUKKA ja PARRATON NAAMA.
        Pitkätukkainen Björn Borg-look ei ole ikinä sytyttänyt!


    • 7 + 12

      Lyhyet hiukset sinänsä eivät olisi mikään este, mutta kieltämättä ainakin mielessään tulisi mietittyä että tuokin näyttäisi vielä paremmalta pitkillä hiuksilla. Se on vain sellainen mieltymys, en tiedä onko se jotain lapsesta asti opittua, että "tytöillä on pitkä tukka" :) Mutta minkäs noille mieltymyksille mahtaa.

      • kiltti mies.

        Kyllä olen nähnyt lyhyt tukkaisia kauniita naisia joten ei tarvii olla pitkät hiukset. Luonne kuitenkin ratkaisee sen että tykkääkö.

        Naiset ei voi sanoo samaa kun valitsevat miehiä ulkonäön perusteella.


      • eLaine

        olen nainen. minulla on viime aikoihin asti ollut pitkä tai puolipitkä tukka. pitkän pohdinnan jälkeen päädyin lyhyeen kauniisti muotoiltuun leikkaukseen ja naps! miehet katsovat perääni! sillä toden totta lyhyt hiustyyli sopii minulle ja ulkonäkö nuortui todella paljon, sillä pitkät sivuhiukset tekevät kasvoista jotenkin raskaat.
        tosin pidin hiuksia paljon löysällä nutturalla joka myös sopii kasvoihini. näin on kuitenkin hyvä nyt ja toistaiseksi, tukka on tosi helppo ja väsäämistä todella vähän. mieheni oli alkuun kauhuissaan mutta nyt hän pörröttää tukkaani mielellään intiimissä tilanteessa. pidän siitä! ja siitäkin. ja tukkatyylistäni.


      • Kaljupää
        kiltti mies. kirjoitti:

        Kyllä olen nähnyt lyhyt tukkaisia kauniita naisia joten ei tarvii olla pitkät hiukset. Luonne kuitenkin ratkaisee sen että tykkääkö.

        Naiset ei voi sanoo samaa kun valitsevat miehiä ulkonäön perusteella.

        Naiset pitkissä hiuksissa voivat olla todella epäsiistiejä. Riippuu siitä, miten kuontalonsa kantaa. Ikäkin vaikuttaa, eikä edes nuorille sovi pitkä letti jos kasvot eivät sovellu loimeen ympärillä.

        Pitkä hius haisee, jos ei pese tarpeeksi ja monella voi olla jopa hilsettä. Tukka-ihmiset peuhtaroivat tukkansa kera ja heiluttelevat ja pöyhivät kuontaloaan toisen nenän edessä esim. julkisilla paikoilla ja se ärsyttää. Kuin että heidän kasvattamaansa pitäisi palvoa.


      • Räväkkä mimmi
        eLaine kirjoitti:

        olen nainen. minulla on viime aikoihin asti ollut pitkä tai puolipitkä tukka. pitkän pohdinnan jälkeen päädyin lyhyeen kauniisti muotoiltuun leikkaukseen ja naps! miehet katsovat perääni! sillä toden totta lyhyt hiustyyli sopii minulle ja ulkonäkö nuortui todella paljon, sillä pitkät sivuhiukset tekevät kasvoista jotenkin raskaat.
        tosin pidin hiuksia paljon löysällä nutturalla joka myös sopii kasvoihini. näin on kuitenkin hyvä nyt ja toistaiseksi, tukka on tosi helppo ja väsäämistä todella vähän. mieheni oli alkuun kauhuissaan mutta nyt hän pörröttää tukkaani mielellään intiimissä tilanteessa. pidän siitä! ja siitäkin. ja tukkatyylistäni.

        Totta on! Huomasin miesten vilkuilevan perääni kun tukka lyheni, ja imartelee kun 20 vuotta nuoremmat vislaa perään! Tukan pituus on aikansa elähtänyt ja nykynainen menee miten tahtoo, eikä kuten miehet käskee; ja sehän se seksikkääksi tekee!


      • =itkä, luonnonkihara
        kiltti mies. kirjoitti:

        Kyllä olen nähnyt lyhyt tukkaisia kauniita naisia joten ei tarvii olla pitkät hiukset. Luonne kuitenkin ratkaisee sen että tykkääkö.

        Naiset ei voi sanoo samaa kun valitsevat miehiä ulkonäön perusteella.

        "Naiset ei voi sanoo samaa kun valitsevat miehiä ulkonäön perusteella."

        KUMPPANISSA PITÄÄ OLLA NAIMANÄKÖÄ eli ihminen ihastuu automaattisesti sellaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan ulkonäköön, JOKA MUISTUTTAA KASVONPIIRTEILTÄÄN HÄNTÄ ITSEÄÄN. Tämä sääntö pätee aika usein.

        http://www.christinesroyalty.net/specialoccassions/haakon_mettemarit/

        NAIMANÄÖLLÄ TARKOITETAAN samanlaisia kosvonpiirteitä eli -muotoja (esim. nenän,otsan, huulten,leuan ja silmien muoto). NAIMANÄOLLÄ EI NIINKÄÄN TARKOITETA KESKENÄÄN SAMANVÄRISIÄ SILMIÄ TAI TUKKAA.

        Toisaalta väitetään, että IHMINEN ETSII AIKUISENA KUMPPANIKSEEN SELLAISEN IHMISEN, JONKA KASVONPIIRTEET JA OLEMUS muistuttavat lapsuudessa läheisimmäksi koetun ihmisen kasvonpiirteitä ja olemusta.(En voi ainakaan itse kieltää, etteikö aviomieheni muistuttaisi kasvoiltaan toista vanhempaani - nimittäin äitiäni.)


      • tutkiva jurnalisti
        Räväkkä mimmi kirjoitti:

        Totta on! Huomasin miesten vilkuilevan perääni kun tukka lyheni, ja imartelee kun 20 vuotta nuoremmat vislaa perään! Tukan pituus on aikansa elähtänyt ja nykynainen menee miten tahtoo, eikä kuten miehet käskee; ja sehän se seksikkääksi tekee!

        Olet siis tyytyväinen kun sinua seksuaalisesti häiritään, sitähän tuo viheltely on. Sairautensa kullakin...


    • komea mies 30v

      Lyhyet hiukset naisella on kyllä lihavuuden lisäksi suurin turn-off naisen ulkonäössä. En voisi olla lyhythiuksisen naisen kanssa vaikka olis muuten kuinka kaunis.

      • pitkähiuksinen

        Tuskin lyhythiuksinen nainen sinunkaan kanssasi voisi olla. Asenteesi karkottaa heidät.
        Itse en voisi olla kaljun miehen kanssa joten tuskin kalju haluaisi olla kanssani koska minulla on kielteinen asenne kaljuun mieheen.


      • Rupisammakko

        Voi reppana. Sinulla on ilmeisesti ongelmia ulkonäkösi kera. Pönkitätkö omia virheitäsi kuvankauniin naisen unelmoinnilla? Menetät ihmissuhteita tuon sielunvamman takia.


    • lifemocker

      riippuu naisesta. kaikki aloituksen naiset kyllä eivät milläänlailla kuumia olleet

      • BBQ

        Sinä vielä vähemmän


    • munomamielipide

      Hiusten pituus on ainakin omalla "listalla" sen verran alhaalla että ei sillä kovin suurta merkitystä ole. Tietysti siili/kalju alkaa olemaan jo aika jyrkkää, mutta muuten naisen viehättävyys riippuu ihan muista seikoista.

      • kukin tyylillään

        Tämä on varmaan makukysymys. Itse viehätyn enemmän lyhythiuksisista, sillä mielestäni silloin kasvonpiirteet korostuvat. Tuo Emma Watson näyttää paljon paremmalta lyhyessä tukassaan kuin Harry Potterien pitkässä.


      • Kulla on mulla kylmä
        kukin tyylillään kirjoitti:

        Tämä on varmaan makukysymys. Itse viehätyn enemmän lyhythiuksisista, sillä mielestäni silloin kasvonpiirteet korostuvat. Tuo Emma Watson näyttää paljon paremmalta lyhyessä tukassaan kuin Harry Potterien pitkässä.

        Harry Potter pitkässä tukassa? WTF???


    • jkhkhh

      Ei ole mitään väliä, kokonaisuus ratkaisee.

      On paljon kauniita ja seksikkäitä lyhythiuksisia naisia, kuten myös miehiä jotka niistä tykkäävät.

      • jkhkhh

        Naisellisuus toki syntyy ulkonäöstä mutta varmaan yhtä paljon myös olemuksesta ja käytöksestä. Lyhythiuksinen nainen voi olla hyvin naisellinen ja pitkähiuksinen voi olla miehekäs.

        Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia.

        Itse ainakin pidän massiivisia tatuointeja, railakasta viinan juontia ja kovaäänistä kiroilua miehekkäänä käytöksenä. Näihin syyllistyy valitettavan moni nainen. Moni nainen yrittää olla "kova" mutta se tekee vain miehekkääksi.

        Miehet vähän yleistäen haluavat yleensä kuitenkin sen naisellisen naisen. Jos kaikki tuntuu naisessa hyvältä niin uskon että lyhythiuksinen kelpaa siinä missä pitkähiuksinenkin. Harvoin ne vaatimukset toisen suhteen on mitään kiveen kirjoitettuja.


      • ei niin kovis
        jkhkhh kirjoitti:

        Naisellisuus toki syntyy ulkonäöstä mutta varmaan yhtä paljon myös olemuksesta ja käytöksestä. Lyhythiuksinen nainen voi olla hyvin naisellinen ja pitkähiuksinen voi olla miehekäs.

        Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia.

        Itse ainakin pidän massiivisia tatuointeja, railakasta viinan juontia ja kovaäänistä kiroilua miehekkäänä käytöksenä. Näihin syyllistyy valitettavan moni nainen. Moni nainen yrittää olla "kova" mutta se tekee vain miehekkääksi.

        Miehet vähän yleistäen haluavat yleensä kuitenkin sen naisellisen naisen. Jos kaikki tuntuu naisessa hyvältä niin uskon että lyhythiuksinen kelpaa siinä missä pitkähiuksinenkin. Harvoin ne vaatimukset toisen suhteen on mitään kiveen kirjoitettuja.

        Olen kanssasi eri mieltä, tosin riippuu varmaan miehen ikäluokasta. Usein kuitenkin moottoripyöristä pitävä, tatuoitu, voimakasluonteinen nainen, ns kova mimmi, saa paljon huomiota osakseen. Kunhan hiukset on pitkät.


      • Macho-madonna
        jkhkhh kirjoitti:

        Naisellisuus toki syntyy ulkonäöstä mutta varmaan yhtä paljon myös olemuksesta ja käytöksestä. Lyhythiuksinen nainen voi olla hyvin naisellinen ja pitkähiuksinen voi olla miehekäs.

        Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia.

        Itse ainakin pidän massiivisia tatuointeja, railakasta viinan juontia ja kovaäänistä kiroilua miehekkäänä käytöksenä. Näihin syyllistyy valitettavan moni nainen. Moni nainen yrittää olla "kova" mutta se tekee vain miehekkääksi.

        Miehet vähän yleistäen haluavat yleensä kuitenkin sen naisellisen naisen. Jos kaikki tuntuu naisessa hyvältä niin uskon että lyhythiuksinen kelpaa siinä missä pitkähiuksinenkin. Harvoin ne vaatimukset toisen suhteen on mitään kiveen kirjoitettuja.

        Miehet ovat nykyään naisellisia tossuja monet. Onneksi on kaverimiehiä, jotka suvaitsevat sen, että nainen kiroilee ja juo.


        Muuten, mikä oikeus miehillä on kirota ja juoda? Miehet kuvittelevat itsestään liikoja suomessa, ja siksi ulkomaalaiset miehet ovat naisten suosiossa. Joka suomalainen kaljamaha, rupsahtanut örvelö luulee itsestään aivan, aivan liikaa. Ulkomaalaiset miehet ovat siistejä, ja kunnioittavat naista aivan eritavalla kuin suomipoika. Anteeksi vain, jukolan jussit.


      • mini
        jkhkhh kirjoitti:

        Naisellisuus toki syntyy ulkonäöstä mutta varmaan yhtä paljon myös olemuksesta ja käytöksestä. Lyhythiuksinen nainen voi olla hyvin naisellinen ja pitkähiuksinen voi olla miehekäs.

        Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia.

        Itse ainakin pidän massiivisia tatuointeja, railakasta viinan juontia ja kovaäänistä kiroilua miehekkäänä käytöksenä. Näihin syyllistyy valitettavan moni nainen. Moni nainen yrittää olla "kova" mutta se tekee vain miehekkääksi.

        Miehet vähän yleistäen haluavat yleensä kuitenkin sen naisellisen naisen. Jos kaikki tuntuu naisessa hyvältä niin uskon että lyhythiuksinen kelpaa siinä missä pitkähiuksinenkin. Harvoin ne vaatimukset toisen suhteen on mitään kiveen kirjoitettuja.

        Naisena olen samaa mieltä. Toki jokainen saa näyttää siltä miltä haluaa, en sitä oikeutta ole tuomitsemassa:) Mun mielestä vaan ei ole kovin kaunista sellainen lyhythiuksinen, kiroileva, tupakoitsija, siideripullo kädessä, lävistyksiä ja tatuointeja, ehkä hieman ylipainoa, shokkiväri hiuksissa, mauton tyyli kuten pinkit crocsit, violetit caprit, musta kulahtanut paita jollain printillä, glitterlaukku... Lähinnä tässä ajan sitä kokonaisuutta takaa millainen ei itseäni viehätä. Mutta eipä sillä ole väliä, en minäkään varmasti viehätä suurta osaa ihmisistä eikä onneksi kenenkään tarvitsekaan. En koskaan toki tuomitse ihmistä ulkonäön perusteella, kerron vain mikä ei ole yleensä esteettisesti kaunista minun mielestäni.


      • jkhkhh :D
        jkhkhh kirjoitti:

        Naisellisuus toki syntyy ulkonäöstä mutta varmaan yhtä paljon myös olemuksesta ja käytöksestä. Lyhythiuksinen nainen voi olla hyvin naisellinen ja pitkähiuksinen voi olla miehekäs.

        Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia.

        Itse ainakin pidän massiivisia tatuointeja, railakasta viinan juontia ja kovaäänistä kiroilua miehekkäänä käytöksenä. Näihin syyllistyy valitettavan moni nainen. Moni nainen yrittää olla "kova" mutta se tekee vain miehekkääksi.

        Miehet vähän yleistäen haluavat yleensä kuitenkin sen naisellisen naisen. Jos kaikki tuntuu naisessa hyvältä niin uskon että lyhythiuksinen kelpaa siinä missä pitkähiuksinenkin. Harvoin ne vaatimukset toisen suhteen on mitään kiveen kirjoitettuja.

        "Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia."

        Ja edellisellä lauseella PALJASTINKIN TODELLISEN SUKUPUOLENI eli OLEN NAINEN, JOKA nyt vain PÄÄTTI "omaa asiaa ajakseen" esiintyä miehenä. OLEN SIIS LYHYTHIUKSINEN NAINEN, EN lyhythiuksisista naisista pitävä MIES.

        Toivoo,

        "Oma lehmä ojassa"


      • 444
        jkhkhh :D kirjoitti:

        "Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia."

        Ja edellisellä lauseella PALJASTINKIN TODELLISEN SUKUPUOLENI eli OLEN NAINEN, JOKA nyt vain PÄÄTTI "omaa asiaa ajakseen" esiintyä miehenä. OLEN SIIS LYHYTHIUKSINEN NAINEN, EN lyhythiuksisista naisista pitävä MIES.

        Toivoo,

        "Oma lehmä ojassa"

        eihän tuossa ollut mitään miehenä esiintymistä, täällä voi näitä viestejä tulkita jokainen omalla tavallaan. Taidat olla sekaisin.......


      • J. Jukola
        Macho-madonna kirjoitti:

        Miehet ovat nykyään naisellisia tossuja monet. Onneksi on kaverimiehiä, jotka suvaitsevat sen, että nainen kiroilee ja juo.


        Muuten, mikä oikeus miehillä on kirota ja juoda? Miehet kuvittelevat itsestään liikoja suomessa, ja siksi ulkomaalaiset miehet ovat naisten suosiossa. Joka suomalainen kaljamaha, rupsahtanut örvelö luulee itsestään aivan, aivan liikaa. Ulkomaalaiset miehet ovat siistejä, ja kunnioittavat naista aivan eritavalla kuin suomipoika. Anteeksi vain, jukolan jussit.

        Ehkä se on parempikin, että kiroilet ja juot jossain porukassa ja käytät ulkomaalaisia. Vilkaiseppa peiliin sillee kriittisesti, voit olla omasta mielestäsi melkoinen Madonna vaan....

        ne ulkomaalaiset miehet osaavat kyllä vetää höplästä Suominorsuja.


      • Olet rasisti
        Macho-madonna kirjoitti:

        Miehet ovat nykyään naisellisia tossuja monet. Onneksi on kaverimiehiä, jotka suvaitsevat sen, että nainen kiroilee ja juo.


        Muuten, mikä oikeus miehillä on kirota ja juoda? Miehet kuvittelevat itsestään liikoja suomessa, ja siksi ulkomaalaiset miehet ovat naisten suosiossa. Joka suomalainen kaljamaha, rupsahtanut örvelö luulee itsestään aivan, aivan liikaa. Ulkomaalaiset miehet ovat siistejä, ja kunnioittavat naista aivan eritavalla kuin suomipoika. Anteeksi vain, jukolan jussit.

        Ulkomaalaiset naiset on tuosta aivan eri mieltä. Juopot miehet on samanlaisia ihan kaikkialla.


      • Olet rasisti
        Olet rasisti kirjoitti:

        Ulkomaalaiset naiset on tuosta aivan eri mieltä. Juopot miehet on samanlaisia ihan kaikkialla.

        Edellinen viesti siis Macho-madonnalle.


      • Anonyymi
        jkhkhh kirjoitti:

        Naisellisuus toki syntyy ulkonäöstä mutta varmaan yhtä paljon myös olemuksesta ja käytöksestä. Lyhythiuksinen nainen voi olla hyvin naisellinen ja pitkähiuksinen voi olla miehekäs.

        Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia.

        Itse ainakin pidän massiivisia tatuointeja, railakasta viinan juontia ja kovaäänistä kiroilua miehekkäänä käytöksenä. Näihin syyllistyy valitettavan moni nainen. Moni nainen yrittää olla "kova" mutta se tekee vain miehekkääksi.

        Miehet vähän yleistäen haluavat yleensä kuitenkin sen naisellisen naisen. Jos kaikki tuntuu naisessa hyvältä niin uskon että lyhythiuksinen kelpaa siinä missä pitkähiuksinenkin. Harvoin ne vaatimukset toisen suhteen on mitään kiveen kirjoitettuja.

        Olet aika pihalla. Ylävartalotatuoinnit ovat naisella sitä varten, ettei kukaan mies katsele liikaa heidän naisellisia avujaan. Eli yksi versio downdressauksesta. Tatuoinnit tai jätesäkki, ihan sama.

        Jos nainen haluaisi olla miehen edssä edukseen, tatuoinnit olisivat säärissä ja ylöspäin...reisissä.
        Mutta näin seksuaalisesti itsevarmoja naisia saat etsiä. Ja kun henkisesti epävakaan kanssa eksyt hotellihuoneeseen, ole tarkkana.


    • Juuuuooo

      Kaunis nainen on kyllä aika kaunis lyhyissäkin hiuksissa, mutta todellinen päiden kääntäjä pitkissä.
      Ks. Tuo Emma Watson lyhyillä ja pitkillä hiuksilla, molemmista oli sivulla kuvia.

    • TheOtus
      • The Valeminä

        " tämän tyylinen toimii ihan yhtä hyvin kuin pitkätkin, ehkä jopa paremmin koska siitä ei saa kuvaa että yrittäisi korostaa naisellisuuttaan niillä pitkillä hiuksilla:"

        "Nykyään tulee vastaan melkein enemmän miehekkäästi käyttäytyviä ja olemukseltaan miehekkäitä naisia jotka ovat pitkähiuksisia."

        Ja edellisellä lauseella PALJASTINKIN TODELLISEN SUKUPUOLENI eli OLEN NAINEN, JOKA nyt vain PÄÄTTI "omaa asiaa ajakseen" esiintyä miehenä. OLEN SIIS LYHYTHIUKSINEN NAINEN, EN lyhythiuksisista naisista pitävä MIES. Lyhyt hiuksisista naisista pitävät miehethän ovat EHDOTON VÄHEMMISTÖ MIESTEN JOUKOSSA. Sen huomasin myös tämän sivun kommenteista. PÄÄTINPÄ sitten TEKEYTYÄ MIEHEKSI, ja ALKAA KEHUA LYHYTHIUKSISTEN NAISTEN ULKONÄKÖÄ - OMAA ASEMAANI PARANTAAKSENI.

        Toivoo,

        "Oma lehmä ojassa"


      • TheOtus :D

        " tämän tyylinen toimii ihan yhtä hyvin kuin pitkätkin, ehkä jopa paremmin koska siitä ei saa kuvaa että yrittäisi korostaa naisellisuuttaan niillä pitkillä hiuksilla:"

        Ja edellisellä lauseella PALJASTINKIN TODELLISEN SUKUPUOLENI eli OLEN NAINEN, JOKA nyt vain PÄÄTTI "omaa asiaa ajakseen" esiintyä miehenä. OLEN SIIS LYHYTHIUKSINEN NAINEN, EN lyhythiuksisista naisista pitävä MIES. Lyhyt hiuksisista naisista pitävät miehethän ovat EHDOTON VÄHEMMISTÖ MIESTEN JOUKOSSA. Sen huomasin myös tämän sivun kommenteista. PÄÄTINPÄ sitten TEKEYTYÄ MIEHEKSI, ja ALKAA KEHUA LYHYTHIUKSISTEN NAISTEN ULKONÄKÖÄ - OMAA ASEMAANI PARANTAAKSENI.

        Toivoo,

        "Oma lehmä ojassa"


      • Anonyymi
        TheOtus :D kirjoitti:

        " tämän tyylinen toimii ihan yhtä hyvin kuin pitkätkin, ehkä jopa paremmin koska siitä ei saa kuvaa että yrittäisi korostaa naisellisuuttaan niillä pitkillä hiuksilla:"

        Ja edellisellä lauseella PALJASTINKIN TODELLISEN SUKUPUOLENI eli OLEN NAINEN, JOKA nyt vain PÄÄTTI "omaa asiaa ajakseen" esiintyä miehenä. OLEN SIIS LYHYTHIUKSINEN NAINEN, EN lyhythiuksisista naisista pitävä MIES. Lyhyt hiuksisista naisista pitävät miehethän ovat EHDOTON VÄHEMMISTÖ MIESTEN JOUKOSSA. Sen huomasin myös tämän sivun kommenteista. PÄÄTINPÄ sitten TEKEYTYÄ MIEHEKSI, ja ALKAA KEHUA LYHYTHIUKSISTEN NAISTEN ULKONÄKÖÄ - OMAA ASEMAANI PARANTAAKSENI.

        Toivoo,

        "Oma lehmä ojassa"

        "päätti "omaa asiaa ajaakseen" esiintyä miehenä. "

        Eikö kannattaisi joskus puhua miesten kanssa? Ei ne pure.


    • sekko

      Empä ole havainnut. Ei itselläni ainakaan hiusten pituus ole kiinnostavuuskriteeri. Monet lyhyt hiuksiset naiset ovat hyvännäköisiä ja kiinnostavia, samoin pitkä hiuksiset. Taitaa olla vain kasvoriippuvaista.

    • siili tukkainen mies

      En ole koskaan arvioinut naisia hiusten perusteella että onko ne lyhyet tai pitkät. Ei Ei hiuksill aole mitään merkitystä. Naiset nyt arvioi miehiä naaman perusteella mutta itse en ole niin pinnallinen enkä ennakkoluuloinen. Jos tykkään naisen luonteesta niin tykkään sen hiuksistakin.

      • ei niin kova

        Harmi että pitää pilata fiksusti alkanut mielipidekirjoitus tuollaisella katkeralla kommentilla naisten arvomaailmasta. Se vain vesittää mielipiteesi. Kertoo sen, että kirjoituksesi on subjektiivinen katsastus asioihin, eli sinun kasvosi eivät ole miellyttäneet niitä naisia jotka sinä olisit halunnut, eli oma rimasi on ollut kenties liian korkealla. Toisin sanoen sinä et ole päässyt valitsemaan, vaan olet tyytynyt.


      • Naisasianainen

        Kirjoituksesi oli hyvä muuten, mutta ei naiset tietääkseni arvio miehiä naaman perusteella. Kyllä se olemus on, joka tärähtää.


      • lol lol
        Naisasianainen kirjoitti:

        Kirjoituksesi oli hyvä muuten, mutta ei naiset tietääkseni arvio miehiä naaman perusteella. Kyllä se olemus on, joka tärähtää.

        Ei paljon typerämpää kriteeriä voi olla kuin joku "olemus".


    • elinanam

      Hahaha, minulla on sitten vissiin käyny hyväkin flaksi. Poikaystäväni kanssa tuossa muutama päivä sitten, tuli puheeksi kuinka pitkät hiukset eräällä yhteisellä naispuolisella kaverillamme on. No tokasin siihen sitten että pitäskö sitä itsekkin rueta kasvattamaan. Nii semmosen vastauksen sain että ei käy. Tuohon sinun tukkaan minä ensin sinussa ihastuin. Enkä kyllä ennää itekkään ossais olla pitkän tukan kanssa. Vaikka muutama vuosi sitten letti oli vielä puoleen selkään ja aivan blondi. Nykysin hiusmallini on lyhyt ja tumma melkeen musta. :- ) Muutenki kaikki on sanonu että sulle käy niin hyvin tuo lyhyt tukka!

      -nainen 19v

      • Kaaaaanm

        Kummasti vain se tukka lyhenee naisilla siinä jossain 20v kohdalla, yksi helpoimmista tavoista tietää naisen ikä, jos ei naamaa kunnolla näe, on katsoa hiuksia.
        Poikkeuksia on niin vähän.

        Kukaan ei ole koskaan selittänyt mistä tuo hiusten lyhyenä pitäminen iän karttuessa johtuu.


      • näinkin voi olla
        Kaaaaanm kirjoitti:

        Kummasti vain se tukka lyhenee naisilla siinä jossain 20v kohdalla, yksi helpoimmista tavoista tietää naisen ikä, jos ei naamaa kunnolla näe, on katsoa hiuksia.
        Poikkeuksia on niin vähän.

        Kukaan ei ole koskaan selittänyt mistä tuo hiusten lyhyenä pitäminen iän karttuessa johtuu.

        Jaa-a....en tiedä vastausta, mutta minä olen pari vuotta kasvattanut pitkää tukkaa, jota minulla ei ole ollut sen jälkeen kun olin 17. Nyt on ohitettu solisluu, ja kasvatus jatkuu. Ikää 50.
        Nytpä kysynkin, että kuinka pitkäksi se pitää kasvattaa, että sillä saa miehen? :D Jos muuten ei niin ole tätä ulkonäköä suotu. Paino kuitenkin kohdillaan.


      • Kjvökjvilhli
        näinkin voi olla kirjoitti:

        Jaa-a....en tiedä vastausta, mutta minä olen pari vuotta kasvattanut pitkää tukkaa, jota minulla ei ole ollut sen jälkeen kun olin 17. Nyt on ohitettu solisluu, ja kasvatus jatkuu. Ikää 50.
        Nytpä kysynkin, että kuinka pitkäksi se pitää kasvattaa, että sillä saa miehen? :D Jos muuten ei niin ole tätä ulkonäköä suotu. Paino kuitenkin kohdillaan.

        Miehen saannista en tiedä, mutta päitä se kyllä kääntää jo kun on lähelle lapojen yläosaa, joskus jopa juuri olkapäille osuessaankin :)


      • ei aina oma valinta
        Kaaaaanm kirjoitti:

        Kummasti vain se tukka lyhenee naisilla siinä jossain 20v kohdalla, yksi helpoimmista tavoista tietää naisen ikä, jos ei naamaa kunnolla näe, on katsoa hiuksia.
        Poikkeuksia on niin vähän.

        Kukaan ei ole koskaan selittänyt mistä tuo hiusten lyhyenä pitäminen iän karttuessa johtuu.

        Aika monesta asiasta varmaan. Osa naisista voi kokea pitkän tukan lyhyttä hankalempana. Lyhyt on helppo pestä, kuivuu nopeasti, ei ole tiellä eikä takkuunnu samalla lailla. Tai nuorena on ollut se perinteinen pitkä tukka koska kaikilla muillakin oli, ja nyt uskaltaa jo kokeilla jotain erilaista. Monella myös tukka alkaa ohentua iän lisääntyessä, jolloin se ei enää pitkänä näytä niin hyvältä. Samaten tukka ei enää kasva niin pitkäksi kuin teininä. Tätä tapahtuu oikeasti muissakin kuin mummoikää lähestyvissä naisissa, vaikkei se tietenkään niin selvästi näy kuin miesten kaljuuntuminen.

        Itselläni on päälle kolmikymppisenä edelleen se tylsä tavallinen pitkä tukka, mutta ikä on tosiaan alkanut tukassa pikku hiljaa näkyä, ja voi olla että jos ohentuminen jatkuu on lyhyt malli se ainut vaihtoehto vanhempana vaikka pitkästä edellen pitäisin.


      • Lyhytkö helppo?
        ei aina oma valinta kirjoitti:

        Aika monesta asiasta varmaan. Osa naisista voi kokea pitkän tukan lyhyttä hankalempana. Lyhyt on helppo pestä, kuivuu nopeasti, ei ole tiellä eikä takkuunnu samalla lailla. Tai nuorena on ollut se perinteinen pitkä tukka koska kaikilla muillakin oli, ja nyt uskaltaa jo kokeilla jotain erilaista. Monella myös tukka alkaa ohentua iän lisääntyessä, jolloin se ei enää pitkänä näytä niin hyvältä. Samaten tukka ei enää kasva niin pitkäksi kuin teininä. Tätä tapahtuu oikeasti muissakin kuin mummoikää lähestyvissä naisissa, vaikkei se tietenkään niin selvästi näy kuin miesten kaljuuntuminen.

        Itselläni on päälle kolmikymppisenä edelleen se tylsä tavallinen pitkä tukka, mutta ikä on tosiaan alkanut tukassa pikku hiljaa näkyä, ja voi olla että jos ohentuminen jatkuu on lyhyt malli se ainut vaihtoehto vanhempana vaikka pitkästä edellen pitäisin.

        Ei todellakaan ole aina lyhyt helpompi hoitaa! Minulla on luonnonkiharat hiukset, jotka ovat lyhyenä todella hankalat käsitellä ja sojottavat joka suuntaan. Niissä olisi aina hirveä laittaminen pesun jälkeen. Sen vuoksi olenkin pitänyt ne pitkänä, on paljon helpompi vaan antaa niiden kuivua, tosin kuivuminen kestää kyllä aika kauan.

        Vaikka olenkin jo melkein viiskymppinen, ei ikääntyminen juurikaan hiuksissani näy, yhä ovat yhtä tuuheat ja paksut kuin parikymppisenä. Hieman ovat alkaneet harmaantua, mutta sitä varten on hiusvärit keksitty!


      • aurinkotar
        Kaaaaanm kirjoitti:

        Kummasti vain se tukka lyhenee naisilla siinä jossain 20v kohdalla, yksi helpoimmista tavoista tietää naisen ikä, jos ei naamaa kunnolla näe, on katsoa hiuksia.
        Poikkeuksia on niin vähän.

        Kukaan ei ole koskaan selittänyt mistä tuo hiusten lyhyenä pitäminen iän karttuessa johtuu.

        Itsevarmuudesta. :D Eli "myöhemmällä iällä" ei vois vähempää kiinnostaa, mitä miehet aattelee tukan pituudesta. Joko tykkää tai on tykkäämättä, se ja sama! Miellyttämään en ala.


      • aurinkotar
        aurinkotar kirjoitti:

        Itsevarmuudesta. :D Eli "myöhemmällä iällä" ei vois vähempää kiinnostaa, mitä miehet aattelee tukan pituudesta. Joko tykkää tai on tykkäämättä, se ja sama! Miellyttämään en ala.

        Hassusti heittää tämä järjestelmä kommentit. Eli tuo äskeinen oli vastausta jonkun pohdintaan, mistä naisten hiusten lyheneminen iän karttuessa johtuu.


      • Tupee hyvin

        Se on enemmän naisen päässä hiusten pituus. Elin liiton "kaikilla tukkamalleilla" ja ainoastaan kerran kuulin miehen kehuvan pitkiä hiuksiani. Tyhmää touhua mittailla hiuksia, ja kivikaudelta. Lyhyet hiukset voivat olla tosi pirteät, ja pitkät taas raskaat ja vanhentavat. Monet pitkähiuksiset kuvittelevat tukkansa olevan koko elämä ja sen kyllä huomaa.


      • Paksu, luonnonkihara
        Lyhytkö helppo? kirjoitti:

        Ei todellakaan ole aina lyhyt helpompi hoitaa! Minulla on luonnonkiharat hiukset, jotka ovat lyhyenä todella hankalat käsitellä ja sojottavat joka suuntaan. Niissä olisi aina hirveä laittaminen pesun jälkeen. Sen vuoksi olenkin pitänyt ne pitkänä, on paljon helpompi vaan antaa niiden kuivua, tosin kuivuminen kestää kyllä aika kauan.

        Vaikka olenkin jo melkein viiskymppinen, ei ikääntyminen juurikaan hiuksissani näy, yhä ovat yhtä tuuheat ja paksut kuin parikymppisenä. Hieman ovat alkaneet harmaantua, mutta sitä varten on hiusvärit keksitty!

        "Vaikka olenkin jo melkein viiskymppinen, ei ikääntyminen juurikaan hiuksissani näy, yhä ovat yhtä tuuheat ja paksut kuin parikymppisenä. Hieman ovat alkaneet harmaantua, mutta sitä varten on hiusvärit keksitty! "

        Olen huomannut saman eli tukan pysymisen PAKSUNA ja TUUHEANA ikääntymisestä huolimatta! Tosin olen "vasta" nelikymppinen - eli SINUA noin 10 VUOTTA NUOREMPI.


      • Pitkä, luonnonkihara
        ei aina oma valinta kirjoitti:

        Aika monesta asiasta varmaan. Osa naisista voi kokea pitkän tukan lyhyttä hankalempana. Lyhyt on helppo pestä, kuivuu nopeasti, ei ole tiellä eikä takkuunnu samalla lailla. Tai nuorena on ollut se perinteinen pitkä tukka koska kaikilla muillakin oli, ja nyt uskaltaa jo kokeilla jotain erilaista. Monella myös tukka alkaa ohentua iän lisääntyessä, jolloin se ei enää pitkänä näytä niin hyvältä. Samaten tukka ei enää kasva niin pitkäksi kuin teininä. Tätä tapahtuu oikeasti muissakin kuin mummoikää lähestyvissä naisissa, vaikkei se tietenkään niin selvästi näy kuin miesten kaljuuntuminen.

        Itselläni on päälle kolmikymppisenä edelleen se tylsä tavallinen pitkä tukka, mutta ikä on tosiaan alkanut tukassa pikku hiljaa näkyä, ja voi olla että jos ohentuminen jatkuu on lyhyt malli se ainut vaihtoehto vanhempana vaikka pitkästä edellen pitäisin.

        "Itselläni on päälle kolmikymppisenä edelleen se tylsä tavallinen pitkä tukka, mutta ikä on tosiaan alkanut tukassa pikku hiljaa näkyä, ja voi olla että jos ohentuminen jatkuu.."

        KUKA SANOO, ETTÄ PITKÄ TUKKA ON TYLSÄ JA TAVALLINEN? Pitkä tuuhea tukkahan on nimenomaan harvinaisuus yli 30-vuotiailla naisilla, kuten joku mieskin tässä keskustelussa totesi!!!

        NYKYISIN TUNTUU OLEVAN OIKEIN YLI 30-vuotiaiden naisten LAUMAVILLITYKSENÄ LEIKKUUTTAA ITSELLEEN SIVUILTA PUOLIPITKÄ, TAKAA LYHYT TUKKA. Jos joukosta haluat erottua, kuten asian ilmaisit, kasvata pitkä tukka.

        Itselläni on vielä NELIKYMPPISENÄ PITKÄ, TUUHEA JA HARMAAHAPSETON TUKKA. Tukan kunto on enemmän fyysisestä terveydentilasta kuin iästä kiinni. (Mummoni oli kuollessaan 80-vuotias, ja hänellä oli edelleen tumma tukka, yksittäisin harmain hiuksin.)


      • Pitkä, luonnonkihara
        aurinkotar kirjoitti:

        Itsevarmuudesta. :D Eli "myöhemmällä iällä" ei vois vähempää kiinnostaa, mitä miehet aattelee tukan pituudesta. Joko tykkää tai on tykkäämättä, se ja sama! Miellyttämään en ala.

        "Itsevarmuudesta. :D Eli "myöhemmällä iällä" ei vois vähempää kiinnostaa, mitä miehet aattelee tukan pituudesta. Joko tykkää tai on tykkäämättä, se ja sama! Miellyttämään en ala."

        ANTEEKSI NYT, mutta johtuuko provokaatiohalusta myös nimimerkkisi "aurinkotar", vai ONKO KYSEESSÄ PUHDAS KIRJOITUSVIRHE? Takoititko kirjoittaa "Auringotar"?


      • aurinkotar
        aurinkotar kirjoitti:

        Hassusti heittää tämä järjestelmä kommentit. Eli tuo äskeinen oli vastausta jonkun pohdintaan, mistä naisten hiusten lyheneminen iän karttuessa johtuu.

        Pitää vielä jatkaa, että aivan kuin se menisi niin, että mies ylipäätään sanelee, millainen naisen pitäisi olla ja MITEN olla. Ja naisen pitäisi sitten parhaansa mukaan yrittää täyttää nuo oletetut toiveet. Pah!


      • aurinkotar
        Pitkä, luonnonkihara kirjoitti:

        "Itsevarmuudesta. :D Eli "myöhemmällä iällä" ei vois vähempää kiinnostaa, mitä miehet aattelee tukan pituudesta. Joko tykkää tai on tykkäämättä, se ja sama! Miellyttämään en ala."

        ANTEEKSI NYT, mutta johtuuko provokaatiohalusta myös nimimerkkisi "aurinkotar", vai ONKO KYSEESSÄ PUHDAS KIRJOITUSVIRHE? Takoititko kirjoittaa "Auringotar"?

        Heh. :D Nyt pistit pahan! Mulle on ollut ollut kunnia-asia oikeinkirjoitus läpi tämän aikaisen elämäni. Aiemmin nimimerkkini oli kuutar, mutta nyt "valaistumisen" myötä päätin muuttaa sen vastaikkaiseksi eli auringottareksi.

        Mielestäni se kuitenkin taipuu perusmuodossa aurinkotar (vs. kuutar), taivutettuna kylläkin esim. auringottaren. Täysin varma en voi kuitenkaan nyt ole. Rakas suomen kielemme yllättää toisinaan. Pitäisi kysyä joltain kielipoliisilta. (Eka kertaa elämässäni, kun mulle tulee tällainen tilanne eteen. Tämähän on melkeen jo noloa! :))


      • Salamandra
        Paksu, luonnonkihara kirjoitti:

        "Vaikka olenkin jo melkein viiskymppinen, ei ikääntyminen juurikaan hiuksissani näy, yhä ovat yhtä tuuheat ja paksut kuin parikymppisenä. Hieman ovat alkaneet harmaantua, mutta sitä varten on hiusvärit keksitty! "

        Olen huomannut saman eli tukan pysymisen PAKSUNA ja TUUHEANA ikääntymisestä huolimatta! Tosin olen "vasta" nelikymppinen - eli SINUA noin 10 VUOTTA NUOREMPI.

        Voit olla onnellinen paksuista ja tuuheista hiuksista vanhanakin, koska olet saanut hiusten suhteen hyvät geenit. Nainen perii kuulemma isänsä kautta isoäidin tukkageenit, kun taas äitinsä kautta isoisän tukkageenit. Katsokaas sukuanne, löytyykö yhteistä. Itse allekirjoitan. Suvussamme on just näin. Jos olisin perinyt äidinäidiltäni ja isänisältäni, mulla olis kai vielä upea, paksu kuontalo. Mies kai perii isänisän ja äidinäidin kautta, en ole ihan varma tästä. Ja sitten on tietysti hormonit ...
        Hiukset ei ole koko maailma, mutta kyllä tässä Googlen ym. kyllästämässä nykymaailmassa painetta on olla "hiuksellinen", muusta puhumattakaan. Ja onneksi peruukit on keksitty.


    • Hetwromi€$21

      Onko kyllä rehellisyyden nimissä sanottava, että ei kyllä iske kukaan noista. Juuri Watson olisi erittäinkin hyvän näköinen pitkillä hiuksilla, mutta tuossa kuvassa antaisin 2/5.

    • SareyM

      Harkitsin juuri leikata poikatukan, kun asiakas, mies kehui hiuksiani, jäin suu auki kuuntelemaan: mielestäni mulla oli "huono hiuspäivä", sanoi mulle, älä vaan tuhoa tota kauneutta, "En ymmärrä naisia ketkä tekevät päähänsä kananpyrstön", älä vaan mee tuhoamaan tuota kauneutta. Mies kuoli yllättäen sydänkohtaukseen 2 päivää tän juttelun jälkeen. Nyt mun hiukset 60cm, saisko jo vähän lyhentää....Leikkasin vuosia sitten Paula Koivuniemen tyyliin, värjättiin parilla värillä. Poitsu tuli kysymään; "Onko se pitkätukkainen blondi, joka täällä aina on keskiviikkoisin sun pikkusisko, ootte ihan saman näköisiä." Itkeä vai nauraa. Sanoin sille pojulle, OK, tein sitten mokan hiusten kanssa. Hyvä, ettei lapsiraukka pyörtynyt.

    • öpöh

      Lyhyet hiukset naisella vaativat seurakseen vahvemman meikin.

    • lovegame2

      minusta joillekin naisille sopii lyhyet, mutta ei ihan semmoset poikahiukset, täytyy edes korvan alle ainakin hiukset olla. minusta miehet myös voisi pitää ne lyhyet hiukset sitä vastoin, minua ällöttää jos miehillä on pitkät hiukset. tai sekin riippuu siitä miten niitä hoitaa, itse tunnen pitkähiuksisia miehiä joilla on niin rasvainen tukka, että jos niitä puristaa niistä suorastaan valuisi rasvaa. hyi olkoon. jos miehet teillä on pitkät hiukset, muistakaa edes huolehtia hygieniasta ja pestä ne. :)

    • ____________________
      • ....

        minä en siksikään ymmärrä monroen suosiota.


      • Paniisinnn

        No, ei noi mitkää lyhyetkään kyllä ole. Puolipitkiksi menee eli hyvät, panisin ;-)


      • Blondi

        Hyvä, hyvä! Tässä suomi-pojujen vaatimuksille pointtia! Naisen seksikkyys ei riipu tukan mitasta, ja jos mies valittaa; on kyse miehen omasta ulkonäöstä. Vaikka olisi mikä rumilus, vaativat kaunottaria rinnalleen mutta ei lopulta ulkonäkö pelasta, vaan avut. Hyvä Marilyn, ei naiset hiuksilla koreile!


      • et saa
        Paniisinnn kirjoitti:

        No, ei noi mitkää lyhyetkään kyllä ole. Puolipitkiksi menee eli hyvät, panisin ;-)

        Vai panisit puolipitkiin.


    • fhdh

      Mullahan on pientä lesbofetissiä joten kyllä ne lyhythiuksisetkin mujjat menöö kuhan ei mikään persjalkanen peruna ole.

    • lesbohiukset

      En panis yhtäkään lesbohiuksista.

      • :-DDDDDDD )))))

        JAAH? OKKO SÄ KANA, JOKA KATTOO AINA, ET MUNALLA ON KAIKKI HYVIN?


    • fdsfsdvcxvxcfds

      Ei lyhyt tukka kaunista naista rumaksi tee, mutta usein parempi jos hiukset olisivat pitkät. Noista naisista ainoa kaunis oli Emma Watson ja hänkin paljon kauniimpi pitkissä hiuksissa.

    • kaljukin jos sopii tyypille.

      • Ratto-Raili

        Hi,hi kaikki sopii kunhan on vain pitkät.Hi,hi.Sääret


    • kuggis

      Ehkä se raja menee siinä, näyttääkö hiukset pehmeiltä ja naisellisilta vai kovilta ja kynityiltä. Veikkaisin, että monikaan mies ei vastustaisi tätä maailman kauneimmaksi monta kertaa sanottua: http://www.biography.com/people/grace-kelly-9362226 kun taas siilitukaksi nypitty on väistämättä poikamainen..

    • Pikaisella mietinnällä tulee mieleen aika montakin julkkista joille tuo tyyli on sopinut erittäin hyvin

      mm.

      Winona Ryder
      Sinead O'Connor
      Catherine Bell
      ...

      Eli lyhyesti, jos hiukset sopii kokonaisuuteen niin kaikki kaljusta pitkään voi tomia.

    • hiusfe

      Hieno juttu, että muut miehet eivät tykkää lyhyistä kampauksista. Vähemmän kilpailua.

      Lyhyt tukka sopii pyöreille ja naisellisille kasvoille, joka on juurikin jutun idea. Jos näytät naiselta ilman pitkää tukkaa, sinun on pakko olla nainen, eikä pitkähiuksinen mies. Lyhyt kampaus myös kehystää poskipäitä, kulmakarvoja, hymykuoppia ja kaikkea mikä helposti jäisi pitkän tukan varjoon.

      Myöskin mitä lyhyemmäksi hiusten pituudessa mennään, sitä enemmän niitä pitäisi olla. Esim. Pixie tyyppistä kampausta ei voi oikein rakentaa ilman paksua tukkaa. Tai siis voi, mutta ei se hyvältä tule ikinä näyttämään.

      Tässä on kuva naisesta jolle lyhyt kampaus ei sovi ollenkaan: http://www.pixmac.fi/kuva/studio muotokuva hermostunut nuori nainen lyhyt tukka/000012050745
      Eli pitkät, mitäänsanomattomat kasvot, ei poskipäitä, haaleat kulmakarvat.

      Ja sitten menikin tunti että löysin lyhyt tukkaisen suomalaisnaisen jolle tyyli sopii... Eli salkkareiden Isabella http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/0/0c/Salatut_elämät_Isabella_Holm.png

      • tota öööööö

        elämä ei ole mikään kilpailu, vai luuletko, että se pitkä hius takaa sen, ettei mies lähde vieraisiin....... haluatko nuolla kaikkien miesten persettä, eikö riitä se yksi


      • Lommoposki

        Rumat, huonohiuksiset ja vajaakasvoisetko eivät ole mitään? Miltähän itse näytät? Ajatteletko koskaan sitä, miltä ulkonäöstään kärsivät ehkä ajattelisivat kirjoituksestasi? Kun seuraavan kerran mittailet toisten naamoja mittanauhalla ja vertailet salkkareihin, säälin sinua todella. Koeta löytää elämäsi kasvojen sekametelissä.


    • 31vmiesss

      Mun yhellä eksällä oli lyhyet hiukset ja tosi seksikkäät sellaset! joillekin ne sopii, naisella voi mun puolesta olla kaljukin pää, joillekin sekin sopii. En mä tiedä vaatiiko se nyt itsetuntoa sen enempää, ne on makuasioita..se nainen oli harvinaisen seksikäs, aika yli-itsevarma,mut mua se kiihotti. Olihan siinä taustalla huono itsetunto,mut kuitenkin se koppavuus ja kanamaisuus :D ah!
      Mieluummin sellanen nainen,joka ajaa päänsä vaikka kaljuksi,jos itte tykkää siitä kuin nainen,joka pitää pitkät hiukset vain miesten miellyttämisen takia. Älyttöntä yrittää miellyttää massaa..!

    • mieskaljaparveke

      Sama aloitus oli vuosi sitten, joten vastaus on sama.
      Ei iske lyhyet hiukset naiselle. Kasvattakaa naiset ne pitkät hiukset kuin nuorina voitte.
      Ei mitään kauhempaa kuin ihan lyhyeksi kynitty tukka.

    • selväkö

      suurin osa vanhemmista naisista leikka hiuksensa lyhyeksi koska kasvonpiirteet alkavat roikkua eikä pitkä tukka niitä ainakaan nosta. lyhyt ylöspäin suuntautuva kampaus nostaa ilmettä ylöspäin ja näin nuorentaa. meillä naisilla kun tuo ikä aiheuttaa ulkonäköpaineita.

      • polkkatukka

        Samaa mieltä, vanhemmiten pitkät hiukset vetävät piirteitä alaspäin, jos vain roikkuvat suorina. Jotain nostetta voi tehdä, esim. vetää sivuhiukset ylös. Villi nutturakin ok. Ponnari tosi ylös laitettuna on myös tyttömäinen. Vajaana viisikymppiisenä leikkautin pitkät hiukset poikki korvien alapuolelta. Herättipä huomiota työpaikalla. Miespuolinen esimies totesi, että tippuipa kymmenen vuotta pois. Mikään räväkkä pukeutuminen ei ole herättänyt samalla tavalla huomiota kuin hiusten lyhentyminen.


      • Superlady
        polkkatukka kirjoitti:

        Samaa mieltä, vanhemmiten pitkät hiukset vetävät piirteitä alaspäin, jos vain roikkuvat suorina. Jotain nostetta voi tehdä, esim. vetää sivuhiukset ylös. Villi nutturakin ok. Ponnari tosi ylös laitettuna on myös tyttömäinen. Vajaana viisikymppiisenä leikkautin pitkät hiukset poikki korvien alapuolelta. Herättipä huomiota työpaikalla. Miespuolinen esimies totesi, että tippuipa kymmenen vuotta pois. Mikään räväkkä pukeutuminen ei ole herättänyt samalla tavalla huomiota kuin hiusten lyhentyminen.

        Ei naisien tarvitse yrittää näyttää nuoremmilta kuin ovat. Kun on omillaan, on vetävä. Aikuinenkin nainen on kaunis, ja mikään ei ole tyhmempää kuin yrittää "näyttää kaksikymppiseltä olematta sitä". Mitä siitä, jos ei herätä huomiota? Miksi pitäisi? Maailma pyörii sittenkin, ja itsellä on hyvä olla jos hoitaa ulkonäköään, ja vanhetessa on varma sekä tietää mitä haluaa. Sekin vetoaa fiksuihin miehiin.

        Olen huomannut myös, että nuoret tyttelit eivät aina vedä vertoja naiselle.


      • misc

        Ei se nuorenna, saa näyttämään vielä enemmän tantalta.


    • HETEROMIÄS

      Lepsoilla on aina lyhyt tukka. En pidä.

      • enlepso

        No ei sun todellakaan tarvitse pitää siitä. :D Pitikö edes mainita asiasta.


      • lslslfkkdskmk

        Eikä oo, tiedän monta pitkähiuksista lesboo. Ja vastaavasti suurin osa lyhythiuksisista naisista on heteroita, kun heteroita nyt muutenkin on enempi...


    • Mies.

      Omaan makuun hartiapituiset, esim. polkkatukka (kenelle sopii) on ehdoton minimi. Siis huom, puhun.vain omasta maustani, kukin saa leikata sellaiset kuin haluaa.

      Mielestäni monet naiset vanhenevat 10 vuotta jos leikataan esim. "nuorekas" ns. kananperse-tukka. Joten kerran vain minun makuni. Tietenkään kovin vanha nainen eri voi pitää kovin pitkiä hiuksia mutta ei tarvitse silti leikata alle hartioiden.

      Toki hyvässä ulkonäössä on paljon muutakin kuin hiukset, mutta siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Itse en lämpene koskaan lyhythiuksisiin naisiin.

      • Mies.

        Sorry monet oudot sanavalinnat, toimii näemmä oikeen mallikkaasti tämä ennakoiva näppis kännyssä.


      • vanha-akka

        Mikäs on vanha nainen? :-) eli missä vaiheessa ei enää pitkiä hiuksia?


      • KALLE KELLO
        vanha-akka kirjoitti:

        Mikäs on vanha nainen? :-) eli missä vaiheessa ei enää pitkiä hiuksia?

        vanha-akka. Hyvä kysymys. Ei varmaan suomen laissa ole määritelty, missä iässä naisen pitää hiuksensa leikkaa. Tosin tämänkin olen ihan omin korvin kuullut (työkaverit) kun arvostelivat yhtä naista (45 ), jolla oli ja on vieläkin (50 ) puolipitkät, paksut, laineilevat hiukset. Kysäsin kerran, miksei leikkaa, kun on jo tuon ikäinen? Vastauksena oli, olen erilainen nuori ja siksitoiseen, pitkistä hiuksista saa kampauksia/nutturoita. Lähinnä tuli mieleeni, että olisiko muissa naisissa ollut kateutta, kaikki samanlaisia lyhyeksi kynittyjä.


      • +9+08
        KALLE KELLO kirjoitti:

        vanha-akka. Hyvä kysymys. Ei varmaan suomen laissa ole määritelty, missä iässä naisen pitää hiuksensa leikkaa. Tosin tämänkin olen ihan omin korvin kuullut (työkaverit) kun arvostelivat yhtä naista (45 ), jolla oli ja on vieläkin (50 ) puolipitkät, paksut, laineilevat hiukset. Kysäsin kerran, miksei leikkaa, kun on jo tuon ikäinen? Vastauksena oli, olen erilainen nuori ja siksitoiseen, pitkistä hiuksista saa kampauksia/nutturoita. Lähinnä tuli mieleeni, että olisiko muissa naisissa ollut kateutta, kaikki samanlaisia lyhyeksi kynittyjä.

        kumma sana tuo kyniminen, pitäisikö pitkähiuksista sitten sanoa, että hiukset ovat valahtaneet??!!!

        Se, että jotkut vanhemmat naiset ovat olleet kateellisia, sitten tarkoita, että jokainen lyhyttukkainen nainen olisi! Jännä, että sen ikäinen on sanonut itseään nuoreksi, oletkohan oikeasti mies, hmmmmm.....

        Työpaikallani on lyhyt ja pitkähiuksisia vanhoja naisia ( yli 50v. )ja sulassa sovussa kaikki. Eikä ole eroa sen suhteen kuka on nuorekkaampi. Olen itse päälle parikymppinen.


      • yli 50v
        +9+08 kirjoitti:

        kumma sana tuo kyniminen, pitäisikö pitkähiuksista sitten sanoa, että hiukset ovat valahtaneet??!!!

        Se, että jotkut vanhemmat naiset ovat olleet kateellisia, sitten tarkoita, että jokainen lyhyttukkainen nainen olisi! Jännä, että sen ikäinen on sanonut itseään nuoreksi, oletkohan oikeasti mies, hmmmmm.....

        Työpaikallani on lyhyt ja pitkähiuksisia vanhoja naisia ( yli 50v. )ja sulassa sovussa kaikki. Eikä ole eroa sen suhteen kuka on nuorekkaampi. Olen itse päälle parikymppinen.

        Parikymppisestä kaikki keski-ikäiset on vanhoja. Huomaat itse että kun ikää tulee niin vanhana olo siirtyy koko ajan kauemmaksi. :D
        Jos yli viisikymppinen on vanha niin eläkeikä olisi laskemaan päin eikä toisinpäin. Ei vanhana olla töissä. Ei auta voivotella vanhuutta vaan mennä eteenpäin työelämässä. Siinä parikymppisen rinnalla.


    • jepa3

      En jaksanut lukea koko ketjua, joten anteeksi ja pahoittelut jos joku on jo ehtinyt saman näkökulman esittämään...

      Toki Charlise Theron on nätin näköinen lyhyellä(kin) tukalla mutta harvempi suomalainen nainen kuitenkaan näyttää kasvon piirteiltään Charliselta. Nätti naama on nätti, on tukkamalli sitten mikä hyvänsä. Eikä hevosta saa näyttämään Charliselta pelkästään sillä että on samanlainen tukkamalli. Piste.

    • Yksinkertaista joo

      Kyllä se pitkä tukka kaunistaa naista ja komistaa miestä.
      Moni nainen on kaunis lyhyessäkin tukassa jos kasvot ovat kauniit.

    • Näin se vaan on

      Harvalle yli 40 v naiselle sopii pitkät hiukset. Se vaan on niin. Ennemmin lyhyet ja raikkaat hiukset, kuin pitkät kasvoilla roikkuvat. Naama siellä jossain piilossa.

      Jos pitkiä hiuksia pitää, niin kyllä niihin pitäisi myös panostaa, eikä vaan roikottaa tai vetää iänikuiselle ponnarille.

    • mulle lyhyt

      Lyhyttukkainen nainen antaa vaikutelman, että pysyisi mun menossa mukana. Mieluummin katselen sellasita. Kauneusarvot ei tukkaa lyhentämällä katoa mihinkään. Pitäkööt nuo monet edellä kirjoittaneet mun puolesta ne pitkätukkaiset.

    • pro yleistäjä

      En näe muuta vaihtoehtoa, kuin pitkät hiukset.

    • pitkät parhaat

      Kauniit pitkät hiukset tekevät kivasta kauniista naisesta todellisen kaunottaren lyhyet hiukset tekevät kivasta kauniista naisesta ihan tavallisen ok-näköisen naisen

    • Vastaus sinulle

      Lyhyesti:

      Mies: Harvoille sopii pitkät hiukset. Jos pitkähiuksinen mies on komea niin on se myös lyhyillä hiuksilla komea.

      Nainen: Harvoille sopii lyhyet hiukset. Jos lyhythiuksinen nainen on kaunis on se sitä myös pitkillä hiuksilla.

      End of story!

    • x-men

      ei sillä hiusten pituudella oo niin väliä vaan kaikella muulla kuten pepulla ja tisuilla...

    • ....................
      • hohhotihoi

        Näinhän me lyhyttukkaiset aina istuskelemme.


    • Tosi on

      Nuo lyhyet kynityt hiukset naisella ovat kuin " Häkkikanan perse ".

    • Reaalimies

      Se, sopiiko naiselle lyhyt tukka, riippuu suuressa määrin ruumiinrakenteesta. Hoikalle ja melko pienikokoiselle naiselle lyhyt tukka sopii usein erinomaisesti. Sitä vastoin mikään ei ole karmeampi näky kuin pyylevä nainen lyhyttukkaisena.

      Jos ihan käytännön puolta ajatellaan, niin onhan lyhyt tukka ihan kätevä esim. suihinoton kannalta.

      • tötterö...

        Moniinko suihin?


    • printtilippu

      Itselläni on alaselkään ulottuvat pitkät hiukset. Usein kuulen kehuja hiuksistani, mutta eivät ne minun mielestäni nyt mitenkään niin ihmeelliset ole. Ei ulkonäkö ole kiinni hiuksista. Töissä on esim. kaksi kollegaa, joiden hyvin lyhyestä hiustyylistä pidän todella paljon. Itsekin haluaisin kokeilla, mutta ne mallit eivät todennäköisesti sovi minulle. Kun ajattelen heille pitkät hiukset ne eivät sopisi kyllä alkuunkaan. Vastaavasti on vähän pidempihiuksisia tapauksia, mutta kun eivät viitsi edes juuri kampaa kuontalolleen näyttää niin eipä sekään hyvältä näytä.

      Sitten kun olen vaikka 60 vuotias niin tuskin minnulla enää näin pitkät hiukset on. Eivät näin pitkät hiukset sovi mielestäni "mummolle".

    • simp...

      tukka piästä lepikkoon!

    • kat1

      juu pitää olla pitkät kutrit, jotka on ju*****ta aina suussa tai silmässä, tiellä kumminkin kokoajan.Itse pidän kutrini aina kiinni juuri edellä mainituista seikoista johtuen.
      ihan sama pitääkö joku mun hiuksista vai ei.
      ja olenko seksikäs?
      ei jaksa .

    • Pitkät

      Pitkät ilman muuta .Onneksi on noita kanan pyrstöjä ja pöllön pesiä sevverta palio liikenteessä, niin ei pitkät kärsi inflaatiosta.

    • antifeministi

      turnoff.

    • Tyypillistä

      Jännä juttu tämä naisten hiusten pituus kyselyt. Kysytään mielipidettä, mutta sanopa kysyjän vastaisia mielipiteitä niin jo miinusta napsahtaa. Onneksi naisille sentään voi anonyymisti sanoa mielipiteensä :-)

    • riippuu ja roikkuu

      Joillekkin sopivat lyhyet hiukset, toisille pitkät. Asiaan vaikuttaa kokonaisuus. Itse pidän naisen kaartuvaa niskaa kauniina. Kaikilla naisilla ei tietenkään ole hoikkaa pitkää niskaa, joten heille voi jokin muu hiustyyppi sopia paremmin.

    • rekkalesbot ry

      Onko lyhythiuksinen nainen naisellinen?
      Onko pitkähiuksinen mies miehekäs?

      Kyselet typeriä.

    • Hoikka & pitkätukka

      Nykyajan naisilla, suurimmalla osalla hiukset on kuin LYHYET KANANPERSEET, kun ne raukkaparat ei osaa tehdä itse niille mitään. Siinä sivussa roikkuu sitten perse ja vatsa!!
      On teillä miehillä kestämistä!

      • mites se äly?

        Tuossa hyvä esimerkki pitkähiuksisesta naisesta, joka luulee olevansa parempi vain sen tukkansa vuoksi. Ei se hiusten pituus näköjään ole verrattavissa siihen onko ihmisellä sitten miten paljon älliä ja käytöstapoja!


      • sovin-isti
        mites se äly? kirjoitti:

        Tuossa hyvä esimerkki pitkähiuksisesta naisesta, joka luulee olevansa parempi vain sen tukkansa vuoksi. Ei se hiusten pituus näköjään ole verrattavissa siihen onko ihmisellä sitten miten paljon älliä ja käytöstapoja!

        Luulenpa että kirjoittaja on mies :)


      • hoikka& pitkätukka
        mites se äly? kirjoitti:

        Tuossa hyvä esimerkki pitkähiuksisesta naisesta, joka luulee olevansa parempi vain sen tukkansa vuoksi. Ei se hiusten pituus näköjään ole verrattavissa siihen onko ihmisellä sitten miten paljon älliä ja käytöstapoja!

        Luulee vai...et voi kenenkään älyä mitätöidä tuntematta ihmistä. Käyn uimahallilla, siellä näkyy suomalaisista naisista totuus. Ei se hiusten pituus ja läskit ole verrattavissa älyyn vaan ulkoiseen kauneuteen, miltä kukin näyttää.
        Siellä on varmaan tyyppi, joka ei itsekään ruusuisemmasta päästä ole.
        Itse ainakin saan palautetta kauniisti hulmuavista kiharoistani ja hiuksistani.
        Jos nainen halua olla miehen näköinen, niin siitä vaan....


      • aijajaiiiiaiiiiii
        hoikka& pitkätukka kirjoitti:

        Luulee vai...et voi kenenkään älyä mitätöidä tuntematta ihmistä. Käyn uimahallilla, siellä näkyy suomalaisista naisista totuus. Ei se hiusten pituus ja läskit ole verrattavissa älyyn vaan ulkoiseen kauneuteen, miltä kukin näyttää.
        Siellä on varmaan tyyppi, joka ei itsekään ruusuisemmasta päästä ole.
        Itse ainakin saan palautetta kauniisti hulmuavista kiharoistani ja hiuksistani.
        Jos nainen halua olla miehen näköinen, niin siitä vaan....

        Et taida ymmärtää kirjoittamaasi!!!!!!!!! Luepas uudelleen viestisi, annoitko kauniin vaikutelman itsestäsi tuolla ensimmäisellä ja toisella kommentillasi.........


      • KALLE KELLO
        hoikka& pitkätukka kirjoitti:

        Luulee vai...et voi kenenkään älyä mitätöidä tuntematta ihmistä. Käyn uimahallilla, siellä näkyy suomalaisista naisista totuus. Ei se hiusten pituus ja läskit ole verrattavissa älyyn vaan ulkoiseen kauneuteen, miltä kukin näyttää.
        Siellä on varmaan tyyppi, joka ei itsekään ruusuisemmasta päästä ole.
        Itse ainakin saan palautetta kauniisti hulmuavista kiharoistani ja hiuksistani.
        Jos nainen halua olla miehen näköinen, niin siitä vaan....

        Voisiko "hoikka&pitkätukka" laittaa kuvansa mieluummin ihan kokovartalo sellainen, jotta saamme arvostella kauneuttasi. Tosin käytössä on ainoastaan yksi pisteytyslippu, jossa on numero 4 (arvosteluasteikko on 4-10), mutta tuo alin riittää sinulle aivan hyvin, tosin siinäkin on liikaa. Helvetin omahyväinen olet, ja varmasti miehet juoksevat maailmanennätyksen heti siinä vaiheessa kun sinä aukaiset suusi. Tuollainen omahyväisyys tekee ihmisestä todella rumiluksen.


    • Karate-Pekka

      Lyhyet hiukset sopivat mielestäni nuorille sirokasvoisille naisille. Tätä ''kananperse''-tyyliä näkee aivan liian vanhoilla ja pitkänaamaisilla muijilla jotka luulevat sen tekevän ilmeen nuorekkaaksi.

      • mitä haluat?

        Millainen tyyli pitäisi olla liian vanhoilla ja pitkänaamaisilla muijilla? Onko sillä yleensä sulle väliä vai haluatko että he ovat sulle haluttavamman näköisiä?


    • makuja monia

      "Lepsoilla on aina lyhyt tukka. En pidä."

      Montako lesboa tunnet, nyt meni todella pahasti pieleen!!!! Ihan on heilläkin pitkää hiusta.

      Kylläpä tätä hiusten pituus asiaa jaksetaan jankata! Hohhoijaa, kyllä maailma olisi tylsä jos naisten pitäisi olla toistensa kopiota.

      Lähetän tässä samalla kampaajille terveisiä. Harva heistä osaa leikata lyhyttä hiusmallia!!! Kun on lyhyet hiukset, sillä leikkauksella on paljon merkitystä siihen, että saa laitettua hiukset hyvännäköiseksi. Mistä se keneltäkään on pois jos joku haluaa keveyttä siihen kuontaloonsa. Kyllä miehetkin joutuvat kelpaamaan harmaantuneine hiuksineen ja näyttää naisille kelpaavan kaljut ja pitkätukkaiset. Makuja on monia ja voi voi, pieleen menee jos tahtoo miellyttää jokaista vastaantulijaa. Eikö pääasia ole se, että ihminen on itse tyytyväinen, joillakin on pokkaa olla juuri sellaisia kuin tahtovat.

      http://www.short-haircut.com/short-pixie-haircuts-for-2012-2013.html

      Ylläolevassa linkissä hyvännäköisiä:
      ensimmäinen,viides, seitsämäs, kymmenes, yhdestoista ja viidestoista kuva

      http://mirjam3.blogspot.fi/2011/11/liikkuvan-naisen-hiukset.html

      ensimmäinen, toinen, neljäs, viides ja seitsämäs blondi hyvännäköinen

      http://www.google.fi/imgres?imgurl=&imgrefurl=http://www.indiedays.com/item/toimitus/ihanat-lyhyet-hiukset&h=0&w=0&sz=1&tbnid=L1Oy8QN07TBy5M&tbnh=295&tbnw=171&zoom=1&docid=fyz9kB8FCDeUjM&ei=HvxpUonrIc3o4QTywIGICw&ved=0CAIQsCU

      käy lyhyet hiukset

      http://liliaiti.blogspot.fi/2013/01/hiusmalleja.html

      kolmannen kuvan nainen todella kaunis

      Eli leikatusta hiusmallista ja naisen kasvoista kiinni kenelle sopii ja kenelle ei. Jollei ne naisen kasvot ole mitenkään erikoisen hyvännäköiset, niin niillä pitkillä hiuksilla voi sitten yrittää saada itselleen niitä lisäpisteitä.

      Mielestäni jos rupeaa nimittelemään, haukkumaan kananpersetukkaiseksi, paljastaa oman moukkamaisuutensa!!!!!

    • Astuva härkä

      Se on naiessa ihan sama pitkät vai lyhyet hiukset kunhan ymmärtää antaa.

    • Lyhyet kiitos!

      Ei tarvi, lyhyet hiukset naisella on hot hot ja hyvän näköiset ;)
      Suosittelen ja leikkaa vaan, mää tykkään ja pussaan!

    • SportM30 mielipide!!

      Lyhyet on seksikkäät, kunhan älyää värjätä ne esim. tumman ruskeaksi / mustaksi tai laittaa raitoja. Leikkauksen tulee olla myös rikotusti leikattu eikä sellainen potta mallinen tasareuna mitä näkee monella. Ne on turn off, no thanks! Parasta on käydä nuorekkaalla parturi-kampaajalla, joka osaa tehdä menevän lookin. Sirpa Liisa 60v ei osaa leikata uusinta mallia. Harmittaa kun pitää säästää ulkonäköön liittyvissä asioissa.

    • tukkahirviö

      pojan näköisiä lyhyttukkaiset naiset.

    • pumpuli4

      lyhyet hiukset ei sovi kaikille,lihavuutta se vaan korostaa!

    • pitkähiuksinen

      No minä olen naisista tykkäävä nainen ja sitä mieltä, että pitkähiuksiset naiset on vaan jollain tapaa viehättävämpiä kuin lyhythiuksiset. En osaa sanoa syytä, mutta en ole koskaan kiinnostunut lyhythiuksisesta naisesta muussa kuin kaverimielessä.
      En tiedä. Kai tämäkin on jonkunlainen fetissi sitten.

      • outoaaaa

        olet siis pitkähiuksinen lesbo. mitenkäs se voi olla mahdollista, on varmaan sitten vaikea löytää naista, jos kerran pitkähiuksiset eivät voi olla lesboja.....


    • Tyylitajulla

      Ei sillä ole mitään merkitystä onko hiukset lyhyet, pitkät, klanit tai keskipitkät, eikä silläkään ole merkitystä onko väri, vaalea, musta, oranssi jne. Vain sillä on merkitystä miten hiukset ja naisen persoona ovat sopusoinnussa keskenään, ja jos on niin nainen säteilee itsevarmuutta ja seksikkyyttä.

    • tyylikkyys

      joo kyllä lyhyetkin hiukset käy se vähän riippuu miten ne on laitettu ja kampaus ok paitsi jos lähelle siilihiukset ne ei kyllä säväytä olen nähnyt paljon tyylikkäitä naisia kun on hyvin laitettu kampaus ja kaikki hiton raudat pois naamasta siinä kyllä on naisellisuus kaukana korvikset saa olla

    • letitön

      Ei "täydy" olla yhtään mitään. Nainen ei elä mielyttääkseen miestä........typerä jutunaihe...keksikää parempaa :DD

    • willimies77

      HOT

    • mauritz

      Itselle sellaiset tyttömäiset kasvot ja melko lyhyet hiukset ovat olleet jostain selittämättömästä syystä säväyttävä yhdistelmä, en tiedä miksi, mutta se vain toimii ja yleensä kääntää automaattisesti pääni.

      Mutta sekin vaatii tietynlaiset kasvonpiirteet, niissä pitää kuitenkin löytyä naisellisuutta, koska jos alkaa näyttää liian mieheltä, niin ei toimi enää.

      Siilitukka menee sitten yleensä liian lyhyeksi, että siinäkin säätövara loppuu kuitenkin tiettyyn pisteeseen.

      Noista kuvista tuo Emma Watson kiinnitti eniten huomioni.

      Erityisen pitkät hiukset taas eivät ole koskaan erityisemmin säväyttäneet, ei niissä mitään vikaa ole, mutta eivät vain aiheuta samanlaista erikoisempaa säväystä kuin lyhyempi malli. En ole koskaan keksinyt mistä tämä kumma mielihalu kumpuaa.

      Oma hiusten pituus taas on seilannut välillä puolen millin sänki-puoleen selkään, se vaihtelee mielialan mukaan. Omissa pitkissä hiuksissa yleensä kyllästyy siihen epäkäytännöllisyyteen ja viimeistään siinä vaiheessa haluaa taas eroon.

    • moikkamorjestahohhoi

      Minä taas en viehäty kuin pitkähiuksisista miehistä ja en hae kenestäkään seuraa. Koska aloitus on jonkun natsin käsialaa, saatte vapaasti kuvitella minut vaikka mieheksi. Sitenhän nörttidaijut kuitenkin teette. Roman Rotenberg tosin on poikkeus: herrajumala miten komea mies, eli toimettomat kotiäidit eivät ole väärässä kehuessaan vauveliinifoorumeillansa sitä oligarkkia. Jos saisi Roman Rotenbergin ulkonäön ja jonkun humanistifksun miehen älyn ja taviksen velvollisuustajuisen rehdin miehen talousasioiden hoitokyvyn samassa paketissa, se olisi unelmamies ja kaatuisin sen rehdin miehen syliin. Tosin niin komea kuin Rotenberg ei koskaan katsoisikaan minuun.:D

      Luulen, että tässä Suomi24:ssa on kirjoittajissa yksi nainen per kaksikymmentä tyhmää mieskirjoittajaa, tai ehkä suhde on vielä tappiollisempi naissukupuolelle?

      Ohuthiuksinen nainen ei ole kaunis pitkähiuksisena. Itse jätin kerran yhden miehen, kun mies alkoi inistä, että se ohut rotanponnari olisi muka viehättävämpi kuin mulle sopivampi tukkamalli. Kun mulla ei ole mitään könykäulaa, sopii mulle lyhytkin tukka. En katso linkkejä, mutta prinsessa Dianalla oli mieletön klyyvari ja sillä on ollut pakko olla hyvä kampaaja.

    • PuhuitItsesiPussiin

      Yksinkertainen ratkaisu = Tykkäisitkö miehestä jolla on pitkät hiukset? NIIN se ei olisi miehekästä-.-

      • kuka tykkää kuka ei

        hevarit eivät hiuksistaan luovu. pitääkö heidän pukeutua mekkoon?


      • dfgdfgdfgå

        Tykkäisin. Minusta pitkähiuksiset miehet on juuri niitä parhaita.


      • HeteroÄijä!
        dfgdfgdfgå kirjoitti:

        Tykkäisin. Minusta pitkähiuksiset miehet on juuri niitä parhaita.

        Miehen tuntomerkit: Kalu pidempi kuin hiukset ja hartiat leveämmät kuin suu.


      • Roo
        HeteroÄijä! kirjoitti:

        Miehen tuntomerkit: Kalu pidempi kuin hiukset ja hartiat leveämmät kuin suu.

        Senko takia niin monilla on niin lyhyet hiukset? Ja tuohan vasta parantaakin pitkähiuksisia entistä enemmän.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!
        Roo kirjoitti:

        Senko takia niin monilla on niin lyhyet hiukset? Ja tuohan vasta parantaakin pitkähiuksisia entistä enemmän.

        hieno lohkaisu


    • Lyhyt tukka ok

      No voi että... Nykyään on järkyttävän näköisiä nämä kaiken maailman irtoclipsit ja lisähiukset,joita kilokaupalla lyöty päähän näitä lisukkeina ja niistä näkee heti että ne eivät ole omaa ohutta hiusta. Ei tuollainen feikkitukka kaunista yhtään ketään.

      • terse vielä keskuste

        Aloituksen laatinut natsi - nimetttömänä kun natseilee Suomi24:n natsitukijoiden mahdollistamana - tykkää omanlaisistaan, tavikset tavallisista hiuksiin katsomatta. Irtohiukset on kieltämättä oksuja etenkin akoilla, jos ei ole mitään syöpäsairauteen verrannollista vakavaa sairautta mikä pakottaisi laittamaan kananletit: katsoin jotakin oksettavaa kaupallista tv-kavavaa taannoin, missä joku tunnettu radiojuontajanatsi ja irtohiuskananainen oli vieraina jossakin narsistien biltsuissa bileissä jotka kanava maksoi. Maantien värisellä akkeliinillä oli varmaan kilo ylivaaleaksi värjättyjä tekohiuksia tukassaan, kulmatkin akkeliini oli värjännyt amerikkalaisen pornotähden tyyliin tummiksi, vaikka ei kande värjätä, jos ei ole väriä.


        Pitkähiuksiset miehet on oikeasti parhaita. Seksikkäimmät miehet on aina pitkähiuksisia, paitsi se no Roman Rotenberg ja sen näköiset. Kaljua miestä en ota enää ikinä, se olis kuin vauvan kanssa olisi, paitsi jos mies on kalju syyttään. Kaljuus voi liittyä voimakkaaseen testosteronin määrään miehessä, mutta ei siis niin mitään seksikästä ole hiuksia omaavissa miehissä, jotka ajaa itsensä kaljuiksi. Arvaan, että teen itseni tyhmäksi,mutta mitäs tyrkytätte Suomi24-etusivulla saitin jäsenyyttä omaamattomalle mulle kommentoitaviksi tyhmyyttänne foorumi Suomi24.

        Jos mulla olisi varaa laittaa rahaa vaikka irtokynsiin (mitä lie manikyyrejä ja en koskaan ole edes kokeillut kun en ole kana), laittaisin ne ylimääriset varmaan mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteenkin, koska kukaan ei katso minkään kotkan kynsiä tai edes naamaa.


      • KALLE KELLO

        Siinä olet aivan oikeassa, että nämä lisukkeet on aivan hirveitä. Kumma ettei näillä naisilla (pääsääntöisesti nuoria) ole yhtään silmää nähdä sitä, miltä näyttävät. Jokainen on kuitenkin omilla hiuksillansa oman tyylisensä ja yksi tykkää yhdestä tyylistä, toinen taas toisesta -sopii sitten toisten mielestä tai ei. Kuitenkin näitä kirjoituksia silmäillessäni tulin siihen tulokseen (alkuperäiseen kirjoitukseen liittyen), että nuo pojat/miehet taitavat kuitenkin pitää enemmän pitkähiuksisista ja sehän taas ei ollenkaa sovi lyhythiuksisille, josta johtuen naiset kun ovat kateita ja pirullisia ämmiä toisilleen, niin haukkuvat silmät suut täyteen pitkähiuksisia. Kyllä ämmät on kauheita, eikö ne tajua kuinka rumia ne on.


      • 9837UGHHMKGTIJ
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Siinä olet aivan oikeassa, että nämä lisukkeet on aivan hirveitä. Kumma ettei näillä naisilla (pääsääntöisesti nuoria) ole yhtään silmää nähdä sitä, miltä näyttävät. Jokainen on kuitenkin omilla hiuksillansa oman tyylisensä ja yksi tykkää yhdestä tyylistä, toinen taas toisesta -sopii sitten toisten mielestä tai ei. Kuitenkin näitä kirjoituksia silmäillessäni tulin siihen tulokseen (alkuperäiseen kirjoitukseen liittyen), että nuo pojat/miehet taitavat kuitenkin pitää enemmän pitkähiuksisista ja sehän taas ei ollenkaa sovi lyhythiuksisille, josta johtuen naiset kun ovat kateita ja pirullisia ämmiä toisilleen, niin haukkuvat silmät suut täyteen pitkähiuksisia. Kyllä ämmät on kauheita, eikö ne tajua kuinka rumia ne on.

        "johtuen naiset kun ovat kateita ja pirullisia ämmiä toisilleen, niin haukkuvat silmät suut täyteen pitkähiuksisia. Kyllä ämmät on kauheita, eikö ne tajua kuinka rumia ne on. "

        Missasitko niiden pitkähiuksisten tekstit, jotka mollasivat, haukkuivat ja nimittelivät lyhythiuksisia????!! Ihan voit tuon tekstin osoittaa heillekin!! Ei se tukka aina sitä kaunista persoonaa tee.

        Minulla on ollut todella lyhyt räväkkä hiusmalli ja miehet ovat käyneet kuumana, koskaan ei ole ollut vaikeuksia saada seuraa ja joskus sitä on ollut tarjolla liikaakin, aivan kuten varmasti suuremmalla osalla naisista hiustenpituuteen katsomatta. Hiukset piti olla hyvin leikatut ja laitoin ne aina kunnolla ennen ulos astumista. Miehet jotka tykkäsivät, sanoivat että olen räväkän ja seksikkään oloinen. Mulla on itsevarmuutta olla juuri sellainen kuin tahdon, en tuijottele massaa!! Pukeudun korkokenkiin, meikkaan ym. naisellista, joten kyllä mut naiseksi on erottanut. Olen myös joskus tullut valituksi luokan kauneummaksi, joten kaipa kasvonpiirteeni sitten ovat hyvät.

        Toivottavasti kukaan ei nyt ota näistä suoli24:n teksteistä itseensä, täällä kuka vaan voi esiintyä kenenä vaan ja minusta on ollut kamalaa huomata ketjussa kuinka porukka ei välitä noista selvistä haukkujista!!!!! Miettikääpä jotain nuorempaa naista, joka saa lukea olevansa joku kynittykanapää tai haukutaan vanhaksi akaksi kuvan perusteella. Sillä voi olla itsetuhoisiakin vaikutuksia ja minusta on todella lapsellista ja typerää käyttää koko sanaa, asiat, mielipiteensä voi sanoa niin monella eri tavalla. Tai se, että haukkuu lyhyttukkaisia lesboiksi, koska tässä yhteydessä sen niin kokisin. Täytyy ihmetellä miten joku voi olla niin tietämätön, ettei se todellakaan mene niin. Ovatko he jumahtaneet ala- ja yläasteelle!!!!!

        Ollaan jokainen sen näköisiä, kun tahdotaan. Ollaan sentään vielä elossa, kyllä se elämä opettaa, että jotkut hiukset eivät ole se elämän keskipiste, vaikka toki ulkonäöstään on kiva huolehtia!


    • Hmmm...

      Aika turha keskustelu.

      Se on vähän niin, että mikä kullekin sopii. Ja joillekin sopivat sekä pitkät että lyhyet.

      Tuskinpa jokin hiusten pituus loppupeleissä ratkaisee, jos kumppania on valitsemassa.

    • Mou mies

      Olen ihmetelly, miksi naiset kynivät hiuksensa polkka- tai jopa poikatukaksi täytettyään n. 35-40 v. Pitkät hiukset..(tummat, vaaleat, punaiset tai ruskeat) ja otsatukka tekevät paljon tyttömäisemmäksi ja söpöksi:)

      • morjes vaanhei.

        Olen ihmetellyt, miksi minua lähestyvät miehet, joilla on sellainen Adolf-Eichman-tyylinen tasapääjakaus maantien värisellä hiuksistolla. Millä oikeudella ne luulee, että mä olisin kiinnostunut? Tai millä oikeudella joku salilla käyvä steroidihormonipelle -apinakaniini kaljupää-
        vatipääomialihaksiaanpelistä ihaileva mutta ei aivojaan treenaava nuorimies- luulee, että naisia kiinnostaa? Juu tasan tosi joo kiinnostaa, jos joku on tyhmä kuin pässinpieru, että jos jollakin on paljon lihaksia.


        Ui varmaan ihunaa, että pitkät hiukset tekee joidenkin miesten mielestä "naisen tyttömäiseksi".:/ No onneksi ei tartte kenenkään fiksun naisen joutua sänkyyn ainakaan kenenkään miehen kanssa, joka haluaa sinne tytön kanssa.


        Kuule karvaperse. Siisti niskas ja älä ole niin ruma ja puhu vasta sitten naisista, teinipissismies.


        Minä olen ihmetellyt, miksei yhdenkään koskaan tapailemani miehen toiminnot toimi ilman oman äitinsä käskyjä ja surkeimmat alkaa vainota jo pelkästä päivää-sanomisesta. Tästä syystä olenkin sinkku. Tulisin hulluksi edes ajatuksesta, että mun pitäisi tapailla kolmikymppistä miestä, jolle äitinsä toimittaa perunatkin kotiin. Kannatan nimittäin tasa-arvoa, mutta en sellaista, että naisen pitäisi olla joku miehen kannattaja. En pysty mielaamaan, se on tekotukkahutsujen tehtävä jonka ovat vapaasti valinneet naisen arvoa alentavat pornomaakarinaiset tekotukka-alapäänvilauttaja- lady gagasosiaalipornokakka- tyyppien ihailijat. Jos koskaan tapaan veroiseni miehen, sen on oltava vahva älyltä. Eikä löydy netistä.:)

        Anna kuule meidän rumien olla.


      • Meku maari
        morjes vaanhei. kirjoitti:

        Olen ihmetellyt, miksi minua lähestyvät miehet, joilla on sellainen Adolf-Eichman-tyylinen tasapääjakaus maantien värisellä hiuksistolla. Millä oikeudella ne luulee, että mä olisin kiinnostunut? Tai millä oikeudella joku salilla käyvä steroidihormonipelle -apinakaniini kaljupää-
        vatipääomialihaksiaanpelistä ihaileva mutta ei aivojaan treenaava nuorimies- luulee, että naisia kiinnostaa? Juu tasan tosi joo kiinnostaa, jos joku on tyhmä kuin pässinpieru, että jos jollakin on paljon lihaksia.


        Ui varmaan ihunaa, että pitkät hiukset tekee joidenkin miesten mielestä "naisen tyttömäiseksi".:/ No onneksi ei tartte kenenkään fiksun naisen joutua sänkyyn ainakaan kenenkään miehen kanssa, joka haluaa sinne tytön kanssa.


        Kuule karvaperse. Siisti niskas ja älä ole niin ruma ja puhu vasta sitten naisista, teinipissismies.


        Minä olen ihmetellyt, miksei yhdenkään koskaan tapailemani miehen toiminnot toimi ilman oman äitinsä käskyjä ja surkeimmat alkaa vainota jo pelkästä päivää-sanomisesta. Tästä syystä olenkin sinkku. Tulisin hulluksi edes ajatuksesta, että mun pitäisi tapailla kolmikymppistä miestä, jolle äitinsä toimittaa perunatkin kotiin. Kannatan nimittäin tasa-arvoa, mutta en sellaista, että naisen pitäisi olla joku miehen kannattaja. En pysty mielaamaan, se on tekotukkahutsujen tehtävä jonka ovat vapaasti valinneet naisen arvoa alentavat pornomaakarinaiset tekotukka-alapäänvilauttaja- lady gagasosiaalipornokakka- tyyppien ihailijat. Jos koskaan tapaan veroiseni miehen, sen on oltava vahva älyltä. Eikä löydy netistä.:)

        Anna kuule meidän rumien olla.

        Poikatytöt ovat vaan niin rumia..ne kynityt...ne ei halua miestä!:)


      • <<<<<<<<<
        Meku maari kirjoitti:

        Poikatytöt ovat vaan niin rumia..ne kynityt...ne ei halua miestä!:)

        Voi kuule, ihan hetero olen ja vientiä on riittänyt.

        Naisellinen olen ja seksikäs, revi siitä.

        Aika kanamaista porukkaa täällä osa.....


    • nti eloveena

      Kannatan pitkiä hiuksia, varsinkin jos ne ovat kauniit eikä mikään hapsuhiirenhäntä.

      Ohuet,huonosti leikatut värittömät päätä pitkin valuvat hiukset on kamala näky, samoin kuin päänmuotoon sopimattomat lyhyet kananp*****e hiukset.
      Pitäis vähän kattoo, samoin on värjäyksen kans, joku punanen tukka on kauhistus tai pikimusta jos se ei sovi ihon väriin.

      Pitkistä hiuksista saa niin monenlaisen kruunun jolla pystyy muuntautumaan moneen tyyliin.Itsellä on onni omistaa terveet kaurapellon vaaleat paksut hiukset jotka valtoimenaan vapaana leijuu ja ovat pitkähköt.Aurinko kesäisin elävöittää raidoillaan jottei tarvitse kampaajan apuakaan siihen.
      Pese ja pidä, helppo nakki.

    • 11222222222

      Eihän kaikille naisille passaa pitkät hiukset..!!Kasvojen muoto.Sen mukaan myös hiukset..

    • Jim R.

      Aloittaja taitaa olla katkera lyhyttukkainen akka, jota kismittää pitkätukkaisten kaunotarten suosio. Ihan turhaa postailla joitain kansainvälisten kaunotarten kuvia, kun totuus on se, että suomalainen lyhyttukkainen nainen näyttää tältä:
      http://f.postimees.ee/f/2010/09/12/431248t41hb858.jpg

      http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/6188293/2/stock-photo-6188293-finnish-woman.jpg

      http://static.keskustelut.sub.fi/data/subforum/media/forum/image/73/65/23/159/thumbs/33cff8b480025e4c_550_309_DEFAULT_resize

      http://static.iltalehti.fi/bigbrother/tejia_juttu0811in_503_bb.jpg

      Ja ihan p*skapuhetta väittää että lyhyttukkaisten kanssa seurustelevilla miehillä olisi PAREMPI itsetunto, kuin pitkätukkaisia deittaavilla. Voi kuule, päinvastoin! Ne vässykät ja luuserit, jotka ei muuta naista saa, huolivat sen ruman miesmäisen riivinraudan että ois ees joku. Meillä hyvällä itsetunnolla varustetuilla tasokkailla miehillä on varaa valita sellainen nainen, jolla on älykkyyttä ja kauneutta samassa paketissa. Niin, ja myös ne pitkät hulmuavat kutrit.

      • typerä ketju!!!!!!!!

        Eihän noiden naisten ulkonäkö niillä pitkillä hiuksilla sen kummallisemmaksi muutu. Itsetunnolla ei ole kyllä mitään tekemistä sen kanssa uskaltaako joku mies seurustella naisen kanssa jolla on lyhyet hiukset. Sori, mulla on pitkät hiukset, mutten koskaan ottaisi rinnalleni miestä kenellä ei ole aivotoimintaa.......


    • Lyhyessä pysytään

      Oli jotenkin hauskaa luettavaa tää ketju kun just totesin että pitäis taas mennä hiuksia lyhentämään kun ovat kasvaneet liian pitkiksi. Joillekkin sopii, joillekkin ei. Minusta se riippuu täysin kasvonmuodoista mikä tyyli sopii. Omalla kohdalla pitkät hiukset tuntui liian vaikeilta hoidettaviksi kun takkuuntuivat helposti ja olivat muutenkin kaameita kesäisin kun tuli kuuma niin piti laittaa ponnarille ettei niskassa tuntunut ällöttävältä. Lyhyet hiukset olivat muutenkin parempi ratkaisu kasvonmuotoani ajatellen.
      Olen saanut paljon kehuja ystäviltäni (joukossa myös miehiä) miten paljon paremmilta nämä lyhyet hiukset näyttävät minulla.
      Kerran eräs ystäväni leikkasi itselleen lyhyet hiukset jotka eivät hänelle sopineet ollenkaan. Kasvatti sitten takaisin kun ei itsekkään pitänyt.

      Minä ensin ajattelin että pidän enemmän lyhythiuksisista miehistä kuin pitkähiuksisista, mutta olen nähnyt miehiä joilla on todella hyvälaatuiset ja upeat pitkät hiukset. Joten nykyään ajattelen että on ihan sama minkä pituiset hiukset on, kunhan ovat hyväkuntoiset :)

    • Love

      Huh. Ei kai tätä tartte enää 2000-luvulla pohtia? Ilmeisesti tarvitsee, kun asia nostetaan esiin. Aika surullista. Kukin pitäköön juuri sellaiset hiukset kuin haluaa. En itse ainakaan laita hiuksiani ulkoisten paineiden takia, vaan oman fiiliksen ja tilanteen mukaan. Meillä on se mahdollisuus. Emmehän asu luojan kiitos minkään uskonnollisen tai poliittisen hirmuvallan alla .

      Freedom, babyt vaan!

    • No tuostahan puuttuu

      Nuori miss Gina lyhyine hiuksineen ! Meni sitten kasvattamaan pitkäksi :'(

    • kyllä pitkille

      Pitkät, hoidetut hiukset ovat naisen kruunu. Mistä johtuu, että suomalaisilla naisilla on niin kynityt poikahiukset, mustiksi värjätyt ja jotain punaista väripläjäystä siellä sun täällä? Noh, jokainen taplaa tyylillään...Kun katsoo esim. naapurikansakuntien naisia, heillä on pitkät hoidetut hiukset ikään katsomatta.

      • tersevielä hei!

        Mistä johtuu, että suuri osa suomalaisista miehistä ei siisti niskavillojaan parturissa säännöllisesti? Veikkaan, että monissa Suomen hiussalongeissa pohditaan samaa. Maksaa miehille säännöllinen hiustenleikkuu jotakin kaksikymmentä euroa siinä missä sama naisille lähemmäs sata euroa, eli mellä on vieläkin jäänteitä natsismista, missä miesten oletetaan olevan lyhythiuksisia.


        Muuten ja noin muutoin varmaan mikään ei ole naisten silmiin hirveämmän näköistä tekotukkahiusjatkenais-pornoteollisuusihannoijanaishölmöliinien lisäksi, kuin mies jolla on sellainen karvainen parin sentin karvareuhka niskassa siinä kauluspaidan pielessä. Kiitos, mutta pohjoismainen hiuslaatu on ohut, ei tässä mitään shakira-lettiä kasvateta. Jos mielestäsi ruma nainen ei saa kirjoittaa, olet todella tyhmä. Tässä Suomessa pelkkä hiusten hoitaminen maksaa tavissuomalaiselle naiselle noin tonnin vuodessa, jos haluaa näyttää ihmiseltä kampaajakuluineen, eikä siihen kuulu tietenkään kanojen irtoripset tai tekokynnet tai tekotukat tai mikään hörhöily.

        Kuule ihan kauniita on jokainen ihan itse. Minä en ota koskaan miestä, joka vaatisi mua kasvattamaan pirkät hiukset. Oma ihannemieheni tosin olisi pitkähiuksinen, mutta se on unelma, eikä liity mihinkään henkilöön tai tähän.


    • Izukki..

      Lyhyet hiukset ovat parhaat! Ne tekevät naisesta persoonallisen näköisen. Pitkiä hiuksia näkee joka puolella, siis tusinatavaraa.

    • Pitkät hiukset on vaikeampi hoitaa kun lyhyet,niihin tulee kaksihaaraisia ja laatu
      vaihtelee muutenkin.Sen takia monet naiset pitää lyhyitä hiuksia.Todella vahvoja
      hiuksia on harvalla ja jos semmoiset omaa,niin niihin voi tehdä monenlaisia
      kampauksia,lyhkäsiin tai pitkiin,mutta ne vaatii huolenpitoa ja iän myötä hiuslaatu
      heikkenee.Se,että sopiiko naiselle lyhyet tai pitkät hiukset on kyllä hiusten omistajan asia.Onhan tuolla kaljupäisiä miehiäkin vaikka kuinka paljon,eikä se
      sovi kovinkaan monelle,on vaikka minkälaista munapäätä.Kyllä näitä muodin
      ammattilaisia riittää,mutta katsokaa peiliin,miltä siellä näyttää.

    • pitkäkutri

      Kaunis on kaunis vaikka kaljuna, uskoisin että niillä miehillä on jonkinlainen piilohomouden pelko jotka takertuvat hiusten pituuteen. Itse olen erittäin pitkähiuksinen, mutta minulle sopii myös lyhyet. Hiuksissa monet miehet haaveilevat myös "ratsastusohjista" kai se on jotain maskuliinista vallan näyttämisen halua.
      Olen toki kokenut sen että seurustelin nuorena miehen kanssa joka ihaili hiuksiani, kun menin sitten kampaajalle ja otin permanentin, hiukset ylettivät enää vain hiukan lapaluiden alapuolelle, mies suuttui uskomattoman paljon, arvata saattaa että samalla lähdin minä, jos ulkoinen on sisimpää tärkeämpi, hukassa on ne arvot joita itse korostan.

    • Oyutta

      Pitkät hiukset kertovat naisen vitaliteetista. Yhdyn mieluiten vain vitaalisten naisten kanssa =)

      • tarkista ensin

        eli siis nykypäivänä tekotukkaisten kanssa, ei siis pitkät hiukset kerro mitään naisen elinvoimaisuudesta, terveydestä jne........


    • Roberton

      Jos kampaus sopii naiselle lyhyenä niin kyllä he ovat silloin minusta iha yhtä kiinnostavia kuin pitkähiuksisetkin.

      Toisaalta, tähän saattaa vaikuttaa se, ettei minua olla totutettu "naisilla on pitkät hiukset" ajatukseen, kun perheessä äitikin oli lyhythiuksinen, joten ehken sitten koe, että hiusten pituus vaikuttaisi naisellisuuteen.

    • Pete...

      Miksi tuollaista asiaa tartvitsee edes kysyä, se on makuasia ja lähes 100% miehistä pitää pitemmistä hiuksista. Tämä kysymys on täysin turha ja voit miettiä ensi kerralla asiallisempia kysymyksiä.

    • Minusta lyhkäiset hiukset ovat miellyttävä ja tavoiteltavakin ominaisuus naisessa. Toisaalta olen pitänyt pitkähiuksisia naisia kauniina ja pidän edelleenkin. Lyhythiuksisuus alkoi vedota erityisesti sen jälkeen, kun eräs kumppanini sai merkillisen karvanlähtökohtauksen. Tämä kumppani nautti kovasti ruoanlaitosta, mikä on myös tavoiteltava ominaisuus naisessa.

      Hiusten pudottelu kokatessa johti luonnollisesti niiden epämiellyttävään esiintymiseen ruoan seassa lautasella ja suussa. Pienet karvat voi kuka tahansa nielaista hienotunteisesti ja huomaamattomasti. Yli puolimetristen hiusten nielaisu ei sen sijaan suju helposti eikä huomaamattomasti. Vaikutti useasti siltä, että kun jo nielaistu pää hiuksesta oli saavuttanut vatsalaukun, toinen pää siitä lepäsi edelleen lautasella.

      Näissä tilanteissa en aluksi oikein tiennyt kuinka minun tulisi toimia. Istuin pöydän ääressä suu raollaan ja kastikepisarat valuivat hitaasti hiusta pitkin takaisin lautaselle. Mietin, että kumpaan suuntaan lähden hiusta liikuttamaan. Vedänkö sitä ulos koko ruokatorven pituudelta vai yritänkö sulloa loppupätkän jo menneen perään.

      Teinpä niin tai näin, en onnistunut koskaan tekemään sitä huomaamattomasti ja tulin tahattomasti ja toistuvasti loukkaamaan pitkähiuksisen kumppanini tunteita, joka niin nautti ruoanlaitosta.

      Lopulta hän päätti lyhentää hiuksensa. Mikä kenties estetiikassa menettiin niin gastronomiassa ja kulinarismissa saavutettiin. Pitkäaikasessa suhteessa kumppanin ulkomuoto tulee vääjäämättä muuttumaan ja yleensä muutos ei ole parempaan suuntaan. Sen sijaan puolison muut taidot ja kyvyt tulevat luultavasti kehittymään entistä paremmiksi harjaantumisen ja kokemuksen myötä.

      Toisin sanoen, Ihmisessä on ominaisuuksia, jotka ovat parisuhteen kannalta olennaisia. Hiukset eivät kenties kuulu niiden joukkoon.

      • Tsiiisös

        Jessus miten typerää. Pitkät hiukset tietysti pidetään kiinni kokatessa, samoin kuin sormukset poistetaan ja kädet kynnenalusia myöten pestään kunnolla ennen ruuanlaittoa.

        Ruokaa laittaessa voi myös laittaa huivin tai keittäjänmyssyn päähän, niin lyhyt- kuin pitkähiuksisetkin.


    • Makunsa kaikilla

      Se on vain niin että monella pohjoismaisella naisella hiukset ovat vauvan hentoja ja ohuita. Eivät edes kasva tai sitten latvat katkeilevat ja tuloksena on kovin ohut hiirenhäntä. Silloin sopii useimmin tuuheampi lyhyt tukka joka näyttää myös eloisammalta. Tosin kovin paksut kuontalot kuten usein Etelän maissa tai Aasiassa eivät nekään ole kauniit. Eniten itseä ihmetyttää hiusvärit. Miksi suomalaiset edelleen viitsivät värjätä pikimustat hiukset jotka ohuina ei sovi ollenkaan ihon väriin eikä ole ollut muotia enää vuosiin muissa Pohjoismaissa. Samoin joku kovin epäaito mahonginpunainen on järkky.

    • outoa..

      Nythän on mahdollista jokaisen naisen saada pitkät hiukset pidennyksillä.

      Jostain syystä hiukseni nuorempana eivät kasvaneet leukaa pitemmälle, mutta nyt 30 vuotiaana ovat kasvaneet rintakehään saakka.

      Olikohan vitamiinin puute tai stressiä.

      • ---!--

        Niin se ryhti lysähtää iän myötä.


    • murhamuna

      Omien kokemusten perusteella 8/10 lyhythiuksisista naisista lesboja, joten en jaksa heitä edes yrittää enään.

      • homotukka

        olet varmaanki eksynyt yökerhoon joka tarkoitettu seksuaalisesti toisin ajatteleville.
        sinun logiigalla pitkähiuksiset miehet ovat homoja. kasva aikuiseksi. voi ei, tunnenko siis monta lesboa, hassua, heillä on mies ja lapsia, siskoni mukaan lukien.


    • mdlkndf

      "Ovatko nämä alla olevat naiset sitten miesten mielestä epäkiinnostavia ihan vaan sen takia, että heillä on lyhyet hiukset?"

      Ovat ainakin minun mielestäni. Prinsessa Dianaa en koskaan pitänyt varsinaisena kaunottarena, mutta Emma Watson ja Charlize Theron ovat molemmat kauniita naisia, mutta totaalisen epäseksikkäitä lyhyessä tukassa. Kiihottaa suunnilleen yhtä paljon kuin joku kaunis mies. En ole ikinä miestä suudellut ja voihan se olla, että olisi kiihottavaakin, mutta jotenkin epäilen sitä.

      "Vai vaatiiko mieheltä enemmän itsetuntoa seurustella tai mennä naimisiin lyhythiuksisen naisen kanssa, koska hän ei ole stereotypia naisesta?"

      Katso ympärillesi. Enemmistö naisista on lyhyttukkaisia. Miesten itsetunto ei ole naisen hiuksista kiinni. Sitä joko pitää pitkistä, bruneteista, saparoista, permanenteista jne, tai ei pidä, mutta naisten itsetunto taitaakin olla eri asia. Jos haluat jutella todennäköisesti hyvällä itsetunnolla ja rohkeudella varustetun naisen kanssa, etsi käsiisi vaihdevuosia lähentelevä pitkätukkainen nainen. Siinä on todellinen oman tiensä kulkija, joka ei mene massan mukana ja alistu kampaajan ohjailtavaksi. Lyhyttukkaiset naiset ovat juuri niitä klooneja, jotka tekevät tasan niin kuin kaikki muutkin ja täysin ennalta-arvattavasti. Naimisiin, 2 lasta, toisen syntymän jälkeen lyhyt tukka. Done, done, done. Avioero ja uusi villi sinkkuus räväkässä punamustassa papukaijatukassa. Done?

      "Mikä pitkähiuksisessa naisessa on oikeastaan se ihana asia, jos se muuttaa naisen epäkiinnostavaksi?"

      Tukka on tukka eikä se muuta ihmistä suuntaan tai toiseen. Mutta lyhyt tukka on ruma. Ei mulle ole mitään hiusfetissiä enkä halua hiplailla naisen hiuksia tjms. mutta haluan naiselleni pitkät hiukset koska pidän niitä kauniina ja naisellisena.

    • Käärmekö taas?

      Naisella voi olla kaikkea miesmäistä paqitsi aidot munat.

    • kuetghj

      Kyllä karvaton malli on aika outo otus.

    • Ihan sama.Hankkikaa elämä.

      • 77777

        AIVAN!!!!


      • I S Ä N T Ä
        77777 kirjoitti:

        AIVAN!!!!

        Tai EMÄNTÄ


    • pitkätbrunet

      Hiukset on naisen kruunu, oli ne sitten millaiset tahansa!:)

      Lyhyet hiukset ovat siinä mielessä mielestäni pitkiä haastavemmat, että ne vaativat mielestäni lähes poikkeuksetta aina lattamista jotta näyttävät kivoilta. Pitkissä hiuksissa toki laittamista kun siihen ryhtyy, en sitä sano, mutta helpommin näyttävät näteiltä ilman sen suurempia kikkailuja:)

    • Hippu-ukko

      Kaunis nainen on kaunis lyhyissäkin hiuksissa, upea katseiden kääntäjä pitkissä.
      Kyllä pitkät hiukset saavat katseen kääntymään, liki joka naisen kohdalla.
      Määräänsä enempää eivät tietenkään voi kaunistaa kantakaansa.

    • Pate

      Osaa se siilitukkakin olla naisella aika sexy . . . :)

    • kehänaika

      Pidän kyllä enemmän pitkä hiuksisista naisista mutta olen myös ihastunut pari kertaa lyhyt hiuksiseen. Molemmissa on ääripäänsä eli liian pitkät ja liian lyhyet ja niistä en kauheasti innostu. Omasta mielestä pitkät hiukset on erittäin kauniit ja sopii lähes kaikille naisille mutta lyhyet vain harvoille, mutta näissä harvoissa joille lyhyet hiukset sopii niin olen ihastunut aina tulisesti.

    • Hmmmm

      Maailmasta ei löydy ainuttakaan heteromiestä, joka haluaisi lyhythiuksisen naisen. PISTE.

      Miettikääpä tuota ja pian huomaatte ne muutkin merkit...

      • 4343

        voi vittu miten typerä kommentti!!!!!!!!!!


    • Rouva 35-vee

      Itselläni on ollut lyhyet hiukset jo kauan, ja vientiä (vastakkaisen sukupuolen suunnalta) olisi vaikka muille jakaa. Jos naisella on ohuen ohut hiirenhäntä, niin se tuntuu silti enemmistölle paremmalta vaihtoehdolta kuin naisellisesti ja tyylikkäästi leikattu lyhyt malli samaisille ohuille hiuksille. No ei siinä, makunsa kullakin.

      • 8811

        Olisikohan tuo keskivertonaisen kuitenkin vähän vaikea ehkä uskoa?
        Noin se vain menee silti.


    • ;)))))
    • hola

      Vertalun vuoksi,olen reissussa kanarialle,ja täällä ei tosiaankaan nuorilla naisilla ole lyhyitä hiuksia. Näköjään varatut vanhemmat naiset vaihtaa hius tyylia,ei tollakaan kaikki löytyy hienoja pitkähiuksisia ladyjä.

      • 2>1

        Se on sit vähän kuin suomen naisjalkapallojoukkuetta katsoisi... :)


    • A1110

      Kaikkihan sopii naiselle kuin miehelle!Läskit miehellä ja kalju sekä silmälasit ei kyllä hyvältä näytä.Samoin naisellakin.Muistuttavat moniakin eläimiä!

    • tukka merkkaa

      Kyllä miehet tykkää enemmän naisista, joilla on pidemmät hiukset. Kokemusta on. Menetin keväällä hiukseni sairauden johdosta. Sain hyvän minulle sopivan peruukin. Käyn paljon tansseissa ja sain paljon tanssia, kun käytin peruukkia. Kun tervehdyin, alkoi tukkani pikkuhiljaa kasvamaan. Kun tukkani oli kasvanut 3 cm kiharaisena, uskalsin luopua peruukista. Kuinka kävikään, enpä saanutkaan enää tanssia. Monet tuttavat ihmettelivät, miksi olin niin kauniit hiukset leikkauttanut noin lyhyeksi.

      • omat on

        Saman olen kanssa huomannut.

        Kilpirauhasen vajaatoiminta vei huomattavan määrän hiuksia (ennen kuin tauti saatiin pillereillä kuriin), aina suihkussa käynnin jälkeen lattiakaivo näytti siltä kuin sen päällä makoilisi auton alle jääneen elukan raato. Hiuksia siis lähti PALJON.

        Se, mitä jäi jäljelle, oli ohutta ja haurasta, juuri semmoinen klassinen hiiren häntä. Lyhyt malli ei sovi (on kokeiltu) ja pitkä näytti surkealta.

        Ratkaisu: Hankin ne paljon parjatut ja halveksitut pidennykset. Tai siis, hankin lisää hiusta tuuhentamaan omaa tukkaani. Pituutta ei tullut kuin ehkä 5 cm lisää mutta volyymia kyllä. Värjäsin samalla ruskean sävyllä omat sekä lisähiukset ja kun kiinnittää lisäkkeet PEILIN EDESSÄ, ei kiinnityskohdat näy. Lopputuloksena luonnollinen ja tuuhea tukka, joka laineillee juuri lapaluiden alla.

        Sanokaa mitä sanotte, mutta itsetunto ja minäkuva paranivat aivan uusiin sfääreihin. Tunsin näyttäväni paremmalta ja vastakkainen sukupuoli alkoi suhtautumaan innokkaammin. Tunsin olevani se ihminen myös ulkoisesti, joka olin sisäisesti. Seison suoremmassa, hymyilen enemmän enkä arkaile katsoa silmiin.

        Tuntuu että voin olla rehellisesti nainen. Minun ei enää tarvitse yltää samoihin tekoihin kuin mies, minulle ei ole kunnia-asia vaihtaa autoon talvirenkaat tai kantaa omin voimin vanha pyykkikone kaatopaikalle. Minulla on mies sitä varten.

        Kumma, miten hiukset vaikuttavat ajatusmaailmaan. Ja tässä tapauksessa juuri ne "kaikkien inhoamat" lisäkehiukset. Joku on joskus kysynyt hiuksistani, vastasin että on ne omat, itse omilla rahoilla olen ostanut ;-)

        (saatta olla että tämän kirjoituksen ansiosta sataa pashaa niskaan. Ei se mitään, sateenvarjo on jo auki ;-) )


    • Militantti Antti

      Minä viis veisaan streotypioista, mutta lyhythiuksinen nainen ei sytytä minua. Ja- ainakin olkapäille ulottuvat hiukset ovat naisellisemmat! Sänkitukkainen nainen varsinkin- muistuttaa lampaan päätä! Ei sytytä sitäkään vähää. Kyllä naisen pitää naiselta näyttää!

    • 9+11

      Nuorempana pidin aina itsestäänselvänä, että rumilla tytöillä on lyhyet hiukset. Tämä oli sinänsä ihan looginen päätelmä koska kaikilla luokan rumiksilla oli tosiaan lyhyemmät hiukset ja sitten niillä kaunottarilla oli aina mahtavat selkään ulottuvat hiukset. Nyttemmin olen tajunnut, että eivät ne tytöt olleet rumia vaan ne lyhyet hiukset rumensivat heidät. Vanhoja luokkakuvia kun katsoo niin totuus tulee ilmi. Mutta on se vähän sääli, kun muuten nätti tyttö laittaa itsensä jo yläasteella sellaiseen lokeroon, jossa suurin osa pojista pitää rumana ihan oman valinnan seurauksena. Millainen vaikutus mahtaa olla kasvulle ja itsetunnolle?

    • miks pitkät hiukset tai puolipitkät koetaan paremman näkösinä ku lyhythiuksiset, itelläni on todella lyhyet hiukset ja kasvot näyttävät paljo paremmilta ku pitkien hiusten kanssa, sillä ne peittää melkein kaiken mikä näyttää paremmalta lyhyiden hiusten kanssa

      • kasvata pitkä tukka!

        ^ Profiilikuvan perusteella katoin että kyseessä on joku keski-ikänen akka. Eli ei tässäkään tapauksessa lyhyt tukka kaunistanut, vaan päinvastoin...


      • .,.,,

        Kun katsoo edestäpäin pitkähiuksista, joka on laittanut hiuksensa kiinni, niin tavallaanhan voi ajatella, että näyttää kuin hänellä olisi todella lyhyet hiukset, jotka nuolevat päänahkaa, tuleeko siis muka miesmäinen vaikutelma??

        Toivottavasti et saa kuullaksesi haukkuja, hienoa, että koet hiusmallisi omaksesi!


      • ,.,,
        kasvata pitkä tukka! kirjoitti:

        ^ Profiilikuvan perusteella katoin että kyseessä on joku keski-ikänen akka. Eli ei tässäkään tapauksessa lyhyt tukka kaunistanut, vaan päinvastoin...

        En katsonut profiiliasi ja en ole niin typerä, että alkaisin ketään arvostelemaan julkisella palstalla. Älä välitä, noita on suomi24 pullollaan.

        Sinä joka nuorta naista sanot vanhaksi akaksi, yritä kasvattaa järkeä ja käytöstapoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Hyi helkkkkari

      Myley cyrus oli kaunis kunnes leikkas lespotukan. Kyllä lyhyet hiukset naisen kun naisen pilaa

      • hei!

        Miley Cyrys ei todellakaan ole kaunis. Sehän haukkui jotakin aasialaisen näköistä naista ja itse on sellainen matalaposkipäinen taviksen näköinen pullanaama texasdriving-chevy-apukoulu, se Miley Cyrys. Ilman meikkiä ja kalliita vaatteita ei minkäänlaisia Miley Cyruksen näköisiä naisia kukaan erottaisi seinätapetista. Ruma ja epäsensuelli tavisnaama = Miley Cyrys. Kauniita naisia - ja mä itse olen hetero ja nainen- on muunmuassa Audrey Tautou, Catherine Deneuve ( vai miten se kirjoitetaan..) nuorena ja ylipäätään kaikki, joilla ei ole yhtäkään narsistista tarpeetonta kauneusleikkausta lärviärkkiin tai pornohiusjatkeita miesten miellyttämiseksi.

        Jos aloituksessa haukutaan henkilöä, en ole osallinen. Minulle ei ole kerrottu, että onko kyse henkilöperustaisesta keskustelusta vaiko ei. Suomi24:n etusivulta lukemaani kommentoin koska oletan, että fooruin etusivulle nostamat aloitukset ovat Suomi24:n virallisesti päättämiä. Naamoista ja nimistä en tiedä.


      • hutsu tympii jo
        hei! kirjoitti:

        Miley Cyrys ei todellakaan ole kaunis. Sehän haukkui jotakin aasialaisen näköistä naista ja itse on sellainen matalaposkipäinen taviksen näköinen pullanaama texasdriving-chevy-apukoulu, se Miley Cyrys. Ilman meikkiä ja kalliita vaatteita ei minkäänlaisia Miley Cyruksen näköisiä naisia kukaan erottaisi seinätapetista. Ruma ja epäsensuelli tavisnaama = Miley Cyrys. Kauniita naisia - ja mä itse olen hetero ja nainen- on muunmuassa Audrey Tautou, Catherine Deneuve ( vai miten se kirjoitetaan..) nuorena ja ylipäätään kaikki, joilla ei ole yhtäkään narsistista tarpeetonta kauneusleikkausta lärviärkkiin tai pornohiusjatkeita miesten miellyttämiseksi.

        Jos aloituksessa haukutaan henkilöä, en ole osallinen. Minulle ei ole kerrottu, että onko kyse henkilöperustaisesta keskustelusta vaiko ei. Suomi24:n etusivulta lukemaani kommentoin koska oletan, että fooruin etusivulle nostamat aloitukset ovat Suomi24:n virallisesti päättämiä. Naamoista ja nimistä en tiedä.

        Juuri siksihän miley tyrkyttää pilluaan joka toisessa kuvassa. Eihän tuota rumaa naamaa muuten kamera ikinä kuvaisi


    • ei toista kertaa

      Kerran poikatukkaista naista panneena, voin sanoa, että tuli homomainen olo.

    • +++

      naisen täytyy olla nainen. ehdottomasti naisella täytyy olla pitkät hiukset

    • tämmöstätänään

      Pitkä, hyväkuntoinen ja paksu tukka on erittäin kaunis. Emma Watson oli paljon nätimpi pitkätukkaisena, samoin Marilyn Monroe - hänellähän oli nuorena ruskeat, pitkät luonnonkiharat, ja hän näytti paljon kauniimmalta kuin melko lyhyttukkaisena tekoblondina ja ylimeikattuna! Pitkä, paksu tukka on todella naisellinen, ja hyväkuntoiset hiukset näyttävät aina hyvältä ilman laittamistakin.

      Jos hiukset ovat tosi ohuet, niin eipä niitä hyvältä saa näyttämään oikein millään. Omaa silmää ei miellytä yhtään värjätyt ja lyhyet hiukset, varsinkin, jos väri on tosi epäluonnollinen, esim. musta (ei sovi juuri kenellekään vaaleaihoiselle!). Samalla tavalla omasta mielestä tatuoinnit ja lävistykset korvakoruja lukuunottamatta ovat tosi luotaantyöntäviä ja rumentavat auttamattomasti - toki jokainen saa tehdä kropalleen mitä lystää, eipä muut ihmiset ole olemassa minua miellyttääkseen.

    • Nuolee kuin Lassie

      Rehellisesti sanottuna hiusten pituudella ei ole väliä kunhan ovat alle kahden metrin. Pääasia on, että alapään tukka on kalju tai trimmattu.

      • plöö

        Se "alapään tukka" kuules suojaa roskilta, bekteereilta ja tulehtumiselta.


    • kalju_mies

      Suurin osa meistä miehistä arvelee silloin että nainen on lespo. Itse pidän nimitystä naisella lyhysistä hiuksista lespo hiukset :) kaikille naisille ne lyhyet hiukset ei todellakaan käy Esim. runsaanpuoleiselle naiselle ei ollenkaan. Ja varsinki jos ovat vielä punaiset niin meikäläinen ei pidä olenkaan silloin naisesta. Punaiset hiukset on rumat varsinkin ne tummanpunaiset. Noh kirkkaanpunaiset vai mitkä ne oli. on ihan jees! :D Joo ja ala karvoitusta ei saa ainakaan mun mielestä olla!

      • ´´´z

        olet varmasti tietoinen sitten mitä nimitystä kaljuista miehistä käytetään......

        meno kuin LASTENTARHASSA suoli24:llä


    • EVVK

      Kuinka monta kertaa tämä samaa shaissee tarvitsee jauhaa? Onko vittu tylsempää ja typerämpää aloitusta? Kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen? Kuka tätä paskaa tehtailee kerran toisensa jälkeen? Jos elämäntehtäväsi on miellyttää miehiä, niin kasvatat vittu ne pitkät hiukset. Säälittävää!

    • Lyhyet on pop

      Itse pidän lyhyttukkaisista naisista.

      Lyhyet hiukset korostavat muun muassa kaulaa ja hartioita... Sekä kasvoja. Kasvot on minulle se ensimmäinen asia, mihin kiinnitän huomiota vastakkaisessa sukupuolessa.

      Varsinkin ihmisille, joilla on pitkä kaula tai sirot hartiat, lyhyet hiukset sopivat huomattavasti paremmin kuin pitkät.

    • Hyvä ihminen

      Olen nähnyt niin kauniita lyhythiuksisia naisia elämäni varrella, että pitkiillä olisivat jo liian kauniita.

      • ei aina

        mutta sitä ei voi aina tietää olisiko sitten olleet silmillä roikkuvat ohuet lättä hiukset pitkinä.....


    • kaikkiovatkauniita

      Mistä lähtien kaikki on ollut kiinni vain jostain tukkatyylistä? Onpa erittäin pinnallista porukkaa -varsinkin nämä miehet täällä. Jos nainen on ihan huippupakkaus, luonne, jutut ja kaikki täsmää (hyvin hoidettu ulkonäkö tietenkin myös), niin kaatuuko täydellisen kumppanin valinta vain siihen, että hänellä onkin viisi senttiä liian lyhyt tukka? :D Naurettavaa.

      • niin ovat

        Ehkä elämä opettaa. Osaa arvostaa ihan jokaista eikä hauku ketään naista, vaikka sillä olisi vihreät lyhyet hiukset. Onkohan Suomessa yhtään miestä tai naista, joka ei arvostele muita. Onneksi taitaa olla jokunen. Ei kaikki tykkää lyhythiuksista, mutta kertomistapa siitä kertoo todella paljon!!!! Osalle miehistä riittää ne pitkät hiukset, ihan sama vaikka se ihminen olisi kamala toisten arvostelija, itseään täynnä.

        Mul on nykyään pitkät hiukset, mutta jos tapaan jonkun miehen ja kyselen mitä mieltä on lyhythiuksista naisista ja jos jätkä rupeaa nimittelemään heitä kananperseiksi, niin laitan ukon kävelemään!! Samoin ystäväkseni en kelpuuta toisten arvostelijoita, lapsellisia ihmisiä.


    • retkuk9

      Pitkät hiukset eivät tee kenestäkään automaattisesti kaunista tai rumaa, naisellista tai poikamaista. Eivätkä myöskään lyhyet.

      Itse olen mies ja minusta lyhyet hiukset ovat monilla naisilla upeat, iskevät paljon enemmän kuin pitkät. Kunnolla lyhyet, ei mikään polkkamitta. Pidän myös enemmän poikamaisista naisista kuin naisellisista.

    • Tottakai

      Tottakai!
      Pitkät hiukset, tottakai!

    • lebakot lentelee

      Lyhyet hiukset = Lesbo

      • Tico47

        HOH..HOIJAA.... Miten nyt kommentoisinkaan? Ei väliä, onko pitkät, vai lyhyet hiukset, minulla on ollut molempia. Ei hiusten pituus vaikuta siihen, oletko nyt suosittu/ haluttu, vai et?
        Pitemmillä hiuksilla saat aina ilmettä ulkonäköösi sekä erilaisuutta. Voit pitää hiuksia auki, ponin hännällä, nutturalla, kiharoilla, leteillä/ leikkiä pikkutyttöä.yms.
        Voit saada näyttävän näköisiä kampauksia, mitä ei lyhyviin hiuksiin saa.
        Mikäli et halua panostaa hiuksiisi,,, niin leikkauta ne lyhyeksi!
        Hiusten pidennykset ovat kuvottavia, olen sen kokeillut!!!!
        En suosittele, koska ne syö omaa hiusta.
        On kivaa kuulla, kun tuntemattomat ihmiset, pitää minua 10-15 nuorempana, kuin ikäni on. Tsemppiä kaikille ja pitäkää ikänne hiusten suhteen nuorekkaana. Hiukset todella joko vanhentaa, tai sitten nuorentaa.....


      • tikotiko vaan
        Tico47 kirjoitti:

        HOH..HOIJAA.... Miten nyt kommentoisinkaan? Ei väliä, onko pitkät, vai lyhyet hiukset, minulla on ollut molempia. Ei hiusten pituus vaikuta siihen, oletko nyt suosittu/ haluttu, vai et?
        Pitemmillä hiuksilla saat aina ilmettä ulkonäköösi sekä erilaisuutta. Voit pitää hiuksia auki, ponin hännällä, nutturalla, kiharoilla, leteillä/ leikkiä pikkutyttöä.yms.
        Voit saada näyttävän näköisiä kampauksia, mitä ei lyhyviin hiuksiin saa.
        Mikäli et halua panostaa hiuksiisi,,, niin leikkauta ne lyhyeksi!
        Hiusten pidennykset ovat kuvottavia, olen sen kokeillut!!!!
        En suosittele, koska ne syö omaa hiusta.
        On kivaa kuulla, kun tuntemattomat ihmiset, pitää minua 10-15 nuorempana, kuin ikäni on. Tsemppiä kaikille ja pitäkää ikänne hiusten suhteen nuorekkaana. Hiukset todella joko vanhentaa, tai sitten nuorentaa.....

        Miks pitää olla nuorekas?


      • kristallipallo
        tikotiko vaan kirjoitti:

        Miks pitää olla nuorekas?

        ihminen ei saa nykypäivänä vanheta. Näemme tulevaisuudessa paljon vanhoja mummoja joilla on peruukit päässä. Lisäkkeitä eivät voi pitää, koska ei ole jäljellä määrällisesti enää sitä omaa hiusta niin paljon, että voisivat peittää kiinnikkeet.


    • Ruma mies

      jos nainen on kaunis, niin nainen on kaunis. Roikkumatta pitkistä hiuksista.

    • Vanhaksi kyllä ehtii

      Lyhyt tukka vanhentaa vähintään kymmenellä vuodella. Fakta.

    • epävarma

      Tää oli kyllä hyvä kysymys! Asiaa mietittyäni, kyllä enemmistöllä tapaamistani ihastuttavista naisista on ollut pitkät tai puolipitkäthiukset. Mutta niin taitaa olla enemmistöllä naisistakin. Mikä siis muovaa näkemyksiämme?

    • Näin näkisin....

      Minä olen ihastunut eniten juuri lyhythiuksisiin naisiin - jostain syystä. Itse asiassa, ne hiukset ovat kovin tärkeät minulle ulkonäön suhteen.

    • EL.aIM

      Kysymyksiä2

      Pitkillä hiuksilla voi peittää epäviehättömyytensä. Siis kasvojen. Kaunis on kaunis. Vaikka kaljuna perunasäkissä.

    • ei kelpaa mulle

      Yäk. Suomi on täynnä rumia, äijämäisiä lyhyttukkasia naisia.

      • 999

        laitahan tutti suuhun


    • Pitkätukka

      Kalju nainen on seksikäs.

    • hyglrege

      Vaikka sanonkin että se on sama että miten pitkistä naiset pitävät, niin omasta mielestäni lyhyet hiukset eivät ole oikein naisellisen näköisiä.

    • Kokeillut...

      Itsestäni sanoisin ainakin, että olin lyhythiuksisena coolimman näköinen, enemmän rock. Nyt näytän polkkatukalla aikuisemmalta, mutta samalla tylsemmältä. Lyhyet hiukset saivat aika usein myös kapakassa huomiota ja kehuja miehiltä, mutta näistä ei kyllä taatusti kukaan tulisi sanomaan, että wohou, kuinka special. Kun eivät vaan ole :D

    • kananpoikia

      Lyhythiuksinen nainen on ihan pojan näköinen ja kuin kynitty kana, YÖK!

    • Kulta kutri

      Onneksi minulla pitkät luonnonkiharat hiukset ja kauniit kasvot ja vartalo hyvä :) eipä tarvii hävetä :) mutta olen tehnyt myös työtä kuntosali ja terveet elämäntavat kappas hiuksetkin ovat hyväkuntoiset monet täälläkin kirj.hiusten oheneminen (tupakka esim.tekee sitä) missä liikunta monella suomalaisnaisella ja miehellä.Kiskotaan kaljaa ja tupakkaa se ei kaunista kestään.Kyllä naiselle pitkät ja miehelle siisti lyhyt hiusmalli paras. Olisko osa syy ettei ns.parisuhteet toimi naiset haluu olla äijiä suhteessa tai telaketjulesboja. Monet miehet taas hiiriä takas se et mies on mies ei hiiri...itsellä on poika ja ihmetellyt kun nähnyt nuoria tyttöjä (ne jo läskejä osa aivan yök...ei minun kouluaikoina ollu teinit Johanna tukiaisia muistuttavia...) eli järkeä päähän ja ruokaympyrä ja liikunta. Monet valitti et pitkissä hiuksissa vaivaa höpö höpö ....jos on laiska ei jaksa hoitaa....

      • ai niinkö......

        Kuule kenenkään tarvitse hävetä yhtään mitään!!!!

        "Olisko osa syy ettei ns.parisuhteet toimi naiset haluu olla äijiä suhteessa tai telaketjulesboja. Monet miehet taas hiiriä takas se et mies on mies ei hiiri...itsellä on poika ja ihmetellyt kun nähnyt nuoria tyttöjä (ne jo läskejä osa aivan yök...ei minun kouluaikoina ollu teinit Johanna tukiaisia muistuttavia...) "

        Fiksu nainen ei sanoisi noin. Lukekaapa miehet mitä ne teidän mielestä kauniit naiset ajattelevat! Kuulostaako unelmapakkaukselta........????????????


      • unelmaaooll
        ai niinkö...... kirjoitti:

        Kuule kenenkään tarvitse hävetä yhtään mitään!!!!

        "Olisko osa syy ettei ns.parisuhteet toimi naiset haluu olla äijiä suhteessa tai telaketjulesboja. Monet miehet taas hiiriä takas se et mies on mies ei hiiri...itsellä on poika ja ihmetellyt kun nähnyt nuoria tyttöjä (ne jo läskejä osa aivan yök...ei minun kouluaikoina ollu teinit Johanna tukiaisia muistuttavia...) "

        Fiksu nainen ei sanoisi noin. Lukekaapa miehet mitä ne teidän mielestä kauniit naiset ajattelevat! Kuulostaako unelmapakkaukselta........????????????

        kuulosti


      • ihan rauhassa
        unelmaaooll kirjoitti:

        kuulosti

        just joo, miehestä joka on itse samanlainen, arvostelet siis ylipainoisia, vaikket edes tiedä onko taustalla sairaus..... ( jos edes olet mies)


    • pitkät paras

      Nainen on AINA kauniimpi pitkien hiusten kanssa.

      Fakta.

      Vain hyvin harvalle naiselle sopii lyhyet hiukset.Naiset joille sopii lyhyet hiukset, ovat jotain supermallitasoa rungoltaankin joten suosittelen todella että lopetatte ajattelun että päästätte itsenne helpommalla kun "ei tarvi laittaa" hiuksia.

      Tämä siis jos tekee miestä mieli.Jonkun rekkalesbon nyt saa vaikka mädällä omenalla houkuteltua mutta jos tahtoo olla kaunis miehen silmissä pitkät hiukset ovat must.

      • ....

        taidat olla itse nainen


      • Kokeillut...

        Voi kuule. Lyhyissä hiuksissa on se työ, etenkin jos on paksut luonnonkiharat hiukset ja ei salli hiusten törröttämistä sinne tänne. Lyhyet hiukset vaativat todella säännölliset kampaajakäynnit ja viivottimella tehdyn muotoilun.

        Pidemmät hiukset on ainakin itselleni säälittävää lastenleikkiä tuohon nähden.


    • Aniharvalla toimii

      Siilitukka ei ainakaan omasta mielestäni sovi kenellekään, joku Miley Curuskin, joka on ihan söpö, jos olisi makua, on ihan järkky jyrsityssä tukassa, samoin Britney Spears.
      Kyllä naisella saa olla lyhyempikin tukka, eksäkin leikkasi polkan, vaikka itsellä meni siihen totutellessa enemmän, ei vaan ollut sellaiset niin viehättävät pöyhittävät kutrit.
      Toisekseen monet varsinkin politiikassa kuten Tanja Vienonen vitivaaleana missinä sävytti tummemmaksi ja lyhyemmäksi saadakseen uskottavuutta.
      Naapurissa naisella on korpinmusta todella pätkäistyn näköinen tukka, aivan järkyn näköinen, nais tuttavalla on vain luonnostaan seitinohut tukka. Tekee pahaa katsoa, kun naisella on sellainen harsotukka, miehellähän on aika sama, jos päänuppi on kunnossa ja se on hyväksyttyä tai toivottua.

      Joskus olen nähnyt nätin lyhyemmän tukan naisella, mutta silloinkin leikattu tosi naisellisesti viistoon ja korvat ja niska tuo naisellisuutta. Aniharvalla on oikeasti kovinkaan kaunis pään ja kasvojen luusto. Pitkillä hiuksilla voi niin paljon peittää ja korostaa.

      Jostain siilistä tai muuten vaan tosi lyhyestä tulee väkisin joku rekkalesbo tai äärifemakkofeministi tyyliin:" Minähän en rupea mitään pitkää tukkaa kasvattamaan tai hoitamaan joidenkin äijien takia". Ei voi kuin todeta, että haistakoon veen.

    • 25v.mies.

      Kyllähän jotkut naiset näyttävät hyvältä lyhyissäkin hiuksissa. Mutta itseäni on aina häirinnyt se että mitä vanhemmaksi nainen tulee on häellä lähes automaattisesti lyhyet hiukset. Ei paljoa näy 30-40 kymppisillä naisilla pitkiä hiuksia mitä olen kadulla katsonut.

    • kalju 33

      Jos naistentansseissa lyhythiuksinen tulee hakemaan, keksin vaikka minkä syyn,mutta tanssimaan en lähde.

      • ____

        nahkatukka on out ja ällö!


      • kaljut vetää puoleen

        Kalju on miehekkäällä miehellä parasta mitä voi olla. Toivottavasti kannat tuolla varmuudella.


    • Näin minä ajattelen

      Hiusten pituus ei merkitse vaan kokonaisuus. Tatuoitu nainen on kyllä järkyttävä, joten hiukset puheenaiheena merkityksetön.

    • Pitkätukka M40

      Nainen jos on naisellinen niin hiukset eivät siihen vaikuta!
      Pitääkö miehellä olla lyhyet hiukset voidaan heittää kysymys samalla lailla?

      • naisen mielipide

        Ei todellakaan!!! Otetaan julkkiksista esimerkiksi vaikka Tomi Joutsen. Vaikea ajatella häntä lyhyemmällä tukalla. Tuomas Holopainen on myös erittäin hot tummine pitkine hiuksineen!

        " Asenne on rock!!!! "


      • miehen mielipide
        naisen mielipide kirjoitti:

        Ei todellakaan!!! Otetaan julkkiksista esimerkiksi vaikka Tomi Joutsen. Vaikea ajatella häntä lyhyemmällä tukalla. Tuomas Holopainen on myös erittäin hot tummine pitkine hiuksineen!

        " Asenne on rock!!!! "

        se on piilolesboutta kun pitää miehen pitkistä hiuksista.


      • naisen mielipide
        miehen mielipide kirjoitti:

        se on piilolesboutta kun pitää miehen pitkistä hiuksista.

        tota, tykkään miehistä kyllä ihan katsomatta sitä hiustenpituutta, että voit tuon kommettisi vetäistä vessan pöntöstä alas!!! Naiset ei kiinnosta millään tavalla.


    • TAKKUTUKKA

      Kyllä se on niin että lyhyetkin hiukset sopii , esimerkkinä vaikka suvi anne siimes hyvin on sopinut pitkään hyvännäköiseen vartaloon.

    • KALLE KELLO

      Voi jumankekka mikä juttu! Onko aloittaja sellainen nainen, joka lukee lehdistä/netistä vain jutut "mikä miestä kiinnostaa naisessa"? Jos suurin osa pitää pitkähiuksista naisista, aloittaja ilmeisestu menee heti ottamaan hiustenpidennykset tai päin vastoin. Jos miehet tykkää tummista, heti kampaajalle/ostetaan väripurkki jne. Onko suomalainen nainen tosiaan noin uivelo tyhmä?

      • akkahki2

        Tämäkin keskustelu osoittaa just päinvastaista, toisin sanoen sitä, ettei naiset ole olemassa miehiä miellyttääkseen - ja sama toisin päin. Vaikka itse pidänkin pitkiä hiuksia poikkeuksetta kauniimpina kuin lyhyitä (olen siis itse nainen), niin mielestäni on hieno juttu, että ihmiset eivät pompi toisten pillien mukaan, vaan seuraavat omaa tyyliään. Minulla on pitkät hiukset siksi, että ne ovat mielestäni kauniit, ei siksi, että miehet pitävät niistä.


    • kouvolatukkamies

      Kouvolatukka/lanka

    • Long_Hair_4_Eva

      Minusta naisella pitää olla pitkät hiukset. Toivottavaa on että ne ovat paksut ja hyvin hoidetut.

      Olen aikojen saatossa tyttöystävälleni/vaimolle sanonut että jos leikkaavat pitkät hiukset lyhyeksi niin se on adiois sitten.

      Viellä ei ole ketään leikannut lyhyeksi.

      Tosin tällä hetkellä itsellä pidemmät hiukset kuin vaimolla. Vaimolla lapauihin asti. Itselläni puoleen selkään saakka.

      Lyhyet hiukset naisella ei vain iske minuun.

      • mellow

        Aaaah.


    • Näkökulmia

      Eikös nainen pukeudu nätisti vain ITSEÄÄN varten?

      Luulisi sitten myös. että hiuksetkin laitetaan siten kuin nainen ITSE tykkää...

      Turha siis mietiskellä miesten mieltymyksiä. Nainen leikkaa ITSENSÄ vaikka kaljuksi, jos siltä tuntuu.

      • ajatteleppa ite

        Ei. Loogisesti tuossa ei monellakaan tavalla yhtään mitään järkeä.

        Esimerkiksi suurimman osan aikaa ihminen ei näe kokonaisuutta siitä miten on pukeunut. Joten mitä väliä sellaisen asian kauneudella voi olla, mitä itse ei edes näe.

        Kyllä aina kun joku pukeutuu kauniisti, hän tekee sen muiden vuoksi. Ihmiset jotka pukeutuvat itselleen, eivät välitä siitä miltä heidän pukeutuminen näyttää.


    • SiiSi

      Kaikki lähtee varmaankin enemmän siitä, minkälainen olemus -siis tässä keskustelussa tukanpituus- on kullekin naiselle luonteva ja "omin juttu". Kun on hyvä olla niin sisäisesti kuin ulkoisesti, se on tärkeintä. Ei se karvan pituus. Jos joutuu myöntymään ja muokkautumaan toisen tahtoon liikaa missä tahansa ominaisuudessa, voi kysyä, onko se suhde ihan terve.

      Itselläni on ollut monen pituinen tukka. Kaikkein eniten tunnen olevani minä lyhyessä tukassa. Enkä aio muuttaa olemustani vain sen perusteella, mitä joku sanoo tai mitä muoti määrää. Noudatan omaa sisäistä intuitiota tässäkin asiassa. Ulkoiset ominaisuudet ovat niin vähäpätöisiä tässä elämässä oikeiden asioiden rinnalla. Mutta jos joku saa jotain onnea keskittymällä vain pintaan, niin siitä vaan. Onneksi emme ole toistemme kopioita. Eikä tarvitse olla! Kaikille tavoille olla ja elää pitää löytyä tilaa tässä maailmassa!

    • Jege

      Lyhyt tukka käy joillekin, mutta todella harvoilla on sopiva luusto tähän. Ja kaikkein kammottavin näky nykyään on ihan kynitty lyhyt tukka, mitä ei voi edes laittaa mitenkään, vaan se retkottaa kun rätti päässä.

      Mikään ei oikeasti ole niin seksikästä kun naisen puhdas tuoksuva tukka vaikka ponihännällä tai vapaana. Mutta täytyy sanoa, että ohut siima ei myöskään pue ketään.

      Kyllä tuo lyhyt malli näyttää yleistyvän huimaa tahtia oman ikäluokkani 30 naisissa. En kyllä tajua mikä juttu siinä on. Ihan kuin leikkaisivat kaiken naiseutensa pois samalla.

      • mielipiteitä riittää

        pitkähiuksiset ovat pulassa jos koko naiseus on hiuksista kiinni......... koskaan et voi tietää milloin se tukka huononee tai lähtee kokonaan päästä vaikkapa sairauden vuoksi. myös naiset kärsivät hiusongelmista, ei pelkästään miehet. mites sitten todella pieni tissiset naiset, puuttuuko heiltäkin sitten se naiseus jo ihan valmiiksi?


      • Jege
        mielipiteitä riittää kirjoitti:

        pitkähiuksiset ovat pulassa jos koko naiseus on hiuksista kiinni......... koskaan et voi tietää milloin se tukka huononee tai lähtee kokonaan päästä vaikkapa sairauden vuoksi. myös naiset kärsivät hiusongelmista, ei pelkästään miehet. mites sitten todella pieni tissiset naiset, puuttuuko heiltäkin sitten se naiseus jo ihan valmiiksi?

        Pitkät hiukset ja pienet rinnat juuri se paras yhdistelmä!

        Niin, ja hei! Peruukit ja lisäkkeet keksitty. Silikonitkin, mut ne näyttää ja tuntuukin feikeiltä.


      • mielipiteitä riittää
        mielipiteitä riittää kirjoitti:

        pitkähiuksiset ovat pulassa jos koko naiseus on hiuksista kiinni......... koskaan et voi tietää milloin se tukka huononee tai lähtee kokonaan päästä vaikkapa sairauden vuoksi. myös naiset kärsivät hiusongelmista, ei pelkästään miehet. mites sitten todella pieni tissiset naiset, puuttuuko heiltäkin sitten se naiseus jo ihan valmiiksi?

        niin ja lisäyksenä, ei se vanheneva mies ole naista sen kummempi, onneksi kaikille varmasti löytyy mieleinen


      • mielipiteitä riittää
        Jege kirjoitti:

        Pitkät hiukset ja pienet rinnat juuri se paras yhdistelmä!

        Niin, ja hei! Peruukit ja lisäkkeet keksitty. Silikonitkin, mut ne näyttää ja tuntuukin feikeiltä.

        ei ne peruukit ja lisääkkeet siinä naisen päänahan tuntumassa aidoilta tunnu. mikäs siinä, feikkailuahan sekin on.


    • Mörö-Kölli

      lesbonaiset ovat usein lyhythiuksisia

      • hohoijaaaaaaaaaa

        asutko varmasti samalla planeetalla, kannattaisiko astua sieltä luolasta ihmisten pariin niin tietäisit faktat!!!!


      • outoa
        hohoijaaaaaaaaaa kirjoitti:

        asutko varmasti samalla planeetalla, kannattaisiko astua sieltä luolasta ihmisten pariin niin tietäisit faktat!!!!

        hän on kyllä täysin oikeassa, lähes kaikki lesbot näyttäisivät olevan lyhyttukkaisia. Mutta hän ei väittänyt että lyhyttukkaiset naiset olisivat kaikki lesboja.
        Ehkä lesbot haluavat olla vähän kuin miehiä, olematta miehiä?


    • Froiz

      Lyhythiuksiset naist voivat olla erittäin viehättävän näköisiä, mutta se vaatii tietynmalliset, sellaiset sirot, kasvot.

      • Oma tukka, soma tukka

        Niin vaati. Itselläni on sellaset kaposet tasapaksut kasvot joihin ei lyhyt tukka sovi. Muutenkin olen jo pikku tytöstä asti haaveillut pitkistä hiuksista ja nyt on pituutta noin metri, ehkä vähän päälle ja ne myös sopii ihan hyvin vaikka ohuet hiukset onkin, mutta lisäkkeisiin en sorru! (en halua lokata tällä ketään joka niitä käyttää.)


    • Tosinainenlokakuussa

      Olen tullut Suomeen toisesta euroopan maasta työn perään ja minulla aluksi oli tosi outoa tottua, että täällä suurin osa naisista näyttävät miehiltä. Miten voi mennä ruokaravintolaan crocseissa? Moni näistä ovat kai vaan lesboja, mutta miten heteronainen voi näyttää tuollaisena...?
      Miehet myös eivä ole mitään komistuksia - ne kauheat verkkarit, joku T-paita ja lenkkarit, just jee...
      Jos kadulla vähän katso ihmisiä, sitten huomaa, että ne rumat rekkakuskinaiset
      saavat samanlaisia verkkarimiehiä. Jos joku haluaa sanoa, että "niin, näytän, miten haluan, mitä sitten ,daa" - siitä vaan.
      Kauniille naisille jäävät ne komeat miehet ja loput voivat nuolasta haavoja.

      • ota silmä käteen

        Pukeutumisessa ei ole eroa, oli hiukset minkä pituiset.


      • häpeä

        Ehkä kannattaisi osoittaa enemmän kunnioitusta kansaa kohtaan, joka tarjoaa sinulle sen työpaikan.


    • Moolekki

      Voi voi mitä murheita meillä.

    • yhg

      Pitkät hiukset naisella pehmentävät ulkonäköä.

    • Ei hiuksilla ole mitään merkitystä ainakaan minulle. Kaunis nainen on kaunis, oli hiukset pitkät tai lyhyet.
      Joillekin toki lyhyet sopivat paremmin kuin toisille.

    • kgd<sgk

      Kauneus on katsojan silmässä. Miehillä on sellanen Barbie-nukke ihanne naiseksi. Missit on pitkähiuksisia ja kas, uudella mantereella Amerikassa, valtaosalla julkimoista/varakkaista naisista on pitkät hiukset vaikka ne ovat aika karmean näköise(ohuet/valkaistut) puumaikään ehtineillä. Huom! Olen itsekin puumaiässä, mutta varattu.

      Miesten suhteen taitaa naisilla olla samoin. Kaljut tai pitkähiuksiset miehet vetoavat vain tietyn genren kannattaja naisiin. Gina Tricot tytöt etsii sliipattua lyhythiuksista miestä. Jos oikein ajattelen, näin taisin tehdä minäkin nuorena...

    • Mies30

      Olen mies ja pidän lyhyitä hiuksia naisilla seksikkäinä. Näkyy niska ja kaula. Antavat myös jotenkin reippaamman kuvan kantajastaan.

    • pööh,,,.

      Pitkät hiukset se pittää olla.aina!

    • kokonaisuus rules

      Kokonaisuus ratkaisee. Pitkillä kauniilla ja eritysesti vaaleilla hiuksilla voi saada muita puutteita anteeksi kuten ei niin sievät kasvot tai liikakiloja. Jos tällaisella naisella on vielä lyhyet hiukset ja nekin värjätty oranssiksi niin kaikki toivo on mennyt.

      Jos on hyväkasvoinen ja kroppainen nainen, niin ei ole suurta merkitystä onko hänellä pitkät vai lyhyet hiukset.

    • Lyhyt hiuksinen nainen antaa kuvan sporttisuudesta ja hyvästä itsetuunnosta ja fyysistä kunnosta. Niskan paljastaminen kertoo eroottisuudesta ja itsevarmuudesta. Esimerkiksi jos pitkähiuksinen daami tekee nutturan. :)

    • rfgergergwergewrg

      Nyrkkisääntö: naisella tulee olla pitkät hiukset, mutta poikkeuksiakin on, kuten Diana!

    • ptähh?

      Onko nainen hiukset?

    • SallaPjaAnneB-fani

      Katsokaa esim Salla Paajasta ja Anne Borgströmiä, niin näätte miten
      täydellinen nainen voi olla lyhkäsessä kampauksessa. Kaikille ei ly-
      hyt kampaus sovi ,mutta ainakin noille kahdelle em sopii täydellisesti.
      Ei meinaa 43 v heteromies pysyä nahoissaan, kun em naiset ilmestyy
      ruutuun.

    • Aina lyhyt tukka

      Huvittaa vähän, kun lukee näitä "miksi naiset leikkaatte tukkanne kun täytätte 30?" -juttuja. Mulla on ollut ihan lapsesta asti aina enemmän tai vähemmän lyhyt tukka. Nyt kun 30-v. lähestyy olen vasta alkanut kasvattaa hiuksia. Mutta eihän ne nopeasti kasva! Se kyllä on totta, että miehet eivät koskaan ole olleet kiinnostuneita. Ehkä sitten vasta kun hiukset on tarpeeksi pitkät, mutta siihen menee kyllä vuosia ja olen sitten jo liian vanha varmaan. :(

    • Buzz women hairs

      Se on paljon tyylikkäämpää kun naisella on todella lyhyt tukka se on plussa naisille kaikessa.

    • Mekol1

      Kyllä lyhyitä hiuksia kantavat ovat minuun aina iskenee paremmin.

      Tiedä johtuuko se siitä että ainakin omasta mielestä korostaa silmiä todella kivasti.

    • Pitkä tukka ei tuo o

      Minulla on pitkä tukka ja aina on miehen löytäminen ollut vaikeaa. Ei se oikean löytäminen ole hiusten pituudesta todellakaan kiinni! Minulla tukka on pitkä ihan laiskuussyistä. Pitkä tukka on helppoa vain harjata ja laittaa ponnarille.

      Minullakin on ollut nuorempana monta vuotta lyhyt tukka, mutta sitä piti muotoilla joka päivä. En jaksanut sitä enää sen jälkeen, kun ensimmäinen lapsi syntyi. Nyt eron jälkeen on ollut pitkä tukka koko ajan.

      Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole luonnostaan paksu ja kiiltävä tukka kuten minulla. Moni joutuisi turvautumaan hiuspidennyksiin ja -lisäkkeisiin, joten kalliiksi sekin tulisi ja niiden kanssa esim. ylös nostettu poninhäntä ei ole mahdollinen.

      Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Naisellisuus ei todellakaan ole hiusten pituudesta kiinni. Naisellinen voi olla monella tapaa. Hyvä esimerkki on vaikkapa Yle1 meteorologi Seija Paasonen, jolla on kaunis lyhyt tukka, mutta silti hän on kurvikas ja hymyilevä ja ehdottoman naisellinen.

      • Älä hoida sitten

        Tarvitseeko edes kysyä, miksi ero tuli, jos nainen pistää kaiken muka lapsen piikkiin, ihan kuin lapsen aikana ei ole parisuhdetta ja voi pitää huolta itsestään ja kumppanistaan ja vilkaista omaan peiliin ja tukea kumppania oman tyylinsä löytämisessä jne.? Tottakai se voi olla raskasta aikaa, varsinkin jos suhde on kriisissä tai muuten vaan solmussa, mutta normaalisuhteessa ei se nyt niin jumalaton uhraus ole eikä keneltäkään poissa.
        Nainen ottaa ihan kuin omaksi oikeudekseen, että nyt kun mies on naimisissa ja lapsi tullut, ei tarvitse tehdä mitään suhteen eteen. En kyllä paljon patalaiskempaa tyyppiä ole kuullut, joka ei sen vertaa edes naisena jaksaa hiuksiaan laittaa, enkä tarkoita mitään juhlakampausta, vaan hyvää leikkausta ja kivasti kammattu, mutta jos ei kiinnosta, älä ihmettele, jollei muitakaan kiinnosta tyyppi, joka ei tuon vertaa arvosta itseään.

        Tuo on surkein selitys ikinä, että lapsen tultua...blaah blaah....Kummallista, että toisilla kroppa palautuu parissa vuodessa, jos ei mätä mättöä ja sidukkaa kaksin käsin ja pääsee ylös kotisohvalta muuallekin kuin jääkaapille.


      • millainen oli omasi
        Älä hoida sitten kirjoitti:

        Tarvitseeko edes kysyä, miksi ero tuli, jos nainen pistää kaiken muka lapsen piikkiin, ihan kuin lapsen aikana ei ole parisuhdetta ja voi pitää huolta itsestään ja kumppanistaan ja vilkaista omaan peiliin ja tukea kumppania oman tyylinsä löytämisessä jne.? Tottakai se voi olla raskasta aikaa, varsinkin jos suhde on kriisissä tai muuten vaan solmussa, mutta normaalisuhteessa ei se nyt niin jumalaton uhraus ole eikä keneltäkään poissa.
        Nainen ottaa ihan kuin omaksi oikeudekseen, että nyt kun mies on naimisissa ja lapsi tullut, ei tarvitse tehdä mitään suhteen eteen. En kyllä paljon patalaiskempaa tyyppiä ole kuullut, joka ei sen vertaa edes naisena jaksaa hiuksiaan laittaa, enkä tarkoita mitään juhlakampausta, vaan hyvää leikkausta ja kivasti kammattu, mutta jos ei kiinnosta, älä ihmettele, jollei muitakaan kiinnosta tyyppi, joka ei tuon vertaa arvosta itseään.

        Tuo on surkein selitys ikinä, että lapsen tultua...blaah blaah....Kummallista, että toisilla kroppa palautuu parissa vuodessa, jos ei mätä mättöä ja sidukkaa kaksin käsin ja pääsee ylös kotisohvalta muuallekin kuin jääkaapille.

        Olipas taas sanonko millainen viesti.....

        Ei se miehen löytäminen ole siitä hiuksen pituudesta kiinni, eikä tuo kenelle kommettisi oksensit, sanonut, ettei pidä itsestään huolta. Lyhyt hiusmalli todellakin vaatii sitä laittamista, joten varmastikin lapsen saannin jälkeen se pidempi tukka on helpottanut sillä tavalla arkea, koska työtä se äidinkin rooli on!!!!

        "Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole luonnostaan paksu ja kiiltävä tukka kuten minulla. Moni joutuisi turvautumaan hiuspidennyksiin ja -lisäkkeisiin, joten kalliiksi sekin tulisi ja niiden kanssa esim. ylös nostettu poninhäntä ei ole mahdollinen."

        Todellakin, ne lisäkejutut eivät ole halpoja ja niissä ottaa oman riskinsä. Jotkut todellakin saavat sitten kaljuja länttejä päähänsä niitä kauan pidettyään. Eräs esimerkki Naomi Campbell!!!! Klipsilisäkkeet ovat kai sitten halvempia, mutta niissäkin on riski, että omatukka kärsii ja toiset tahtovat olla luonnollisempia.


      • Vain siistiä toivon
        millainen oli omasi kirjoitti:

        Olipas taas sanonko millainen viesti.....

        Ei se miehen löytäminen ole siitä hiuksen pituudesta kiinni, eikä tuo kenelle kommettisi oksensit, sanonut, ettei pidä itsestään huolta. Lyhyt hiusmalli todellakin vaatii sitä laittamista, joten varmastikin lapsen saannin jälkeen se pidempi tukka on helpottanut sillä tavalla arkea, koska työtä se äidinkin rooli on!!!!

        "Kannattaa muistaa, että kaikilla ei ole luonnostaan paksu ja kiiltävä tukka kuten minulla. Moni joutuisi turvautumaan hiuspidennyksiin ja -lisäkkeisiin, joten kalliiksi sekin tulisi ja niiden kanssa esim. ylös nostettu poninhäntä ei ole mahdollinen."

        Todellakin, ne lisäkejutut eivät ole halpoja ja niissä ottaa oman riskinsä. Jotkut todellakin saavat sitten kaljuja länttejä päähänsä niitä kauan pidettyään. Eräs esimerkki Naomi Campbell!!!! Klipsilisäkkeet ovat kai sitten halvempia, mutta niissäkin on riski, että omatukka kärsii ja toiset tahtovat olla luonnollisempia.

        vEi tuossa ollut mitään epäselvää, miten huolehtii itsestään ym. mainitsemistani asioista, jos sulle ei valkene, ei voi mitään, en jaksa puhkiselittää asioita, mitä toinen ei suostu edes näkemään kuten esim. omassa suhteessa, vaikka se on toisesta osapuolesta ihan finaalissa aika päiviä sitten ja muodon vuoksi ollaan vaan yhdessä tai joidenkin yhteisten etujen tms.

        Kyllä minä arvostan todella korkealle äitejä avioliitossa/ avosuhteessa tai eronneita tai karanneita yh-äitejäkin. Valitettavasti nainen voi keplotella lähes automaatin varmuudella lapsen huoltajuuden vaikkei olisi edes kykeneväinen monellakaan tapaa.Mutta se siitä. Silti moni nainen heittäytyy ihan marttyyriksi, että on vankina kotona lapsen kanssa ja ei jaksa huolehtia itsestä yms. Aika harvassa työpaikassa voit mennä ulos/syödä ja juoda/tavata kavereita/jopa harrastaa koska huvittaa mahdollisuuksien mukaan ja silti sinulla ei ole koko ajan pomon tai kollegan katse niskassa, tulosvastuu,ryhmäpaine ja YT:t tai irtisanomiset edessä, joten mieti joskus hiukan etukäteen asioita ennen kuin oksennat itse.

        En minä edellytä pienen lapsen äidiltä mitään ihme laittautumista, vaan toiveena normaali hygieniaa, puhtaat vaatteet ja siisti olemus, kuten muiltakin. Aivan sama onko se tukka lyhyt vai ponnarilla vai polkka. Siisti on aina siisti, kotonakin.Nainen on kauniimmillaan suihkunraikkaana tai aamulla tukka sekaisin, joistain ei saa hiuslisäkkeillä, tupeerauksilla ja raskailla meikeilläkään pystypossua kummempaa, voit miettiä itse, ketähän julkkiksia tarkoitan. V: mm. Jollaksen glamourdonnat


    • G M O zombie

      Riippuu kallon/kaulan muodosta. Ja sehän on geeneissämme jota on hieman vaikea modifioida.

    • liika on liikaa

      Kyllä pitkät hiukset tekee naisen. Näitä lyhyttukkaisia kovia "kundeja" on liikaa. Vai onko ne niitä lepsoja kaikki? Jotenkin suomalainen nainen ei osaa olla nainen täysillä.
      Pitää aina korostaa että ollaan niin moderneja ja tasa-arvoisia...Paitsi sitten kun ne panee jonkun hunnutuksen päälleen niin tasa-arvolla ei ole niin väliä.

    • Lesboille lyhyet
      • miehille aivot

        heistä on kiva olla miehelle jotain palvelijoita, pikkutyttöjä, jotka eivät uskalla sanoa miehelle, että nyt on sen vuoro tiskata ja imuroida. Eipä ole syytä olla kateellinen.

        Noh, miehille sitten tupee pakko, ei saa olla täysin kaljuja eikä pitkätukkaisia hevimiehiä!!!!! Koska miehenä ( tai naisena )noin vaadit, niin sinä sitten maksat kaikille heteronaisille heidän peruukkinsa ja hiuslisäkkeensä. Kaikki eivät voi kasvattaa pitkiä hiuksia erinäisistä sairauksista riippuen tai ikää voi olla jo joku 90v, että se hius tippuu päästä ennenkuin on olkapäille. Ne hiuslisäkkeet saattavat viedä sitä omaa hiusta joten sinä maksat heille sitten korvauksia jos niin käy!!!!!!!!!


    • Kalju ei naisella oikein (minun mielestäni) toimi. Siitä pitempään kaikki OK - kuitenkin niin, että lyhyet miellyttävät (jälleen kerran minua) enemmän. :)

    • kautta aikain naisia on kynitty lyhyttukkaisiksi rangaistuskeinona. Esimerkiksi Ranskassa toisen maailmansodan jälkeen kynittiin naiset jotka olivat hellustelleet saksalaissotilaiden kanssa, ja sitten heitä pilkattiin ja läimittiin kaduilla ,.
      ehkä näistä kokemuksista kansojen syviin riveihin on iskostunut kuva ja ajatus että naisen kuuluu olla pitkähiuksinen, se on hänen kunniansa kruunu.
      Toisesta näkökulmasta, naisen rooli on olla hieman tunteellisempi ja sensuellimpi kuin mies, ja tähän tarkoitukseen vienosti tuulen mukana liikehtivät, arvaamattomat hiukset ovat ihan omiaan. Ne vähän kuin kuvastavat luonteen ailahtelevuutta. Miehen kuuluu olla jämäkkä ja suunnitelmallinen, sotilas, ja lyhyet hiukset jotka uhmaavat tuulta ja sadetta, korostavat tätä piirrettä. Mutta naiselle sallitaan enemmän haavoittuvuutta ,. "La donna è mobile".

    • karvaa

      Lyhyttukkaisia naisten tarvii olla! Tottakai. Miten joku voi edes ajatella pitkiä hiuksia naiselle, yök!

    • hetero mies

      Kyllä lyhyet hiukset naisella, ovat vaan niin hot.
      Pitkäthiukset ovat out ja vanhentavat naista.

    • Skandinaavi

      Pitkähiuksisista naisista mieleen tulee Julia Roberts ja Romy Schneider. Oma tukkani olikin sitten jotain ihan muuta, kun kasvatin sen pitkäksi :-( Poninhäntä oli niskasta vain noin pikkurillin paksuinen liuru, koska hiuslaatuni on ohut, liukas ja katkeileva. Tukka ei todellakaan ollut tuuhea. Niimpä hyväksyin tosiasiat ja leikkasin puolipitkäksi, nyt edes huolitellun näköinen.

    • Juuresta löysä

      Lyhyet tummat hiukset ja tatuoinnit. Valitan, mutta mulla ei seiso.

      • morjes vielä..

        Ja mulla lukijalla ei sytytä Suomi24, koska kun ei puhuta samaa kieltä, ei puhuta. Miesten hiusmalleissa ei sytytä etutöyhtö tai sellainen, että joku risrtivärinen värjää itselleen tummanruskean virityksen ja tummat kulmat, missä on jo hiuslakankin määrässä kampauksessa sen verran ylimääräistä ja kärpäsiäkin varmaan ainakin kesäisin hiustuotteiden määrän vuoksi, että etutöyhtö tukassa ei värähdä edes kovassa tuulessa. Oikeasti kun valitettavasti blondeja suurin osa Suomen miehistä ja naisista on, on aivan satavarma, että jos vaaleaihoinen nainen tai mies haluaa näyttää rumalta, kannattaa vetäistä sellianen vitiligovaaleista- vaalein-blonditukka tai alkaa leikkiä lattaria ja ostaa supermarketista halvin mahdollinen tosi tumma väri ja iskeä se väri päähän - itse ainakin näytin hirveältä, kun oli tummanruskea tukka.

        Tatuoinnit ei kiinnosta. Nykyisin seksikkäämpiä ovat ihmiset, joila ei ole tatuointeja.

        Tosin tollaisen lukemani rasismin vuoksi tekisi melkein mieli leikata tukkani lyhyeksi ja värjätä se tummaksi, kun ajatusmaailma on niin sairas.

        Itse olen onnellinen, jos kaduilla näkemilläni miehillä ei seiso mun lärvin edessä. On mukavaa olla keski-ikäinen, koska se oli aivan p*skapäistä kun oli parikymppinen, että ilman läähättävien asiattomasti kaduilla kommentoivien miesten kommentteja ei voinut missään kaduilla liikkua ja silti, että vaikka olen länkisääri ja tavis, silti se oli siten.

        Ou jes. Jos naiset ei piittaa miesten hiustoiveista, hyvä. Hienoa. Terveisin taustasta, jossa nainen ei ole objekti.


    • Alkaako miehet sitten kärsiä erektio-ongelmista heti kun yökerhossa lyhyt-hiuksinen nainen sattuu baaritiskillä tulemaan viereen tilataksee juomista ja tekemää ehkä jopa tuttavuutta?

    • NainenXXX

      Välillä pistää miettimään ketä tämänkaltaiset keskustelut oikein palvelee?!

      Toivottavasti kukaan ei ainakaan tällä keskustelupalstalla käytyjen kommenttien mukaan ala omaa ulkonäköään epäilemään saatikka muokkaamaan.

    • peterbild1

      kovin on suppeeta jos väittää ettei lyhyet hiukset sovi naiselle toisille sopii ja toisille ei,
      sen siaan pyöreä peppu sopii kaikille naisille.

    • urts

      Kauneus riippuu naamavärkistä. Lyhythiuksinen kauniskasvoinen nainen on lyhythiuksinen kaunis nainen. Lyhythiuksinen rumakasvoinen nainen on lyhythiuksinen ruma nainen. Ja ensivaikutelma: haiseekin varmasti pahalle.

    • Vain pitkät kelpaa

      Lyhythiuksiset naiset ovat vain hyvin hyvin hyvin harvoin kauniita. Suhde on about 1/1000, eli yksi tuhannesta.

    • miehen silmissä

      Lyhytkin tukka voi toimia, jos nainen on muilta osin suoranainen täydellisyys eli kasvoiltaan jumalaisen kaunis ilman meikkiä, vartalossa ei grammaakaan ylimääräistä mutta silti uhkeat muodot jne. Ainoa vaan, että tällaisia naisia on tosi vähän. Äkkisiltään jos lasken niin taitaa jäädä alle viiden, kun lasketaan mukaan kaikki filmitähdetkin yms.

      Sen sijaan pitkät hiukset tekevät melkein naisesta kuin naisesta seksikkään ja kauniin. Ne kompensoivat tosi monenlaisia muita virheitä ulkonäössä, koska viime kädessä kokonaisuus on se joka ratkaisee ja hiukset kasvot tekevät kokonaisuudesta jopa puolet.

    • Onnellinen mies68

      Kyllä kelpaa myös lyhythiuksiset naiset :-) Taitaa olla niin, että tänäpäivänä homofobiset miehet ja myös naiset eivät pidä lyhythiuksista naisista vaan suorastaan pelkäävät heitä kun tautia. Vaikka tällä asialla ei ole välttämättä mitään tekemistä hiusten pituuden suhteen. Nainen on kaunis jos on, eikä siihen vaikuta hiusten pituus. Mutta ainahan kauneus on katsojan silmissä, vai miten se meni :-)

    • niina niina niina ni

      Minulla on kauniit kasvot, ja pidän tukkani lyhyenä kun se on niin ohut/heikko, että on ruma jos kasvaa pitemmäksi.
      Pitkä tukka on kaunis, jos on tuuhea tukka, mutta ei sellaisena ohuena heikkona...
      En tosiaan ole lesbo, on turha yleistää että kaikki lyhyttukkaiset naiset on kovia , tai lesboja, tai tatuoituja.
      Olen hyvin naisellinen, sensuelli, pehmeä, kiltti. Ja hetero.

    • Käytännöllisyys usko

      Hei jännä keskustelu. Yksi avain tähän aiheeseen olisi siinä, että lyhyet hiukset ovat useimmiten käytännölliset. Itseäni naisena kyllästyttää joskus toisten keski-ikäisten lyhyet hiukset. On ennemmin sääntö kuin poikkeus. Varmaan juontaa sieltä 60-luvun muodista juurensa. Mutta ikävä kyllä, vaikutelma muistuttaa ainoastaan siitä, että on kätevää. Aamulla työhön, kotona siivousta ja ruoanlaittoa. Sitten jos on iltameno, vain vähän tupeerausta.

      Eli ihmisestä on tullut käytännöllisyyden orja. Käytännöllisyys ei siis palvele ihmistä, vaan ihminen käytännöllisyyttä antaessaan hiuksensakin päästään käytännöllisyyden alttarille. Ainahan voi kysyä, että minkäs teet.

    • No mun täti on 174cm pitkä ja aika laiha ja hänellä on lyhyeet hiukset, mutta monet miehet tykkää mun tädistä, mutta varmaan vain sen takia ku hän on laiha...

      Ja minulla on platinablondi polkkatukka jossa on vinosti leikattu otsatukka ja vihreä shokkiväriraita tukan oikealla puolella, ja olen tosi ernumainen mutta en ole mikään emo tai scene ja monet pojat ja miehet tykkää minusta ja sanoo että olen tosi kaunis ja söpö, ja monet pojat ja miehet kysyy minulta että voinko olla niitten tyttöystävä mutta sanon ei ja sit ne ei ikinä mene pois ja ne vaan hirveesti pyytää minua olemaan niitten tyttöystävä ja silti sanon ei, ja kun sanon niille että rakastan vain Severus Kalkarosta niin ne sit sanoo että "pliis oikeesti ku haluan sinut, ja Severus Kalkaros on vain elokuvahahmo!!". Minä tiedän että Severus Kalkaros on vain elokuvahahmo, mutta olen silti onnellinen kun rakastan Severus Kalkarosta, ja olen onnellisempi kun rakastan Severus Kalkarosta. Olen muuten 18v, ja polkkatukkani tekee minusta nuorekkaan näköinen, eikä vanhan näköiseksi.

      Kyllä polkkatukkainen nainen voi olla kaunis... :3 Mutta en tiedä lasketaanko polkkatukkaa lyhyeeksi... Ja tiedän monia naisia joilla on polkkatukka ja ne on kauniita. Lady GaGa on myös aika kaunis silloin kun hänellä on polkkatukka. Ja Dianna Agron on myös kaunis vaikka hänellä on polkkatukka. :3

    • Naisella lyhyet hiukset, hmmm.... Eikun oho, minulla onkin ne jo! Leikkasin puolesta selästä lyhyemmäksi noin 9 vuotta sitten (polkkapituinen) mistä vielä lyhyemmäksi n. 5 vuotta sitten. Katunut en ole kertaakaan, sillä sopivat huomattavasti paremmin kuin pitkät.

      Itselläni on luonnostaan tuuhea ja vaalea tukka, mutta hiuslaatuni on kuitenkin ohutta (niinkuin blondeilla yleensä), jolloin pitkähiuksisena oli ongelmia mm. rasvoittumisen kanssa. Lisäksi ne olivat aina hirmu raskaan oloiset ja niitä sai koko ajan selvitellä.

      Nykyään hiukseni ovat ilmavat, niissä näkyy luonnontaipuisuus (kun eivät ole niin raskaat), on kepeämpi olo ja ne eivät ole koko ajan tiellä. Erittäin helppo pestä ja kuivata, selvittämistä ei ole juuri ollenkaan. Tietysti takaisin jos haluaa pitkät hiukset, niin kasvattamista riittää.

      Eli itselleni ovat huomattavasti käytännöllisemmät, sekin voi olla yksi syy naisten lyhyttukkaisuuteen :)

      Ongelmia näihin on kyllä liittynyt, sillä välillä ihmiset tuntuvat kategorisoivan lesboksi tai luulevat jopa pojaksi, koska omistan lyhyet hiukset. Pojaksi luulemisen vielä ymmärrrän, jos on esim. poikamaiset lenkkivaatteet päällä (kuten paksu huppari jne). Oma miehekkeeni on aikaisemmin aina pitänyt pitkähiuksisista, mutta ei halua että kasvattaisin pitkät hiukset, koska sopivat kuulema niin paljon paremmin.

      Jos miehillä on ongelmia lyhyiden hiusten suhteen, niin minun puolesta olkoon. Luonne ratkaisee ja toivon että suomalaisten stereotypiat (kuten naisilla pitää aina olla pitkät hiukset) häviäisivät pikkuhiljaa. :)

      Tässä tämmöinen nuoren naisen näkökulma.

    • Charlize fani

      En muista osaa sanoa, mutta Charlize Theron on jumalaisen kaunis vaikka kaljuna !

    • 9098

      Keskivertonainen on paremmannäköinen pitkissä hiuksissa.
      Kaikkein kuneimmat naiset on paremmannäköisiä lyhyissä hiuksissa.

      Hiuksilla voi muokata jos kasvot ei ole niin kovin sopusuhtaiset, peittää "kieroon katsomista" ja muita puutteita, jopa siirtää huomion lähes kokonaan kasvoista hiuksiin.
      Ehkä semmoinen keskimittainen tukka on se huonoin vaihtoehto, toki joillekin se sopii.

      Mutta kyllä lyhythiuksinen nainen sellaienen kun se oikein sopii päihittää pitkät hiukset mennen tullen, on tosi NAM!

      Sama juttu miehilläkin, pitkät hiukset, tai ei ollenkaan, on olen joidenkin naisten kuullut sanoneen.

    • Mies 34v

      Kaunis nainen on kaunis, on hänellä pitkät tai lyhyet hiukset. Eli en ole ikinä tehnyt eroa tuon asian suhteen.
      Tosin joillekin naisille sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät ja päinvastoin.

    • lasit vielä lisäksi

      on se sexy, sellainen kauniiden kasvojen verhoama pitkätukkainen naine ja varsinkin sellainen huolettoman sotkuinen nutturapää.....uuh.

    • Olen nainen....

      jolla on lyhyet hiukset ihan sen takia, kun hiuslaatu on ohutta vaikka sitä on paljon... ei oo pitkät hiukset miun päässä mitkään nätit... päätä pitkin menee ja latvoista ohuet... ei kiitos sellaisia hiuksia... hiukset kun on lyhyet ne saa kivasti kuohkeeksi kampaukseksi.... onneks on miehiä jotka ei kuolaa vaan pitkien hiusten perään.... ;)

    • Käytännöllisyys usko

      Ja tiedoksi. Tosinainen ei huoli niin yksinkertaisia miehiä, jotka hiusten vuoksi haluavat naisen. Mutta tanssimisessa asia on huomion arvoinen. Joskin tanssitaito menee taas hiusten ohi siinä lajissa.

      • Mene suihkuun!

        Saat tanssia ihan keskenäsi, jos päänahkasi haisee taliköhnä-rasva-vanha hiki-tiesmille paskalle ja siihen vaan lakat päälle. Hyi helvet%i!!!!!

        Kummallista, että monet miehet itseni mukaanlukien todellakin vilkaisevat peiliin ulos lähtiessään. Laitan pikaisesti hiukset ojennukseen, puhtaat ja hoidetuthan ne ovat itsestään selvyytenä. Käyn laadukkaissa partureissa, missä oikeasti osataan leikata todella haastavat hiukseni, en todellakaan päästä jotain harjoittelijaa tai muuten vaan tunaria klimpsimään, kun näkee, ettei osaa pitää edes saksiaan ja kampaa oikein.
        Silti ei lyhyen tai puolipitkien hiusten hoitaminen ole sen haastavampaa kuin hyvä leikkaus, pesuaine, hoitoaine ja tarpeen mukaan jos haluaa jotain geeliä tms.

        Katselepa seuraavan kerran, miten nuoret miehet, jotka ovat muutenkin monta kertaa aivan sairaanloisen neuroottisia ja epävarmoja ulkonäöstään, riisuessaan mopokypärän tai piponsa EDES JOSKUS sisätiloissa, miten alkaa ihan jumalaton hiusten pöyhintä ja säätäminen ja peiliä tarvittaisiin jne. Pahempia kuin nuoret kimmat hius- ja meikkileikkeineen!!!!!!

        Tietysti nyt ajattelet, että tyyppi on todella narsisti, joka keekoilee vaatteillaan ja peilaa vaan.Bullshit! Lähtövilkaisuun ja tarvittavaan harjaukseen menee korkeintaan kaksi minuuttia. Toisekseen minua vähempää muodista kiinnostunutta saat hakea.
        En edes tiedä, mikä on nuorilla miehillä tai aikuisilla muotia, eikä yhtään vähempää voisi kiinnostaa jonkun releet. Jotkut skeittitossuloppanat ja farkut polvissa ei tosiaan ole mun juttu, minulla on niin oma tyylini yhdistellä vaatteita, jotka vaan miellyttävät ja toimivat yhdessä, siinä kaikki. Silti vaatteitani on varsinkin viikonloppuisin yössä kehuneet monet ihmiset paidoista shortseihini ja kyselty, mistä saa tuollaisia kenkiä jne.

        Noissa tanssipaikoisa näkee muutenkin aivan liian usein karmeita hörsökanoja, millä ei ole mitään makua, kaikkea vaan sotketaan ja tukka niin lakassa, että kirvelee silmiä hikoillessa. En lähtisi yhdenkään kuvatun kansa edes yhteen tanssiin, niin etovia ovat.

        Ei tuota poninhäntäkampausta turhaan mainoksissa sanota hätäponnariksi, kun tukka on hikinen, rasvainen ja viikon vanhat geelit ja lakat pinnassa, niin ei siinä äkkilähdössä hirveästi hiuksia "ehdi" laittaa. Mitä sitä nyt nainen hiuksia pesemään 2-3 krt viikossa, vettähän siinä vaan menee ja pesuaineethan ne vasta maksavat, eikö?


      • Mene suihkuun
        Mene suihkuun! kirjoitti:

        Saat tanssia ihan keskenäsi, jos päänahkasi haisee taliköhnä-rasva-vanha hiki-tiesmille paskalle ja siihen vaan lakat päälle. Hyi helvet%i!!!!!

        Kummallista, että monet miehet itseni mukaanlukien todellakin vilkaisevat peiliin ulos lähtiessään. Laitan pikaisesti hiukset ojennukseen, puhtaat ja hoidetuthan ne ovat itsestään selvyytenä. Käyn laadukkaissa partureissa, missä oikeasti osataan leikata todella haastavat hiukseni, en todellakaan päästä jotain harjoittelijaa tai muuten vaan tunaria klimpsimään, kun näkee, ettei osaa pitää edes saksiaan ja kampaa oikein.
        Silti ei lyhyen tai puolipitkien hiusten hoitaminen ole sen haastavampaa kuin hyvä leikkaus, pesuaine, hoitoaine ja tarpeen mukaan jos haluaa jotain geeliä tms.

        Katselepa seuraavan kerran, miten nuoret miehet, jotka ovat muutenkin monta kertaa aivan sairaanloisen neuroottisia ja epävarmoja ulkonäöstään, riisuessaan mopokypärän tai piponsa EDES JOSKUS sisätiloissa, miten alkaa ihan jumalaton hiusten pöyhintä ja säätäminen ja peiliä tarvittaisiin jne. Pahempia kuin nuoret kimmat hius- ja meikkileikkeineen!!!!!!

        Tietysti nyt ajattelet, että tyyppi on todella narsisti, joka keekoilee vaatteillaan ja peilaa vaan.Bullshit! Lähtövilkaisuun ja tarvittavaan harjaukseen menee korkeintaan kaksi minuuttia. Toisekseen minua vähempää muodista kiinnostunutta saat hakea.
        En edes tiedä, mikä on nuorilla miehillä tai aikuisilla muotia, eikä yhtään vähempää voisi kiinnostaa jonkun releet. Jotkut skeittitossuloppanat ja farkut polvissa ei tosiaan ole mun juttu, minulla on niin oma tyylini yhdistellä vaatteita, jotka vaan miellyttävät ja toimivat yhdessä, siinä kaikki. Silti vaatteitani on varsinkin viikonloppuisin yössä kehuneet monet ihmiset paidoista shortseihini ja kyselty, mistä saa tuollaisia kenkiä jne.

        Noissa tanssipaikoisa näkee muutenkin aivan liian usein karmeita hörsökanoja, millä ei ole mitään makua, kaikkea vaan sotketaan ja tukka niin lakassa, että kirvelee silmiä hikoillessa. En lähtisi yhdenkään kuvatun kansa edes yhteen tanssiin, niin etovia ovat.

        Ei tuota poninhäntäkampausta turhaan mainoksissa sanota hätäponnariksi, kun tukka on hikinen, rasvainen ja viikon vanhat geelit ja lakat pinnassa, niin ei siinä äkkilähdössä hirveästi hiuksia "ehdi" laittaa. Mitä sitä nyt nainen hiuksia pesemään 2-3 krt viikossa, vettähän siinä vaan menee ja pesuaineethan ne vasta maksavat, eikö?

        Unohtui sanoa, että olen melko lihava, ylipainoa on vähintään 15-20kg ja hiuksista hyvä jos puolet enää tallella. Mutta kun ihminen on siisti, hyväntuulinen, pitää itsestään ja on kohtelias ja ystävällinen muille, minulla on valtavasti ystäviä ja naiset ovat aina viihtyneet seurassani, vaikken ole varakaskaan ja minun ei tarvitse hakea seuraa jostain lavoilta tanssitaitoisista naisista.


    • tuomas1

      Ehkä me miehet jotenkin alitajuisesti miellämme, että lyhyet hiukset paremmin kuuluvat miehelle. Raamatussa on näin, että pitkät hiukset on naisen kunnia. Jotkin lakihenkiset uskovat mieltävät näin, että sukupuolten on selkeästi eroituttava toisistaan ihan hiuksia myöten. Voihan ne pitkät hiukset panna nutturalle noin kotioloissa, jotkin naiset käyttävät nutturaa kun eivät ole juhlimassa, Poninhäntä kampauskaan ei arkioloihin ole hassumman näköinen.

      • kisu2

        Vieläkö joku lukee raamattua ihan tosissaan? Sehän on kirjoitettu niin kauan sitten,että päivityksiä olis tarve tehdä niihinkin ummehtuneisiin ajatuksiin!


      • 20150115

        Nuttura tai ponnari on normaalipainoisella todella nätti. Kaula ja niska näkyy paremmin. Ehkä myös alitajunnassa miettii, hiukset kiinni = sporttinen nainen tulossa tai menossa treeneihin. Pitää siis itsensä kunnossa.

        Naiset saa korjata käsitystä, mutta ymmärtääkseni ponnari tai nuttura on lisäksi suhteellisen helppohoitoinen vaihtoehto. Harjaa näyttää, tukka kiinni ja menoksi. Low maintenance woman, kuten jenkeissä sanottiin 1980-luvulla. Jos mies kaipaa itselleen kumppania, tuollainen nopeasti lähtövalmis mutta silti naisellinen voitaa 5-0 peilin eteen puoleksi tunnikse jäävät luonnottomat pakkelinaamat hiusvirityksineen.


    • liisa2

      Täällä on paljon puhuttu naisten hiusten pituudesta. Olen hetero nainen ja minulla on todella lyhyt tukka - tällä hetkellä. Voin sanoa että viihdyn siinä erittäin hyvin. Luin muutamia kommentteja tästä keskustelusta eteenpäin, ja huomasin sellaisen pienen epäkohdan. Yksi kysymys miehet ja naiset: miksi naisen pitäisi miellyttää ketään muita kuin itseään ulkonäöllään? Miksi naisen pitäisi näyttää kauniilta ja haluttavalta? Miehen halujenko takia? Siis jos nainen leikkaa hiuksensa lyhyeksi, hän on joko lesbo tai muuten ruma... En ymmärrä. Mitä vikaa lesboissa on? Tunnen paljon lesboja ja homoja ja heillä on usealla erittäin pitkät hiukset. En ymmärrä miksi ihmisen kauneus olisi jotenkin sidonnainen hiusten pituuteen. Hiuksethan ovat loppujen lopuksi vain karvoja. Olen nähnyt maailmalla upeita naisia joilla on ihan siilitukka, kauneimpia naisia joita olen koskaan nähnyt jopa! Ja olenpa nähnyt myös miehiä joilla on pitkä tukka, hekin oikein komeita.

      Mielestäni jokainen näyttää ulkoa sillin hyvältä, kun on itse tyytyväinen. Jos sen hetkinen ukko ei siitä tykkää niin ei huolta, vastaan tulee varmasti mies joka tykkää susta ihan millasessa pörrössä tahansa. Katsos kun se rakkaus ei ole kiinni karvoista- tai niiden puutteesta. Mieheni ensin hieman vierasti lyhyttä tukkaani, mutta on sitä mieltä että hiukset kuin hiukset olen hänenkin mielestään aina kaunis. Olen samaa mieltä. Ainon kyllä joskus kasvattaa hiuksiani vähän pidemmäksi, mutta siinä välissä, aion nauttia tästäkin pituudesta. Elämä kun ei pyöri jonkun mielipiteiden ympärillä.

      • liisa2

        * ihminen näyttää silloin hyvältä kun on itse tyytyväinen itseensä. Korjaus, nopeat sormet. ; )


      • Anonyymi
        liisa2 kirjoitti:

        * ihminen näyttää silloin hyvältä kun on itse tyytyväinen itseensä. Korjaus, nopeat sormet. ; )

        Jos on kauhean näköinen niin tyytyväisyys itseensä ei muuta sitä valitettavasti kuin tiettyyn pisteeseen asti. Jollain vaan pitkät hiukset näyttää suhteessa niin paljon paremmalta kuin tyytyväisyyden tuoma kauneus. Turhaa pohdintaa, kaikki tekee mitä tykkää, mutta turha asua haavemaailmassa että näyttäisi hyvältä aina kun on olo hyvä. Se vaikuttaa vain käytännöllisyyteen ja sinun oloon itsestä joka on tärkeintä maailmassa, kauneus on aivan eri asia ja subjektiivinen kokemus. Olkaa rehellisiä itsellenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kauhean näköinen niin tyytyväisyys itseensä ei muuta sitä valitettavasti kuin tiettyyn pisteeseen asti. Jollain vaan pitkät hiukset näyttää suhteessa niin paljon paremmalta kuin tyytyväisyyden tuoma kauneus. Turhaa pohdintaa, kaikki tekee mitä tykkää, mutta turha asua haavemaailmassa että näyttäisi hyvältä aina kun on olo hyvä. Se vaikuttaa vain käytännöllisyyteen ja sinun oloon itsestä joka on tärkeintä maailmassa, kauneus on aivan eri asia ja subjektiivinen kokemus. Olkaa rehellisiä itsellenne.

        Ei kenenkäään tarvitse miellyttää ketään. Halu miellyttää pitää tulla itsestään, ei sen vuoksi että toinen sitä odottaa. Kaikki elää eri arvojen mukaan mutta jos on yhtään arvostusta toisia kohtaan ja elämän asiat kunnossa niin miellyttäminenhän on yksi kauneummista asioista mitä toiselle voi tehdä. Missä asiassa haluaa miellyttää, on eri asia. Hiukset ei varmasti ole isoin asia missä elämässä voi miellyttää omaa kumppania tai lähimmäisiä.


    • tässä teille
    • lkdsjffhskfhskf

      Pressan puolisolla on kaamea tätikampaus joka vanhentaa häntä 20v. (Mikä lienee tarkoituskin..) Olisi kauniimpi pitkähiuksisena hänkin..

    • Jabbe2

      Mun unelmien naisella olisi mustat/ruskeat ja LYHYET hiukset :) Lyhyetkin hiukset saa kyllä vaikka minkä näköseksi laitettua.

    • Lyhyttä ei riippukau

      Lyhyt tukka vanhemmilla naisilla ylikorostaa aina velttoa kaulaa ja niin ollen vanhentaa todella paljon.

    • dudester

      Liian moni lyhythiuksisista naisista on feministilesboja, jotka vaan nostavat syytteen seksuaalisestä häirinnästä jos niihin osoittaa mitään kiinnostusta.

    • mopoton tulppa

      Pink, Miley Cyrus, Halle Berry.

      Polkisin noista jokaista kuin tulpatonta mopoa.

    • Anonyymi

      Se on valitettavaa miten naiset luulee että monet miehet ajattelee näistä naisista että ovat kauniita. Tärkeintä on tietenkin että itsellä on hyvä olla hiuksissaan. Harhakuvitelmat kannattaa kuitenkin jättää taakseen ja oikeasti lukea faktoja mistä suurinosa miehistä pitää. Sama toisinpäin. Jokainen nainen mitä noissa kuvissa on aika kauhean näköisiä. Sitten on sekin vielä kun naiset kuulevat toisilta naisilta että ovat lyhyessä hiuksissa kauniita ja uskovat siihen. Kuinka moni ystävä/tuttuva sanoisi että on kauhean näköinen ja naiset pitävät eriasioista kuin miehet. Siksi ei ole oikea kohderyhmä kysyä ulkonäköä heiltä. Paras tapa on luultavasti laittaa nettiin kuva itsestä foorumille missä ihmiset voi anonyymisti kommentoida. Varautukaa kuitenkin musertaviin kommentteihin, kotkot.

    • Anonyymi

      Vaimollani on hiusten pituus vaihtunut monesti, samoin sävyt/värit. On ollut joskus blondikin, silloin ei kyllä vielä oltu yhdessä. Mun kanssa ollessa ollut lähinnä brunette, pitkää ja lyhyttä hiustyyliä, kovasti on miehiä kiinostanut ja täytyy sanoa että vaimoni on seksikkäämpi lyhyissä hiuksissa kun ikää tullut, nuorempana tykkäsin kovasti pitkistä.

    • Anonyymi

      Mites miehet, onko teistä sellainen nainen naisellinen jolla napaan asti ulottuva pitkä tukka mutta toinen puoli kokonaan sheivattu siiliksi?

      • Anonyymi

        Tarkoitat siis Saara Aaltoa. Ei ole naisellinen vaikka omaakin naisellisen takamuksen. Kansanedustaja Jenni Pitko on myös erittäin miehekäs.


    • Anonyymi

      Siinä ei hiukset merkkaa mitään, kun luonteet napsahtaa yhteen 120%. Hemmetti sitä kipinöintiä ja kihelmöintiä, kun ei tiedä miten päin olisi.

    • Anonyymi

      Juu ei kiitos mtn hantta krausea ,naisellinen nainen WAU.

    • Anonyymi

      Näin tänään kaljun naisen. Ajattelin ensin että onpa kamalaa, voiko kukaan kiinnostua tuollaisesta naisesta. Sitten hän tuli kohdalleni ja katsoin häntä silmiin. Hänellä oli todella kauniit silmät. Olisin halunnut nähdä hänen kasvonsa.

    • Anonyymi

      Lyhyet hiukset ovat usein (ei aina) kovin "virallisen" näköiset naisilla. Kyse ei ole omalla kohdalla kuitenkaan pelkästään sukupuolen stereotypioista, sillä minullakin on miehenä pitkät hiukset, koska suosin luonnollisuutta. Lyhyet hiukset miehillä ja naisilla antavat useissa tapauksissa kuvan auktoriteettiuskosta, suorittajuudesta tai että pitää näyttää olevansa kova pärjätäkseen.

    • Anonyymi

      Läpi kaikkien kulttuurien naisilla on pidemmät hiukset kuin miehillä (se on käytännössä hedelmällisyysmarkeri ja ihan syystä koska terveen näköiset pitkät hiukset ovat melko vaativat ylläpitää ja vaativat fyysistä hyvinvointia. Ja enemmistö menee sen mukana.

      Sitten jos oot tommonen supertähti kaunis niin voit vetää kaljun ja rääsyt päälle ja huomiota riittää. En suosittelis normiksille. Mutta kyllä niille muillekkin hiustyyleille löytyy ihailijoita, ei vain samaa määrää.

    • Anonyymi

      Miksi mies kirjoittaa tällaisen aloituksen? Nainenhan ei vio arvioida mikä on miehistä hyvännäköistä ja mikä ei. Jollei sitten aloittaja ole lesbo, jolloin koko aloitus on taas mieltä vailla. Nyt se on kiinnostunut miehistä - eilen naisista. Voin kuvitella, ettei miestä enää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Joo itseäni ei taas kiinnosta lyhyt eikä pitkähiuksiset naiset koska haluan elää elämäni yksin. En ole homokaan... En tiedä mikä olen... ehkä joku kävelevä paskanpalainen joka sitten maatuu aikanaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe