uuden kipinän sytyttäminen

heartbroken

Moikka!
Erottiin exän kanssa kuukausi sitten exän toimesta , koska ei halunnut olla enään vakavassa suhteessa , ja ei kuulemma tuntenut enään niin vahvasti kuin ennen. Oltiin keretty olla 2 vuotta yhdessä ja suunniteltu tulevaisuuttakin. Itse en ole päässyt tästä vielä yli ja todellakin rakastan tätä ihmistä enemmän kuin mitään.. Exä ei ole kuulemma päässyt minusta yli ja on tunteita vaikka ei niin vahvoja kuin ennen. Exä ei ole ravannut naisissa tai säätänyt kenenkään kanssa , ollut yksin. Olisiko mahdollista sytyttää se sama vanha kipinä takaisin kun kerran tällä on vielä jotain tunteitakin? Mitä kannattaisi mennä puhumaan , onko kukaan onnistunut uuden kipinän luomisessa?

9

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loituma

Älä mene sanomaan mitään.. Anna hänen ottaa yhteyttä, muuten voit satuttaa vain itseäsi..

*lä henkeä pidätellen odota yhteydenottoa vaan koita jatkaa elämääsi eteenpäin kaikesta huolimatta. Eksällä on syynsä miksi halusi erota.

• mznxbc1

No tottahan se voi onnistua. Jutelkaa ihmeessä! Ottiko eksä yhteyttä ja halusi nähdä?

• Tritext

Mun exä jätti mut kesäkuussa ja otti uuden,,,,ja mä otin uuden myös, koska en halunnut olla murheissani yksin.
      Näen kuitenkin yhä exästä unta ja kaipaan häntä valtavasti. Kunpa hän tulisi takaisin elämääni. Annan hänelle kaiken anteeksi. Välillä kuvittelen, että elämä on kuin romanttinen elokuva että hän joku päivä laittaisi viestin, "voitaisiinko tavata?"
      Tämä kertoo, miten uskollinen minä olen kun rakkauteni ei näytä kuolevan ei sitten millään. Tosin tämä laastarisuhde on tietysti loukkaavaa tätä laastarikumppania kohtaan.
      Tänä päivänä harva ihminen enää rukoilee. Minä rukoilen ihmettä tapahtuvaksi, että exä tulisi takaisin. Kun minun voimat ja mahdollisuudet eivät enää riitä niin apu ylhäältä päin voisi olla ratkaisu.

• Ajan myötä

sen näkee. Itse olin jättävänä osapuolena, mutta voin myöntää, että kaipaan sitä ihmistä toisinaan elämääni. Aika useinkin. Kaipaan sitä ihmistä ihmisenä ja niitä kivoja hyviä hetkiä ja asioita joita hänessä ja suhteessamme kuitenkin oli. Oltiin toisillemme myös niin hyviä ystäviä parhaimmillaan ja viihdyin hänen seurassaan silloin kun kaikki oli hyvin. Mutta suhteessa oli niin paljon tekijöitä, jotka suorastaan pakottivat lopettamaan ja siksi en ole halunnut mitään myönteistä viestiä eksälle laittaa. Itsesuojeluna yritän pitää hänet etäällä, vaikka ajattelenkin häntä ja toivon kaiken olevan hyvin hänellä. Ketään muita ei hänen jälkeensä ole ollut, eikä oikein jaksakaan mitään suhdekuvioita.

• nananaaa

Jos kaipaat, viihdyit hänen kanssaan,olitte niin hyviä ystäviä eikä muita ole ollut hänen jälkeen, niin oletteko yrittäneet ratkaista suhteen ongelmakohtia ihan tosissaan? Antaisitko mahdollisuuden uuden kipinän syttymiseen?

• Oletko nainen
        nananaaa kirjoitti:

Jos kaipaat, viihdyit hänen kanssaan,olitte niin hyviä ystäviä eikä muita ole ollut hänen jälkeen, niin oletteko yrittäneet ratkaista suhteen ongelmakohtia ihan tosissaan? Antaisitko mahdollisuuden uuden kipinän syttymiseen?

vai mies, vai miksi kysyt? Täällä niin monet tuntuu elättelevän toivetta, että juuri se hänen kaipaamansa kirjoittais näin, joten voin sanoa heti alkuun, että olen nainen, joten tuskin hyödyt vastauksestani, jos olet nainen myös.

• nananaaa

Nainen olen ja epäilen ettei entinen mieheni kirjoittele tänne. Kirjoituksesi kuulosti tutulle sillä itse olen samassa tilanteessa, jättävänä osapuolena ja mies saattaisi haluta takaisin. Sitä miettii että onko hän oikeasti muuttunut eron jälkeen.

• Roskiin vaan vanhat

Ja höpöhöpö, nämä comebackit harvoin onnistuu, ennuste on tosi huono. Muutama kuukausi kivaa, sitt alkaa ketuttaa, miks ihmeessä olin niin typerä, etä suostuin... Sanonta on: huono tulee aina takaisin. Kannattaa mietiä, kumpi onkaa huono... Se joka pyytää vaiko se, joka ottaa... En ikinä huolis kierrätykseen jo kerran kierättämääni...

• Valitsen harmaan

Jos yhtään ikävöi ja toisen kanssa tuntui hyvältä, niin kannattaa keskustella exän kanssa. Eihän siinä paljon voi hävitä enää jälkikäteen. Mitä jos molemmille tulee hyvä mieli ja toteatte, että yhdessä on hyvä olla? Parisuhteissa tulee aina ongelmia, suurempia ja pienempiä, lyhyempi- ja pidempikestoisia. Mikäli ongelmista päästään yli on parisuhde tämän jälkeen hieman vahvempi. Muistakaa hyvät ihmiset, että jokaisessa parisuhteessa tulee se arki, jolloin tunteet laimenevat tai vähintäänkin muuttavat muotoaan. Yhteiset halut ja arvot jäävät kaiken tämän jälkeenkin.

Mielestäni ihan hyvä tyypittely parisuhteista. Millaiseen parisuhteeseen itse uskotte ja mitä haluatte?

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2013110117674181_lz.shtml

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4288
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2964
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2653
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2217
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      442
      1833
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      73
      1325
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1297
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      60