naine riehuu

est2

Moi. Olen virolaine, sen takia pyydän, ettei huomioida vikoja vaan keskustellaan ongelmasta, kiitos. Olen asunut suomalaisen naisen kanssa nyt 2 vuottaa. hän on 38 ja minä 31. Hän on muuten ihan täydelline nainen. Laitaa tosi hyvä ruoka, pitää minusta hyvä huoltaa. Mutta hän on tosi helposti hermostuvaa. Riita voi tulla ihan siitäkin että hänellä on liian kuuma. Useimiten on just semmosta, että hänellä sattu, on nälkää ja hän on väsynyt ja sitten ei tartte muuta kun see että mä hengitään liian kovaa kui taas on riita päällä. Ma käyn suurin piirtein seinien myötä ettei vaan ärsytäks enemmään. Mutta kuitenkin hän saa sen menemaan. sitten mä loukantun kun olen kuitenkin yrittänyt hoitaa hommia hyvin mutta tule vaan huuto. Rupen puolustama itseni, että hyvä nainen yritä nyt vähä rauhatua ja ettei see tilane nyt ihan näin ole mutta hän vaan huuta enemään ja hauku minut paskapääks ym. sitten minä hermostun ja rupen huutama koska tunnen ettei hän ole rehellinen. Tilanne on vaan mennyt hunommaks ja ma tulen hermostuma herkemmini. Olen aina ollut rauhallinen ihminen ja ei ole ikinä ollut ongelmia itsehallituksen kanssa mutta nyt en tunne enä itsenikin. Hän syyttä mua aina ja kun mä yrittän sanoa, ettei mä ainostaan ole täällä syylinen ja annan palauteeta että hänkin vois laskea vaikka 10. enne kui rupe huutama sitten hän väittä että mä en osa kommunikoida ja syytän vaan hänet eikkä halua otta vastuu omista jutuista. mutta kuitenkin olen minä see kuka aina pyydä anteeksi koska tiedän, että jos mä en sitä tee, sitten hänkään ei tule homma sopimaan. Olemme molemat aika väsyneet tilanteseen ja olen minäkin tehnyt monta vikaa esimerkiks kui tunnen, et hän vaan "kiukutele" jostain pienestä sitten siitä tule kohta iso ja en halua sitä. yritän keskustella rauhalisesti mutta hän rupee riehumaa ja puhu hampaiten välistä. sitten kui yritän pitä kiinni hänen käsistä että puhua hänelle järki päähään sitten see sano että mä olen väkivaltainen ja satutan hänet ja riehuu enemän. olemme käynyt neuvolassa ja ollut eri asunnoissa mutta ei mitään autta kun hän on sita mieltä, että minul on ongelma ja täyty löytä apua. Etsin nyt paika mista mä saisin apua että saisin oman hermostumise taas hallinaan. mutta kuitenkin hän ei ole menossa minnekään. See vaan vetä punaviini ja lue kirjoja. Hän on joskus ollut tasapainonen ja rauhallinen ihminen mutta selkävammasta tullut kivut veit sen tasapainon. Nyt selkä on hoidettu mutta tasapaino ei ole tullut takasiin. On siellä varmasti masennusta ja pettymysta mutta ei see tilanne paranne jos minä vaan menen hoitoon. Jos hänelle menen sanoma, että hänellekin kuulus mennä sitten see suutu taas. Ei halua nyt sanoa, että minä olen täydelline eikä halua puhua että emäntä on täysin paskapää mutta mitä mieltä te olette, onko edes toivetta että tilanne paranne.

1

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelasta itsesi

      Miksi jatkaisit tuon naisen likasankona? Jos hän ei ymmärrä, ettei tuollainen riita ja huuto voi jatkua, ero on ainoa vaihtoehto. Sinulla on vielä elämä edessä ja löydät naisen, jota ei tarvitse pelätä. Jos jäät moneksi vuodeksi huonoon suhteeseen, menetät oman mielenterveytesi, vajoat ryyppäämään, etkä enää osaa lähteä.

      Veikkaan, että naisen riitaisuus johtuu (lievästä) mielenterveysongelmasta, alkoholismista ja pettymyksestä omaan elämään. Rakkautta hän tuntee yhä vähemmän, katkeruutta yhä enemmän, ja purkaa sen sinuun. Ennen pitkää hän vihaa sinua ja syyttää sinua kaikesta, mitä hänessä itsessään on vialla. Olen nähnyt sellaisen kierteen.

      Naisella ei ole lapsia? Älä vain tee lasta. Huolehdi itse ehkäisystä. Tuollainen alkoholia lipittävä 38-vuotias saattaa hyvin päättää tehdä vauvan sinulta kysymättä. Sitten olet loukussa. Joudut apsen takia kestämään kaikki huudot. Vaikka vauva voisi olla juuri se, mitä tuo nainen tarvitsee, älä uhraa omaa elämääsi hänen takiaan.

      Kun sinä haluat erota, nainen syyttää sinua parhaitten vuosiensa tuhlaamisesta. Älä kuuntele syyllistämistä. Sinulla on oikeus onnellisuuteen ja mielenrauhaan niin kuin kaikilla muilla. Kun päätät lähteä, tee suunnitelma (asunto, toimeentulo ja muut välittömät tarpeesi) ja pidä siitä kiinni.

      Varoitus: Kun riitelette, älä koske naisen pikkusormellakaan. Nainen on jo syyttänyt sinua väkivaltaisuudesta. Kun teille tulee ero, hän varmasti kaivaa esiin joka hipauksen ja väittää sinun olevan väkivaltainen. Opettele poistumaan paikalta, kun riitä alkaa. Huuda takaisin, jos on pakko, mutta älä pidä tiukasti kiinni naisen tyynnyttämiseksi. Se kääntyy vielä sinua vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe