Millaisiin miehiin kiinnitätte huomiota?

Naisille kysymys

Siis positiivisella tavalla. Eikä sitten mitään "se on vaan se jokin" tai muuta epäselvää, vaan selviä konkreettisia havaintoja. Esim. "pitkiin tummiin, jotka pukeutuu vähän rock-henkisesti" tai "lyhyisiin, lihaksikkaisiin miehiin, jotka ulkoiluttaa koiraa ja käyttää kalliita merkkivaatteita". Ei näin: "rehellisiin, tunteikkaisiin miehiin, joista huokuu vaan se jokin" tai "se on vaan sitä kemiaa, sen tuntee kun tulee kohdalle, ei sitä osaa selittää."

47

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap lisää

Voi olla myös miehen toimintaan liittyviä havaintoja, esim. "miehiin, jotka auttaa mummon kadun yli" tai "miehiin, jotka ovat kaveriporukan äänekkäimpiä vitsiveikkoja" tai muuta tuollaista, jonka voi muutkin ihmiset omin aistein havaita ilman sitä naisten kuuluisaa vaistoa.

• bvfx gf hg

Se on yksilöllistä, sillä naiset tykkäävät tutkitusti miehistä, jotka muistuttavat kasvonpiirteoltään heitä itseään, ja päinvastoin. Ja kaikki ovat erinäköisiä, eli jokaiselle riittää jotakin. Lisäksi tutuista asioista muistuttavat ilmeet, vaatteet, puhetyyli tms kiinnittää huomion. Esim itse huomasin omassa miehessäni tavan hymyillä, tietyt rypyt silmäkulmissa. Jälkeenpäin tajusin, että omalla isälläni on aina ollut samanlaiset rypyt silmäkulmissa. Eli kukaan ei viehäty kaikista, mutta jokaiselle on olemassa joku.

• suomi-poikaan

Vieläkö tuota jaksais nukku-mattia odotellessa pohtia : )

Luulen että kasvot ja ilme ovat se, johon ensin katson miehessä silloin, kun katson miestä "sillä silmällä". Kasvojen täytyy jotenkin minun huomio kiinnittää eli niiden täytyy olla minun makuuni miellyttävät. Tämä ei tarkoita komeutta vaan luulen, että silmien, nenän ja suun keskinäsitä suhdetta...
      Muut asiat ei ole niin tärkeitä heti. Voi olla lyhyt tai pitkä, tumma tai vaalea, silmälasit tai ei, kalju, lihaksikas, vaikka vähän mahakas tai hoikka...

Mutta jos on pakko laittaa jotkut ominaisuudet ykköseksi, niin noiden miellyttävien kasvojen lisäksi, johon siis kuuluu hymy ja pilkettä silmissä, niin mielellään saisi olla lihaksia, jotka saatu vaikkapa ruumiillisella työllä...ja myönnän, että olen kuitenkin aika heikkona vaaleisiin, sinisilmäisiin, iloisen näköisiin, tavallisiin suomalaisiin miehiin : )

• Kemian tuntee

Kyllä se kemian tuntee tai haistaa. Typpihappo iholla antaa varsin vahvan tuntemuksen kemian olemassaolosta ja telluuriyhdisteiden lemun muistaa ikuisesti kun sellaisia on kerran jossain haistanut.

Voi myös sanoa : "Tuo mies kiinnosti niin paljon, että suolikaasuni virtasi turbulentisti vs. laminaarisesti" tai kirjoittaa suolikaasun osapaineen muutoksesta termodynaamisen yhtälön.

• Al Kemisti

Nyt menee kemia ja fysiikka iloisesti sekaisin.

• ...

Kiinnitän huomiota miehiin, joilla on avoin ja älykäs katse. Tärkeää ei ole tukanväri tai paljon kiistelty pituus, vaan olemus. Pidän tietynlaisesta urheilullisesta olemuksesta, mikä ei tarkoita tässä kohdin timmattua kroppaa vaan enemmänkin sellaista sopivan reipasta olemusta, ei velttoilua, ruttunaamaa tai nyrpeää ilmettä.

En osaa määritellä vain yhtä tyyliä mikä vetoaa. Työni kautta tapaan paljon ns valkokaulusmiehiä, myös exäni lukeutui tämäntyylisiin miehiin, joten he tuntuvat ehkä tutuimmilta. Myös urheilullinen tyyli vetoaa aina.

Ja niin, hyväntuoksuiset miehet saa aina jonkinasteista huomiota. Joskus on ollut kova kiusaus kysyä joltakin mieheltä, mitä hajustetta hän käyttää, mutta en ole halunnut tungetella...

• tällainen...

Urheilullisen näköinen (ei liian tanakka), kivannäköinen, pitkä saa olla, muttei liian pitkä. Sellainen sopusuhtaisen näköinen. Kasvot ovat tärkeät, että ne iskevät. Komea nuori mies, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Katson urheilukisoja, ja siellä on montakin sellaista. Kyllä nuori mieskin voi olla kaunista katseltavaa.

http://www.infomagazine.com/upload/journal/2013/01/SPOR_LAVILLENIE_VALENTIN.jpg

• -Tatuoituihin jyystärikarjuihin

• iiiiiiiiicss

Lyhyt tukka, urheilullinen vartalo, mieluummin vähän ylipainoa kuin alipainoa (mutta vain vähän), karvainen, kotikasvatuksen saanut, möykkää vain saunaillassa tai urheilufinaalissa. Ei rock-henkisiä tai muuten huomiohakuisia vaatteita, tatuointeja, lemmikkejä eikä outoja harrastuksia kuten geokätköilyä tai barbeja.

• -Aki-

"Kotikasvatuksen saanut..." Siis, vanhemmat kuuluivat ääriuskonnolliseen lahkoon, eivätkä hyväksyneet valtionkouluja, eli opettivat Turolle kreationismia kotitunneilla. Hänestä kasvoi karvainen, lievästi pullea, saunatonttu, joka pukeutuu vaatimattomasti ja elää tavallista elämää. Rock on hänestä saatanan keksintö.

Jep, laadukas uros kyseessä.

• -inn-
        -Aki- kirjoitti:

"Kotikasvatuksen saanut..." Siis, vanhemmat kuuluivat ääriuskonnolliseen lahkoon, eivätkä hyväksyneet valtionkouluja, eli opettivat Turolle kreationismia kotitunneilla. Hänestä kasvoi karvainen, lievästi pullea, saunatonttu, joka pukeutuu vaatimattomasti ja elää tavallista elämää. Rock on hänestä saatanan keksintö.

Aki ei tiedä eroa kotikasvatuksen ja kotikoulun välillä.

• iiiiics
        -Aki- kirjoitti:

Lievä ylipaino, pari kiloa, ei tee uroksesta "pulleaa", varsinkin jos hän on urheilullinen kuten oli puhe. Mieluummin könsikäs kuin kuivan kesän orava.

Yleensä laadukas pukeutuminen on aika huomaamatonta. Huomaamaton ei tarkoita vaatimatonta.

• kiintoisaa

Vastauksia ei ole tullut paljon mutta nämä vähätkin ovat aika paljastavia. Enimmäkseen ominaisuudet ovat lähes synnynnäisiä tai sellaisia joihin mies ei juuri pysty itse vaikuttamaan. Jatkuvasti on toitotettu sitä, että naisettomat alkavat kyllä saada naisia kun vain tekevät itselleen jotain ja nostavat tasoaan. No, ei näytä auttavan. Naiset kertovat tässä ketjussa itse, että ratkaisevaa on joku luontainen "pilke silmäkulmassa" tai älykäs katse tms. Opettele siinä sitten tuijottamaan riittävän älykkään näköisesti...

• kokematon m27

Joo, onhan tässä 27v aikana huomannut että syntyessä on jo naisen saanti päätetty. Ei ole auttanut ulkonäköön panostaminen koska kaikki on kasvoista kiinni. En tiedä miksei omani kiinnosta naisia.

• No, säännöllisen liikunnan nyt ainakin voi aloittaa. Kyllä vain on semmoinen perusterveen näköinen mies kiinnostavampi kuin toinen jalka haudassa elvä ylipainoinen juoppo.

En toki tarkoita että kaikki naista vailla olevat miehet olisivat tuollaisia läskijuoppoja, mutta pitääpä tästäkin asiasta näköjään aina välillä muistuttaa, kun joillekin miehille tuntuu olevan tämäkin ihan uutta.

Tuo "älykäs katse" on kieltämättä aika mystisen oloinen käsite. Kyllä aikamoinen selvänäkijä saa olla, jos pystyy ihmisen älykkyyden päättelemään pelkän katseen perusteella. :D

Luulenpa sen tarkoittavan oikeastaan vähän samaa kuin tuon "pilkkeen silmäkulmassa", eli vain sitä, että näyttää ylipäätään olevan hieman kiinnostunut muustakin kuin niistä kengänkärjistään tai puhelimensa räpläyksestä. Kyllä ketä tahansa naista kiinnosta enemmän mies, joka osoittaa olevansa hänestä kiinnostunut, kuin sellainen, joka ei uskalla edes silmiin katsoa.

• nihjust

"Älykäs katse" kai tarkoittaa sitä ettei tuijota tai välttele toisten katseita ja sen voi opetella. Ensimäinen oma kriteerini on hyvä ryhti ja senkin voi opetella. Jos puhtaus ei ole synnynäinen tai kotoa opittu taito, se on syytä opetella.

• 8+8
        stellaria81 kirjoitti:

No, säännöllisen liikunnan nyt ainakin voi aloittaa. Kyllä vain on semmoinen perusterveen näköinen mies kiinnostavampi kuin toinen jalka haudassa elvä ylipainoinen juoppo.

En toki tarkoita että kaikki naista vailla olevat miehet olisivat tuollaisia läskijuoppoja, mutta pitääpä tästäkin asiasta näköjään aina välillä muistuttaa, kun joillekin miehille tuntuu olevan tämäkin ihan uutta.

Tuo "älykäs katse" on kieltämättä aika mystisen oloinen käsite. Kyllä aikamoinen selvänäkijä saa olla, jos pystyy ihmisen älykkyyden päättelemään pelkän katseen perusteella. :D

Luulenpa sen tarkoittavan oikeastaan vähän samaa kuin tuon "pilkkeen silmäkulmassa", eli vain sitä, että näyttää ylipäätään olevan hieman kiinnostunut muustakin kuin niistä kengänkärjistään tai puhelimensa räpläyksestä. Kyllä ketä tahansa naista kiinnosta enemmän mies, joka osoittaa olevansa hänestä kiinnostunut, kuin sellainen, joka ei uskalla edes silmiin katsoa.

On ihmisiä, joiden silmistä ja katseesta selkeästi näkyy, että heillä ns. "leikkaa" ja "säkenöi". Tarkoitan silmien ja katseen avoimuutta, valppautta, eläväisyyttä, intensiivisyyttä, terävyyttäkin.... Silmistä voi keskustellessa selvästi nähdä, että niiden takana ja yläpuolella on vilkasta ja syvällistäkin elämää. :)

Tämä on siis minun tulkintani "älykkäästä katseesta". Ja se on todellakin yksi juttu miehessä, mikä tekee positiivisen vaikutuksen ja herättää mielenkiintoa.

• ...
        8+8 kirjoitti:

On ihmisiä, joiden silmistä ja katseesta selkeästi näkyy, että heillä ns. "leikkaa" ja "säkenöi". Tarkoitan silmien ja katseen avoimuutta, valppautta, eläväisyyttä, intensiivisyyttä, terävyyttäkin.... Silmistä voi keskustellessa selvästi nähdä, että niiden takana ja yläpuolella on vilkasta ja syvällistäkin elämää. :)

Tämä on siis minun tulkintani "älykkäästä katseesta". Ja se on todellakin yksi juttu miehessä, mikä tekee positiivisen vaikutuksen ja herättää mielenkiintoa.

Kiitos, olin juuri selittämässä mitä ajoin takaa tuolla älykkäällä katseella, mutta säästit minulta vaivan :)

• hymytyttö

Ihan semmoinen tavallisen näköinen mies kelpaa. Pituus voisi olla luokkaa 167 cm tai siitä ylöspäin. Ruumiinrakenteeltaan mies saa olla pullukka, koska itsekin olen, joten 20-30 kg ylipainoa ei haittaa miehellä. Hiusten värillä, silmien värillä tms ei ole väliä. Mies saa olla karvainen.

Tatuoinnit ja tupakointi on negatiivista, mutta ei estä parisuhdetta, koska ne eivät ole oleellisia asioita parisuhteen onnistumisen kannalta. Myönnän kyllä, että kasvotatuointi taitaisi olla liian iso asia minulle siedettäväksi. Vaatteilla ei ole merkitystä, jos nyt suhteellisen normaalisti pukeutuu ja kuitenkin huolehtii hygieniastaan. Hyvät hampaat on iso plussa ja vastaavasti harva ruskettunut purukalusto taas iso miinus.

Jos mies katsoo silmiin ja hymyilee, niin se on merkki siitä, että hän flirttailee tai ainakin haluaa huomioida minut ja antaa hyvää mieltä pienellä eleellä. Jos taas mies hiipii seinävierustoja pitkin tuijottaen kengänkärkiinsä, niin ei siinä oikein saa mitään kontaktia mieheen.

Jos mies vaikkapa kaupassa kantaa mummonsa ostoksia, avaa oven tai vaikka taluttaa kiltin näköistä opetettua koiraa, niin kaikki sellainen on plussaa. Hyvät käytöstavat ovat tärkeitä, kun taas parin metrin välein syljeskelevä ja roskat maahan heittävä äijä antaa itsestään heti negatiivisen kuvan.

Naisten mainostama "pilke silmäkulmassa" tarkoittaa aika usein sitä, että mies on hymyileväinen, avoin ja uskaltaa katsoa silmiin. Ei se minusta sen enempää välttämättä tarkoita.

• Lämmin käytös

Mieheen joka kohtelee muita hyvin. Viimeksi tapasin iltatyössäni sellaisen. Olin tarjoilemassa niin kuin sekin. Se illan aikana kohteli kaikkia lämpimästi. Miehiä, naisia. Myös lihavia naisia. Ei valikoinut ulkonäön mukaan kelle on mukava. Se eroittui joukosta käytöksellään.

• nihjust

Hyvä, luonteva ryhti on tärkeä. Puhtaat vaatteet ja hiukset. Avoin, suora katse, ei pälyilyä tai tuijotusta. Asiallinen käytös!

Pituudella tai lihaksikkuudella ei ole niin väliä, ei myöskään hiusten värillä.

• Liikunnallisuus on minulla ehkä se tärkein noista ulkonäköön vaikuttavista jutuista. Se näkyy väistämättä ulospäin ja osoittaa, että mies on terve ja että jotain yhteisiä intressejä olisi mahdollista löytää. Jos liikkuu, niin paino on yleensä sopiva, olipa se mitä tahansa.

Olisi kiva, jos mies olisi vähintään minun pituiseni (tai voi toki semmoisen pari senttiä lyhempikin olla), mikä ei todellakaan ole mikään kovin suuri vaatimus.

Usein hieman vierastan miehiä, joilla on kovin tyyris maku esim. vaatteiden suhteen, lähinnä kai siksi, että kun en oo itsekään mikään rikas, niin miksi turhaan kiinnostua miehistä, joille ei kuitenkan kelpaisi. Muutenkin semmoinen liian sliipattu ja kovasti hajusteita käyttävä mies ei oikein sytytä, samasta syystä kuin edellä. :D

Tärkeintä on tietty se, että mies osoittaa olevansa kiinnostunut nimenomaan minusta ja muussakin mielessä kuin vain yhdenyön panona.

• nainenkertoo

minulla miehen ulkonäöllä ei ole väliä.
      Tärkeintä on se,että tulee toisen kanssa hyvin toimeen ja kemiat kohtaavat.

• -n20-

Ujoihin, kiltteihin ja ystävälisiin. Miehiin jotka avaavat oven tai auttavat jotenkin muuten, sanovat jotan nättiä tai punastuvat naisen seurasta (söpöä) . Ovat fiksuja eikä jauha koko ajan paskaa.

• outo lintu

persoonallisiin, tatuoituihin, johonkin marginaaliporukkaan kuuluviin.

• muutama juttu...

Ensinnäkin,

hyvä ryhti sen olla pitää. Jos mies kulkee hartiat lysyssä ja vatsa edessä röllöttäen, niin tiedättekö mitä? Ei sellaiseen mieheen voi luottaa, koska selkäranka puuttuu. Mies joka ei pysty huolehtimaan itsestään, ei voi olla perheen pää ja ottaa vastuuta elämästä.

Toisekseen pitän tärkeänä ulkoisena asiana siistiyttä. Jos jättää parran ajamatta ja tukka on kuin röllipeikolla, niin kyllähän sellainen mies muistuttaa enemmän sossupumia ja työnvieroksujaa kuin kunniallista kansalaista.

Kolmannekseen, vaatetus kiinnittää huomiota. Kun vaatteet istuvat hyvin ja ovat oikean kokoiset, näyttää mies yleensä ylväältä ja ryhdikkäältä. Lökövaatteet ovat hirveät. Mitä rumempi muuten on, niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa satsata vaatetukseen.

Neljänneksi, muttei suinkaan vähäisimmäksi. Kyllä ne kasvojen ilmeet ja älykäs katse ovat tärkeät. Eihän niihin voi aina vaikuttaa, mutta kypsyys, älykkyys ja asema näkyvät niin voimakkaasti ulospäin.

Viidenneksi... Geenit ne geenit. Toiset miehet nyt vain ovat hirveän miellyttävän näköisiä. 99% miehistä ei kuitenkaan ole. Urheilukisoja katsellessa näkee ihania hoikkia ja tiukkakroppaisia miehiä, joilla on kauniit kasvot. Kyllä se on vain niin, että kauniissa miehessä silmä lepää.

• muuttokuorma

"muutama juttu":lle

Löydän itseni sinun tekstistä. Liikuntaharrastukset tukee myös mun ryhtiä, enkä todellakaan kävele hartiat polvissa. Ulkonäöllisesti olen "hyvin hoidettu", ts. hampaat pesty ja kynnet leikattu, hiukset laitettu ja niin edelleen. Vaatteet valitsen aina sen mukaan, että ne istuu mun päälle. Merkille on ihan sama, pääasia että ne istuvat. Ja käytän ihan tavallisia vaatteita, en tosin suosi kauluspaitoja, ne ei minusta istu itseni päälle ollenkaan. Enkä mitään kovin löysiä vaatteita, tiukemmat tuo vartalon (urheilullinen timmi kroppa) paremmin esille mielestäni. En tarkoita, että mulla olis jotain ihonmyötäisiä nahkahousuja :D

En pelkää katsoa naista silmiin, annan pitkiä katseita aina kiinnostavan näköisille naisille.

Ja arvaa mitä? Asun pienellä paikkakunnalla, on tämä kaupunki, mutta noh, täällä naiset VIERASTAA minunlaisiani miehiä! Kun katson baarissa muita miehiä, näen paljon löysiin farkkuihin ja huppariin pukeutuneita miehiä. Osalla on jopa lippis päässä. Ja loput on pukeutunut siihen ruudulliseen kauluspaitaan. Yksi kymmenestä on samantyylinen kuin itse olen, korkeintaan näin. Naiset katselee pitkään ja sitä harrastaa moni, mutta lähes aina perääntyvät jos teen jotain muuta, kuin jatkan silmäpeliä. Kannattaa huolehtia ulkonäöstään, jep jep.

• rento ja reipas

Rentous on miehessä tärkeää. Se kyllä näkyy päälle päin, onko sinut itsensä kanssa...silloin on sitä pilkettä silmäkulmassa.
      Ei ne vaatteet ole niin tärkeää; jos mies tulee vaikka jostain remonttihommasta lököttävissä farkuissa ja lenkkareissa lähibaariin parille, niin kyllä sitä muita asioita katsoo kuin niitä vaatteita : )

Varmaan näissä pukeutumisasioissa on mielipiteitä laidasta laitaan...itse tykkään rennosta, ehkä sporttisesta tyylistä, mutta jos on yökerhossa tai vaikka teatterissa, niin tietysti siellä pitää olla pukeutunut paikan mukaisesti.

Hyvä itsetunto miehessä vetää puoleensa, oli sitten ulkonäkö ja koko mitä hyvänsä.

• miriam3

Olen pinnallinen ekaksi :) Olen huomannut että ulkonäöllisesti viehätyn aika lyhyistä (170 cm kieppeillä) ja melko lihaksikkaista miehistä. Tykkään kun hartiat on leveät ja mies saa olla aika painava (lihasta mieluummin ;)) Ehkä tällainen mies saa aikaan jotenkin turvallisen olon. Merkkivaatteita ei todellakaan tarvi olla, minen tiedä mistään merkeistä mitään tai en ainakaan välitä. Rento tyyli on kiva, pukumiehet ei vaan sytytä. Liiallinen laittautuminen ei mielestäni välttämättä sovi miehelle... Puhtaus - tosi tärkeää, varsinkin hampaat. Hyvältä tuoksuvat miehet saa pään kääntymään tai ainakin miettimään mistä tuoksu tulee. Osaa tehdä kaikenlaista käsillään, auton korjaamisen ja remppahommien vierestä katselu saa hormonit hyrräämään.

Mutta sitten, jonkun muun mainitsema lämpö on se tärkein. Että on ystävällinen, varma itsestään, eikä valita. Jaksaa olla kiinnostunut naisenkin kuulumisista ja elämästä. Valittaminen (existä, rahasta, työstä..) on ehkä kaikista luotaantyöntävin piirre ihmisessä.

Siinäpä ne. Vaadinkohan liikaa :D

• kohta entinen atm

Tämän ketjun avulla olen nyt keksinyt pettämättömän keinon lopettaa naisettomuuteni. Useampikin nainen on täällä kertonut, että heihin tekee vaikutuksen kiltti mies joka auttelee mummoja ja avaa ihmisille ovia jne.

Niinpä aion nyt parkkeerata itseni jonkun talon ovelle ja aina kun joku on tulossa sisään tai ulos avaan hänelle oven. Jos hyvin käy tulen päivän kuluessa avanneeksi oven samalle naiselle useaan kertaan, ja jo on ihme jos hän ei silloin huomaa erinomaisuuttani. Jos vaikka viikon jaksan seisoskella samalla ovella niin ties miten monta naista olen siinä jo saanut iskettyä.

• -----

Kertoo vain naisten mielikuvituksettomuudesta kun käyttävät vain aloittajan tarjoamia esimerkkejä. Todennäköisesti naiset kiinnittävät enemmän huomiota miehiin, jotka hakkaavat muita miehiä varjoisilla kujilla.

• kohta entinen atm
        ----- kirjoitti:

Kertoo vain naisten mielikuvituksettomuudesta kun käyttävät vain aloittajan tarjoamia esimerkkejä. Todennäköisesti naiset kiinnittävät enemmän huomiota miehiin, jotka hakkaavat muita miehiä varjoisilla kujilla.

Niinkö meinaat? Jos kokeilisin molempia siinä ovella seistessäni. Päivällä avaan ovea kohteliaasti ja yöllä vedän turpaan kaikkia jotka yrittävät siitä sisään.

• Nahkapää
        kohta entinen atm kirjoitti:

Niinkö meinaat? Jos kokeilisin molempia siinä ovella seistessäni. Päivällä avaan ovea kohteliaasti ja yöllä vedän turpaan kaikkia jotka yrittävät siitä sisään.

Ryhdyt siis portsariksi? No aivan varmasti saat naisia.

• kohta entinen atm
        Nahkapää kirjoitti:

Ryhdyt siis portsariksi? No aivan varmasti saat naisia.

Kiitos luottamuksesta! Haastoin äsken jo kokeeksi yhden naapurin kanssa riitaa ja nyt on silmä mustana. Kyllä se naisiin tekee vaikutuksen.

• lottamari<3

..nauraa rämätän ääneen täällä :))) hauska ketju..

..joo.,

mutta katse on se mihin miehessä kiinnitän huomiota. Siihen miten mies minua katsoo, miten intensiivinen tuo katse on ja onko siinä mielenkiintoa minua kohtaan vain onko se vaan yliolkainen tai arvosteleva mitäänsanomaton katse. Pilke silmäkulmassa katse ja hymy ja kiinnostus molempien katseesta toisiaan kohtaan, niin kyllä se siinä on..

Miehen pitää tietysti olla ERITTÄIN ERITTÄIN KOMEA JA SEKSIKÄS :)))))

no ei vaineskaan...vaan ihan tavallinen, mielummin vähän söpöllä tavalla ujo.

• N.T.

Jaa.. Se on jokaisen miehen kohdalla eri asia. Yksi työkaveri on lyhyt ja aika tylsännäköinen, mutta sen asenne on hyvä. Sen "piiriin" ei pääse kuka torspo tahansa, tavallaan sen kaveruus piti ansaita.. Tavallaan onnistumisentunteen luo juuri se vaikeus.

Toinen työkaveri on ällöttävä pelimies, mutta jollain pellellä tavalla suloinen. En ole kiinnostunut hänestä "sillä tavalla" kuitenkaan, mutta pientä flirttiä on.

Yksi tuttu vanha mies on kohtelias ja sillä on upeat silmät.Hän on siis tyyliin yli 50v mutta silti hänessä on jotain todella kiinnostavaa.

Minun oma mieheni on omituinen kaikilla tavoilla (vieläkin 3 vuoden jälkeen) jota ei pysty "lukemaan", ihana selkä ja peppu ja tietenkin heppi ;) Mieheni on kiltti ja ymmärtäväinen ns nössö, mutta laiskuuttaan on myös vähän pissipäinenkin.. Ei siis mitenkään ääriainesta missään suhteessa. Ikävä sanoa, kun se kiellettiin, mutta hänessä vaan "on sitä jotakin" joka kolahti jo parin viestin jälkeen. Hänen kanssaan on sitä tuttuuden ja vierauden tunnetta oikeassa suhteessa, vaikka on pitkään oltukin yhdessä, häntä ei voi ottaa itsestäänselvyytenä. Kasvoiltaan ei ehkä minusta miellyttävin, mutta ok kuitenkin. Ei rahaa (työtön) eikä oikein kauhean aktiivinenkaan. Ei ehkä monelle erityinen, mutta minulle parhain.

Ei sitä voi sanoa mikä miehessä tekee sen mikä iskee. Luoteiden yhteensopivuus on se mikä sopii, ns kemia. Nykyaikana tuntuu kaikilla olevan kriteerilista, eikä edes voida vaivautua tutustumaan kriteerien ulkopuolelle jääneisiin ihmisiin. Onneksi itse uskalsin heittää kriteerit romukoppaan nykyisen tavatessani, muuten olisin menettänyt jotain todella mahtavaa.

• pelimies pelailee

Flirttailet silti työkaverien kanssa vaikka olet suhteessa? Varmaan jossain pikkujouluissa sitten sen pelimiehen suloisuus muuttuu humalaiseksi hairahdukseksi jne.

• N.T.
        pelimies pelailee kirjoitti:

Flirttailet silti työkaverien kanssa vaikka olet suhteessa? Varmaan jossain pikkujouluissa sitten sen pelimiehen suloisuus muuttuu humalaiseksi hairahdukseksi jne.

Ei pieni flirtti ole pois parisuhteesta. Kyllä miehenikin flirttailee toisille naisille ja niin edelleen, mutta kun ei ole pettävää sorttia, ei tarvitse olla huolissaan.

Olen ollut jo monta vuotta tämän samaisen pelimiehen kanssa työkavereita, ollaan erilaisissa pippaloissa oltu samaan aikaan (firman bileet, pikkujoulut, työkavereiden tuparit tai baarissa nähty) eikä koskaan ole ollut minkäänlaista viehätystä viedä asiaa pidemmälle. Itseasiassa tämä toinen työkaveri, tämä vaikeasti lähestyttävä on ollut suurempi houkutus, muttei missään määrin sellainen, että miestäni pettäisin. Jos olisin sinkku, miksei, mutta kun en ole, eikä ole aikomustakaan erota miehestäni, niin ei tulevaisuudessakaan.

• Attention W
        N.T. kirjoitti:

Ei pieni flirtti ole pois parisuhteesta. Kyllä miehenikin flirttailee toisille naisille ja niin edelleen, mutta kun ei ole pettävää sorttia, ei tarvitse olla huolissaan.

Olen ollut jo monta vuotta tämän samaisen pelimiehen kanssa työkavereita, ollaan erilaisissa pippaloissa oltu samaan aikaan (firman bileet, pikkujoulut, työkavereiden tuparit tai baarissa nähty) eikä koskaan ole ollut minkäänlaista viehätystä viedä asiaa pidemmälle. Itseasiassa tämä toinen työkaveri, tämä vaikeasti lähestyttävä on ollut suurempi houkutus, muttei missään määrin sellainen, että miestäni pettäisin. Jos olisin sinkku, miksei, mutta kun en ole, eikä ole aikomustakaan erota miehestäni, niin ei tulevaisuudessakaan.

Olet juuri sellainen ärsyttävä naistyyppi joita vihaan. Istut valomerkkiin asti jonkun miehen seurassa keskustellen ja flirttailen ja lopuksi täräytät, että "no niin täytyykin palata tästä poikaystävän luokse."

• N.T.
        Attention W kirjoitti:

Olet juuri sellainen ärsyttävä naistyyppi joita vihaan. Istut valomerkkiin asti jonkun miehen seurassa keskustellen ja flirttailen ja lopuksi täräytät, että "no niin täytyykin palata tästä poikaystävän luokse."

Mistä niin päättelit? Kyllä minä olen ihan avoimesti varattu, ja baarissa kerron sen kyllä. Toki olen myös kihloissa ja sormus töröttää sormessa josta sen jokainen voi nähdä. Enkä mene baareihin istumaan koko illaksi jonkun miehen kanssa, vaan kavereideni kanssa tanssimaan.

• /sarcasm
        N.T. kirjoitti:

Mistä niin päättelit? Kyllä minä olen ihan avoimesti varattu, ja baarissa kerron sen kyllä. Toki olen myös kihloissa ja sormus töröttää sormessa josta sen jokainen voi nähdä. Enkä mene baareihin istumaan koko illaksi jonkun miehen kanssa, vaan kavereideni kanssa tanssimaan.

"Enkä mene baareihin istumaan koko illaksi jonkun miehen kanssa, vaan kavereideni kanssa tanssimaan."

Tämä onkin ihan uudenlainen näkökulma naisten baarireissuihin.

• rupinen kurppa

Kiinnitän huomioni monennäköisiin miehiin...Töissä näen paljon miehiä(kin) sekä asiakkaana että samassa (isossa) talossa on paljon miehiä töissä. Tänään taas kuolasin erästä erittäin hyväkroppaista (selkä ja perse, uuh) hieman rock-henkistä tyyppiä. Muutenkin työpaikallani on paljon hyväkroppaisia miehiä kun niiden täytyy pitää itsensä kunnossa.

• Mari vaan

Kiinnitän aina huomioni tyypillisesti kaikkiin sellaisiin miehiin kenestä näkee, että pitää itsestään huolta sekä puhtaudestaan sekä vaatteistaan ja katsoo mitä päälleen laittaa ja pukeutuu hyvin sekä näyttää siistiltä ulkoisesti. Kauniskasvoisiin miehiin kiinnitän aina huomioni.

• Busted!

Mariko se siellä? Vaiko sittenkin Carl!

• näin on.

"Kauniskasvoisiin miehiin kiinnitän aina huomioni."

Asutko pienessä vai suuressa kaupungissa? Itse asun pienessä (20 000 asukasta) kaupungissa ja kauniskasvoisena miehenä olen huomannut, että täällä naiset kyllä kiinnittävät huomiota myös, mutta perääntyvät yleensä aina. Ärsyttävää.

• Onnentyttö

Tykkään omastani. Pitkähkö, erittäin leveät hartiat ja lihaksikkaat (työnteosta, ei salilta) käsivarret, pieni pömppis, lihaksikas selkä ja piukka peppu, ihanat vahvat jalat, selkeästi erottuvat leukaperät ja kulmikas leuka, korkeahko otsa, siniset nauravat silmät, ryppyjä silmäkulmassa ja kulmakarvojen välissä. Kaunis vehje, suloiset pienehköt kulkuset. Ja ne kädet ja sormet, oih. Ja iso leveä, herkästi syttyvä hymy. Ei kovin karvainen, siisti siilitukka. Lyhyet kynnet. Söpöt korvat.

Siisteys ja puhtaus on tärkeää, mutta töistä tullessaan kaikkea muuta kuin sitä. Vaatteet vähän mitä sattuu, mutta kun laittaa päälleen jotain perusfarkkua, tiukahkoa t-paitaa, kauluspaitaa tai puvun, voi ristus kun tekis heti mieli riisua ja kaataa se sängylle ja hypätä päälle.

Tykkää ylikaiken pitää minut tyytyväisenä ja hyvällä tuulella. Halii ja pussaa, pitää sylissä ja kainalossa, pitää kädestä aina, yöllä aina kiinni minussa jotenkin, kuskaa ja maksaa, rakastaa eläimiäni, lapsia, rakentaa ja korjaa minulle kaikkea, seksissä kyltymätön mitä tulee tyydyttämiseeni, avaa ovia mulle ja muille mummoille, kävelyttää mua pitkin mettiä ja peltoteitä, joskus kaupungilla, syö kaiken mitä laitan ja leivon kitisemättä, kiittää, siivoaa (joskus öisin munasillaan-> varmasti haluan panna sen jälkeen), pitää ok-talomme kunnossa, on ystävällinen kavereilleni, sukulaisilleni, eksälleni, tykkää samoista elokuvista ja musiikista, samanlaisesta matkustelusta ja on samalla tavalla yksityisyyttään ja minua suojeleva kuin minä. Uskollinen, ei enää polta (olisi este suhteelle minun kanssa), juo enimmäkkseen kohtuudella, ei käy miesten kanssa usein viihteellä yleensä mennään yhdessä/porukalla.

Tietysti sitä pilkettä silmäkulmassa on, eli silmät näyttävät mitä pään sisällä tapahtuu. Pilkkeettömän ihmisen silmät ovat kuin kuolleella lehmällä. Niistä ei näe mitään. Järki pitää olla päässä ja hyvät käytöstavat. Minua ei saa ikinä alistaa, haukkua eikä pakottaa. Ja näitä ei tapahdu. Oikeassa paikassa kiltti ja oikeassa tuhma. Huumorintajuinen omalla kummallisella tavallaan.

Liikkuu nopeasti ja sulavahkosti, jäntevästi. Ajaa autolla sääntöjenmukaan eikä harrasta vaarallsta menoa, ottaa vastuuta asioista. On älykäs ja perilla maailman asioista. On tunteikas ja näyttää tunteensa. Tuhannet pikkuasiat ja teot puhuvat puolestaan.

No on hänessä omat puutteensakkin, mutta näitten mainittujen hyvien puolien takia häntä rakastan. Ja sanoo saavansa samalla mitalla takaisin tai enemmän.

Mitä en miehessä siedä, iso ylipaino, epäurheilullisuus, huono hygienia, vanhat, mauttomat verkkarit ja vaatteet, hulluus joukkuelajeihin, formulaan tms. mesoaminen maailman parhaasta lajista, känniääliöys, rähinäviina, tupakointi, laiskuus, lapsi/eläin/nais tai mikä tahansa viha, uskonnollisuus, tiedolla päteminen, varattomuus, mt ongelmat, alkoholismi, työn vieroksuminen, erikoisuuden hakeminen, liika/liian vähäinen sivistystaso, rahoilla ja varallisuudella pröystäily, kitsastelu. Naisen kanssa kilpailu tiedollisesti, taloudellisesti tms. Väittelyt, provosointi, valehtelu, toisten haukkuminen, ruuasta nirsoilu, tanssitaidottomuus. Isot mauttomat tatuoinnit, rastat tms ällö kuontalo, muu kuin peruspukeutuminen (siisti ja jollaintavalla muodikas pitää olla, vaatemerkit tms. ovat aika epäoleellisia.) Ei lävistyksiä! Esim. korut ok.

No eikö siinä jo aika paljon ajatusta tullut. Joku voi väittää, että ompas vaativa akka. Juuh, mutta niin on mieskin. Me kaikki ollaan jos totta puhutaan ja mietitään tarkasti mitä halutaan eikä vain tyydytä johonkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6034
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      54
      3020
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1760
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1522
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49