Etsin host -perhettä USA:sta!

AL19v

Hei!
Olen vastikään 19-vuotta täyttänyt nuori nainen, joka on hakemassa au pairiksi EurAupairin (http://www.asse.fi/aupair-ohjelmat/usa) kautta, joten vaatimuksena siis on, että tuleva host-perheenikin kuuluu kyseiseen järjestöön.

Itseäni kuvailisin ahkeraksi, lapsi- ja eläinrakkaaksi ja ennakkoluulottomaksi henkilöksi. Minulla on hymy aina huulilla, viihdyn ihmisten parissa, haluan kokea ja oppia uusia asioita ja tutustua amerikkalaiseen kulttuuriin.

Minulla on kaksi isosiskoa ja yksi isoveli, jonka lisäksi perheeseeni kuuluu äiti ja isä.

Englannissani on vielä paljon parannettavaa, minkä takia sitä tahtoisinkin lähteä oppimaan. Ymmärrän paljon, mutta puheentuottamisessa on välillä ongelmaa. Uskon tämän parantuvan, kun pääsen maahan, missä sitä on välttämätöntä puhua.
Olen käynyt peruskoulun minkä jälkeen suorittanut kaksoistutkinnon ja valmistunut 1.6.2013.

Kokemusta minulla on lapsista jonkin verran. Olen mm. vahtinut perhetuttumme lasta, ollut viikon harjoittelussa lastenpuistossa leikkien ja valvoen, olen myös hoitanut miesystäväni siskon 2- ja 6-vuotiaita tyttöjä.

Olen kekseliäs ja vietän mielelläni paljon aikaa ulkona. Pidän musiikinkuuntelusta, lukemisesta, lenkkeilystä ja piirrettyjen katselusta. Isosiskollani on myös oma yritys, talli, missä autan aina tarpeen mukaan.
Ruuanlaittoa harrastan mielelläni ja siivous ei ole myöskään ongelma.

Euraupairilla on kaikki tarvittavat suositukset ja Dear host family -kirjeeni, mistä selviää paljon enemmän tietoa minusta.

ps. Erityisesti tahtoisin päästä jonnekin Texasin, Californian tai Tennesseen suunnille, mutta tämä ei ole välttämätöntä! :)

Minulle saa laittaa myös sähköpostia osoitteeseen: [email protected]

1

239

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AL19v

Niin ja lisäilen vielä. Käy siis kokonaan suomalainen, myöskin puoliksi suomalainen perhe. Haluaisin mahdollisimman paljon silti oppia amerikkalaista kulttuuria ja tapoja. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      46
      2263
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1489
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      106
      1168
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      131
      1067
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      963
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      913
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      744
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      116
      698
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      694
    10. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      23
      608
    Aihe