Huhujen mukaan täällä käy uskovia, jotka eivät suvaitse minkäänlaista kritiikkiä itsestään, mutta kaikenlaista muuta sellaisesta pitävä kun silitetään heidän päätä että he ovat kaikessa oikeassa, vaikka olisivatkin kaikessa täysin väärässä. Uskoville sopii sellainen valheellinen elämä ja Päivi Räsäsen perseen nuolenta, mutta ei sitten muusta heistä esim. työelämässä olekaan kuin ylvästellä helkkarin tärkeänä pimuna tai pojuna muille, että tietävät kaikesta muustakin kuin Raamatusta.
Uskovia vierastuttaa tämänkaltaiset biisit:
https://www.youtube.com/watch?v=WHy8D-gSBQI
Taiteellisempi tämä on kuin monen papin ja uskovan yhteiset saarnat!
Kysymys kuuluukin, miksi poika ei tulisi saada pimp-pirasiaa Sannilta?! Yhtä suuri oikeus sille on kuin teidänkin on uskoa johonkin olemassa olemattomaan ihmisvihaaja Jumalaan!? Miksi teillä tulisi olla lupa uskoa?! Minä en ole Jumalan luoma, sinäkään et sitä ole. Ihminen on luonnut Jumalan ja pitävä tosiasia, ymmärrätkö hihhuli!?
Ateisti määrää ja uskova tottelee!!
1
100
Vastaukset 1
- Hihhuli hej
Tosi on että vaikea on uskoa jumalan luoneet sinut omaksi kuvakseen.
Alkuräjähdys sinut loi mutta kuka loi alkuräjähdyksen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520