Miten laihduttaa?

apua&helppii?

Eli oon siis 158/52 ja haluisin laihduttaa. Mutta miten? Olen monenmoisia dieettejä kokeillu, mut ei oo tehonnut. Ei asiassa muuta ole, mutta tälläiselle päärynälle se on aika inhottavaa. Mielessä on aina että "kumtoilet ja syöt terveellisesti, niin puolessa vuodessa olet hoikempi". Mutta toisaalta ei jaksaisi odottaa. Vesipaasto 1 -3 päivää voisi olla sellainen alkurykäys, vai? Painoa olisi ihan kiva saada tippumaan tollaset 10kg parissa kuukaudessa, ilman että tulee heti takas. Mitä teen?:)

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sianrasva laihduttaa

Kyllä vaan. Vesipaasto toimii tosi hyvin laihduttamisessa, mutta pitää olla ainakin viikon. Samalla pitää juosta 15 km lenkki joka päivä tunnissa. Muista suolihuuhtelut joka ilta! 1,5 litraa suolavettä kurkusta alas ja toivo että suoli puhdistuu. Jos olet vesipaastolla ja lenkkikuurilla kuukauden, voit päästä ihanaan alle 40 kilon painoon. Se olisikin varmasti parempi sun malliselle päärynälle, on se niin kamala muoto lihavalle.

Jos et kykene noihin, susta jää ihan kamala läski, yök! Olis siis parempi onnistua, ettei meitä muita täällä saitilla ärsytä kun viet tilaa leveällä hanurillasi niin paljon.

• möhömaha

Hei koita tätä konjak dieetti valmistetta. Kokeilu ei maksa kun postimaksun.
      Itselläni vatsa pieneni n.5kg ekalla viikolla!
      Löysin sen täältä; http://goo.gl/1nmM53

• Huijausta toikin

Mainostaja iski jälleen.

• että silleen

Mä toivoin ihan helppiä kiitos! Mainostajat ja haukkujat voitte pitää suunne kii! -.-

• Ota onkees

No ok.

Vesipaasto ei laihduta. Typerä idea.

Koska olet jo hoikka, sulla on vika päässä eikä kropassa. Kun koulut alkavat, käy näyttämässä tuota kirjoitustasi terveydenhoitajalle.

Suosittelen reipasta monipuolista liikuntaa ja monipuolista terveellistä ruokavaliota. Ainoa tapa muokata kroppaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48