Raskaana toiselle miehelle...

Katariinani79

Olen pettänyt avopuolisoani lähes vuoden ajan toisen miehen kanssa. Ja nyt olen raskaana tälle toiselle miehelle, avopuolisoni kanssa olemme yrittäneet lasta vuosia onnistumatta tässä. Raskaus ei ollut täysin harkitsematon vaan toivoimme molemmat raskautta ja emme käyttäneet ehkäisyä.
Tämä toinen mies tiesi että olen pettänyt häntä kolmannen miehen kanssa. Kun tulin raskaaksi tunnustin että seksi kertoja oli enemmän kuin mitä olin väittänyt aiemmin. Tuolloin kun kerroin olisin toivonut että keskustelisimme asian läpi, mutta hän halusi vain seksiä. Emme siis saaneet keskusteltua asiaa lainkaan. Tämän jälkeen s.postiini alkoi tulla todella asiatonta viestiä, mm. sukupuolitaudeista. Hän kertoo ettei ole suuttunut minulle, mutta asia nyt hiertää välejämme. Välimme ovat selkeästi viilentyneet. Nyt olemme molemmat harkinneet jopa abortin tekemistä. Tapasimme eilen viimeksi ja kun jutteleminen ei sujunut teki hän aloitteen seksistä ja päädyimme harrastamaan sitä. Kun nousin hänen autosta pois en tainnut enään katsoa taakseni, tuli niin tyhjä olo.

29

3891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasva aikuiseki

      Enää ei kandee valehdella väärää miestä isäksi. Sillä isyyden varmistamiseen on netissä dna-testipalvelut, halvalla ja koska vaan, kelle tahansa. Tavallisetkin perheet teettävät itsestään netti-dna-testit, hupin vuoksi lähtetään koko perheen hiukset testeihin.
      Jos äiti osaa laskea raskauden alkamisajan sellaiseksi, että lapsi on saanut alkunsa pettämisjutussa, ei isäehdokkaillekaan sama laskenta ole kovin vaikeaa. Ei kandee valehdella, sillä isä epäilee vähän aina. Jopa vuosien kuluttua, vaikka suuremman riidan takia, 'isä' voi v*ttuillakseen teettää netissä dna-testin salaa lapsen hiuksesta.

      Nykyään moni isäksi vuosia valehdeltu saa totuuden tietoonsa nettipalvelun avulla. Auta armias mitä äidille ja lapselle sen jälkeen käy. Vuosien elarit peritään takaisin ykskaks, äiti häpeää itseään ja vuosien valehteluaan, joka tulee kaikille tutuille kerralla julki. Lapsi ehkä menettää vuosia isäksi luulemansa aikuisen elämästään, tämän puoleiset isovanhemmat ja suvun, lapsi kenties traumatisoituu, pahimmillaan sairastuu psykoosiin (kuten lapselle voi käydä tosi kieroissa äit-isä-lapsisuhtiessa).. listaa voi jatkaa loputtomasti, kriisi voi olla käsittämätön suuri ja tuskainen kaikille”

      Yhtään enempää ja yhtään härskimmin et enää voi avomiestäsi kusettaa kuin mitä kusetat nyt. Kasva kuule aikuiseksi, ja heti. Melkein tekisi mieli kysyä, onko sulla kaikkki päässäsi kohdallaan, vai oletko vain harvinaisen yksinkertainen ja itsekäs blondi.

      • välistävaan

        Jos olisin olettanut vuosia lasta lapsekseni, lapsenlapsekseni, ei sitä dna-testin tulos enää muuttaisi.


      • Anonyymi

        Laina rahalla kaikki ostettu persaukinen vartija huonolla palkalla. Ei Edes Alan perustutkintoa. Noloa Jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laina rahalla kaikki ostettu persaukinen vartija huonolla palkalla. Ei Edes Alan perustutkintoa. Noloa Jo

        Tollaset tyypit ei ala kehuskelemaan EI ole ainuttakaan asiaa Jolla voisi kehuskella.


      • Anonyymi

        Tollasta se totuus on rakaa faktaa.


      • Anonyymi

        Ihan ilmaiseksi teen sinun karkoitukseksi.


      • Anonyymi

        Mitäs vikaa vammaisissa on?
        Heilläkö ei ole puheoikeutta tai oikeutta mielipiteisiin?

        Sinut pitäisi suodattaa pois ihmiskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ilmaiseksi teen sinun karkoitukseksi.

        Tollaset tyypit ei ala soittamaan suutaan oikeille suomen kansalaisille.


      • Anonyymi

        Oppii tollaset homo pojut merkityksen korkeakoulututkinto, oikea suomalainen ja viranomainen.


    • Katariinani-79

      Olen tuntenut todella syvää rakkautta tätä toista miestä kohtaan, ja syvää syyllisyyttä koska hänellä on perhe ja on varattu kuten minäkin. Hän tietää hyvin pitkälle taustani muun muassa, että olen harjoittanut maksullista seksiä. Kun suhteemme vuoden alussa syveni pyysi hän lopettamaan maks. seksin. Koska rakastuin häneen suostuin tähän pyyntöön.
      En halua moraali saarnaa keneltäkään! Asiallista kommenttia miten jatkaa eteenpäin mahdollisesti yksin.

      • Kasva aikuiseksi

        Vastasin jo, mutta et ymmärtänyt. Älä valehtele väärää miestä isäksi tarkoittaa että menet avokillesi tunnustamaan, että olet raskaana toiselle miehelle. Sen jälkeen sinun ei tarvitse miettiä sen enempää, miten jatkat eteenpäin yksin, sillä sen jälkeen olet yksin. Päätät enää vain ,teetkö abortin vai et.


      • aikuinen akka ja kus

        Aikuinen akka ja kyselee miten pitää toimia (oletan nimimerkkisi olevan syntymävuotesi)! Käsitinkö oikein, että olet maksusta harrastanut seksiä myös muiden kuin oman ja tuon varatun miehen kanssa? Sinun pöksyissäsi eniten pelottaisi, että oletko omalla toiminnallasi vaarantanut tulevan lapsesi terveyden.
        Sun ei auta nyt muu kuin kertoa tilanne miehellesi. Hän joko hyväksyy asian (mitä epäilen) tai haluaa erota susta. Sen jälkeen sulla on kaksi vaihtoehtoa, abortti tai synnytys. Jos oikeasti lapsen haluat, niin kyllä hänen kanssaan pärjäät yksinkin.
        Onko näin, että varatun miehen mielestä oli ekana ok, että jätätätte ehkäisyn pois? Ja nyt ei halua kuulla koko asiasta? Voi tyttö parka. Sä olet kusessa.


    • Katariinani79

      Juu olen aikuinen nainen ja tiedän hyvin selkeästi että olen liemessä asian kanssa. En kuitenkaan kaipaa moraalisaarnaa.. Ja maksulliset hommat olen lopettanut vuoden vaihteessa ja tämän jälkeen minut on testattu. Joten lapsi ei sen myötä ole vaarassa. Mietin vain teenkö lapsen yksin, avokilleni en valehtele hänen olevan lapsen isä.

    • hmm.

      Abortti ei ole ehkäisy. Sikiö on ihminen. Selvitä onko näillä miehillä suvussa vakavia sairauksia, sen perusteella abortti tai ei ajoissa. Voiko heidän sanaansa luottaa (ei?), heidän pitäisi tietää paljon suvustaan ja terveystiedoista. Koska kakkosmies ei puhu, kertooko hän itse, vai joudutko kysymään hänen suvustaan sitä. Asia on tulevan lapsen kannalta kaikista tärkein. Jos suvussa on skitsofreniaa, alzheimeria, 1 diabetes yms. se on lapselle väärin.

      Sukupuolitaudeista? Olettko olleet testeissä. Seksimiehellä ei ole alkeellisintakaan kykyä keskustella panosuhteessa, eikä häntä kiinnostaa lapsi. Aiotko jatkaa ykkösmiehen kanssa, vai etsiä uuden kumppanin? Jos petät koko ajan. Kakkosen pitää maksaa elatusmaksut, itsepä on seksiä harrastanut. Kenen lapsi on varmimmin? Isyystestejä joutuu tekemään. Se jolle osuu isyys, maksaa elatusta varmaan ellei luovu isyydestä.

      Selvitä onko suvuissa tosiaan minkälaisia terveysjuttuja. Jos asia on varmistettu, lapselle voi tulla hyvä tulevaisuus. Jos yksi sukulainen ei puhu, toinen puhuu. Kun vetoaa lapsen tulevaan terveyteen ja elämään. Mitä ei lapsen (ihmisen koko elämän) vuoksi tekisi. Jos päädyt aborttiin, kuinka ajoissa se on. Zemppiä.

      • Katariinani-79

        Kiitoksia vastauksestasi, Olen ollut testeissä heti kun huomasin tietää olevani raskaana. Avokkini ei voi olla lapsen isä, koska emme harrastaneet lainkaan seksiä kyseisenä kuukautena. Ja olen todellakin pettynyt lapsen isään, koska hän on luvannut minulle parisuhteen ja perheen. Nyt kuitenkin perääntyy ja antaa minun pitää yksin lapsen mikäli niin haluan. Haluaisin kuitenkin lapselleni biologisen isän elämään.


    • MarttilanMolonHoitaja

      Voi teitä tuhannen mulkun tuijia !
      Tollasella pettämisellä on ihan oiken, että joudut tosi kuseen vauvas isyyden kanssa.
      Sillä ei tollainen ole enään tervettä! eikä osoita kykyä vanhemmuudesta.

    • voihanyäääks

      Mä en usko naisena aloittajaan ollenkaan. Tosi säälittävää vedättää lapsen saamisella. Tuollaiselle naiselle on nimikin. Ja turhaan täällä itket sääliä. Toivottavasti jäät yksin.

      Sääli lasta. Mitä tällaisten säätäjien jälkeläisistä tulee??

    • Peijoooni

      Ei aloituksen tarvii olla provo...kyllä näitä riittää jotka pettää miehiään ilman ehkäisyä.Luulevat tai toivovat että jos sattuu tulemaan raskaaksi nii pääsevät pois suhteesta tai on ainakin hyvä syy lähteä.

    • fefre

      Siis kysymys kuuluu missä se uskollisuus on jos sekstaat toisten kanssa. Heikolla pohjalla taitaa olla teidän litto. Toi on mens worst nightmare nussii kaikkien kanssa lolz.

    • hehee__

      Olisit ensin miettinyt mitä oikein touhuat.
      Ja nyt on palanut pullat uuniin. He,hee....siinäpä teille pettäjille ihan oikein.
      Kannapa nyt omasta virheistäsi vastuu. Itse vielä uskoit miehen selostuksiin,että haluaa sinun kanssa perheen. Ja nyt kun mies tietää niin heti kääntää kelkansa.
      Hän vain halusi kanssasi seksiä,eikä muuta!

    • itsenäinen11

      Eikö aikuinen ihminen osaa edes ehkäisyä käyttää saatika ajatella muullaki kuin alapäällään.Voi hyvää päivää mitä ihmisiä...Voi lapsirukkaa!

    • mikolat

      No älkää aportia tehkö kyllä asioilla on tapana järjestyä.
      Keroit ettei ensimäisen kanssa onistunut minun käsitääkseni ihmiset turhaan jänitävät tilanetta.
      Komensin oman vaimoni vieraisiin saamaan siementä mutei mennyt.Minä kun en saanut siementää vaimoani olisin antanut hankkia sivulta vierasta joka olisi saanut työntää niinmonta kertaa,kuin vain mahdolista vaimoni raskaaksi.
      Muttei halunut vieraalta munaa sisäänsä.
      Nyt kun aika on ohitse kyllä hän kelpuuttaa parin viereensä.
      Onko se sitten parempi ratkaisu mitä.

    • mikolat

      Eikös se olisi viisasta pitää lapsi.Voi miehesikin hyväksyä myöhemin ,kunhan vähän miettii asiaansa ,eikö näin olisi parempi.

    • jlsiu

      Oletkos kuullut kumista...onneksi ei mulla ole kaltaistasi naista, heitäisin pihalle.

    • Pidänpäs

      Jestas! Mitä väliä?
      Olin avioliitossa ja seurustelin tiiviisti viisi vuotta, josta yhteinen lapsi. Seurustelun loputtua tuli suru, mutta ihana ipana jäi. Avioliittotyyppi joskus epäili, mutta mitä sitten!

      • Teinit

        Että seukkaillaan pikkiriikkisen ja pyöräytellään ne pakolliset kakarat ettei vaan kaverit ja naapurit ala epäilee. Sit erotaan ja sama alotellaan alusta mut mitä välii kato elämä on laiffii


    • äitylik

      Tässä on sulle vastuuton itsekäs nautinnon perässä juokseva hutsu oikea aika alkaa ajattelemaan yläpäälläänkin välillä!Sut ON TARKOITUKSELLA LAITETTU ISON ASIAN ETEEN,ei ole kuule mikään pikkujuttu ottaa vastuu lapsen kasvattamisesta ,se muuttaa kaiken totaalisesti.Omat lihanhalut saavat jäävät sitten kakkoseksi,lapsen ehdoilla ja hyvinvinnin eteen täytyy tehdä paljon asioita,käyttää yläpäätään jatkossa.Paitsi jos haluat kivaa elämää,voit viedä sen sijaiskotiinkin,että saat omaa aikaa ja iloja alapäähäsi taas.Onko sua käytetty hyväksi joskus koska olet yliseksuaalinen ?aikuistu jo tuon ikänen nainen!

    • vitustarepästy

      Kuinkahan tämä horo hoiti homman, syntyikö isätön kersa vai revittiinkö keskeneräisenä huoran vitusta kompostiin. Tappoiko ykkönen kakkosen tai kuoliko muuten kukaan!!

    • karmati

      horo meni mykäksi,hahahah,itku pitkästä ilosta ja toisten kusetuksita,sitä saa aina mitä tilaa,se on syy ja seurausten laki ääliö!Älä missään tapauksessa synnytä lasta,tai adoptoi se,tyhmien ei saa lain mukaan antaa synnyttää lapsia,ettei se sukupolvien kurja ketju jatku vaan eteenpäin,,,

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe