Oliko teillä flirttiä? Teittekö yhteistyötä / joudutteko paljon keskustelemaan työpaikalla? Vai ihastuitko ulkonäön perusteella?
Mikä sai sinut ihastumaan työkaveriisi?
35
3781
Vastaukset
- MitäSilmätEiNää
Noteerasin miehen jo ensimmäisenä työpäivänä. Hän oli ystävällisin koko porukasta, hymy pisti silmään. Teemme tiiviisti töitä yhdessä ja mies kiusoittelee minua usein, en tiedä onko se flirttiä hänen osaltaan. Pitkiä salaisia katseita on vaihdettu. Miehessä ihastuin tyyliin (ei voi puhua ulkonäöstä koska tyyppi ei mikään kedon kukkanen!) ja äärimmilleen vietyyn kunnianarvoon työtä kohtaan ja jämeryyteen. Löysin paljon niitä puolia hänestä joita itse itsessänikin arvostan. Nyt tilanne vähän tasoittunut, ehkä liiallinen yhdessä vietetty aika on laimentanut hänen tunteitaan, jos niitä alunperinkään oli. Varattu mies kyseessä, joten turhauttavalta tuntuu tällainen pelailu. Kai se päiviin piristystä tuo, mutta lohduton loppu häämöttää jo edessä sillä emme työskentele enää kauaa yhdessä. Ehkä hyvä niin, en näköjään omia tunteitani muutoin pysty pysäyttämään.
- Eräs mies
Kirjoituksesi sopii hyvin tilanteeseeni. Koska yhdessätyöskentely loppuu?
- MitäSilmätEiNää
Eräs mies kirjoitti:
Kirjoituksesi sopii hyvin tilanteeseeni. Koska yhdessätyöskentely loppuu?
Hyvin pian loppuu, muutamassa viikossa. Epäilenpä että olen kaipaamasi henkilö, työnkuva on hiukan erikoinen enkä usko että tämä kyseinen mies näillä palstoilla pyörisi :) mutta jos kerran olet vastaavassa tilanteessa, miten näkisit tällaisen tilanteen (varatun) miehen näkökulmasta?
- lätkässä
MitäSilmätEiNää kirjoitti:
Hyvin pian loppuu, muutamassa viikossa. Epäilenpä että olen kaipaamasi henkilö, työnkuva on hiukan erikoinen enkä usko että tämä kyseinen mies näillä palstoilla pyörisi :) mutta jos kerran olet vastaavassa tilanteessa, miten näkisit tällaisen tilanteen (varatun) miehen näkökulmasta?
Olisitkohan mustahiuksinen, kaunis sinisilmä nainen?
- kaipaathan mua
lätkässä kirjoitti:
Olisitkohan mustahiuksinen, kaunis sinisilmä nainen?
Mulla on myös keltainen iso tussu, olenko se jota kaipaat?
- katseemme ;)
Hmmmm.. hieman on mennyt aikaa, kun viimeksi olen nähnyt ihastukseni. Mutta päivittäin huomaan hymyileväni, kun muistelen meidän ihania, pitkiä ja salaisia katseitamme :) Aluksi ajattelin, että kaikki on vain omassa päässäni ja kun itse olen ihastunut, niin kuvittelen asioita... Mutta mitä mieltä olette; Jos toinen vastaa niihin pitkiin ja salaisiin katseisiin, niin kai siinä jotain pientä hänenkin puoleltaan on?
- äly,voima,notkeus
Äly ja viehätysvoima, jotka sopivalla flirtillä höystettynä ISKIVÄT suoraan sinne, minne pitääkin. Ulkonäkö sivuseikka, vaikkei siinäkään vikaa ollut.
- yksi nainen
Nimenomaan. Enkä itsekään tiedä miten ihastuminen pääsi käymään. Ja kun ei oikeasti vielä tiedä mitä tapahtuukaan -toivon lujasti.
- 7uie6teruj
Ei meillä kai flirttiä ole ollut koskaan - itse olen todella "huono" siinä. Samanlainen huumorintaju tuttuuden tunne, vaikka oltiin just vasta tavattu ensimmäisen kerran alkoi vetää meitä toisiamme kohti. Aluksi emme olleet paljoakaan tekemisissä, mutta pidemmän päälle yhteiset projektit "tekivät tehtävänsä" ; kun toisen oppi tuntemaan ja arvostamaan ammatillisesti, ihastuminen/rakastuminen kävi siinä sivussa "puolivahingossa"... Ulkonäkö hänellä on ok, mutta se ei ollet se tekijä, joka huomioni herätti.
- Minä
Ihastuin hänen mukavaan luonteeseensa oikeastaan ensi silmäyksellä, vaikka ajattelin, että hän on vain kohtelias. Kunnioitin ja ihailin häntä aluksi suunnattomasti. Jossain vaiheessa aloimme flirttailla ystävällishenkisesti ja nykyään myös keskustelemme aika paljon palavereissä. Mielestäni hänkin arvostaa suunnattomasti osaamistani. Hänen katsestaan näkyy ihailu. Myös hänen ulkonäkönsä on aina viehättänyt tarpeeksi, vaikka se ei olekaan pääasia.
- unkapunka
Mii taazan. Juu tsein?
- suossasyvällä
Aktiivisesti olen yrittänyt olla ihastumatta, kaikkiin piirteisiin!
- Vaikka niin tekis
Ei auta
Katseet, flirtti ja hänen koko olemuksensa tihkuu seksiä. Harmi vaan, että hän on naimisissa.
- .....
Silmiin....pikku hiljaa aloimme pitää enemmän yhteyttä ja jutella töitä tehdessä...samanlainen huumorintaju... flirtti ja kosketusta..aina "vahingossa"...Harmi että molemmilla on jo elämä...toisen kanssa...
- näin täällä
Vaihdoin työpaikkaa kesällä. Aloitin uudessa paikassa. Pari viikkoa myöhemmin tapasin tämän kesälomalta palanneen naisen ensimmäistä kertaa. Iski heti täysillä. Näin hänestä unta seuraavana yönä. Näin ei koko elämäni aikana ole tapahtunut kertaakaan; että olisin tavattuani jonkun naisen ekaa kertaa nähnyt hänestä unta heti seuraavana yönä.
Luulin että välillämme on jotain, mutta viime viikot ovat olleet aika kylmiä. Välillämme on kuitenkin jotain, koska tämä nainen kohtelee minua "kylmemmin" kuin työpaikan muita miehiä. En vain ymmärtää, miksi niin on En ehtinyt pyytää edes treffeille! Ymmärrtäisin kylmenemisen, jos hän joutuiusi antamaan minulle pakit ja sitten tunnelma menisi "oudoksi". Nyt ei ehtinyt tapahtua vielä edes mitään, mutta hän vain jotenkin välttelee minua.- Ärsyttää nää
jotka teeskentelee tyhmää.
- näin täällä
Ärsyttää nää kirjoitti:
jotka teeskentelee tyhmää.
Joskus naisten käytös tuntuu itsestäni epäloogiselta ja aidosti ihmettelen silloin tällöin: "Miksi näin tapahtui? Mitä tein?"
Tietysti se saa minut vaikuttamaan tyhmältä ja tietämättömältä, mutta se tunne naisten kanssa joskus nyt vaan tulee.
Kaksi vuotta sitten pakit antoi nainen, joka näytti käytöksensä aika tarkkaan kaikki mahdolliset kiinnostuksen merkit. Olin sillonkin aivan ymmälläni. - minimaalinen vinkki:
näin täällä kirjoitti:
Joskus naisten käytös tuntuu itsestäni epäloogiselta ja aidosti ihmettelen silloin tällöin: "Miksi näin tapahtui? Mitä tein?"
Tietysti se saa minut vaikuttamaan tyhmältä ja tietämättömältä, mutta se tunne naisten kanssa joskus nyt vaan tulee.
Kaksi vuotta sitten pakit antoi nainen, joka näytti käytöksensä aika tarkkaan kaikki mahdolliset kiinnostuksen merkit. Olin sillonkin aivan ymmälläni.jos nainen "osoittaa kaikki kiinnostuksen merkit", suhtautuu nainen sinuun todennäköisimmin leluna/seikkailuna
jos nainen ALKAA kohdella sinua kylmemmin/välttelee vaikka aiemmin ei ole, on nainen todennäköisimmin kiinnostunut sinusta tosissaan
- Sähkömies
Ihastuin yksinkertaisesti hänen täydelliseen takapuoleensa. Takapuolen omistaja osoittautui aivan ihanaksi naiseksi, valitettavasti myös varatuksi. Tietenkin.
- Pokerface
Pakko kai vastata, vaikka se onkin jo mennyttä.
Niin komea kun olla ja voi. Jäyhä olemus. Herrasmiesmäinen avuliaisuus siellä jäyhän ulkokuoren alla. Ne silmät... Ja kasvot, jotka vastasivat hymyyni sulaen myös hymyyn, ja ilo tulvi silmistä asti. Aah... - työmies..
Syvä sieluuni asti tuijottava katse söpöltä varatulta naiselta. Nykyisin pelkään tätä naista, aina kun kuulen hänen äänen, sydän hakkaa ja meinaa tulla paniikki. Tunteet ne vain jyllää kohta 1,5 vuotta putkeen.
- häpeä_silti
Tämä mies sattuu olemaan pomoni ja yhteinen sävel löytyi jo työhaastattelussa. Heti, välittömästi. Sulin niihin silmiin. Ollaan onneksi vähän tekemisissä, vain noin kerran viikossa yhteisissä palavereissa. On hieno fiilis kun sellainen vähän alta 40 v. mies on tosi hermostunut kuin teinipoika seurassani, hellyttävällä tavalla. Pikkujouluissa tanssittiin parit hitaat poski poskea vasten. Kännin piikkiin. Nyt ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Koskaan en ole ihastunut noin lujaa kehenkään. Omat haluttomuusongelmat hävisi kerralla sen ihmisen vuoksi!
- kesäduunari
Huh, "MitäSilmätEiNää" kuvaili just mun tilanteen ja joku jo kyseli onko hän mustahiuksinen ja sinisilmäinen...nooo, minä olen. Phuuuh, työt jo loppui ja toivon ny ihastuksen laimenevan ajan saatossa vaik ei viel siltä tunnu.
- -77
Ihastuin naisen koko olemukseen, aurinkoiseen valovoimaan. Hänessä on sitä jotain, positiivista säteilyä... Ihana nauru, kaunis nainen, samanlainen huumorintaju... Ja ne ihanat kosketukset, katseet (jotka olen voinut tulkita väärinkin)
- Bingou
No heti kun näin miehen, heräsi kiinnostukseni, eli ulkonäkö oli se tekijä. En vain saanut silmiäni irti hänestä, mies oli vain juuri sellainen mistä haaveilin. Mutta muuten minulle jäi miehestä vähän jäyhä ja etäinen vaikutelma ekoilta päiviltä eikä hänen kanssaan tullut mistään keskusteltua puhumattakaan flirtistä. En siksi elätellyt toiveita hänen suhteen, olen sen verta ujo etten viitsi seuraan ängetä jos toinen ei näytä seuraa kaipaavan. Outoa kyllä, ei menny montaa päivää kun tilanne yks kaks vain kääntyi päälaelleen ja mies rupesikin lähentelemään minua, olin ihan ällikällä lyöty :D Mielipide muuttui heti miehen luonteesta tuon päivän jälkeen :)
Herran jestas, hällä on ihanan matala ääni............. - kesäduunari
"lätkässä" ku kyseli tuol aiemmin mustatukaisen sinisilmän perään...jolla työsuhde lopuillaan ja tunnisti "MitäSilmätEiNää":n tarinan omakseen kuten minäkin.
Jäi mietityttään oletko se sinä...jos olet, tiät kertoa mikä olikaan se viimeinen työpäiväni yhteisessä työpaikassamme. - Elton, I miss You ;D
Hän oli jotenkin mielenkiintoinen, arvoituksellinen. Hyvännäköinen, hänessä oli sitä jotain, en osaa selittää. Vaikutti ensin ujolta mieheltä, vaikka ulkonäöllisesti erottuikin massasta pukeutumisellaan ja hiustyylillään. Jotenkin se tila missä tapasimme työpäivän aikana päivittäin täyttyi meidän siellä ollessa jollain ihmeellisellä kemialla. Vitsailtiinkin, että tuon paikan ilmaa olisi voinut leikata saksilla meidän poistuttua ;) ja sinne meidän jälkeen menevät aistisivat vielä meidän jälkeenkin sen seksuaalisen ja muun kemian. Kuulostaa hieman hölmöltä, mutta näin. Kaipaan sitä samperin sydänten särkijää.
- vitun huora
Sinne teidän jälkeen menijät haistoivat pillupierut jotka pääsivät rumasta kusisesta huoranvitustasi kun se vitun vajaaälyinen tavis survoi haisevaa karvaista kyrpäänsä sinne ja pieras samalla ku mälli lens
- kesäduunari
uppia....
- J-miäs
Ihan ensimmäinen päivä ja viimeisiä minuutteja tein hommia. Hän sitten ilmestyi ja kysyi voinko viedä nämä, kun hänellä oli muuta kiirreellistä hommaa. Nopeasti vilkaisin työn keskeltä, että mitä ja sanoin "joo" ja tilanne oli ohi. Mutta sitten aivot tajusi mitä olin nähnyt ja jalat lähti alta. Ensimmäinen ajatus oli: "Siinä oli erittäinen kaunis nainen." Työskentelimme muutaman kerran yhdessä myöhemmin ja juttelimme välillä taukotilassa ja lopulta ihastuin... Harmi vain, että ei ollut kiinnostunut. Vielä näin vuodenkin jälkeen hän on ajatuksissani. Ei sitä aina tapaa täydellistä ihmistä...
- olisinkiitollinen
Mitä silmät ei nää, kerrotko mikä paikkakunta???
- gfdhj
Onko yksikään mies joka varattu ja siihen ihastunut Oulusta???
- kesäduunari
"lätkässä", kerro se viimeinen työpäivä.
- liian myöhään
ollaan puhuttu tästä työkaverin kaa, hän kertoi ihastuneensa minuun jo monta vuotta sitten , vaikka olin silloin eri virmassa töissä. mutta jouduttiin kohtaamaan joskus työn puolesta. nyt sama työ ja ollaan tutustuttu, kaveerattu ja tykätään ihmisenä toisesta. meillä on vaan sattuu molemmilla olemaan yli kahdenkymmenen vuoden parisuhde kotona ja kunnioitetaan sitä, näin on sovittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943749Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512632- 1561314
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741200Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46924
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt205760