Yritin löytää valokuvia mulateista
mutta "mulatto" hakusanalla ei oikein mitään löytynyt paitsi mm. tuo loppuun liimaamani tekstinpätkä vaan valokuvia ei oikein löydy.
(eli siis tarkoitus ei ole olla rasistinen)
Voisiko joku kertoa nettiositeen mistä saisi käsityksen asiasta.
-------------------------------
ohimennen löytynyt teksti esim. henkilölle
joka kauheasti haukkuu monikulttuuri ihmisiä:
"My father, George Bodine OLIVER, born in 1919, in Chicago Illinois was a Tuskegee Airman. He fought for America in WWII , and he fought to bridge the gaps between whites and blacks, suffering terrible discrimination for being the child of both worlds. He played tennis professionally. but was banned from competing against whites..."
Vaikea löytää mulateista valokuvia
mistä löytäisi?
4
924
Vastaukset
- huh-huh
Miksi ihmeessä pitäisi jostakin löytyä kuvia? Luuletko että mulatit ovat joitakin ihmeellisiä sirkuseläimiä, joita pitäisi ihmetellä ja pällistellä?
- terapiaan.....................
...
- Viksu
on mulatti!
- kahvitar
juoksija Stefan Koivikko, juontaja Tea Khalifa, mr. Finland -finalisti Peter Huuhka, suuren seikkailun Thomas "Tomppa" Yambasu jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634