Heei,eile illal pisti tosi pieni punkki jalkaa ja ehti tunkee pään ihon alle. Otettiin se pinseteillä pois. Mikään osa ei jäänyt ihoon. Nyt siinä on pieni punane piste, joka näkyy just ja just. Mist tietää oliks se sairas vai ei? Lisäksi,äiti haluaa että otan immuniteetin nosto rokotuksen (joku sellane) nii mihi se rokotus sit tulee?
punkin purema!
5
82
Vastaukset
- Ei iso juttu
Ei kukaan pysty punkista päällepäin näkemään, kantaako se tautia vai ei. Ihon allehan noi rokotukset laitetaan, ei ole mikään iso juttu. Poika kun oli lähdössä ulkomaille ja tarvitsi hepatiittirokotuksen, niin hänen kaverinsa pisti sen koulussa minun puhelinohjeiden mukaan poikani olkavarteen. Ei ollut terkkari paikalla ja rokote ei kestänyt säilytystä, siksi toimittiin näin. Että ei kovin vaikeelta operaatiolta kuulosta, eihän?
- punkinpurema
Niin mietin et tuleeko se rokotus reiteen vai käsivarteen?
- 65416505645646
Apteekissa myydään testiä jolla punkista nähdään onko siinä puutiaisaivokuumetta tai borrelioosia.
Itse otin rokotteen puutiaisaivokuumetta vastaan. Juu piikkirokotus tulee käsivarteen hauiksen yläpuolelle.
http://www.saaristolaakarit.fi/aikataulut- punkinpurema
Juu kiitti ! :)
- Ei iso juttu
Epäilen, että punkki on jo muilla mailla. Hämmästyisin jos olisi tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179