Paras AXE -tuoksu?

Chandelier

Omasta mielestäni AXE Dimension. Ei liian pistävä/voimakas, vaan juuri sopiva.

13

5309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JBX

Mä tykkään PULSESTA.

• Samedi

Älä pilkkaa Voodoota.

• samu

onko hyvä mun mielest ihan hyvä!!!

• JOO

Axe on tarkoitettu kaikille vitun amis-verkkari pelleille, jotka tosiaan uskoo kaiken, mitä tv-mainoksissa näytetään... Tai sit on niin epävarmoja, ettei uskalla ostaa ko. alan liikkeistä hieman erilaisia tuotteita....

• Vesimies

En voi sietää kummaa tuoksua eli se haisee.

• boss

AXEn dödöt on pahan hajusuia ja huono laatuisia (ei edes lemua kovin kauaa) toisin kuin esim.BOSSilla

• Anonyymi

No mulla Boss myös käytössä mut se ei ole kuin yhden 4 tunnin dödö juhliin . Mulla se pettäå ainakin siinä ajassa siis et se haju poistuu

• Punapää

Poikaystäväni käyttää Dimensionia, ja mut se tuoksu saa ainaki ihan hulluks! =)

• So.kra

Kannattaa rohkeasti vaan mennä sinne oikeiden hajujen puolelle. Pysyvät iholla pidempään ja on enemmän persoonallisempia vaihtoehtoja. Eikä se hinta niin paha pidemmänpäälle ole. Nuoria (axe-ikäiset) kannustaisin kokeilemaan ainakin (kaikkia en jaksa kommentoida, monta nuorekasta hajua varmasti unohtuukin, joten kannattaa itse haistella rohkeasti eri hajuja =) ):

Gaultierin Le Male - Todella edullinen ostos, yksi suihkaus riittää, kestää helposti koko päivän ja valtava 125ml pullo maksaa muistaakseni vajaa 50€, sama pullo kestää vaikka kuinka kauan. Todella suosittu "chick-magnet" haju.

Carolina Herreran eri 212 versiot, Chic ja Herrera Aqua

Davidoffin Cool Water ja Deep Water - Cool Water on jo klassikko, mielenkiintoinen yhdistelmä puhtautta ja mausteisuutta

Hugo Bossin Hugo, Dark Blue ja ne palloissa olevat hajut (nimiä en muista =) ), muut ehkä hiukan "hienostuneempia" ja sopivat vanhemmille

Givenchy Pour Homme - Itse en siitä Blue Labelista välitä mutta alkuperäinen (punainen pullo) on loistava!

Versace Man ja Jeans Couture

Azzaro Visit

Calvin Klein One ja Be - molemmat unisex hajuja eli sopivat sekä miehille että naisille. Eivät kuitenkaan mitenkään feminiinisiä

Sergio Tacchini Stile

Lancomen Miracle Homme

Chanelin Allure Homme

Puma/Adidas/Mexx jne. Raikkaita sporttisia ja nuorekkaita hajuja.

Kuten mainitsin tässä on vain pieni osa nuorille mielestäni sopivista hajuista, ja loppuenlopuksihan on makuasia mikä sopii nuorille. Eli kannattaa haistaa esim. Hugo Bossin upeaa Baldessarinia, vaikka se ei erityisen nuorekas haju olekaan.

Axea parjataan paljon, mutta täysin turhaan. Onhan esim. tämä keskustelu osoitus siitä että Axe saa nuoret kiinnostumaan hajuista ja vähitellen siirtymään kalliimpiin hajuihin. Hinta on kuitenkin iso kynnys nuorelle koululaiselle/opiskelijalle!

• 14.v poika

Älä käytä dödöä olenkaan se on minun ratkaisuni!

• m34

Jotain mietoa, joka ei kuivata ihoa normi käytössä. Hajut sit erikseen. Välillä sit noita tuoksu/sportti/amis- tuotteita, jos tarvetta. Niiden KUNKKU ehdottomasti Adidas Ice Dive.

• ohikulkija2

Täällä mainittiin jo, ettei AXE kestä kauaa iholla. Iholla ehkä ei, mutta oletteko kokeilleet suihkasta axea kohtuullisesti vaatekerroksen päälle? Kohtuullisesti tietenkin, kuten kaikkien tuoksujen kanssa. Tuoksu pysyy vaatteissa useammankin päivän. AXEN tuoksu menee monestakin kalliista varteenotettavasta hajuvedestä läpi.

• AXE on karseeta!

Mä en haise. Siksi en tarvii mitää dödöjä peittämään hajua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      60
      5697
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      102
      4821
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      390
      2842
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      89
      1345
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      339
      1110
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      951
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      29
      928
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      876
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      108
      856
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      829
    Aihe