Miten saisin miesystävän hyväksymään koirani. ei voi sietää että otan ne saman sänkyyn. aina me ollaan nukuttu yhes. en voi luopua tavasta
Mies ei hyväksy koiriani.
10
365
Vastaukset
- siismiksi
Olet itsellesi miestä ottamassa tai ottanut jo ja mies haluaa että hänen paikka on yöllä vieressäsi, ei koirien. mitä sinä miehellä jos kerran koirat on parempaa nukkumaseuraa?
- elukat unileluna, yö
Vanha, loppuun kulunut provo? Mutta eläimen paikka on lattialla ja jossain muualla lattialla kuin makkarissa. Kuka haluaa nukkua haisevan ja kuolaavan elukan vieressä? Yök. Et sä miehellä mitään tee, jos koirat on sulle maailman tärkeimpiä ja käytät niitä unilelunakin.
- 7yt68
Koirat haisee. Seukaksin naisen kans joka halusi nukkua koiransa kanssa mielummin kuin mun kanssa. Otinkin siten eron.
- 20+18
Minkä ihmeen takia haluat edes olla miehen kanssa, joka ei siedä koiriasi?
- näin se vaan on
En minäkään koirallisena halua koiriani sänkyyn. Toki ne saavat olla makkarin lattialla. Ja sellaista miestä en voisi ikinä kuvitella ottavani, joka ei pitäisi tai edes sietäisi koiriani.
Tapailin aikoinani aloittajan kaltaista naista, joka päästi koiransa sänkyyn. Tapailu loppui lyhyeen, sillä en voi sietää karvakasaa sängyssäni ja koira oli muutenkin aivan sekopää, koska ei tiennyt paikkaansa laumassaan.
- lifemocker
etsimällä sellainen mies joka pitää eläimistä/koirista
- mirotic
Etsi mies joka on eläinrakas ja koirat samasa sämngyssä ei olisi hänelle ongelma.
Itsekin olen etsinyt kumppania joka on hurjan eläinrakas, etenkin kissaihminen. Ja sellaisen löysinkin! ;P ♥ - amadeea88
Mullakaan EI TODELLAKAAN koira olis sängyssä , eikä se sinne onneksi pääsekkään, kun on parvi... Sänky onkin sitten suunnilleen ainoa paikka kodissani, jonne koiralla ei ole pääsyä, eikä lupaa mennä.
Ymmärrän siis miestäsi oikein hyvin ja kehotan sinua päättämään, kuka/mikä on sängyssäsi lopulta se, jonka sinne mieluummin otat??
Minäkään en suostuisi nukkumaan sellaisen miehen sängyssä, jossa en pääse edes miehen lähelle, kun koira/koirat makaa välissä... - Koira vai mies
Mies vaihtoon, tuollainen suhtautuminen ei tiedä hyvää suhteenne tulevaisuuden kannalta. Koirat ovat olleet ennen miestä joten mieti kumpi todella on tärkeämpi, uusi miestuttavuus vai koirat joihin sinulla tod. näk on pidempi/vahvempi kumppanuussuhde. Itse ainakaan en ikinä ottaisi tuollaista miestä, alkaisi heti hälytyskellot soimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818