TRENDIEN TUNTEMUS on miehelle tärkeää!!! siis mikä maalaisjUNTTI on nykyaikana vielä ilman tatskoi??? siis hei..??? on nyt TRENDIKÄSTÄ olla tatskattu ja KALJU!!!! Vouuuuuuuuuuuu..:oP:oP.. en IKINÄ ottaisi miestä joka ei seuraa aktiivisesti sitä mikä on TRENDIKÄSTÄ.. turn -off minulle
-Mies joka ei ole TATSKATTU
-Mies jolla ei ole läväreit
-Mies joka ei seuraa BB:tä
-Mies joka ei tilaa seiskaa, ja ole tietoinen trendeistä ja julkkisjuoruista!
MIKSETTE te seuraa TRENDEJÄ??????
-TrendikäsN86-
5
294
Vastaukset 5
- olen KOVA
olen KOVA
olen 100% suomi24-deittinainen!!! - miesvm1967
Miksette seuraa tätä provoa??
- frraa
:D:D Aivan huippuprovo! Kiitos, hyvät naurut tällekin päivälle.
- kamaan trendipellet
RENDIEN TUNTEMUS on miehelle tärkeää!!!Asiaa
- ozixuc
Frendit on hyvä sarja. Seuraan ahkerasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802157Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3681303Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321246- 1411068
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa1571030- 103876
- 73823
- 45757
- 62751
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63702