tietämätön

sinä m..i !

Eli erottiin 1.5 vko sitten pitkään jatkuneen riitelyn päätteeksi(3vko). 4päivää sitten juteltiin asiat läpi ja kummankin piti palauttaa tavarat toisille jonka myös tein.juteltiin ja kiltisti asiat toista satuttamatta ja itse kehuin naista ja yritin auttaa selviään.luvattiin toisillemme että yhteyden pito loppuu nyt ja lupauduin olla menemättä paikkoihin missä voitas törmätä vko loppuna. Sitten kun olin lähössä kotio niin nainen sanoi että kävi raskaustestissä.ei muuta.yritin kysyä mutta ilman vastausta. Illalla lähetin viestin ja sanoin ettet antanut 35e minkä mun sukulaiselle olet velkaa niin tuli vastaus että se meni veri kokeeseen raskautestissä. Kysyin että haluan tietää tuloksen Koska itse siihen ollut osallisena ja maksanutkin suurimman osan.sen jälkeen tullut vaan että jätä mut rauhaan..soitan poliisit jos kyselet vielä..mun ei tarvi kertoa mitään. Mun mielestä aika väärin heittää tollanen pommi ilmaan sillon kun hyvästelemässä viimesen kerran? Ja jättää kertomatta! Tullu mieleen että nainen on ihan seko ja onneksi erottiin ajoissa. Onko kokemuksia tai mielipiteitä?

2

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n80.

      Kiusantekoo, törkeetä tuommonen.

    • sinä .a.i

      Ymmärrän kyllä että jos on/oli raskaana niin ei halua tukee minulta.kun riidoissa erottiin.sitä en ymmärrä että jos todella haluaa että yhteyden pito loppuu kokonaan mun puolelta niin kertoo salamyhkäsesti tollasen asian. En tiedä muista miehistä mutta mulle se ei ole ihan niin pieni asia että voisin olla tyytyväinen saamatta tietää oliko vai eikö ollut ja mitä nyt tapahtuu tai tapahtui.sama asia oli aikasemmin 9päivää sitten kun ei halunnut olla enään missään tekemisissä ja sitten lähetti mulle meijän yhteisen kuvan jossa kumpikin oli oikeasti onnellinen tuttavien häissä. Sitä en kestänyt ja kirjotin sille takasin.vastaus oli että jätä mut rauhaan äläkä tekstaa tai soittele! Mitä vattua :D jos ei halua pitää yhteyttä niin sanoo asiat niinkuin on eikä jätä roikkuun ilmaan. Nyt toi raskaus asia piinaa uteliaisuudesta mua ja taistelen koko ajan etten enään tekstaa sille ja kysele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3504
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      228
      2142
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1557
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      289
      1289
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe