Blokkaus tuli...

Nainen_ihmeissään_

No juu, joku katkera siellä yrittää näköjään kostaa saamiaan pakkeja. Asiallinen olen yrittänyt olla ja vastata kohteliaasti, olen kiittänyt viestistä ja toivottanut hyvät jatkot. Jos on ollut selkeästi ihannehakujen ulkopuolella, en ole aina viestiin vastannut. Rehellisesti olen tosin huomauttanut (kysyttäessä) esim. miehen huomattavan paljon alhaisemmasta naisen ihanneiästä omaansa nähden, samoin kirjoitusasusta, nämä kun ovat turn off, ei yksinkertaisesti voi mitään. Kenellekään en ole sanonut, että pakit tuli esim. ulkonäön perusteella, kun niin ei ole tapahtunutkaan.

Oliskohan joku konsti saada tietää kuka sen blokkauksen on laittanut? Pystynkö näkemään tätä henkilöä deitissä enää lainkaan, jos minut on blokattu?

Olen kuvattomana, eli kukaan random tuttu, joka ei haluaisi minulta "vahingossa" viestiä se ei voi olla, ellei sitten sattumalta ole voinut profiilista päätellä.

No, aivan sama oikeastaan, koska kai nyt jokainen järkevä tajuaa, että tuota tehdään kostomielessä. Tajuaahan?

17

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

Tiedän miltä susta tuntuu. itse olen saanut pakkeja ja blokkauksia ihan riittävästti.

• Suoli24 perseestä

Ylläpidon sekava akka.
        Suoli24
        Tunnetaan moninimimerkkiakkana.

• Nainen_ihmeissään_

Ei ne pakit sinänsä oo pahat, jos asia hoidetaan fiksusti. Kaikki ei voi tykätä kaikista, se on selvä. Toki, jos tulee monet kiitos eit putkeen, syöhän se, mut pitää vaan olla toiveikas. Tosin miehiltä en oo saanut suoria pakkeja, vaan itse on pitänyt todeta, että heipat sulle sitten, kun viestejä ei enää kuulu.

Blokkausta ihmettelen, koska se on mielestäni niitä tapauksia varten, kun on kyse oikeasti häiriköstä. Kummastuttaa, kun ketään en ole häiriköinyt enkä edes blokannut "haluatko panoo" viesteistä huolimatta, mutta onhan tää netti pullollaan vaikka mitä sekoja.

• niinipää!

Juu ekana päivänä sain ensimmäisen blokin ja ihan asiallisesti vastasin ja toivottelin hyvät jatkot kaikille. Kaunista kostaa tekemällä tilastoon tuollaisen...

• Hymy ja asiallinen ♀

Minä sain heti eka päivänä yhden blokauksen eikä sen jälkeen ole enempää tullutkaan. Suosikiksi merkitsemisiä vain :)
      Minulla oli silloin alussa plus-paketti joten olisi voinut ensimmäisistä profiiliani kurkanneista voinut selvittää, kuka blokkasi. Mutten vielä silloin osannut.
      Nyt ei ole enää plus-pakettia enkä oikein viitsisi tuon yhden blokkaajan takia sitä hankkiakaan.

• eitapojaeisuhdetta

Sait kuvan etkä lähettänyt omaasi vaikka niin oli sovittu. Et myöskään vastannut millään tavalla. Kieltäytyminenkin on kohteliasta.

• 9+4

Kun olin vielä treffeissä niin minut blokattiin kaksi kertaa vaikka en koskaan tehnyt aloitteita ja profiileissa kävin kerran, korkeintaan kaksi jos joku kiinnosti enemmän. Asiattomiin tai mitään sanomattomiin viesteihin en vastannut ja asiallisiin kirjoitin kauniisti , että ei taida natsata tai sitten näytin vihreää valoa.

Mutta tosiaan, ensimmäinen blokkaus tuli mieheltä jolle olin sanonut ei kiitos (mies kyttäsi tämän jälkeen profiiliani kolme viikkoa, päivittäin) ja toinen tuli naiselta, jonka profiilia olin katsonut uteliaisuuttani. Tähän loppui vastaamiset, jollei todella paljoa kiinnostanut kuten myös naisten profiilien kurkkiminen (herkkähipiäistä porukkaa ;) Osa naisista kai blokkaa miehiä/naisia ihan vain sillä perusteella, että ei tykkää siitä, kun profiilia katsotaan).

Olen itse nainen ja minulla oli asiallinen profiili kuvalla enkä blokannut ketään.

• kirsikankukka789

Ihan saman asian jouduin eilen toteamaan, ett on jotku herkkähipiäisiä ettei kestä pakkeja jotka tulee ihan oikeesta syystä! Sain viestin mieheltä joka asuu n. 750 km päässä, laitoin kohteliaasti vastauksen että profiilissanikin kerron etsiväni kumppania täältä etelä-suomesta, en pohjoisesta.. Hän laittoi takaisin tulikivenkatkuisen viestin jossa tuli kaikki mahdolliset vuodatukset katkeroituneelta mieheltä. Samalla huomasin hänen viestinsä alareunassa tekstin jossa ilmeni että hän oli blokannut minut samantien, ei varmaan olisi kestänyt minulta paluupostissa yhtä kitkerää vastausta..mutta en ollut aikonutkaan enää jatkaa yhtään sen enempää, mutta hän halusi kaiken varalta sen estää.
      Aika miehekästä ja reilua toimintaa, eikö??
      Vähän sama kuin pieraisisi toisen nenän edessä häijyt lemut ja samantien nappaisi oven kiinni ettei toinen pääse tekemään samoin itselle:(

• Unelmien Pokamies

Kun ei ole kunnon työkaluja lajitella ja merkata ihmisiä, lienee ihan ok käyttää blockaamista siihen? Turhauttaa klikkailla vanhoja, nähyjä ja ei-kiinnostavia profiileita uudestaan ja uudestaan jos vaikka kuva on vaihtunut tai ei vaan muista pikkukuvasta että on jo katsottu. Pahimmillaan saa vielä jonkun kiinnostumaan vahingossa.

Täällä pitäisi olla henkilökohtaiset kiinnostaa- ja eikiinnosta-listat. Blockaus ja tykkäys on ihan turhan järeitä työkaluja korvamerkata mahdollisesti kiinnostava profiili tulevaisuutta ajatellen tai epäkiinnostava heti pois. Erityisesti kun ne voi päästä maksava käyttäjä vielä näkemäänkin.

• kirsikankukka789

No sen mä kyllä ymmärränkin, mutta kun hän ensin haukkui minut ja heti samalla blokkasi. Sitä mä tarkoitan ettei semmoinen ole reilua. Olisi vaan pelkästään blokannut eikä ensin haukkunut!! Ei antanut edes tilaisuutta puolustautua...niin onko se miehekästä käytöstä??

• Unelmien Pokamies
        kirsikankukka789 kirjoitti:

No sen mä kyllä ymmärränkin, mutta kun hän ensin haukkui minut ja heti samalla blokkasi. Sitä mä tarkoitan ettei semmoinen ole reilua. Olisi vaan pelkästään blokannut eikä ensin haukkunut!! Ei antanut edes tilaisuutta puolustautua...niin onko se miehekästä käytöstä??

Älä ota itteesi, tuo oli huonoa käytöstä häneltä. Valitettavasti tuollaisia "miehiä" täällä paljonkin on :(

Mutta kuka niistä blockauksista lopulta välittää? Eihän niitä näe kuin nuo harvat maksavat käyttäjät, jotka voi sivuuttaa.

• kirsikankukka789
        Unelmien Pokamies kirjoitti:

Älä ota itteesi, tuo oli huonoa käytöstä häneltä. Valitettavasti tuollaisia "miehiä" täällä paljonkin on :(

Mutta kuka niistä blockauksista lopulta välittää? Eihän niitä näe kuin nuo harvat maksavat käyttäjät, jotka voi sivuuttaa.

Kiitos rohkaisusta, Unelmien Poka;)))
        Jotenkin vaan viime aikoina tuntunut siltä että ne vähätkin jotka käväisevät deittipalstalla näin kesäaikaan kun varmaan on parempaakin tekemistä, niin ovat jostain syystä kauhean katkeroituneita ja purkavat pahan olonsa viattomiin kanssaihmisiin..
        Sinä annoit mulle juuri uskoa ettei ihan vielä kannata luovuttaa, löytyy kivojakin miehiä:))

• tääkin nainen blokattiin

On joo lapsellista porukkaa liikkeellä. Itseäni reilusti vanhempi mieshenkilö laittoi viestiä että haluaisi tutustua, kiitin viestistä, kieltäydyin ja toivotin hyvät jatkot. Mies vastasi etten edes ole kiinnostava, ja sitten blokkasi minut. En tajua!

• Ei kivaa

Nainen kertoi tulleensa deittiin että pääsisi kirjoittamaan juuri minulle. Avoimesti ja asiallisesti vaihdettiin viestejä kunnes nainen poisti profiilinsa. Oli avannut uuden profiilin ja blokannut minut. Tiedoksi sinulle nainen: voihan sen keskustelun päättää muullakin tavalla kuin poistamalla profiilin ja blokkaamalla. Elämästäni kertomisesta ja kohteliaista viesteistäni sain kiitokseksi blokkausmerkinnän.

• neuvo5

Käytät turhaan energiaa asian miettimisen. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää ja ihmiset osaavat olla paskamaisia. Get over it!

• Heikotus

Voi niitä blokkeja saada sellaisiltakin joiden kanssa et ole edes viestitellyt ;)
      Eilen laitoin profiilin esille ja yön aikana napsu blokkia.. jee. Ilmeisesti se on jotain herrasmiestä ärsyttänyt tms. Pelännyt minun laittavan hänelle viestiä.. kun katselin aika liudan profiileja illalla.

Senhän muuten näkee onko hlö blokannut sinut viestikeskustelusta. Siellä alhaalla lukee sitten ettet voi kirjoitella tyypille.. yksi sellainen on itselläni. "roope.." tarjosi pepun nuolentaa jne ja vastasin kohteliaasti ettei kiinnosta.. blokki!
      Joten en itse kyllä paljoa välittäisi toisten profiilien blokeista, mikäli ne näkisin. Ne harvemmin kertoo mitään negaa ainakaan. :)

• bloc bloc blokkaus

Miten joku voi olla niin herkkähipiäinen, että blokkauksesta suuttuu!?

Blokkausmahdolisuus on sinällään hyvä olemassa, se merkki vain viestii siitä, että kyseiselle henkilölle tulee paljon viestejä, joihin ei vastaa, tai antaa pakit, ym ristiriitaa ja härdelliä. Miksi tämä informatiivinen tieto pitäisi salata, ei siitä mitään haittaakaan ole.

Blokkailkaa vain kaikessa rauhassa, me halutaan nähdä mitä on tekeillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      85
      7084
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3781
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3318
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2532
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      2259
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2202
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2192
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2119
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1848
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1739
    Aihe