Olemme nelihenkinen perhe (äiti, isä, tytöt 2,5v. ja 3kk) ja etsimme au pairia avuksi isomman tytön puuhiin ja pieniin kotitöihin. Työaika on max. 30h/vk vaihdellen sekä päivisin että iltaisin, satunnaisesti myös viikonloppuna. Meillä on ollut aiemminkin au pair vuoden ajan. Perheessämme puhutaan suomea ja ruotsia. Tarjoamme 400 euron kuukausirahan, peruselannon, lennot, julkisen liikenteen lipun, kielikurssin ja oman huoneen asuntomme ylimmässä kerroksessa, jossa ei ole muita makuuhuoneita. Omaa kylpyhuonetta meillä ei valitettavasti ole tarjolla. Odotamme au pairilta vähintään 18 vuoden ikää, kokemusta pienen lapsen hoidosta, luotettavuutta ja vastuullisuutta, savuttomuutta, aktiivisuutta ja reippautta. Toivomme, että voisit aloittaa syyskuun 2013 aikana ja että voisit viipyä kesään 2014 saakka. Tarkemmat ajankohdat ovat sovittavissa. Otathan yhteyttä mahdollisimman pian, paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Yhteydenotot sähköpostiin: tanja.piirainen(at)luukku.com
Haetaan au pairia suomalaiseen perheeseen Brysseliin
6
613
Vastaukset
- brysselinaupair
Paikka on yhä avoinna :)
- tyttöö94
joko au pair on löytynyt ?
- justsaying.
brysselissä lainmukainen minimipalkkaus aupairille 450e ...
Ja tuo extra 50 e on monelle iso hyöty koska suurinosa aupaireista elää vain tuolla
perheen maksamalla palkalla.- auppari00
Harva perhe kyllä maksaa tota 450 euroa, vaikka se kuinka suositus olisi. 400 eurolla pärjää Brysselissä oikein mainiosti, koska useimmiten perheet (kuten tämäkin) tarjoavat julkisen liikenteen kortin ja lennot Suomeen ja takaisin. Yöelämä, matkustaminen muualle Eurooppaan jne on oikeasti edullista. Olen itse pärjännyt 400 eurolla oikein mainiosti, vaikka baareissa tuleekin käytyä, reissattu on ja pidän shoppailusta. Rahaa on jopa jäänyt viimeisten kuukausien aikana säästöön useita satoja euroja.
- oletkotietämätön
auppari00 kirjoitti:
Harva perhe kyllä maksaa tota 450 euroa, vaikka se kuinka suositus olisi. 400 eurolla pärjää Brysselissä oikein mainiosti, koska useimmiten perheet (kuten tämäkin) tarjoavat julkisen liikenteen kortin ja lennot Suomeen ja takaisin. Yöelämä, matkustaminen muualle Eurooppaan jne on oikeasti edullista. Olen itse pärjännyt 400 eurolla oikein mainiosti, vaikka baareissa tuleekin käytyä, reissattu on ja pidän shoppailusta. Rahaa on jopa jäänyt viimeisten kuukausien aikana säästöön useita satoja euroja.
Itseasias Suomen merimies kirkon aupair meetingissä kyllä kaikki aupairit sanoivat saavansa lainmukaisen 450e/kk tai enemmän:) Kun monelta aupairilta kysyin. Tiedän suomi perheitä jotka maksaa 500e/kk Itse pyysin korotusta koska mulle maksettiin 400 ja se extra 50 tuli kyllä tarpeeseen, ei aina tarvinnut laskeskella pennejä carrefourista että mitä mehua voi ostaa ja mitä vanulappuja että rahat riittää. Kun itse vaatteisiin kulu kans paljon rahaa..
- cccc2
Onko täysi-ikäisyys ehdotonta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812536- 1882090
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771955Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221751- 1471670
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311655Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791255Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721227Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711215Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171