Paras AXE -tuoksu?

Chandelier

Omasta mielestäni AXE Dimension. Ei liian pistävä/voimakas, vaan juuri sopiva.

12

4957

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JBX

      Mä tykkään PULSESTA.

    • Samedi

      Älä pilkkaa Voodoota.

    • samu

      onko hyvä mun mielest ihan hyvä!!!

    • JOO

      Axe on tarkoitettu kaikille vitun amis-verkkari pelleille, jotka tosiaan uskoo kaiken, mitä tv-mainoksissa näytetään... Tai sit on niin epävarmoja, ettei uskalla ostaa ko. alan liikkeistä hieman erilaisia tuotteita....

    • Vesimies

      En voi sietää kummaa tuoksua eli se haisee.

    • boss

      AXEn dödöt on pahan hajusuia ja huono laatuisia (ei edes lemua kovin kauaa) toisin kuin esim.BOSSilla

    • Punapää

      Poikaystäväni käyttää Dimensionia, ja mut se tuoksu saa ainaki ihan hulluks! =)

    • So.kra

      Kannattaa rohkeasti vaan mennä sinne oikeiden hajujen puolelle. Pysyvät iholla pidempään ja on enemmän persoonallisempia vaihtoehtoja. Eikä se hinta niin paha pidemmänpäälle ole. Nuoria (axe-ikäiset) kannustaisin kokeilemaan ainakin (kaikkia en jaksa kommentoida, monta nuorekasta hajua varmasti unohtuukin, joten kannattaa itse haistella rohkeasti eri hajuja =) ):

      Gaultierin Le Male - Todella edullinen ostos, yksi suihkaus riittää, kestää helposti koko päivän ja valtava 125ml pullo maksaa muistaakseni vajaa 50€, sama pullo kestää vaikka kuinka kauan. Todella suosittu "chick-magnet" haju.

      Carolina Herreran eri 212 versiot, Chic ja Herrera Aqua

      Davidoffin Cool Water ja Deep Water - Cool Water on jo klassikko, mielenkiintoinen yhdistelmä puhtautta ja mausteisuutta

      Hugo Bossin Hugo, Dark Blue ja ne palloissa olevat hajut (nimiä en muista =) ), muut ehkä hiukan "hienostuneempia" ja sopivat vanhemmille

      Givenchy Pour Homme - Itse en siitä Blue Labelista välitä mutta alkuperäinen (punainen pullo) on loistava!

      Versace Man ja Jeans Couture

      Azzaro Visit

      Calvin Klein One ja Be - molemmat unisex hajuja eli sopivat sekä miehille että naisille. Eivät kuitenkaan mitenkään feminiinisiä

      Sergio Tacchini Stile

      Lancomen Miracle Homme

      Chanelin Allure Homme

      Puma/Adidas/Mexx jne. Raikkaita sporttisia ja nuorekkaita hajuja.

      Kuten mainitsin tässä on vain pieni osa nuorille mielestäni sopivista hajuista, ja loppuenlopuksihan on makuasia mikä sopii nuorille. Eli kannattaa haistaa esim. Hugo Bossin upeaa Baldessarinia, vaikka se ei erityisen nuorekas haju olekaan.

      Axea parjataan paljon, mutta täysin turhaan. Onhan esim. tämä keskustelu osoitus siitä että Axe saa nuoret kiinnostumaan hajuista ja vähitellen siirtymään kalliimpiin hajuihin. Hinta on kuitenkin iso kynnys nuorelle koululaiselle/opiskelijalle!

    • 14.v poika

      Älä käytä dödöä olenkaan se on minun ratkaisuni!

    • m34

      Jotain mietoa, joka ei kuivata ihoa normi käytössä. Hajut sit erikseen. Välillä sit noita tuoksu/sportti/amis- tuotteita, jos tarvetta. Niiden KUNKKU ehdottomasti Adidas Ice Dive.

    • ohikulkija2

      Täällä mainittiin jo, ettei AXE kestä kauaa iholla. Iholla ehkä ei, mutta oletteko kokeilleet suihkasta axea kohtuullisesti vaatekerroksen päälle? Kohtuullisesti tietenkin, kuten kaikkien tuoksujen kanssa. Tuoksu pysyy vaatteissa useammankin päivän. AXEN tuoksu menee monestakin kalliista varteenotettavasta hajuvedestä läpi.

    • AXE on karseeta!

      Mä en haise. Siksi en tarvii mitää dödöjä peittämään hajua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      76
      1464
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1004
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      813
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe