Tsaude..Suuren PaisuvaisenTunteen Saan Jalkoväliini,Kun Kuuntelen Tapani Kansan LP...Rokkabilli Paukku Monta Meno Biisiä...Kaikki Biisit Sopii Minun Sävel Korville Antaa Nautinnon.Persuksiin. Boppin Bobbin Bobbin Parahaillaan Imen Kaikki Bändin Jäsenet...JRockabillyä Ehtaa Aitoa SuomestaKansalta Tulee Tuutin Täydeltä Parasta Rockabilly Musaa..ROckabilly Paukku Soi Varmaan Viikottain Minun YAMAHA Levysoitin Timantti Neula,OR 200 W Kaiuttimet Ja Norsk Audio 150W...Sony Stereot On Ollut Minulla Noin 50-Vuotta..Hyvät Illan Jatkot..Oma EI MUllelekaan Riitä T.Marjo Rockabilly Paukku Twist
Rockapili Paukku On Paras Rockabily Alkuperäinen Levytys Kannat
Ms.Twist Rockabillu
1
132
Vastaukset
- kippeetä
sairasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006