Hei! olen 15v poika ja haluaisin tietää että vaikuttaako esim käsipainonen nosto (5 kg) pituus kasvuun olen 165 cm ja vaikuttaako talja tai maastaveto ja penkki 45 kg on maksimipaino minulle jonka jaksan nostaa miten nuo vaikuttavat ja miten liian painavat painot vaikuttaa kiitos
15v ja painonnosto
6
217
Vastaukset
- -S-
Liian nuorena aloitettu painoharjoittelu voi vaikuttaa käsittääkseni pituuskasvuun jne, mut hyvä, jos olet aloittanut harjoittelun. Pidät vaan painot tarpeeks pieninä ja kysyt tekniikoista neuvoja ja opettelet niitä kanssa, niin ei urheiluvammoja pääse syntymään.
- gragewg
Pituus on geeneistä kiinni, eikä mistään muusta.
- geenit avainasemassa
KAIKKI on kiinni geeneistä!
- JuutalaisetOvatRotu
Raskaat alaselkää rasittavat liikkeet kuten maastavedot ja lisäpainokyykyt voivat väärin tehtynä vähentää pituuskasvua.
- .....
Ja mitähän tekemistä tällä idioottikakaran esittämällä kysymyksellä on voimanoston kanssa? Tuollaiset vinkuheinäpennut tulisi viskata kiehuvaan pataan ja tehdä liivatetta.
- JuutalaisetOvatRotu
"Ja mitähän tekemistä tällä idioottikakaran esittämällä kysymyksellä on voimanoston kanssa? Tuollaiset vinkuheinäpennut tulisi viskata kiehuvaan pataan ja tehdä liivatetta."
Kysymyksellä oli hyvin paljon tekemistä voimanoston kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869