Kuinka saan mieheni takaisin?

oh god

Olemme eronneet n. puoli vuotta sitten ja olemme silti vielä suht hyvissä ja läheisissä väleissä. Minulla ei ole ollut mitään vakavaa kenekään muun kanssa suhteemme jälkeen, mutta miehellä on ollut jokin säätö/säädöt(?). Minulle hän sanoo ettei edes tiedä pitääkö tästä naisesta jota nyt usein on tapaillut, eivätkä he seurustele, mutta silti eksäni kaverit joskus kännissä möläyttivät että he seurustelisivat. Kysyin vielä jälkikäteen monta kertaa seurustelevatko he, ja vastaus oli aina "en tiedä, nainen vissiin haluaisi jotain vakavampaa, minua ahdistaa".

Mies höpisee myös (etenkin humalassa) että hänellä on ikävä minua ja pakonomainen tarve pitää yhteyttä koska kemiamme kohtasivat niin hyvin toisiinsa. Hän on myös pussannut ja hiplaillut minua joskus, seksistä puhumattakaan. :-D Mies haluaisi myös tietää kaikki miesasiani ym. Hän on todella luotettava ja voin myös kertoa AINA kaikki murheeni, myös eromme jälkeen. Kerran hän tuli vartavasten lohduttamaan minua kotiin kun oli paha päivä, vaikka hänellä itselläänkin oli kiireitä.

Miestä kuitenkin ahdistaa parisuhde mistä myös meidän eromme johtui. Olen miettinyt ns. "rentoa otetta" mieheen, eli kannustan häntä naisasioissaan ja pyrin olemaan hyvä ystävä hänelle. Mutta voiko tuolla keinoin saada miestä takaisin? Eromme syy oli lähinnä se että olin hyökkäävä, painostava ja liian omistautuvainen. Olen valmis myös odottamaan, toivoisin vaan ettei se olisi turhaa... Mies on sanonut minulle ettei seurustelusta tule nyt mitään hänen ahdistuksensa vuoksi.

Olin pitkään eron jälkeen myös itse ahdistunut, surullinen ja ikävöin eksääni. Vielä viime viikollakin pisti sydämeen nähdä hänen juttelevan puhelimessa tälle mystiselle "tyttöystävälleen". Nyt kuitenkin viimeisten parin päivän aikana olen tajunnut, että minun pitäisi vain edelleen olla rento ja mukava ystävä miehelle eikä painostaa häntä liikaa. Tunteeni ovat eromme jälkeen olleet todella ailahtelevat, mutta nyt päätin että minun pitää olla vain oma letkeä itseni eikä painostaa miestä yhtään. Onko mitenkään mahdollista että saisin hänet vielä takaisin? Tai onko vinkkejä miten pitäisi toimia?

19

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niin hyviä

      Vaihtoehto 1: Pidä mies kiinni seksillä ja pyri tekemään kaikenlaista kivaa yhdessä, kunnes olette kasvaneet niin yhteen, ettei mies pääse irti. Kestää vuosia ja voi rikkoa sinun sydämesi moneen kertaan.

      Vaihtoehto 2: Ota etäisyyttä ja ala tavata muita. Katso, pyyttäkö mies sinut takaisin. Toimii aina elokuvissa.

    • oh god

      Vaihtoehto 1 kuulostaa hyvältä, MUTTA näemme paljon harvemmin kuin mitä muuten olemme yhteyksissä. Hyvä jos kerran parissa viikossa. Jos yritän ehdottaa jotain kivaa, esim. festareita tai baariin menoa tai mitä vaan niin ensin mies on innostunut mutta lopulta ei kuitenkaan tule (tosin viimeksi oli kyllä todella lähellä!). Empiiköhän hän?

      Vaihtoehto 2 kuulostaa myös melko fiksulta ratkaisulta, eri asia onko minusta siihen.

      • lifemocker

        et taida olla kovin fiksu jos 2. vaihtoehto kuulostaa sinusta fiksulta...


    • oh god

      Mitäs vikaa siinä on??!

      • lifemocker

        moinen pelleily ja ihmisillä leikkiminen ei kuulu aikuisten parisuhteisiin


    • oh god

      No miehen touhuhan ei sitten ole yhtään pelleilyä tai tunteilla leikkimistä??

      • lifemocker

        jos ei ole valmis parisuhteeseen niin turhahan sitä on koittaa yrittää


      • Mero21
        lifemocker kirjoitti:

        jos ei ole valmis parisuhteeseen niin turhahan sitä on koittaa yrittää

        Ajat muuttuu ja nyt joutuu väkisinkin pelaamaan. On turha väittää ettei toinen jossain vaiheessa yritä tehdä edes mustasukkaiseksi parisuhteen aikana ja eikö sekin ole jo pelaamista? Ei eletä enää vuotta 1987 joten silmät auki.


      • lifemocker
        Mero21 kirjoitti:

        Ajat muuttuu ja nyt joutuu väkisinkin pelaamaan. On turha väittää ettei toinen jossain vaiheessa yritä tehdä edes mustasukkaiseksi parisuhteen aikana ja eikö sekin ole jo pelaamista? Ei eletä enää vuotta 1987 joten silmät auki.

        aikuiset ihmiset joilla on normaali itsetunto ja terve parisuhde EIVÄT pelaa mitään pelejä


    • pois entuset

      Anna olla. heitä verkot veteeen ja ala odottamaan saalista.Miehiä maailmassa riittää ja jos mies on nyt mielummin sen toisen kanssa-miksi roikkuisit? Entien on entistä ja et tiedä vielä mitä hyvää on tarjolla.

    • jeps21

      Äija ei ehkä halua sitoutua niin tiukasti.varsinkin jos on kovastikin kiireitä töissä,niin sitä omaa vapa-aikaa on pakko saada välillä,vaikkei sitä mihinkään järkevään käyttäisikään.must tuntuu,ett kyll se sut haluu,mutt tarvii välillä vähän enemmän tilaa tehä mitä lystää.enkä ois ihan varma onks se loppujen lopuks sen toisen kans tehny yhtään mitään. tsemppiä

    • oh god

      kiitos kovasti vastauksista:-)

      • oh god

        Pakko vielä sanoa että minusta on hyvin outoa kun mies ei halua mitään vakavaa, mutta sanoo silti minulle että jos olisin raskaana pitäisimme lapsen. Tämä keskustelu siis sen takia kun yhdessä välissä epäilin olevani paksuna hänelle.


    • mun ehdotus

      Minusta teidän on parempi olla nyt oikeesti erossa niin että molemmat saa selvyyttää omiin ajatuksiinsa.
      En ymmärrä että muka erotaan ja kuitenkin sekstaillaan. Mikä ero se semmonen on?
      Eli nyt ette pidä yhteyttä ja annatte pölyn laskeutua.
      Tosi rakkaus kestää. Luulisin.

    • oh god

      Niin, en myöskään tiedä mikä se semmonen ero on :D ota nyt miehestä selvää. Mietin itsekkin tuota vaihtoehtoa, mutta välillä on vaan niin kova ikävä miestä etten voi itselleni mitään! Plus yhteinen huumorimme on jotain niin mahtavaa.

    • oh god

      Niin, en myöskään tiedä mikä se semmonen ero on :D ota nyt miehestä selvää. Mietin itsekkin tuota vaihtoehtoa, mutta välillä on vaan niin kova ikävä miestä etten voi itselleni mitään! Plus yhteinen huumorimme on jotain niin mahtavaa.

    • voi ei

      Me olemme kotona vielä hetken ja ehkä tämä on valmisteua eroon.
      Meillä on lähesyyttä ja hellyytta ja seksiä => hyvää sellaista.
      Onko muilla kokeuksia siitä että eropäätöstä miettiessä pitedään toista hyvänä ja on seksiä? Minun ei kai pitäisi suostua siihen koska on ollut salasihde pitkään.
      Kohta lennän ulos ja viime töikseni olen ollut antelias jopa sängyssä, Osittain siitä syystä että kaikki jatkuisi ja osittain siitä että seksi hänen kanssaan on ihanaa...

    • Gloria

      IHANA:

      Wooow, minä olen Gloria Meyers, haluan jakaa elämäni tarinan maailman kanssa siitä, miten sain mieheni, ennen kaikkea sain onnellani takaisin, tarkoitin yhden dr. Ogundeleen ilmoitusta internetissä siitä, miten hän auttaa naista saan poikaystäväni takaisin, joten minun täytyy ottaa yhteyttä häneen auttamaan minua palauttamaan avioliittoni, aviomies jätti minut viiden vuoden avioliitolle, koska hänen perheensä ja ystävänsä eivät pidä minusta ja he pyytävät häntä saamaan toisen naisen, mutta kun minä ota tohtori Ogundele apua, hän kertoi rentoudakseen, että hän auttaa minua, tohtori Ogundele toi mieheni, joka jätti minut 5 vuodeksi vain 24 tuntia. Tämä on voimakas loitsu, jota en ole koskaan nähnyt elämässäni sellaista, hän toi takaisin mieheni minulle vain 24 tunnissa ja kertoi minulle, että minulla on oma lapsi, tänään minulla on 1-vuotias vauva, tämä mies on hieno, jos joku tarvitsee apua ja haluaa ottaa sinuun yhteyttä, sinä voi tavoittaa hänet seuraavalla osoitteella: Sähköposti: [email protected], Viber-numero: 27638836445. Whats-app Numero: 2349065101630.

    • mgoaän

      Olet varasijalla 1.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe