tietämätön

sinä m..i !

Eli erottiin 1.5 vko sitten pitkään jatkuneen riitelyn päätteeksi(3vko). 4päivää sitten juteltiin asiat läpi ja kummankin piti palauttaa tavarat toisille jonka myös tein.juteltiin ja kiltisti asiat toista satuttamatta ja itse kehuin naista ja yritin auttaa selviään.luvattiin toisillemme että yhteyden pito loppuu nyt ja lupauduin olla menemättä paikkoihin missä voitas törmätä vko loppuna. Sitten kun olin lähössä kotio niin nainen sanoi että kävi raskaustestissä.ei muuta.yritin kysyä mutta ilman vastausta. Illalla lähetin viestin ja sanoin ettet antanut 35e minkä mun sukulaiselle olet velkaa niin tuli vastaus että se meni veri kokeeseen raskautestissä. Kysyin että haluan tietää tuloksen Koska itse siihen ollut osallisena ja maksanutkin suurimman osan.sen jälkeen tullut vaan että jätä mut rauhaan..soitan poliisit jos kyselet vielä..mun ei tarvi kertoa mitään. Mun mielestä aika väärin heittää tollanen pommi ilmaan sillon kun hyvästelemässä viimesen kerran? Ja jättää kertomatta! Tullu mieleen että nainen on ihan seko ja onneksi erottiin ajoissa. Onko kokemuksia tai mielipiteitä?

2

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n80.

Kiusantekoo, törkeetä tuommonen.

• sinä .a.i

Ymmärrän kyllä että jos on/oli raskaana niin ei halua tukee minulta.kun riidoissa erottiin.sitä en ymmärrä että jos todella haluaa että yhteyden pito loppuu kokonaan mun puolelta niin kertoo salamyhkäsesti tollasen asian. En tiedä muista miehistä mutta mulle se ei ole ihan niin pieni asia että voisin olla tyytyväinen saamatta tietää oliko vai eikö ollut ja mitä nyt tapahtuu tai tapahtui.sama asia oli aikasemmin 9päivää sitten kun ei halunnut olla enään missään tekemisissä ja sitten lähetti mulle meijän yhteisen kuvan jossa kumpikin oli oikeasti onnellinen tuttavien häissä. Sitä en kestänyt ja kirjotin sille takasin.vastaus oli että jätä mut rauhaan äläkä tekstaa tai soittele! Mitä vattua :D jos ei halua pitää yhteyttä niin sanoo asiat niinkuin on eikä jätä roikkuun ilmaan. Nyt toi raskaus asia piinaa uteliaisuudesta mua ja taistelen koko ajan etten enään tekstaa sille ja kysele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 480
      7089
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2541
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      221
      2523
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      153
      1827
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1128
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1045
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1044
    Aihe