Huhujen mukaan täällä käy uskovia, jotka eivät suvaitse minkäänlaista kritiikkiä itsestään, mutta kaikenlaista muuta sellaisesta pitävä kun silitetään heidän päätä että he ovat kaikessa oikeassa, vaikka olisivatkin kaikessa täysin väärässä. Uskoville sopii sellainen valheellinen elämä ja Päivi Räsäsen perseen nuolenta, mutta ei sitten muusta heistä esim. työelämässä olekaan kuin ylvästellä helkkarin tärkeänä pimuna tai pojuna muille, että tietävät kaikesta muustakin kuin Raamatusta.
Uskovia vierastuttaa tämänkaltaiset biisit:
https://www.youtube.com/watch?v=WHy8D-gSBQI
Taiteellisempi tämä on kuin monen papin ja uskovan yhteiset saarnat!
Kysymys kuuluukin, miksi poika ei tulisi saada pimp-pirasiaa Sannilta?! Yhtä suuri oikeus sille on kuin teidänkin on uskoa johonkin olemassa olemattomaan ihmisvihaaja Jumalaan!? Miksi teillä tulisi olla lupa uskoa?! Minä en ole Jumalan luoma, sinäkään et sitä ole. Ihminen on luonnut Jumalan ja pitävä tosiasia, ymmärrätkö hihhuli!?
Ateisti määrää ja uskova tottelee!!
1
97
Vastaukset
- Hihhuli hej
Tosi on että vaikea on uskoa jumalan luoneet sinut omaksi kuvakseen.
Alkuräjähdys sinut loi mutta kuka loi alkuräjähdyksen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261730
- 1051215
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381081- 49989
- 129892
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240858Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?72756Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729