kumpi on parempi kupla vai anglia museoautona? kumpi kestää paremmin?
kumpion parempi?
8
199
Vastaukset
- hfdh
Kumman haluut. Kupla kestää paremmin ja osia saa paremmin
- Kysynpähän vaan
Kestää paremmin mitä ???
- tietäjä92
Itse ottaisin Anglian mieluumin, vaikkei Kuplassakaan mitään vikaa ole. Angliaa harrastetaan vähemmän, joten se tekee jo siitä mielenkiintoisemman.
- Samaa mieltä
sillä noita pahnan pöhisijöitä on jo aivan tarpeeksi etenkin aatulandiassa.....
- -Mersumies-
Itse valitsisin noista Anglian. Ihan vain sen takia, että siinä on parempi lämmityslaite ympärivuotista käyttöä ajatellen. Harkitisisin kuitenkin myös uudempia vaihtoehtoja: 70-luvun lopun Volvot ja Mersut ovat erittäin hyvä käyttöpelejä ja museokilpisinä myös äärimmäisen halpoja käyttää. Itse olen jo useamman vuoden ajellut museorekisteröidyllä diesel- Mersulla ympäri vuoden ja halpaa on ollut. Nyt ei ole enää museokunnossa (maali kukkii ja sisusta likainen), joten lähtee paaliin kohtapuoliin. Onneksi on toinen samanlainen odottamassa :)
- Käytät siis
autosi museostatusta väärin. Toivottavasti joku käräyttää tuollaisen nilkin joiden takia kohta ei museoautoihin saa enää kohtuuhintaista vakuutustakaan. Museoauto ei ole tarkoitettu jokapäiväiseen käyttöön vaikka mieli tekisi.
- Fordisti66
VW:n saa paremmin varaosia. Fordiin ei saa mitään osia, jos auton ikävä on 10 v tai enemmän.
- Taunusmies
Anglia. Siinä on lämmityslaite. Ja helpompi korjattava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897