Haetaan au pairia suomalaiseen perheeseen Brysseliin

brysselinaupair

Olemme nelihenkinen perhe (äiti, isä, tytöt 2,5v. ja 3kk) ja etsimme au pairia avuksi isomman tytön puuhiin ja pieniin kotitöihin. Työaika on max. 30h/vk vaihdellen sekä päivisin että iltaisin, satunnaisesti myös viikonloppuna. Meillä on ollut aiemminkin au pair vuoden ajan. Perheessämme puhutaan suomea ja ruotsia. Tarjoamme 400 euron kuukausirahan, peruselannon, lennot, julkisen liikenteen lipun, kielikurssin ja oman huoneen asuntomme ylimmässä kerroksessa, jossa ei ole muita makuuhuoneita. Omaa kylpyhuonetta meillä ei valitettavasti ole tarjolla. Odotamme au pairilta vähintään 18 vuoden ikää, kokemusta pienen lapsen hoidosta, luotettavuutta ja vastuullisuutta, savuttomuutta, aktiivisuutta ja reippautta. Toivomme, että voisit aloittaa syyskuun 2013 aikana ja että voisit viipyä kesään 2014 saakka. Tarkemmat ajankohdat ovat sovittavissa. Otathan yhteyttä mahdollisimman pian, paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Yhteydenotot sähköpostiin: tanja.piirainen(at)luukku.com

6

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brysselinaupair

Paikka on yhä avoinna :)

• tyttöö94

joko au pair on löytynyt ?

• justsaying.

brysselissä lainmukainen minimipalkkaus aupairille 450e ...
      Ja tuo extra 50 e on monelle iso hyöty koska suurinosa aupaireista elää vain tuolla
      perheen maksamalla palkalla.

• auppari00

Harva perhe kyllä maksaa tota 450 euroa, vaikka se kuinka suositus olisi. 400 eurolla pärjää Brysselissä oikein mainiosti, koska useimmiten perheet (kuten tämäkin) tarjoavat julkisen liikenteen kortin ja lennot Suomeen ja takaisin. Yöelämä, matkustaminen muualle Eurooppaan jne on oikeasti edullista. Olen itse pärjännyt 400 eurolla oikein mainiosti, vaikka baareissa tuleekin käytyä, reissattu on ja pidän shoppailusta. Rahaa on jopa jäänyt viimeisten kuukausien aikana säästöön useita satoja euroja.

• oletkotietämätön
        auppari00 kirjoitti:

Harva perhe kyllä maksaa tota 450 euroa, vaikka se kuinka suositus olisi. 400 eurolla pärjää Brysselissä oikein mainiosti, koska useimmiten perheet (kuten tämäkin) tarjoavat julkisen liikenteen kortin ja lennot Suomeen ja takaisin. Yöelämä, matkustaminen muualle Eurooppaan jne on oikeasti edullista. Olen itse pärjännyt 400 eurolla oikein mainiosti, vaikka baareissa tuleekin käytyä, reissattu on ja pidän shoppailusta. Rahaa on jopa jäänyt viimeisten kuukausien aikana säästöön useita satoja euroja.

Itseasias Suomen merimies kirkon aupair meetingissä kyllä kaikki aupairit sanoivat saavansa lainmukaisen 450e/kk tai enemmän:) Kun monelta aupairilta kysyin. Tiedän suomi perheitä jotka maksaa 500e/kk Itse pyysin korotusta koska mulle maksettiin 400 ja se extra 50 tuli kyllä tarpeeseen, ei aina tarvinnut laskeskella pennejä carrefourista että mitä mehua voi ostaa ja mitä vanulappuja että rahat riittää. Kun itse vaatteisiin kulu kans paljon rahaa..

• cccc2

Onko täysi-ikäisyys ehdotonta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      145
      4033
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      55
      3454
    3. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      213
      2805
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      38
      2702
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      28
      2552
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      48
      2134
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      128
      1667
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1656
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1599
    10. Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?

Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e
      Maailman menoa
      105
      1290
    Aihe