Parrat takaisin muotiin!

Jeesus 77

En voi ymmärtää naisia jotka eivät pidä parroista. Siisti parta on tyylikäs ja arvokkaan näköinen. Parrakkaat miehet ovat myös jotenkin rennomman ja sielukkaamman näköisiä. Monelle suomalaiselle valitettavasti parta kasvaa heikonlaisesti. Partoja on tietysti erilaisia eikä kaikille miehille sovi samanlainen parta. Ylipitkä, epäsiisti tai väärin muotoiltu parta on luonnollisesti hölmön näköinen. Itselläni on lyhyt ja siisti parta. Ilman partaa olen omasta mielestäni järkyttävän näköinen. Fiilis on seuraavan kaltainen: http://bit.ly/Ncx4za

Minulle on myös huomautettu että äkkiä parta takaisin, jos olen sen leikannut pois. Ehkä minä sitten kuulun niihin miehiin keille parta kuuluu naamaan. Oma luonteeni on ehkä hieman pehmeä ja hitusen neitimäinen, joten parta tuo kaivattua miehekkyyttä.

Jake Gyllenhaal näyttää mielestäni tyylikkäämmältä parran kanssa.
http://bit.ly/19dEoUO

18

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki ei tykkää kaikista, jotkut naiset tykkäävät parrakkaista, toiset taas sileäleukaisista ja ne loput taas kaikesta siltä väliltä.. miks sit turhaan hankkiutua niiden seuraan jotka ei tykkää sinunkaltaisista? ja kuten sanoit, partoja on monenlaisia, siitä rehvakkaasta risuparrasta aina tarkkaan rajattuun ja muotoiltuun naamakarvoitukseen.
      ei kaikki miehetkään tykkää yhdenlaisesta naisesta,
      niinku,

      mur

    • Ei ole kahden päivän sängen voittanutta, ympäristönkin mielestä :)

    • Kirjoituksestasi tulee mieleen naiset, jotka eivät voi ymmärtää miehiä, jotka pitävät pitkähiuksisista tai isorintaisista naisista. Parta on oivallinen esimerkki miesten ja naisten usein erilaisesta mausta.

    • Yksinkertaista.

      Joillekin parta sopii, joillekin ei. Ja jotkut tykkäävät ja toiset eivät.

    • bim1

      Jotkut naiset ei tykkää, että miehillä on parta, koska se häiritsee suudellessa/seksissä.

      • eih! kyllä se parta menee mutta ne VIIKSET, AAAA! tai no se sänki.


    • eipartoi

      Kun tämä kerran on naisen logiikka -palsta, niin yksi naisenkin vastaus: ei kiitos partoja muotiin! En tykkää, ja väitän että suurin osa naisista ei tykkää. Aina tykkääjiäkin löytyy, mutta se on todellakin epämiellyttävä, jos tykkää läheisemmissä kanssakäymisissä olla miehen kanssa. Jotkut miehet haluavat kenties tuoda miehekkäämpää lookia ja peittää liian siloista ja pehmeää olemusta, siitä varmasti johtuu joidenkin miesten oma viehtymys parrakkuuteen.

      • aivan sama mulle

        Annan kasvaa tai ajan pois, satunnaisesti. Sama mies olen parralla tai ilman. Niin pinnallista naista en kuitenkaan haluaisi jolle parta on se ratkaiseva tekijä.


      • Tytsykkä22

        Samaa mieltä eipartoi nimimerkin kanssa.

        Mies sekä näyttää, että tuntuu paremmalta ilman partakarvoja.

        Naamakarvalliset eivät minua varten.


      • eipartoi
        aivan sama mulle kirjoitti:

        Annan kasvaa tai ajan pois, satunnaisesti. Sama mies olen parralla tai ilman. Niin pinnallista naista en kuitenkaan haluaisi jolle parta on se ratkaiseva tekijä.

        Et säkään ottaisi minkänäköistä naista tahansa, niin pinnallinen olet ihan varmasti, että jokin tai useampikin ulkoinen seikka on ratkaiseva tekijä. Enkä sitäpaitsi itse muuten edes sanonut että parta olisi ratkaiseva tekijä, en tuossa tekstissä mitenkään ilmaissut, että parrallinen mies ei kelpaisi, vaikka ajaisi partansa pois. ;) Sitä lukutaitoa... Tutustumisvaiheessa tosin raakkautuisi aika tehokkaasti pois, jos sanoisi että ei suostu missään nimessä ajamaan partaansa vuokseni, koska tykkäisin kuitenkin suukotella jossain vaiheessa. ;) Onneksi suurimmalla osalla ei ole, ei siis ole kohdalle osunut kuin sellaisia joilla joskus on sänki. Kummasti alkaa silottumaan leuka kun en tykkää silloin intiimistä kanssakäymisestä. ;)


      • xdcrftvgybhujik
        eipartoi kirjoitti:

        Et säkään ottaisi minkänäköistä naista tahansa, niin pinnallinen olet ihan varmasti, että jokin tai useampikin ulkoinen seikka on ratkaiseva tekijä. Enkä sitäpaitsi itse muuten edes sanonut että parta olisi ratkaiseva tekijä, en tuossa tekstissä mitenkään ilmaissut, että parrallinen mies ei kelpaisi, vaikka ajaisi partansa pois. ;) Sitä lukutaitoa... Tutustumisvaiheessa tosin raakkautuisi aika tehokkaasti pois, jos sanoisi että ei suostu missään nimessä ajamaan partaansa vuokseni, koska tykkäisin kuitenkin suukotella jossain vaiheessa. ;) Onneksi suurimmalla osalla ei ole, ei siis ole kohdalle osunut kuin sellaisia joilla joskus on sänki. Kummasti alkaa silottumaan leuka kun en tykkää silloin intiimistä kanssakäymisestä. ;)

        Olet aivan oikeassa. En haluaisi parrakasta naista.


    • 21v nainen

      Pakko sanoa, että itse henkilökohtaisesti pidän parroista. Jotenkin se on niin miehekästä.

    • lifemocker

      miten tämä naisen logiikkaan liittyy?

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Hei, ei sun vastauksista suurin osa liity mitenkään kulloinkin käsillä olevaan aiheeseen.


      • lifemocker
        ,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Hei, ei sun vastauksista suurin osa liity mitenkään kulloinkin käsillä olevaan aiheeseen.

        sitten sun on syytä lukea ne jutut pariin kertaan ihan ajatuksen kanssa ;)


    • jakaja3

      Parran kasvatan, mitä toi emäntien mielipide loppupeleissä merkitsee.
      Seksikkyys miehessä syntyy itsevarmuudesta ja oman pään pitämisestä; täten seksikäs olen kasvattaessani partaa, en parratta.

      Partani jos leikkasin, niin päätellä voisi olemuksesta, että höylätyt kasvot ovat yhteisöpaineesta johtuvia ja mikäs sen vähemmän seksikästä, kuin mies joka ei uskalla edes partaansa kasvattaa muutaman eukon takia.

      Ei se parta seksikäs ole, mutta minä olen, kun itsevarmuus ja oman pään pitäminen paistaa olemuksesta läpi. Geenit ovat kohdallaan, kun parta kasvaa tummana ja tuuheana arabien tapaan, joten huonomminkin olisi mahdollista olla.

    • Riippuu täysin kantajasta, sopiiko parta vai ei. Joillekin miehille se todella sopii.

      Itselleni on se ja sama, onko miehellä partaa vai ei, kunhan se olisi siisti. En miestä nyt sen takia heivaisi, vaikka ei aina niin siisti olisikaan :)

      Pidä toki partaa, kun koet sen itsellesi sopivan. Kaikkia naisia se ei ehkä miellytä, mutta eihän kaikkia tarvitsekaan miellyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe