Eli oon siis 158/52 ja haluisin laihduttaa. Mutta miten? Olen monenmoisia dieettejä kokeillu, mut ei oo tehonnut. Ei asiassa muuta ole, mutta tälläiselle päärynälle se on aika inhottavaa. Mielessä on aina että "kumtoilet ja syöt terveellisesti, niin puolessa vuodessa olet hoikempi". Mutta toisaalta ei jaksaisi odottaa. Vesipaasto 1 -3 päivää voisi olla sellainen alkurykäys, vai? Painoa olisi ihan kiva saada tippumaan tollaset 10kg parissa kuukaudessa, ilman että tulee heti takas. Mitä teen?:)
Miten laihduttaa?
5
115
Vastaukset
- Sianrasva laihduttaa
Kyllä vaan. Vesipaasto toimii tosi hyvin laihduttamisessa, mutta pitää olla ainakin viikon. Samalla pitää juosta 15 km lenkki joka päivä tunnissa. Muista suolihuuhtelut joka ilta! 1,5 litraa suolavettä kurkusta alas ja toivo että suoli puhdistuu. Jos olet vesipaastolla ja lenkkikuurilla kuukauden, voit päästä ihanaan alle 40 kilon painoon. Se olisikin varmasti parempi sun malliselle päärynälle, on se niin kamala muoto lihavalle.
Jos et kykene noihin, susta jää ihan kamala läski, yök! Olis siis parempi onnistua, ettei meitä muita täällä saitilla ärsytä kun viet tilaa leveällä hanurillasi niin paljon. - möhömaha
Hei koita tätä konjak dieetti valmistetta. Kokeilu ei maksa kun postimaksun.
Itselläni vatsa pieneni n.5kg ekalla viikolla!
Löysin sen täältä; http://goo.gl/1nmM53- Huijausta toikin
Mainostaja iski jälleen.
- että silleen
Mä toivoin ihan helppiä kiitos! Mainostajat ja haukkujat voitte pitää suunne kii! -.-
- Ota onkees
No ok.
Vesipaasto ei laihduta. Typerä idea.
Koska olet jo hoikka, sulla on vika päässä eikä kropassa. Kun koulut alkavat, käy näyttämässä tuota kirjoitustasi terveydenhoitajalle.
Suosittelen reipasta monipuolista liikuntaa ja monipuolista terveellistä ruokavaliota. Ainoa tapa muokata kroppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886