Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaimon miespuolinen työkaveri

tapsa66

Vaimolla on miespuolinen työkaveri jonka kanssa synkkaa kuulemma todella hyvin. Heidä
n välinen viestittely on työajan ulkopuolellakin melko aktiivista ja varsinkin fb:ssä käyvät keskusteluja varsinkin myöhään illalla. Näin yhden viestin jossa vaimo lähetti miehelle halauksia ja sydämmen kuvan. Pitäisikö tähän puuttua vai antaako jatkua? Asumme pohjoisessa suomessa ja täällä kaikki tuntevat toisensa. Miehen olen nähnyt vain kuvissa.

28

7570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää juu

      Pitää puuttua! Ei oo pelkkää hyvää ystävyyttä, jos nainen lähettää hyvällekin työkaverilleen sydämiä ja haleja.Se on naiselta selvää "saat lähestyä mua" viestinää , jos ei oo jo salasuhde päällä. Aloita aluksi aktiivinen vakoilu mitään puhumatta, löytyykö koneelta mitään muuta, mistään? Katso salaa puhelimen viestit ja soittolokit.

    • petetty6

      Puutu ihmeessä! Nyt ei ole kaikki kunnossa. Kannatan kyllä enemmän asiasta suoraan puhumista, kuin vakoilua yms.

    • salarakas 009

      Kaikille pettäjille pro vinkki. Laittakaan luuriin suojakoodi.

    • jgir0935

      Miten vaimosi reagoisi jos ehdottaisit, että kutsuisi työkavereitaan joskus käymään, tämä mies mukaan lukien? Sittenpähän näkisit, hermostuuko hän sinun ja työkaverin mahdollisesta tapaamisesta. Tai menet hakemaan vaimon töistä jollain verukkeella työpäivän päätyttyä ja samalla saat tilaisuuden tavata tuon miehen ja nähdä millaista kemiaa heidän välillään on. Jos vaimo on valmis esittelemään teidät toisillenne, "Tässä on työkaverini Janne, tässä mieheni Matti", katso työkaverin ja vaimosi reaktioita - ovatko hermostuneita? Jos on puhtaat jauhot pussissa, ei hänellä varmaan ole mitään sitä vastaan että myös sinä alkaisit kaveerata tämän hänen kolleegansa kanssa?

    • Facebook-leski

      Vihellä heti peli poikki. Seurasin itse pari vuotta samanlaista touhuilua mieheni taholta ja erohan siitä sitten tuli...Naiset vaan vaihtui, ei riittänyt yksi :(

    • petetty mies

      Joopa joo. Tuollaista minunkin vaimoni sanoi. Hän oli syksyllä aloittanut työt tässä työpaikassa ja mainitsi aina silloin tällöin erään (miespuolisen) työkaverin, jolla on niin hauskat jutut. Olivat päivittäin läheisissä tekemisissä työpaikalla, aina kahden miehen työhuoneessa. Tämä oli aina olevinaan kovin ymmärtäväinen ja lohdutteleva jos työpaikalla oli jotain ristiriitoja tai nuorempia kohdeltiin töykeästi.

      Kun sitten olivat työporukalla viettämässä iltaa, niin tämä työkaveri ehdotti vaimolleni, että lähtisivät kahden tämän miehen kotiin. Vaimoni tuli tältä reissulta kotiin vasta aikaisin aamulla. Hän kertoi olleensa jatkoilla työpaikan tiloissa koko porukan kanssa. Mutta kuinka ollakaan, eräs heidän työkaverinsa soitti minulle ja kysyi, että olinko tietoinen, että vaimoni oli lähtenyt porukasta tämän miehen kanssa kahden ennen puolta yötä. Kiinni jäätyään vaimoni tunnusti olleensa miehen kotona koko yön, mutta kiisti naineensa. Oli vaan "juteltu ja juotu teetä". Aika pian kuitenkin selvisi, että vaimoni oli ihastunut tähän työkaveriinsa ja vaati minua jopa hyväksymään sen, että harrastaisi jatkossakin seksiä tämän työkaverinsa kanssa !?!?!?

      Myöhemmin on selvinnyt, että tämä mies yrittää kaikkia uusia naisia työpaikalla ja on edessäpäin niin ymmärtäväinen ja mielin kielin. Kahden kesken hän sitten haukkuu muita työntekijöitä. Hän kertoo eronneensa, mutta unohtaa kerta, että hänellä on vakituinen naisystävä, mutta jolla on myös oma asunto, jossa asuu osan aikaa työnsä vuoksi. Työkavereita on alkanut inhottaa tämä kaksinaamaisuus ja valehteleminen ja päättivät käräyttää hänet ja vaimoni. Minä puolestani kerroin tämän miehen naisystävälle.

      Nainen ja mies eivät ole koskaan "vain hyviä ystäviä". Se muuttuu enemmäksi kuin ystävyys AINA ennemmin tai myöhemmin. Niin "luonto" on sen rakentanut.

    • masala2

      Mitäs tuosta välität, tee itse samalla tavalla. Ihmisellä on vain yksi elämä, ei sitä tarvitse toisen kyttäämiseen ja oman mielen pahoittamiseen tuhlata. Kyllä maailmassa naisia riittää!

    • Kohtalotoverisi

      Hei Tapsa66!

      Tekstisi on kuin suoraan oma tilanteeni tällä hetkellä. Vaimoni on aina ollut sosiaalinen ja avoin ihminen, minkä takia olenkin todella rakastunut häneen.

      Keväällä vaimoni alkoi työskentelemään hieman eri työryhmissä ja samassa ryhmässä työskentelee mies, jonka kanssa hän tutustui ja jonka kanssa keskustelu sujui. Vaimo myös kertoi tästä avoimesti minulle. Kyseisen työkaverin kanssa he ovat myös matkustaneet työasioissa myös ulkomailla. Itselläni ei ole mitään vastaan eri sukupuolten välisiä ystävyyssuhteita, sillä itselläni on niitä myös. Pitää vain tietää rajat mitä ei voi missään tapauksessa mennä rikkomaan.

      Kesän kuluessa viestittely jatkui myös kesälomalla, mutta niiden määrä alkoi olla jo aika hurja, jopa sanoisin epänormaalin suuri määrä normaaliksi ystävyyssuhteeksi. Samaan aikaan suhteestamme alkoi keskustelu vähenemään huomattavasti. Vaimo oli myös huomattavasti eri porukoissa ulkona pitämässä hauskaa, kun itse olin suurelta osalta kotona lasten kanssa.

      Jokin aika sitten olimme myös yhdessä ulkona ja illan aikana viestittely jatkui kyseisen henkilön kanssa. Viestittelyä jatkui myös esimerkiksi istuessamme hääkirkkomme portailla. Kotona huomasin vaimoni simahtaneen puhelin käteen ja lähetti vielä viestin kyseiselle työkaverille olevansa alasti. Tässä vaiheessa oli mielestäni hyvän maun rajat ylitetty rankasti ja tunsin itseni ainakin henkisellä tasolla petetyksi aviomieheksi.

      Otin asian esille ja ensin vaimoni ei ymmärtänyt mitä on tehnyt. Oli pyytänyt myös anteeksi asiatonta viestiä työkaveriltaan. Ei kuulemma ole fyysisesti pettänyt ja haluan tähän myös uskoa. Tunnen itseni kuitenkin todella pahasti petetyksi, en välttämättä fyysisellä tasolla, mutta henkisellä tasolla.

      Itse en tiedä keskusteluista huolimatta tiedä miten jatkaa tästä eteenpäin. Erota en halua, sillä rakastan vaimoani suuresti, samoin lapsiamme. Pääkoppa vain ei jotenkin anna periksi ilman jotakin selkeää ratkaisua tähän dilemmaan. Vaimon ja työkaverin ystävyyssuhteen loppuminenkaan ei helpota tuon kyseisen viestin näkemisen jälkeen, kun tiedän heidän kuitenkin tapaavan työn merkeissä. Työpaikan vaihtaminen vuorostaan on hankalaa, sillä nykyinen työpaikka mahdollistaa joustavat työajat lastenhoidon kannalta. Muutenkin vaimo viihtyy työssään, myös ilman kyseistä herrasmiestä.

      Anteeksi pitkä vuodatus, mutta tässä oma tilanteeni. Ymmärrän hyvin mitä käyt lävitse. En vain itsekään tiedä auttaako asiasta keskustelu, jos asiaa ei voi korjata... Ehkä ongelma on päässäni ja se on hyväksyttävä ja jatkettava kuten ennenkin?

      • i7y6iufu

        Melkoisen samanlainen tarina kuin itsellä aikoinaan - tosin omassa tapauksessani minä, nainen, jouduin sydän kylmänä seuraamaan mieheni työpaikkaihastust... Todella vaikeaa aikaa, kun toinen vakuutti kerta toisensa jälkeen, että rakastaa minua - mutta että on kyllä vähän ihastunut toiseen... No hyvää oli tietty se, ettei kieltänyt asiaa, kun merkit (jatkuva kännykän näpräily, koneella istuminen iltaisin ulkonäöstä huolehtiminen tavanomaista enemmän) olivat ilmassa. Aikansa sitä kesti, noin puolen vuoden kärvistelyn jälkeen mies alkoi taas palata "maan pinnalle" pyytäen anteeksi hölmöilyään. Sen uskon, ettei fyysisesti pettänyt, mutta henkisesti oli kovin ihastunut toiseen aikansa.


      • Kohtalotoverisi
        i7y6iufu kirjoitti:

        Melkoisen samanlainen tarina kuin itsellä aikoinaan - tosin omassa tapauksessani minä, nainen, jouduin sydän kylmänä seuraamaan mieheni työpaikkaihastust... Todella vaikeaa aikaa, kun toinen vakuutti kerta toisensa jälkeen, että rakastaa minua - mutta että on kyllä vähän ihastunut toiseen... No hyvää oli tietty se, ettei kieltänyt asiaa, kun merkit (jatkuva kännykän näpräily, koneella istuminen iltaisin ulkonäöstä huolehtiminen tavanomaista enemmän) olivat ilmassa. Aikansa sitä kesti, noin puolen vuoden kärvistelyn jälkeen mies alkoi taas palata "maan pinnalle" pyytäen anteeksi hölmöilyään. Sen uskon, ettei fyysisesti pettänyt, mutta henkisesti oli kovin ihastunut toiseen aikansa.

        Eli kokemuksemme ovat hyvin samankaltaisia keskenämme... Miten saitte asian purettua, vai jatkoitteko edelliseen malliin vain puremalla huulta ja annoitte asian painua unholaan? Itselläni hyvin voimaton tunne, kun ratkaisua ei oikein ole ilmassa ja erotakaan ei haluaisi.

        Ei rakkaus oikeasta suhteesta katoa helposti, mutta rakastaminen on joskus niin saakelin vaikeaa. Rakkautta ei voi päättää, vain niin haluamalla. Vaimo kyllä hakee läheisyyttä, mutta tällä hetkellä en sitä vain pysty hänelle millään antamaan.

        Kokemukset asiasta selviämisestä ja suhteen jatkumisesta olisivat erittäin tervetulleita.


      • Mies.
        Kohtalotoverisi kirjoitti:

        Eli kokemuksemme ovat hyvin samankaltaisia keskenämme... Miten saitte asian purettua, vai jatkoitteko edelliseen malliin vain puremalla huulta ja annoitte asian painua unholaan? Itselläni hyvin voimaton tunne, kun ratkaisua ei oikein ole ilmassa ja erotakaan ei haluaisi.

        Ei rakkaus oikeasta suhteesta katoa helposti, mutta rakastaminen on joskus niin saakelin vaikeaa. Rakkautta ei voi päättää, vain niin haluamalla. Vaimo kyllä hakee läheisyyttä, mutta tällä hetkellä en sitä vain pysty hänelle millään antamaan.

        Kokemukset asiasta selviämisestä ja suhteen jatkumisesta olisivat erittäin tervetulleita.

        Lukeminen samanlaisista kokemuksista kuin itsellä helpottaa. Tässä yksi lisää.

        Itse en ollut vaimostani uskoa, miten sekaisin hän työpaikkaihastuksestaan meni. Pitkän parisuhteen aikana välimme olivat vakiintuneet ja kyllä parisuhteemme romanttisessa mielessä varmasti oli tylsä. Varmaankin sen takia toisen miehen huomio sekoitti vaimoni pään. Fyysistä pettämistä meilläkään ei (ilmeisesti) ollut. En tiedä millaista viestintää hän ihastukseni kanssa kävi, mutta kyllä ihastus ainakin jollain tasolla molemminpuolista oli.

        Itseäni loukkasi suunnattomasti juuri tuo "henkinen yhteys" eli ihastuminen toiseen mieheen. Samalla, kun hän kohdisti kaiken romanttisen energiansa ihastukseensa, minusta tuli tuli kovinkin epätoivottu seuralainen vaimolleni. Oikeastaan hän sanallisesti mitätöi kaiken sen hyvän, mitä me olimme siihen mennessä kokeneet. Mikäli olisin uskonut kaiken, edes suuren osan, siitä mitä vaimoni minulle sanoi, emme olisi enää yhdessä.

        Pikku hiljaa lukemattomien keskustelujen, pariterapian ja ajan kulumisen seurauksena olemme saaneet välejämme kuntoon. Vaimoni on sanonut, että tuolla ihastuksella ei enää ole häneen vaikutusta. Meillä menee oikeastaan aika hyvin. Läheisyyttäkin meillä suhteessa on enemmän kuin koskaan aikaisemmin suhteemme aikana.

        Silti epäilys kaivaa mieltäni. En tiedä onko vaimoni minun kanssani vain siksi, että ei onnistunutkaan vaihtamaan parempaan. Aina ennen luulin olevani se paras puoliso vaimolleni. Nyt en enää tiedä - päättikö hän kuitenkin vain tyytyä minuun, kun ihastus ei johtanutkaan mihinkään.

        Koska yritän edelleen ymmärtää tapahtunutta, pyörin näillä palstoilla. Odotan jossain vaiheessa huomaavani, että kas kummaa, en enää olekaan epävarma parisuhteestani vaan olen vaimoni seikkailuiden vaikutuksesta toipunut. Viimeistään siinä vaiheessa poistun linjoilta...


    • sovi-nisti-sika

      Naiset on just tollasia. Kotona ollaan muina ämminä ja töissä flirttaillaan kaikille ja vähintään esimiehille annetaan pesää.

    • arvuuttavaa

      Moi , meillä työpaikalla on erittäin kiva mies j a aina halailee minua. Erkki on 50v. ja naimisissa minä olen 33v. nainen naimisissa. Eki aina läpsäyttää takapuolelle kun menee ohi. Kahviossa hän iskee silmää ja on muutenkin hauska. Elokuun vaihteessa osa työporukkaa lähtee koulutukseen Leville ja Eki on minutkin ilmoittanut kuten itsensäkin. Emme ole menneet suutelua pitemmälle vielä. En tiedä uskallanko vaikka haluttais mennä pitemmälle Ekin kanssa. Tietenkin Levillä hän ainakin yrittää mennä housuihin. Matkalla on myös minun mieheni veljen vaimo joka on tosi ilkeäluontoinen ja varmaan kertoo mikäli saa tietää.

    • Jumalan ruoska

      Itsehän tunnet eukkosi ja tiedät, onko hän sen tyyppinen ihminen ettei lähettäisi kenellekään sydämen kuvia ilman jotain hirveitä taka-ajatuksia. Turha sitä on täällä kysellä, kun emme tunne koko ihmistä!

    • se toinen nainen

      Ei ole viatonta, eikä johda mihkään hyvään. Olen itse se vaimo, joka ihastui työkaveriin. Ystävystyi ja lopulta rakastui. Tunne oli molemmin puolinen ja johti suhteeseen jota salattiin kaksi vuotta.

      Molemmat erosi ja nyt olemme keskenään parisuhteessa.

      Tarinan alku on juurikin sama kuin meillä, ensin viestiteltiin jokusen kerran viikossa fb-chatissa. Sitten päivittäin. Sitten tapailtiin jo töiden jälkeen ja kotona chattailu jatkui.. olimme joko fyysisesti tai virtuaalisesssa kontaktissa kaiken sen ajan jonka olimme hereillä.

      Kukaan ei edes parhaan samaa sukupuoltaolevan kanssa viestittele tunteja päivässä, voi selittää sen vaikka millä, mutta totta se ei ole.

      Itse tajusin vasta eron jälkeen miten läpinäkyvää ja rumaa tämä oli miestäni kohtaan. Mutta umpirakastuneena sitä on sokea omille tekemisilleen ja etsii puolustusta.

      Meidän rakastuminen särki kahden ihmisen sydämen, en ole siitä millään tasolla ylpeä.

      Nyt viisaampana tajuaisin että kun ihastuu, sitä ei pidä syöttää ottamalla kontaktia ja viestittelemällä, vaan päinvastoin ottaa kyseiseen ihmiseen etäisyyttä eikä antaa suhteen kehittyä ystävyydeksi/ rakkaudeksi.

      • !!!

        ihanat sanat


      • Johan on..

        Jeps, noinhan se menee. Jos toinen antaa itselleen luvan ihastua ja rakastua, niin silloin peli menee liian nopeasti liian syviin vesiin. Tuossa vaiheessa on vaikea korjata enää vanhaa suhdetta, koska on liian työlästä uudelta ihastukseltaan yrittää siirtää tunteita vanhaan ja tylsältä sekä eletyltä tuntuvaan suhteeseen.

        Harmi vain, että monet eivät tajua tätä vaan ollessan tavalla tai toisella kypsiä omaan parisuhteeseensa hakevat ehkä osin jopa tiedostamatta tätä uuden ihastuksen tunnetta muualta.

        Itse onneksi en niin välitä ihastuksen tunteesta (valhe), mutta arvostan kuitenkin enemmän oikeaa aitoa arkea valitsemani ihmisen kanssa.


    • arvuuttavaa

      Oltiin sitten koulutuksessa pohjoisessa ja niinhän siinä kävi , että Erkki ryntäsi meidän naisten puolelle mökkiin. Eki halusi nukkua kanssani ja niin minäkin hänen.Siinä aamulla alasti vielä illan ilottelun jatkoksi nukuttiin kun tuli sisään vähiten odotettu mieheni veljen vaimo. Mitään ei jäänyt arveluiden ulkopuolelle jos alasti nukuin miehen vieressä. 1.9 tultiin reissusta ja vatsakipeäni olen odottanut milloin mieheni kertoo mitä kuullut veljeljensä vaimolta..

    • pirmaari

      "Nyt viisaampana tajuaisin että kun ihastuu, sitä ei pidä syöttää ottamalla kontaktia ja viestittelemällä, vaan päinvastoin ottaa kyseiseen ihmiseen etäisyyttä eikä antaa suhteen kehittyä ystävyydeksi/ rakkaudeksi. "

      Väärin. Ihastus tietenkin kannattaa laittaa jäähylle, mutta ihastumisen syyt kannattaa miettiä itsekseen. Voiko avioliitto hyvin, voiko puoliso hyvin, onko suhteenne elossa, mitä tunnette toisianne kohtaan jne. Vuosien mittaan voi katsos käydä niinkin että suhde puolisoon vain kuivuu kasaan. Suhde pitää ottaa puheeksi puolison kanssa ilman että sotkee siihen muita ihmisiä. Vasta jos päätyy eroon voi heittäytyä ihastumisten pyörteisiin. Ei niistä haittaa ole. Kunhan erottaa ne rakkaudesta eikä lähde uusiin suhteisiin vain siksi että on pää pyörällä.

      Hetki lepoa kahden suhteen väliin on vain hyväksi.

    • petetty aviomies

      Menimme vaimon kanssa naimisiin heinäkuussa ja olemme olleet 10 vuotta yhdessä. Meillä on kolme lasta. Vaimo vaihtoi uuteen työpaikkaan alkukesästä ja siellä sitten oli yksi kiva mies. Aluksi hän kertoi että tosi ihanat työkaverit hänellä töissä. Heitä on siellä sellainen 4 hengen ryhmä, vaimoni, 2miestä ja yksi toinen nainen. He sitten halusivat pitää keskenään illanistujaiset, ja suostuin siihen että ne pidetään meillä. Kerroin vaimolleni että vien sitten porukan kotiin yöllä, haluan olla aamulla keskenään perheen kanssa, (yhteinen aika tosi vähissä). Vaimo ei sitä sulattanut, ja vihelsi suhteemme ikäänkuin jäähylle. Ja petasi vieraspedit valmiiksi kaikille, tai no kaksi vieraspetiä. Olin sen illan muualla lasten kanssa kunnes puolenyön aikaan ilmoitetaan että kaksi on lähdössä kotiin ja yksi jäämässä yöksi. Ja tattadadaa, tottakai se oli se "mies" joka sinne halusi jäädä. Noh itsevarmana ja luottavaisena lähdin kuskaamaan kotio niitä kahta, jolloin yhtäkkiä ilmoitetaan että se viimenenkin mies haluaa kotiin, johan ne puolituntia ehti olla kahdestaan? Vaimo oli tunnustanut siinä vaiheessa kun he olivat kaksin niin tunteensa sille miehelle. Mies oli vissiin vähän mennyt hämilleen ja halusi kotiin. (hänelläkin perhe kotona) Vaimo ei halunnut että jään hänen viereen nukkumaan, vain se työkaveri olisi kelvannut viereen. Kuulin yöllä kun he puhuivat vielä puhelimessa, kuulin kun vaimo sanoi sille että rakastaa tätä.

      Jotenkin saimme asiat puitua läpi siinä kuukauden sisällä, vaikka olinkin jo etsimässä omaa asuntoa välissä, ja olimme todella pohjalla ja eron partaalla.

      Nyt kun kaikki on taas aikalailla paremmin, he silti on lähes päivittäin yhteydessä viesteillä, soittamalla (ja vain silloin kun en ole kotona) Näin sattumalta vaimoni fb viestit, joissa olikin sitten jo aika rajua luettavaa.. Puhuttiin yhteisistä intiimeistä hetkistä yms... Näistä suivaantuneina kyselin hiukan vaimoltani asioita, hän kiisti kaiken ja kertoi ettei minulla ole mitään hätää, että olen hänen ainoa mies. Hänen sanojensa mukaan hän näki kuinka kärsin tilanteesta, hän "mukamas" kertoi tälle miehelle että olen nähnyt fb viestit. Ja että hän haluaa olla vain tälle miehelle kaveri ja että MINÄ olen hänen ainoa miehensä ja hän on minun kanssa onnellinen. Mitä heidän välisiä viestejä olen lukenut, niin vaimoni on ollut kokoajan se tunteita kyselevä osapuoli ja ainakin minä ymmärrän niistä viesteistä että vaimo olisi valmis hänen kanssaan, mutta mies haluaisi vain pitää hauskaa jättämättä perhettään. (Se mies, ja vaimoni on ennenkin molemmat pettäneet suhteissaan, ja minä olen ollut se petetty mies) Rakastan vaimoa ihan hirveesti, ja haluan uskoa häntä... mutta... Kuullostaa lukijoilta varmaan ihan päivänselvältä jutulta, mutta ei se vaan niin ole....

    • ei kannata

      Tilanteesi tuntuu aika tutulta. Itse kävin saman läpi ja nyt on erosta on puoli vuotta.
      Minulla oli kans vaikeuksia tehdä sitä isoa päätöstä joka näin jälkikäteen kadutta. Nimittäin se epävarmuudessa ja epäilyksessä eläminen oli niin kuluttavaa että en edes muista siitä ajasta oikeastaan muuta kuin sen pahan olon. Vaikka ero ei ollut mitenkään helppo ja lasten tilanne huolestuttaa edelleen. Niin koitan tehdä heidän eteen parhaani. Itselläni olo on vaan helpottunut ja olen kiitollinen että kaikki loppui nyt eikä kymmenen vuoden päästä. Ihminen joka on oikeasti valmis suhteeseen ei säädä muiden kanssa. Elämässä kun tarjouksia tulee kaikille vastaan ja niitä tulee useita. Kerran pettäjä pettää kyllä tilaisuuden tullen uudestaankin.

    • Hyvin suurella tod.

      Heillä on suhde tavalla tai toiselle kuitenkin eikä sinulle kerrota mitään siitä.
      Vaimosi viihtyy työkaverinsa seurassa hyvin ja hyvin suurella todennäköisyydella se mies pitää vaimoasi hyvänä... ;)

      Toisin sanoen, vaimosi saa huomiota häneltä ja sinä olet ulkopuolinen, vanha, räihnäinen.

    • itkipitkästäilosta

      Älä itke, iso mies... naurettavaa =D

    • Ei välttämättä

      Itselläni myös hyvä vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä töissä. Tosin ei kyllä kauheasti esim. fb:ssä viestitellä, mutta yksi ystävistä on sellainen, että voisin hyvin laittaa hymiöitä ja sydämiä viesteihin mukaan. Meidän välillä ei siis ole mitään kaverisuhdetta enempää. Olen toki avoin ja en tunteitani peitä, jos ihmisistä tykkään. Mutta ei se tarkoita sitä, että sänkyyn muiden kuin oman puolisoni kanssa hyppäisin, vaikka viestit "lämpimiä" olisikin.

      Mutta minä nyt olen tämän tyylinen ihminen ja puolisokin kait sen tietää ja hyväksyy, kun ei ole palautetta ikinä tullut.

      • ei kannata

        Sinä varmaan oletkin avoimesti ystävä kyseisen miehen kanssa. Etkä pidä tätä ystävää mieheltäsi pimennossa.

        Minulla ainakin kun alkoi herätä epäilys exän lämpimistä väleistä säätöönsä. Asiasta ku ohi mennen kysäisin että mikäs heppu toi on kun hain töistä. Niin tuli vastaukseksi että ei tiedä muuta ku että on samassa paikassa töissä. No korttitalo ku alkoi romahtaa niin kiistettiin edelleen kaikki. kunnes kävi kosahdus ja jäätiin kiinni suunittelemasta yhteistä viikonloppua
        ja miten se kotona saatais myytyä työreissuna.... eipä tarvittu enää terapioita tai muutakaan, sai tuntea oman merkityksen ihmiselle jonka kanssa elämä pitäisi jakaa. Ennemmin yksin ku pettäjän kanssa.


    • petetty aviomies

      Mä ennemmin tsekkaan tilanteen niin pitkälle, että mulla on vedenpitävät todisteet pettämisestä. Silloin mun on helppo lähteä suhteesta ikäänkuin "voittajana". Tilanne on paljon parempi kuin hetki sitten, olen tehnyt selväksi että mun ei tarvi sietää teidän tunnin puheluita aina silloin kun en ole kotona. Enkä ylipäätään siedä enää minkäänlaista yhteydenpitoa niiden kahden välillä. En työmatkoja enkä mitään. Nyt vaimo ainakin sanoo ettei ole ollut yhteydessä siihen kusipäähän. Uskon häntä. Kyllä hänkin ymmärsi eron partaalla ollessamme että ei se ihan niin yksinkertaista ole että vain erotaan, kyllä siinä on paljon muutakin sitten edessä.
      Saa nähdä miten niiden firman pikkujoulut menee, onneks yks tuttu on siellä kans sitten vähän "seuraamassa". Toivon että saisin luottamuksen vaimooni kohtaan takaisin. Elämä olisi helpompaa. Ehkä kuullostan idiootilta, mutta elämälläni ei ole muuta tarkoitusta kuin olla vaimon kanssa. ja jos meille ero tulee, niin pakenen vaikka lappiin perhettä pakoon, ja elelen mökissä loppuikäni erossa muista... Olen yhden naisen mies. Ja jos se elämäni rakkaus minut pettää, elämälläni ei ole tarkoitusta enään.. Kyllä mä jaksan uskoa että tästä suosta vielä noustaan.. =)

    • Anonyymi

      Vaimo oli kaverin mökillä väitti että sen vaimokin oli siellä viettivät kivaa iltaa sanoi olet vainoharhainen kun kyselin. Kun oli töissä laitoin tutun lähettämiä filmin pätkiä ilman lähettäjän osoitetta.
      Vaimo tuli töistä laitoin ruuan vaimolle oli tosi outona koko illan. Halaili jatkuvasti sängyssä. Kerroin että Minja tulee kylään ( kaverin vaimo ).
      Minja tuli en kysellyt mitään, Minja kertoi että mies oli serkkujen kanssa ollut mökillä olivat pitäneet kunnon serkkujen kokoontumisen. Vaimo katseli välillä minua mutta siirryin katseleen televisiota.
      Illalla laitoin pätkät uudelleen, juoksi makkariin ja kaulaan, anteeksi rakas ja kertoi.
      Menin mökille kun oli kutsuttu join ulkona heti viiniä ja väkevää, aloin kysellä Minjasta paljastui että oli lähtenyt kotia aikaa sitten. Iltapäivä jatkui ja toinen niistä serkuista tuli keittiöön ja kuiskutteli ja kopeloi annoin vähän humalassa kopeloida kun tuntu hyvältä, ovella olikin muut tulivat ja sanoivat meille kans, kohtaolin alasti ja käsiä ja suukkoja tuli en tiennyt kuka imee rintoja kuka imee pillua menin sekaisin himosta, anteeksi annatko? Annoin niiden naida niin paljon kun halusivat kun aloittivat, siitä nämä kuvat en tiedä kuka kuvasi.

      Meini viikko Minja soitti olisi asiaa yuletko mökille, sanoin vaimolle Minjalla asiaa.
      Tulin sunnuntaina takaisin, Ne serkut ja minä naitiin Minjaa koko ajan, kuvista näkyi kuinka Minja halusi imi vuorotellen kahta ja oli spermassa näytti kameraan kuinka imee halusta ja laitto vaimole terveisiä olemme tasoissa.

      Meni aikaa ennenkuin vaimo soitti Minjalle sanoin kerro kuinka se oli niin selviää.
      Nyt ollaan käyty yhdessä siellä eikä mitään ongelmia humalassakaan ihme kyllä.

    • Anonyymi

      Poikki ilman muuta, toki koskee muutoinkii näitä mies,naiskavereita. Jos näiden seura on parempaa, ja mielenkiintoisempaa mii ei muuta kun menox.. -MAKE/LPR-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe