RIPSIENPIDENNYKSET POIS, KIITOS!

blondivaan

siis miten ihmeessä mä saan nää ripsienpidennykset pois? kävin laitattaa virossa yhdessä kauneushoitolassa ja on ollu jo melkee 2kk. mulla on enää muutama ripsi kumassakin silmässä ja näyttää ihan älyttömän rumalta. MITEN SAAN NÄÄ POOOIS????

8

28955

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werh

      Liottele jollain öljyllä. Kokeile esim.vauva öljyä vanulappuihin ja laput silmille, anna olla n.10min

    • ijvjk

      ite otan aina vaseliinilla sitä sormiin ja hierot niitä ripsiä siitä juuri kohasta

    • ripskarva!!

      määäkin haluun nää pois!! osaako ammattilainen poistaa ne vai saako ne kotikonstein? ihan påskat nää pidennykset, ripsivärillä saa omista ripsistä paljon tuuheammat ja nätimmät.. tai ainakin sai uittu!

      ja millo mä voin alkaa laittaan ripsiväriä, kun tyvi on jo vaaleeta, ku on kasvanut uutta fakin ripseä. neva again!

    • Yleistäen voi sanoa, että kaikki jotka osaavat ripsipidennyksen tehdä, osaavat myös ne poistaa. Ammattilaiset käyttävät poistamiseen tarkoitukseen sopivaa geeliä tai voidetta, jolloin ripset irtoavat ilman kiskomista eivätkä omat ripset vaurioidu.

      Periaatteessa ripsiliimat ovat yleensä öljyliukoisia, joten kotona poistamista voi kokeilla vaikkapa ruokaöljyllä. Öljyä voi laittaa reilusti vanulappuun ja hauduttaa sillä vaikka muutamia minuutteja ennen kuin alkaa tunnustella ripsien irtoamista.

      Maskaraa voi alkaa käyttää vaikka heti pidennyksen laittamisen jälkeen, jos tavoitteena on päästä pidennyksestä eroon. Kaikki ripsivärit eivät välttämättä heikennä liimaa, mutta päivittäinen maskaran poistaminen yleensä lopulta heikentää. Liian voimakasta hieromista kannattaa kuitenkin välttää, ettei omat ripset tule väkivalloin vahingossa repäistyksi irti.

      Ripsipidennyksiä ei kannata koskaan yrittää repiä tai nyppiä pois, etteivät omat ripset vaurioidu!


      Terveisin Satu
      Blackout

      http://blackouthair.fi/

    • T: ripskarva!!

      Kävin kosmetologilla poistamassa nää ripset! Ei maksanut kuin 20€ ja kesti jonkun 10min. Lähti hyvin pois, ja omat ripset pysyivät ehjinä. Et suosittelen menemään kosmetologille poistaan, ettei revi omia ripsiään samalla tai jotain :D

      Nyt on paljon parempi kun on omat "tuuheat" ripset, ei mitään sojottavia ohuita viiruja.

      • blondivaan

        missä kävit poistattamassa? haluisin paikan nimen tietää:)


      • KrsTi
        blondivaan kirjoitti:

        missä kävit poistattamassa? haluisin paikan nimen tietää:)

        Helsingissä "Studio Glamour" siellä on yks hyvää ripsienpidennyksen tekijä. Hän otta ja laita myös niitä ! :) (Katrin Virro) Hän on tosi hyvää, suosittelen ! :)


    • harvaripsi

      Hei, olen luopumassa ripsien pidennyksistä, jotka olleet jo kolme vuotta. Minulla lähtee ripisiä noin 5-6 kpl/silmä/päivä ja oma ripsi lähtee aina mukana. Voiko tämän omien ripsien putoamisen pysäyttää antamalla teknikon poistaa pidennykset poistoaineella? Lähteekö aineen kanssakin oma ripsi pidennyksen mukana? Kumpi tapa on siis omien ripsien kannalta parempi: antaa ripsien tippua itsestään vain pidennyksien poistattaminen? En haluaisi näyttää aivan kaljulta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe