Hei!
Olen vastikään 19-vuotta täyttänyt nuori nainen, joka on hakemassa au pairiksi EurAupairin (http://www.asse.fi/aupair-ohjelmat/usa) kautta, joten vaatimuksena siis on, että tuleva host-perheenikin kuuluu kyseiseen järjestöön.
Itseäni kuvailisin ahkeraksi, lapsi- ja eläinrakkaaksi ja ennakkoluulottomaksi henkilöksi. Minulla on hymy aina huulilla, viihdyn ihmisten parissa, haluan kokea ja oppia uusia asioita ja tutustua amerikkalaiseen kulttuuriin.
Minulla on kaksi isosiskoa ja yksi isoveli, jonka lisäksi perheeseeni kuuluu äiti ja isä.
Englannissani on vielä paljon parannettavaa, minkä takia sitä tahtoisinkin lähteä oppimaan. Ymmärrän paljon, mutta puheentuottamisessa on välillä ongelmaa. Uskon tämän parantuvan, kun pääsen maahan, missä sitä on välttämätöntä puhua.
Olen käynyt peruskoulun minkä jälkeen suorittanut kaksoistutkinnon ja valmistunut 1.6.2013.
Kokemusta minulla on lapsista jonkin verran. Olen mm. vahtinut perhetuttumme lasta, ollut viikon harjoittelussa lastenpuistossa leikkien ja valvoen, olen myös hoitanut miesystäväni siskon 2- ja 6-vuotiaita tyttöjä.
Olen kekseliäs ja vietän mielelläni paljon aikaa ulkona. Pidän musiikinkuuntelusta, lukemisesta, lenkkeilystä ja piirrettyjen katselusta. Isosiskollani on myös oma yritys, talli, missä autan aina tarpeen mukaan.
Ruuanlaittoa harrastan mielelläni ja siivous ei ole myöskään ongelma.
Euraupairilla on kaikki tarvittavat suositukset ja Dear host family -kirjeeni, mistä selviää paljon enemmän tietoa minusta.
ps. Erityisesti tahtoisin päästä jonnekin Texasin, Californian tai Tennesseen suunnille, mutta tämä ei ole välttämätöntä! :)
Minulle saa laittaa myös sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Etsin host -perhettä USA:sta!
AL19v
1
142
Vastaukset
- AL19v
Niin ja lisäilen vielä. Käy siis kokonaan suomalainen, myöskin puoliksi suomalainen perhe. Haluaisin mahdollisimman paljon silti oppia amerikkalaista kulttuuria ja tapoja. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374