Panetteko vielä aamullakin?

aamupanoja

Mikä on teidän tyylinne yhden illan juttujen kanssa? Panetteko vielä aamullakin? Vai onko akti yöllä ja heti sen jälkeen käskette/toivotte tyypin häipyvän paikalta samantien?

Miksi haluat panna vielä aamullakin? Tai miksi seksi aamulla ei enää ole hyvä idea?

27

7489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+11

      Aamuseksi baari-illan jälkeen on mukavaa ja toimivaa. Parempaa kuin illalla kännissä.
      Huonoja puolia voisi olla todella paha krapula, jolloin ei jaksaisi hirveästi liikkua kun sydän hakkaa ja hikoiluttaa. Toinen se, että vaimo/tyttöystävä odottaa kivenkovaa selitystä pitkäksi venähtäneestä illasta.

    • panoja

      Jos on hyvä partneri, ei aamupano oo mikään eri tapaus, kun pannaan koko yö, jos on huono partneri, en oo aamulla enää paikalla, jos ollaan meillä ei enää ainaskaan paneskella, ootellaan vaan että tajuais toinen lähtee, ettei tarttis käskee

    • ynjhbtvgfcrwd

      On noi mun harvat yhden kerran jutut olleet kaikki sellasia, et on tullut oltua illal niin tolkuttomassa kännissä, et oikeastaan seksi on väkisin jäänyt aamuun....

    • mies 41

      Kyllähän se niin on että mitä enemmän tuota ikää tulee niin yhden yön jutuissa seksi tapahtuu aamulla. Yöllä on yksinkertaisesti liian väsynyt. Mikäpä sen mukavampaa kun herätä aamulla nainen viekusta ja aloittaa päivä seksillä. Varatun kanssa hommat hoidetaan yöllä ja he lähtevätkin kotiin samantien.

    • Jaksoiko aamulla?

      Vastaa sie Sirpa joka panit Timon kanssa.

      • dimmotimo

        kyllä pantiin, aamulla neitiä vasta haluttikin.


      • Timooooooooooooooooo
        dimmotimo kirjoitti:

        kyllä pantiin, aamulla neitiä vasta haluttikin.

        Vastaat Sirpan puolesta, kun Helluhan siellä Timon sängyssä oli.


      • jpokgmj n
        Timooooooooooooooooo kirjoitti:

        Vastaat Sirpan puolesta, kun Helluhan siellä Timon sängyssä oli.

        yrittäkää nyt päättää kuka pani ja ketä?


    • tiii2

      Hirveesti noita yhen yön juttuja mulla ei oo ollu vaikka oon ollu sinkkuna jo vuoden ja kai ihan perushyvännäkönen parkymppinen opiskelijatyttö, mut muutama kyllä ja ollaan yleensä harrastettu seksii myös aamulla koska ainaki mun suht sattumanvarasesti yökerhoista valikoiduilla partnereilla on ollu aamulla parempi erektio ku yöllä.

      Oon ymmärtäny et just krapulastondis on monelle miehelle se paras stondis ja että orgasmikin kai tuntuu sillon parhaalta, ja kun penis on kova ja mies innokas mäki pääsen paremmin fiiliksiin ja saan todennäkösemmin orgasmin =).

      • kohtuukäyttäjiäkö?

        Ihmettelen niitä, jotka väittää krapulassa panemisen olevan hauskaa. Tai luulen kyllä, että heillä ei ole OIKEAA krapulaa koskaan ollutkaan, silloin näet maataan pää sängyn laidan yli valmiina oksentamaan sappinesteet pihalle hetkellä millä hyvänsä sydämen takoessa sataaviittäkymppiä ja seksi on suunnilleen niitä viimeisiä asioita, joita tulee mieleen...


      • Näin se vain on
        kohtuukäyttäjiäkö? kirjoitti:

        Ihmettelen niitä, jotka väittää krapulassa panemisen olevan hauskaa. Tai luulen kyllä, että heillä ei ole OIKEAA krapulaa koskaan ollutkaan, silloin näet maataan pää sängyn laidan yli valmiina oksentamaan sappinesteet pihalle hetkellä millä hyvänsä sydämen takoessa sataaviittäkymppiä ja seksi on suunnilleen niitä viimeisiä asioita, joita tulee mieleen...

        Ei kaikille tule kannkusta tai ei ainakaan päivän tai kahden ryyppäämisestä. Eri asia jos on ryypännyt viikon tai kaksi mutta silloin onkin kyse alkoholistista. Seksi on ns. kankkuseen parasta lääkettä.


      • aholisti71
        Näin se vain on kirjoitti:

        Ei kaikille tule kannkusta tai ei ainakaan päivän tai kahden ryyppäämisestä. Eri asia jos on ryypännyt viikon tai kaksi mutta silloin onkin kyse alkoholistista. Seksi on ns. kankkuseen parasta lääkettä.

        No just meille jatkuvasti juoville alkkiksillehan se krapula ei tule, itsekin pystyn vetämään reilun korin olutta illan aikana, ja jos nukun kunnolla, aamulla ei tiedä juomisesta mitään.

        Harvoin juoville amatööreille se krapula tulee, ja just yhden päivän kännäyksestä. Jos hekin ottavat toisena päivänä peräkkäin saman määrän, krapula ei ole niin paha kuin eka päivänä.

        Älä tuu ammattilaisia neuvomaan näissä asioissa, vaan keskity seksineuvoihin, niissä olet varmasti minua parempi, kun ei mulla oo enää vuosiin seissyt


      • tuuba.
        kohtuukäyttäjiäkö? kirjoitti:

        Ihmettelen niitä, jotka väittää krapulassa panemisen olevan hauskaa. Tai luulen kyllä, että heillä ei ole OIKEAA krapulaa koskaan ollutkaan, silloin näet maataan pää sängyn laidan yli valmiina oksentamaan sappinesteet pihalle hetkellä millä hyvänsä sydämen takoessa sataaviittäkymppiä ja seksi on suunnilleen niitä viimeisiä asioita, joita tulee mieleen...

        Juuri näin! Usein, jos on juonut jonkun sanotaanko 5-15 olutta tms illalla, eikä ole harrastanut yöllä seksiä, aamulla saattaa hyvinkin panettaa keskimääräistä enemmän, kun testotasot alkaa kännin jälkeen palailla ennalleen.

        Sen sijaan, jos on oikein kunnolla dokannut, niin eipä kyllä minuakaan juuri paneta seuraavana päivänä.


      • Näin se vain on
        aholisti71 kirjoitti:

        No just meille jatkuvasti juoville alkkiksillehan se krapula ei tule, itsekin pystyn vetämään reilun korin olutta illan aikana, ja jos nukun kunnolla, aamulla ei tiedä juomisesta mitään.

        Harvoin juoville amatööreille se krapula tulee, ja just yhden päivän kännäyksestä. Jos hekin ottavat toisena päivänä peräkkäin saman määrän, krapula ei ole niin paha kuin eka päivänä.

        Älä tuu ammattilaisia neuvomaan näissä asioissa, vaan keskity seksineuvoihin, niissä olet varmasti minua parempi, kun ei mulla oo enää vuosiin seissyt

        Älä sinä tule minulle väittämään että kaikille tulee parin päivän ryyppäämisestä kankkunen sillä ei tule. Vähän väsyttää kun on huonosti nukkunut, se on siinä.

        Mitä tulee aamupanoihin niin tottakai sitä pannaan. Tai sitten nainen heitetään pihalle, menkööt kotiinsa nukkumaan, en minä mitään majataloa pyöritä.


      • aholisti71
        Näin se vain on kirjoitti:

        Älä sinä tule minulle väittämään että kaikille tulee parin päivän ryyppäämisestä kankkunen sillä ei tule. Vähän väsyttää kun on huonosti nukkunut, se on siinä.

        Mitä tulee aamupanoihin niin tottakai sitä pannaan. Tai sitten nainen heitetään pihalle, menkööt kotiinsa nukkumaan, en minä mitään majataloa pyöritä.

        Oletko hieman yksinkertainen? Juuri niinhän minä kirjoitin, että kaikille ei tule krapulaa, esim. minulle ei tule


    • ikisinkku vanhapiika

      EN ANNA yöllä enkä aamulla.Enkä lähde minkäänlaiseen peliin mukaan.

    • Maketin.

      En, johtuu pelkästään siitä, et harrastan ko. juttuja vain kauheessa kaatokännissä, jonka jälkeen on niin hirveä kanuuna, ettei aamulla pysty mihinkään

    • aamupanomies

      no sehän riippuu ihan puhtaasti siitä, että minkälaisen löydön sitä on edellisiltana sieltä baarista löytänyt. nätin ja mukavan naisen kanssa paneskelen mielelläni vaikka pitkälle iltapäivään, kun taas ei-niin-nätin tai ei-niin-mukavan toivoisi keräävän tavaransa mahdollisimman nopeasti. kokemusta on molemmista tyypeistä, koska varsinkin nuorempana kollina panetus oli usein niin kova, että ihan mikä tahansa kelpasi kovimpaan hätään.

    • Anonyymi

      En ymmärrä

    • Anonyymi

      Alkuyöstä viinakullia ja aamulla krapulakullia. Aamulla varsinkin pikku rapelissa kestävyyttä on kullin puolesta todella hyvin, aortan repeäminen vähän jännittää...:D En ole kyllä koskaan lähtenyt yhdenyön jutun luota ilman aamupanoja. Vähän vaatii luonnetta nuolla aamupalaksi pikkusuolaiset mällit mimmin karvarouskusta, mutta elämä on.

    • Anonyymi

      Yöllä homma alkaa kielihoidolla ja sen jälkeen vedetään pari varvia, joskus kolmekin. Aamulla lämmittely hoidetaan sormettamalla ja rauhallisen yhdynnän jälkeen herrasmies tarjoaa aina kahvit.

    • Anonyymi

      Mielellään aamullakin, jos panija vielä paikalla. Seksi on hyvää vaik ois vähän huonoo.

    • Anonyymi

      Valitettavasti mulla on ollut huono tuuri noiden yhden yön panojen suhteen. Illalla on ehkä ollut uhan kivaa, mutta se iltainen joutsenlaulu kuulostakin aamulla rasittavlta kälätykseltä. Kuinka se mieli muuttuukaan matkan verrella. Eihän siin muuta mies voi kuin aamupanot, pikainen aamupala ja sitten toimitetaan muija kotia kohti.

    • Anonyymi

      Jeps, sihteerikköä vielä aamulla myös ennen aamupalaa ja kukaan ei tiedä silti mitä yöllä ja aamulla on tapahtunut.

    • Anonyymi

      Usein olen pannut aamulla ja joskus vielä parikin kertaa.

    • Anonyymi

      No riippuu tietysti siitä mihin aikaan on aloitettu ja missä kunnossa (juoneena) onko pussit jo tyhjät aamun koittaessa vai ei. Niin ja toki myös vuodenajasta, aurinko nousee myöhemmin talvella.

      Naisiin ei mennä nukkumaan.

    • Anonyymi

      Aamullahan se vasta panettaakin! Parasta jos vielä herättää toisen nussimaan. Kerran nautin kovasti kun heräsin siihen ku pilluani nuoltiin. Tosin oli myös kova kusihätä. Pyysin että kävisin pissalla ja mies sanoi; kuse vaan tähän. Sänkyynkö piti laskea? Kompromissinä istuin sängyn reunalle ja kusin miehen naamalle ja aika paljon lattiallekin. Kyrpä sillä sojotti suoraan kattoon ja en muuta kuin lipasin pari kertaa kielellä niin sperma lensi. Mies kysyi kusettaako mua vielä. Lupasin koittaa. Mies meni selälleen sänkyynsä ja en ollut varma miten nyt piti toimia. Otin päädystä kiinni ja kyykistelin miehen naaman päällä. Keskittymällä onnistui pissata taas ja huomasin kusevani suoraan suuhun. Tän jälkeen sentään sain jo munaakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe