Olen kesätöissä kotihoidossa ja jouduin ensin ottamaan kolme päivää saikkua kuumeen takia, sitten ranteeseen tuli rasitusvamma ja jouduin olemaan viikon pois ja nyt olen toista päivää mahataudissa kun eräällä asiakkaalla kenen luona kävin oli sama. Aina olen lekurintodistuksen vienyt ja kyseisessä paikassa olen ollut 3kk ja pian loppuu. Työpaikalla ei tykätä siitä että olen pois vaan supistaan toisten kanssa. Itsestäni tuntuu siltä että sairaudet tarttuu helpommin opiskelijoihin koska vastustuskyky ei ole vielä tottunut jatkuviin rasitteisiin.
Sairaslomiin suhtautuminen
lady.
1
120
Vastaukset
- luukko
Jos joku supisee kuultesi, kysy, eikö hän saanut ollenkaan tartuntoja työuransa alussa. Muuten älä välitä äläkä ainakaan rupea kinaamaan asiasta. Poissaolot on sinun ja esimiehen välinen asia, eikä kuulu muille.
Jos sijaistus on huonosti hoidettu, se ei ole sinun syysi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059