Onko kokemuksia A+creme ja Iris eye gelistä?

aikkuli4

Onko kukaan tilannut noita ihmevoiteita Beautycatch.comista?
Toimiiko tuotteet lupauksien mukaisesti, tai tuleeko ne edes koskaan kotiin asti.
Vai onko se joku huijarifirma, joita kuulemma on ollut liikkeellä?

94

1891

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iitu

      On joku sen tapainen. Äitini tilasi, näytteet tuli perille mutta nyt täytyisi maksaa seuraava paketti ennenkun saa kestotilauksen lopettaa. Maksaa 160€.

    • Ryppynen akka

      Tilasin tuotteet jotka saapuivatkin yllättävän pian. A voide tukki huokoset, joten ei ainakaan sopineet minulle. Olin sähköpostitse yhteydessä Beautycatciin ja melkoisen väännön jälkeen sain peruttua tilauksen. Suljin varmuudenvuoksi luottokorttini. ÄLKÄÄ ANTAKO TÄLLE FIRMALLE LUOTTOKORTTINNE NUMEROA!!!

      • kokeillut

        Hei!
        Miten sait peruttua tulkevat toimitukset!?
        Miten yrittivät saada maksun!?


      • Tyhmä minä
        kokeillut kirjoitti:

        Hei!
        Miten sait peruttua tulkevat toimitukset!?
        Miten yrittivät saada maksun!?

        Hei!
        Minuakin kiinnostaa miten 'Ryppyinen akka' sai peruttua tilauksen. Minä tilasin näytteeksi luulemani tuubin, joka saapuikin. Tänään oli tullut postitse kolme uutta samanlaista tuubia ja kauhukseni huomasin, että tililtäni on veloitettu 160€. Lähetin sähköpostia minäkin ja kerroin palauttavani tuotteet ja odotan rahoja palautettavaksi tililleni. Ilmeisesti täytyy siis sulkea kortti.


    • itiootti

      Voihan paska! Menin minäkin sitten lankaan. Tänään tuli ensimmäiset ja laitoin heti viestä sähköpostitse, että ei enää kiitos tuotteita. Haluan erota kerhosta. Seuraava erä olis tulossa 29.8. eli parin päivän päästä. Jos nyt sulkisin luottokortin niin silloinhan ne ei pystyis sieltä mitään ottaan. Olen siis yhteydessä pankkiin niin ainaki rahat säästyy. Apua, kaikkeen sitä tyhmä sekaantuukin!!!!

    • yx ansaan juossut

      täällä ykx kohtalon toveri..kertokaanhan kokemuksia, miten pääsee eroon koko puljusta..onko tuosta rasvasta ees jalkapohjavoiteeksi?

    • tummelia vaan

      No minä kävin aikamoisen viestiketjun eilen sähköpostitse ja tottakai englannin kielellä kyseisen puljun kans ja ymmärtääkseni nyt pitää lähettää avaamattomat rasvatuubit takasi. Sen teen tänään ja pikana laitanki menemään.
      Eilen myös kuolletin pankkikorttini. Eipähän pysty ainakaan ottaan seuraavaa 165e erää mun tililtä.
      Se on tuo 4 euron tarjous, niin sitä kun sen tilaa sitoutuu liittymään kerhoon ja sieltä tulee muutaman viikon välein tuommoinen 160 euron paketti.
      En kyllä ikinä enää edes viitsi lukea tuommoisia typeriä mainoksia jotka muka lupaavat jos ja vaikka mitä. Tummelia voitelen mielummin!
      Huijarifirma taitaa vaan olla! Toivottavasti ne on nyt myös tajunneet sen että eivät lähettele minulle enää yhtään mitään. Saapa nähhä tuleeko kohta jostain ulosottotoimistosta postia......... =(

    • huijausta

      Saisinko sen sähköpostiosoitteen? Minulle kävi samoin, kuoletin kortin mutta varauksia ollaan keretty tekemään 18,90 euron edestä vuorokauden sisään eikä sitä samaa sivua enää löydy vaan nakkaa jonnekin firstdate.com:in sivulle!

      • toinen itiootti

        Minä laitoin sähköpostia tähän osoitteeseen

        Beautycatch


      • toinen itiootti
        toinen itiootti kirjoitti:

        Minä laitoin sähköpostia tähän osoitteeseen

        Beautycatch

        [email protected]


    • yx ansaan juossut

      Hei Tummelia vaan,

      kerrohan, miten etenee sun juttu tämän puljun kanssa. oli vaan opettavaista..kertaheitosta kaikki nettiostaminen loppu multa;-)

    • toinen itiootti

      Toinen tyhmä joka meni halpaan mutta onneks kerkesin kuolettaa kortin pankkineuvojan kehotuksesta joten katevaraus on peruttu.
      hitto mitä huijausta koko homma. Laitoin myös mailia firmaan mutta evätpä ole edes vastanneet.

    • yx ansaan juossut

      Itiootti,
      Millä aikajänteellä sinun tapaus kulki? siis tilauksesta eteenpäin? mulla tilaus su, kortin kuoletus ma, ja rahat oli viety tililtä tänään ke..??? että varsin ovat nopeita ja ovelia..aion palauttaa kaikki mitä sieltä tulee, pikana takaisin :(
      SUTKIPULJU:///

    • toinen ansaan juossu

      älkää tosiaan tilatko tästä firmasta mitään! Kannattaa kuolettaa luottokortti samantien, jos on ehtinyt laittaa tilauksen menemään. Näyte-erä saapuu about neljän päivän kuluttua tilauksesta ja siitä pari kolme päivää, niin saapuu uusi erä postilla, jossa on kolme putkiloa voidetta á 55 euroa ja nämä tietysti veloitettu luottokortilta ennenkuin tuotteet ovat sinulla. Peruuttaminen ei tietenkään ole mahdollista - vetoavat milloin mihinkin. Itselläni on parhaillaan prosessi menossa ja olen palauttanut kaikki tuotteet kirjattuna lähetyksenä heille ja postin mukaan lähetys on saapunut heille, mutta he väittävät että lähetys ei ole tullut ja palautusoikeus on päättynyt. Luottokunnasta ohjeistivat sulkemaan kortin ja tekemään heille oikaisupyynnön veloituksesta sekä liittämään kopion kirjatusta lähetyksestä.

    • toinen itiootti

      Niin siinä vaan kävi että vaikka kuoletin kortin heti niin kerkesivät ottaa rahat tililtä, mitään pakettia en kuitenkaan ole vielä edes saanut. Laitoin firmaan mailia ja kerroin että heidän toimintansa on suomen kuluttjasuojalain vastaista kun ei missään heidän mainoksessaan edes mainita että ilmaisen kokeilunäytteen tilaaminen on automaattisesti liittyminen ja velvoite ostaa lisää ja että heidän mainontansa on harhaanjohtavaa....vastausta en toki ole vielä saanut.

      • Lisää idiootteja

        Minä menin myös tilaamaan kyseiset tuotteet.Tänään tuli 3 kpl tuubia kotiin ja veloitus 165 euroa luottokorttitililtä.Soitin välittömästi luottokuntaan ja suljin kortin.
        Olin tilannut myös silmägeelin jota olivat yrittäneen lunastaa tilliltä (165 euroa) mutta onneksi visalaskuni oli niin suuri ,että siellä ei ollut luottoa.Tein oikausupyynön ja huomenna palautan tuotteet.Tämä oli minulle hyvä opetus mitä kannattaa tilata netistä!Ilmeisesti pitänee ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen.


      • toinen ansaan juossu
        Lisää idiootteja kirjoitti:

        Minä menin myös tilaamaan kyseiset tuotteet.Tänään tuli 3 kpl tuubia kotiin ja veloitus 165 euroa luottokorttitililtä.Soitin välittömästi luottokuntaan ja suljin kortin.
        Olin tilannut myös silmägeelin jota olivat yrittäneen lunastaa tilliltä (165 euroa) mutta onneksi visalaskuni oli niin suuri ,että siellä ei ollut luottoa.Tein oikausupyynön ja huomenna palautan tuotteet.Tämä oli minulle hyvä opetus mitä kannattaa tilata netistä!Ilmeisesti pitänee ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen.

        "Lisää idiootteja": neuvottiinko sinua tekemään oikaisupyyntö välittömästi? Minulle ohjeistettiin eilen, että oikaisupyynnön voi tehdä vasta kun laskutuskausi on päättynyt, eli minun tapauksessa 9.9. jälkeen. Harmittaa siis odottaa, olisin mielellään lähettänyt oikaisupyynnön välittömästi.

        Loppujen lopuksi tässä taitaa käydä niin, että "sopimuksen" tämän lafkan kanssa saa kyllä purettua, tosin sekin vaatii kymmeniä meileijä heidän kanssaan, mutta ensimmäinen 165 euron veloitus taitaa mennä oman tyhmyyden piikkiin. Kertokaa joku jos olette saanut ko. lafkalta rahoja takaisin. Harmittaa niin hemmetisti...


      • Lisää idiootteja
        toinen ansaan juossu kirjoitti:

        "Lisää idiootteja": neuvottiinko sinua tekemään oikaisupyyntö välittömästi? Minulle ohjeistettiin eilen, että oikaisupyynnön voi tehdä vasta kun laskutuskausi on päättynyt, eli minun tapauksessa 9.9. jälkeen. Harmittaa siis odottaa, olisin mielellään lähettänyt oikaisupyynnön välittömästi.

        Loppujen lopuksi tässä taitaa käydä niin, että "sopimuksen" tämän lafkan kanssa saa kyllä purettua, tosin sekin vaatii kymmeniä meileijä heidän kanssaan, mutta ensimmäinen 165 euron veloitus taitaa mennä oman tyhmyyden piikkiin. Kertokaa joku jos olette saanut ko. lafkalta rahoja takaisin. Harmittaa niin hemmetisti...

        Mitä nopeammin sen parempi.Soittakaa ihmeessä kuluttaja-asiamiehellel!!!!!


      • vihainen akka
        Lisää idiootteja kirjoitti:

        Mitä nopeammin sen parempi.Soittakaa ihmeessä kuluttaja-asiamiehellel!!!!!

        Soitettu ja tiesivät firman heti. Nyt sit oottelen miten mun käy ja saanko 165e ja 55e takaisin :(


      • JAAKIMA
        vihainen akka kirjoitti:

        Soitettu ja tiesivät firman heti. Nyt sit oottelen miten mun käy ja saanko 165e ja 55e takaisin :(

        ELOKUUSSA KÄPÄTTIIN 330 EUROA TILILTÄ JA SAMALLA TIPAHTI POSTILUUKUSTA KAKSI PAKETTIA A 165 EUROA
        PALAUTIN SAMANA PÄIVÄNÄ TUMMELIT TAKAISIN
        SEN JÄLKEEN ALOIN POMMITAMAAN KYSEISTÄ PULJUA 2 KIRJETTÄ
        PER KK
        YRITTIVÄT VIELÄ VIIMKEKSI ETTÄ JOS HEILLÄ OIS JOTAKIN MUUTA TILALLE
        JOLLOIN LAITOIN VIIMEISEN UHKAUSKIRJEEN JA PÄIVÄMÄÄRÄN MIHIN MENNESSÄ RAHAT PITÄÄ OLLA MINULLA TAKAISIN
        ILMOITTIVAT ETTÄ KESTÄÄ 5-30 PÄIVÄÄ KUN RAHAT OVAT TILILLÄNI
        TÄNÄÄN OLIKIN RYÖSTETTY 330 EUROA TULLUT TILILLENI
        ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ ASIAA SIIHEN VAAN VAATIKAA RAHOJA TAKAISIN UHKAAMALLA ETTÄ ANNATTE ASIAN POLIISIN TUTKITTAVAKSI
        ITSE LAITOIN KIRJEET TÄHÄN OSOITTEESEEN

        HEALT CARE PAYMENT
        POSTBOKS 313
        9100 AALBORK
        DENMARK

        ÄLKÄÄ VASTATKO NIIDEN SÄHKÖPOSTIVIESTEIHIN VAAN LÄHETTÄKÄÄ VAATIMUKSENNE KOVASANAISESTI KIRJEITSE JA OTTAKAA AINA ITSELLE KOPIO KIRJEESTÄ PÄIVÄTTYNÄ
        LUULEN ETTÄ ENSIN PETTÄÄ HEIDÄN HERMO
        APUAKIN SAA MINULTA JOS JOKU SITÄ TARVITSEE


    • yx ansaan juossut

      eilen tuli tutustumispaketti (8e) ja tänään on matkalla takaisin, kirjattuna (18e, molemmat erikseen..:(
      maksu on tietysti jo näistä tutustumistuotteista viety tililtä ennen tuotteiden saapumista (kortti kuoletettu til.jälkeen) enkä usko että saan rahojani takaisin..pieni harmi se, jos pääsen eroon tästä puljusta tällä!

      LEVITETÄÄN SANAA NÄISTÄ KOKEMUKSISTA, ETTÄ MAHD. TULEVAT "UHRIT" OSAAVAT TOIMIA NOPEASTI, EIVÄTKÄ ALISTU MIELIVALTAISEEN JA KIEROON KAUPANKÄYNTIIN !!!!!

      • ennenkin netistä ost

        todella petollista toimintaa muutaman euron putkilosta 165 euroa
        ja veivät sen näppärästi myös toinen erä 165 euroo eli
        330 euroa tliltä katosi ja saa nähdä mitä keksivat ettei tarvitse rahoja palauttaa
        laitoin samana päiväni rasvat takas kun ne tulikin
        kuukausi kulunut ja mitään ei ole kuulunut
        elikkä tehdään sitten niin että jokainen ilmoittaa tämän firman toimet
        poliisille ja katotaan vieläkö pulju toimii


    • toinen itiootti

      Onko kukaan kokeillut tätä tuotetta niin kauan että osais sano toimiiko se edes, vai onko yhtä hyödyllistä/hyödytöntä kuin Lidlin 2e rasvat?

    • ei kiitos humpuuki

      Älä osta tota huuhaa tuotetta.Osta vaikka a-vitamiinivoidetta apteekista (8e) tai joe blascon hyvää silmänympärsyvoidetta(tarjous 47e sokos) Tai pistä rahaa ihotautilääkäriin niin saa ihoa nuorentavaa ja kuorivaa vahvaa voidetta-jää alle 165e lääkräikäynti voiteet.

    • Turhake3

      VAROKAA BEAUTYCATCH.COM PUHDAS HUIJAUS
      Tanskalainen firma - hyväksy ehdot-ruksin takana englanninkieliset sopimusehdot, joissa sitoudutaan näytepakettiin SEKÄ ENSIMMÄISEEN TILAUKSEEN. Mistään ei käy ilmi kokonaiskustannusta! Veloittavat etukäteen luottokortilta.
      ILMAINEN NÄYTE TULEE KALLIIKSI!!!

    • Tummelia vaan

      No niin minä olen nyt palauttanut ne tervetuliais voiteet takasin, ja kuollettanu pankissa korttini. Pankkivirkailijat lupasivat tarkkailla tilannetta. Mitään ei ole nyt kyseisestä puljusta tullut, ainakaan vielä ja palautus on tehty viime viikolla tiistaina, samoin kortin kuolletus.
      Toivotaan ettei tule mistään ulosottotoimistosta seuraavaa postia.
      Ja siinä kohtaa minäkin huomasin, että tämä on huijausta kun olin ne tuotteet tilannu ja yritin mennä uudelleen kyseiselle sivulle niin siinä tulikin vaan että firstdate.com vai mikä se nyt olikaan.
      Todellakin älkää missään tapauksessa tilatko mitään sieltä älkää menkö ansaan! Muistaakseni siellä luki jotain että kokeile sitoutumatta mihinkään... Melkonen pulju

    • tummelia vaan

      Hoi siskot ja muut kohtalotoverit! Luvataan toisilemme, ettei enää koskaan hurahdeta tällaisiin humpuukipuljuihin ja tuotteisiin. Tästälähin vaan sitä tummelia tai niveaa kehiin ja annetaan ryppyjen tulla jos on tullakseen.
      Minä ainaki tein sopparin itteni kans.

    • opetuksen saanut

      Tämä on huijari firma. Tilasin itse ilmaisen näytepakkauksen postikulujen ( 4 e ) hinnalla. Tilauksen yhteydessä piti ilmoittaa luottokortin numero postikuluja varten. Meni puolitoista viikkoa ja tämä firma oli veloitanut tililtäni 165 euroa tästä 20 ml. silmävoidetuubista. Nyt siis piti kuolettaa luottokortti jotta eivät enää veloita tiliä. Älkää hyvät ihmiset tilatko näitä ! T: nimim. opetuksen saanut

      • uhri3

        Itse menin halpaan suomenkielisellä tilauslomakkeella saman firman toimesta. Kaikki oli ok, eli sanottiin ettei sitoudu mihinkään, tuotetestaajia he tarvitsevat vain ja tutustumispaketti maksettiin aivan normaalilla nettilaskulla (siis mentiin pankin sivuille ja maksoin samoin kuin minkä tahansa laskuni aina) eikä multa ees kysytty mitään korttinumeroa. Kuitenkin he on saaneet jostain sen ja tililta meni kahteen kertaan euro ja sitten tämä 165e.
        Ainoa vaihtoehtoni oli kyllä myös sulkea kortti, käydä pankissa ihmettelemässä miten se numero on saatu j eikun rikosilmoitus vain tekemään. Laitoin kirjattuna lähetyksenä putelot takaisin ja sähköpostia perään.
        Olen kuullut, että tämä 165e saatetaan ottaa tililtä vaikka viikon välein ihan siitä vaan. Tämä euron 'tunnustelunosto' hieman ihmetyttää. Ja kun kahdesti.


    • Tummelia vaan

      Ja tämmöisenkin huomasin. Facebookissa siinä oikealla reunassa kun on niitä mainoksia ja ehdotettuja sivustoja, niin siinä oli jotain että nuorennu edullisesti jne jne ja oli linkki dermoshop.com siitä kun painoi niin yllätys yllätys eipä mentykään dermosillin sivuille vaan nimen omaan just tätä kyseistä tuotetta siellä mainostettiin. On ne saakelin keljuja!

    • yx ansaan juossut

      Opetti kyllä, ettei näihin enää mene mukaan.. Sen minkä ostan niin ostan rahalla.
      Tämä on harmillista ns. oikeita ja rehellisiä nettikauppoja kohtaan, ite suhtaudun skeptisesti kaikenlaiseen nettiosteluun tämän kokemuksen jälkeen.
      Kertokaahan kokemuksia vielä, miten teijän palautuksia on "otettu" vastaan ja onko tullut ongelmia palautusten kanssa ja onko tosiaan odotettavissa ulosotostakin laskuja :C

    • Kokemusta rikkaampi

      Soittakaa ihmeessä suoraan asiakaspalveluun. Se tosin meni iso-britanniaan ja lähetykset näyttää tulevan tanskasta. Ovelaa kyllä tuo toiminta. Mutta kuitenki rahaa ei enempää ole lähtenyt tilitä eikä tuotteita tullut postissa.

    • yx ansaan juossut

      Hyviä uutisia siskot!
      Eilen tuli sähköpostia beutycatchiltä jossa ilmoitettiin, että palauttamani tuotteet ovat saapuneet heille ja jäsenyyteni päättyy (toiveeni mukaisesti) tänään. Enää ei tililtä veloituksia tehdä...pitää kyllä tilin tapahtumia vielä tarkkailla..
      Oon ihan puulla päähän lyöty :0 olin jo nimittäin valmistautunut kovempiin otteisiin firman kanssa. Puolenkymmentä sähköpostiviestiä vaihdettiin ja sillä asiat selvisi lopulta. Kiitos ja kumarrus :) Verkko-ostelusta lyhyt oppimäärä suoritettu :D

    • Valoon varjoista

      Kärsivällisesti olen käynyt kohteliasta, englanninkielistä, sähköpostiviestittelyä kyseisen yrityksen kanssa ja yhtä kärsivällisesti ja kohteliaasti sieltä on vastattu viesteihin. Palautin tuotteet (kirjattuna) ja skannasin kirjauskuitin yms. viimeisen päälle oikein. Kaikki sujui normaalisti, paitsi kun ilmoittivat palautuksen tulleen perille ja siinä kohtaa kertoivat, että tilaus on ollut aktiivinen yli 14 vrk, joten palautusta ei voi tehdä. Jälleen ilmoitin kohteliaasti, että todellakaan näin ei ole ja kerroin päivämäärän, jolloin tuotteet tulivat. Tähän vastattiin anteeksipyynnöllä ja kertoivat rahojen palautuva 5-7 päivässä (vähennettynä yht. 18 18 = 36 € toimistomaksulla. Äsken kävin pankkitiedoissani ja toden totta luvattu summa oli palautunut heti 2.9. luottotililleni. Kertoivat sähköposteissa myös jatkotilausteni peruuntuneen eikä lisää tulla veloittamaan. En siis kuolettanut luottokorttiani tai muutakaan varotoimenpidettä tehnyt ja oletan, että luottokunta vastaa lopuista mahdollisista väärinkäytöksistä, koska tilauksen peruutuksesta on dokumentti. Voi olla, että selvisin kuivin jaloin! Laitoin kyllä palautetta epäasiallisesta asiakashankinnasta yms., mutta vakuuttivat toimivansa kaikkien kuluttajalakien mukaan ja tieto tilausten jatkumisista ja kustannuksista oli ollut nähtävissä säännöissä, kun tilausta olin maksanut ja samalla hyväksynyt ehdot. Pitäisi vaan huolellisesti lukea kaiki pikkupräntitkin lopppuun asti...

    • yx ansaan juossut

      Mielenkiintoista.....yrityksen sopimussäännöissä näyttää olevan vaihtelua (yrityksen hyväksi tietysti..)..minulle yhdessä sähköpostissa kerrottiin, että palautusoikeus on 14 vrk siitä kun olet vastaanottanut tuotteen ja toisessa 14 päivää alkaisi kulua maksukuitin päiväyksestä, eli päivästä jona tuote on veloitettu tililtä...pitää olla tarkkana, etenkin kun viestittely tapahtuu englanniksi.
      minä laitoin heti palauksen paluupostissa heidän antamien ohjeiden mukaan. lisäohjeita tuli kun olin jo postittanut tuotteet :( mulle tuli jossain kohtaa lähes skitso olo, etten halua koskea koko pakettiin kuin pitkällä tikulla..
      no loppujen lopuksi kaikki meni hyvin, ilman suurempaa vääntöä.
      rahojen (tutustumistarjous 8e) palautuksesta ei vain mainittu mitään....enkä aio perään kysellä..helpotus kun pääsin eroon tästä sotkusta :)

      • vihainen akka

        Onneksi edes sinä olet saanut omasi takaisin. Kuluttaja-asiamies tiesi firman heti kun soitin. Toivottavasti minäkin saan rahani joskus takaisin :(


    • vihainen akka

      Älä vaan tilaa. Rasvat kyl tulee mut sen jälkeen olet naimisissa niiden kanssa ja tililtä häviää uskomattomia raha määriä ja eivät suostu palauttamaan niitä. Nyt taistele kuluttaja-asiamiehen kanssa että saan rahani takaisin ja tuote on muutenkin humpuukia!!!!

      • Beautycatchin uhri

        Hei kohtalouhrit,
        Olen sama kohtalo kuin te, eli rahani 4euroa ja myös 165euroa meni tälle huijarifirmalle !!! Kortini kuolletettiin heti sen jälkeen, kun huomasin tililtäni veloitettiin 4 kertaa, vain yhden viikon väliin, ilman minun suotumusta !!!
        Ensimmäisen toimituksen A- Kokelutuubi ja toisen lähetyksen 3 kpl A tuubia on palautettu kaikki, mutta Beautycatch ei halunnut palauttaa minulle raha !!!

        Tein oikaisupyynnön pankissa jo tänään. Minun pitää tehdä vielä poliisille rikosilmoituksen ohjeiden mukaan. Sitten tuon sen rikosilmoituksen kopion pankille, että he vievät asian eteenpäin. Siis odotan poliisi tutkii tätä huijarin rahapetosta !!!

        Toivottavasti tekin laitatte poliisille rikosilmoituksen. Beautycatch on varmaan saanut meistä paljon rahoja, Tämmöinen huijarin pitää ottaa seurauksen mitä he ovat tehneet !!! Meidän kannattaa taistella siihen saakka, jolloin Beautycatchin pitää vastaa vastuudesta käräjäoikeudessa !!!


    • kosto elää

      Huijarifirma...älä vaan tilaa mitään...oot naimisissa sit sen kanssa, rahat häviää jos annat luottokorttisi numerot ja et rahojasi saa takaisin...!

    • yx ansaan juossut

      tänään tuli taas viestiä beatycatchiltä..rahojen palautuksesta ihan heidän puoleltaan rahojen palauttamisesta ilmoitus..olisin voinut vaikka vähän maksaa että pääsee eroon tästä pulijusta..mutta hyvä näin :)

      • viha huijaria

        Tämä Beautycatchin porukka on todennäkösesti Irlantilaiset ja eräs suomalaiset jengit, jotka istuvat vain koneen ärressä sekä päivänä että yönä, keksivät kaiken kaikki tavalla, joiden avulla saisivat ryöstää meiltä raha. He ovat nyt käyttämässä kauneus- tuotteiden mainoksen hyväksikäyttöä. Huomatko alunperin mainos on kirjoitettu suomen kielellä, mutta kun tilata kokeilu A -tuubin, se alkaa heti englannin kielellä! Huijausfirman osoite on Tankassa, mutta jengit voi olla nyt Suomessa. Koska tuotteet lähettivät meille aika nopeasti!


    • Uusi tyhmä

      Jos me pystymme leviämään BeautycatchIn huijausfirman törkeä rahapetos joka puolelle, eli lehtiin ja julkkisiin, kyllä nekin auttaa hyvin muita, jotka eivät ole vielä taustaa tietoa näistä huijareista.

      Yksi vielä kannata tehdä, eli meidän täytyy hakea kaiken tahojen voimaa, joiden avulla saa rahan takaisin ja saa myös lopettamaan kokonaan huijausfirman toimintansa. Näissä taistelussa tarvitaan poliisia, kuluttaja- asiamiehiä, pankkeja ja lehtiä ovat mukana.

    • Taas yks höynähtänyt

      Minäkin tilasin kyseiset tuotteet ja tulivat kahden päivän kuluttua. Yritin perua tilauksen heti, mutta ei onnistunut. Laittoivat viestiä, että tuotteet pitää palauttaa ja laittaa heille postin kuitit palautuksista 14 päivän sisällä tuotteiden saapumisesta. Suljin pankkikorttini. Vielä eivät olleet ehtineet siltä veloittaa. Oletteko laittaneet tuoteet osoitteeseen: Beautycatch, Postbox 313, 9100 Aalborg, Denmark? Kuorissa on tuo osoite ruksattu yli.

    • Vakava Varoitus

      Sain huijausfirmasta ohjeiden mukaan pitää palauttaa sen osoitteeseen: Beautycatch, Postboks 313, 9100 Aalborg, Denmark. Siis voit palauttaa tuotteet tuohon osoitteeseen. Jos satana huijarit eivät palauttaa sinulle raha, sitten vain taistella kuluttaja-asiamiehen kanssa jatkuvasti. Muistathanko kertoa muille sukulaisille ja myös tuttaville, joten tulevia tilaajat eivät kaatua kuin me.

      • Viha Beautycatch

        Beautycatch! Painu helvetti! Pikku rosvo, joka ei ole mitään tekemistä, vain yritää ryöstää muiden raha, mutta ette onnistu lopputtomasti. Painu helvetti!


      • Kannata taistella
        Viha Beautycatch kirjoitti:

        Beautycatch! Painu helvetti! Pikku rosvo, joka ei ole mitään tekemistä, vain yritää ryöstää muiden raha, mutta ette onnistu lopputtomasti. Painu helvetti!

        Kyllä, ihan oikein se mitä luulet. Beautycatch on vain rosvon porukka. Näiden huijareiden lähtökotoisin ovat hyvin mahdollista Irlannista, vaikka toimitusosoite on Tanska!!! No interpoliisi saa selvittää.


    • vinkkini

      Aikaisemmin mainitsinkin, että soitin heti kyseiseen firmaan ja palvelu oli yllättäen ystävällistä. Palautin tuotteen normaalina kirjemaksulla. Ilmoitin sähköpostilla miten lähetin eikä ole kuittia. Viikon kuluttua 4€ maksut tuli tilille takaisin. Lähetyksiä ei ole tullut lisää. Puhelimessa nainen perui heti asiakkuuden ja lupasikin kaiken olevan selvää. Onneksi :D

    • Hölmö uhri

      No 4€ oli helpottaa sulle palautettu. Jos olisit maksanut 165€ huijareille! Ei ole helppoa enää !!! Nyt huijarifirma on odottamassa lisää uhria....
      Muistattetko siskot! Tämä kyseinen porukan osoite on Tanska, hyvä jos soitatte lisää Euroopan kuluttajalle ilmoittaen kurjuustilauksen. Puhelinnumero: 029 505 3005, tai www.ecc.fi

      • Vahingosta viisastuu

        Niinpä niin, myös minä haksahdin. Näytteet sain ja muutaman päivän jälkeen siitä yritin sähköpostilla peruutaa tilausta, mutta sehän ei käynyt ollenkaan. Olin tietämättäni tehnyt sopimuksen. Nyt kun viestittelyä on jatkettu, sain tietää että minulle on tulossa uusi paketti ja sopimuksen purkaminen ei onnistu. Maksu on 165 €. Soitin luottokuntaan ja he käskivät sulkea kortin ja tehdä rikosilmoitus poliisille sekä palauttaa välittömästi tulleet tavarat. Postista todistus, että paketti on lähtenyt. Voisiko joku hyvän englanninkielen omaava henkilö viestitellä Beautylle että myynnistä tehdään poliisiasia. Minun englantini on tosi heikko. Meitä huiputettuja on kuitenkin aika paljon.


    • Ei hullu enempää

      Kyllä, uskon että nyt rikosilmoitukset poliisille on jo tehty paljon. Myös Beautycatchille on tiedotettu, että heidän törkeä temppu on vienyt poliisille tutkinnaksi.
      Itseni olen jo tehnyt kaikki , eli kortini kuoletettinn, pankissa tehtiin oikaisuuspyyntö, rikosilmoitus poliisille, ja tämän rikosilmoituksen kopio antaa myös pankille , joka viedään kuluttajan lauttakunnalle. Euroopan kuluttajan ( käyttää sekä suomea että englantia). Heidän ohjeen mukaan voin soittaa heille parin viikon kuluttua, tai seurata heidänt kotisivua silloin tiedetään miten asia käy.. Annoin myös heille nimeni, jonka he laittavat asiakaslistalle. Euroopan kuluttajan mukaan, on nyt jo paljon asiakkaat ovat tehneet reklamaatiot tätä Beautycatchia.

      • Sininen silmä

        Inhoan Beautycatchia pohjaan asti ! Se on vain rosvon porukka.


      • 5 tyhmä
        Sininen silmä kirjoitti:

        Inhoan Beautycatchia pohjaan asti ! Se on vain rosvon porukka.

        Kyllä, rosvo on vain rosvo. Ei ihmeempä! En tiedä paljonko raha Beautycatch on saanut meitlä? Joka tapauksessa Beautycachin pitää palauttaa raha meille.


    • perkskuntantti

      älä vaan erehdy metät rahasi huijarifirmalle

      uskomatonta huijausta

      • vihainen akka

        Olemme vastaanottaneet Beautycatch –nimistä yritystä koskevan valituksenne.

        Valitukseen on liitetty kopio korttimaksusta. Jos olette jo reklamoineet myyjää ja jos yritys kieltäytyy palauttamasta maksuja, kannattaa tässä tilanteessa tehdä vaatimus maksun palautuksesta kortinantajalle. Ohjeita tätä varten löydätte internet-sivultamme http://www.ecc.fi/Page/d113b652-539f-4cc8-a034-4a2f6fc32ca7.aspx
        Eli edelleen odottelen rahojani


    • Beautycatch on rosvo

      Hei,

      En tiedä miten huijari firman tilanne tällä hetkellä? Onko jo piilossa? Onko joku saanut raha takaisin?

      • Ruma akka

        Huijari on Beautycatch ja Beautycatch on huijari!!! En vielä saada rahaa takaisin, mutta odontan ja toivotan luotokunnan kautta pitää saada palautusrahan.


    • joo#

      Olen saanut takaisin rahani, mutta ei käynyt ihan helpolla. Lähetin avaamattomat ja käyttämättömät tuotteet takaisin kirjattuna kirjeenä ja liitin kopiot lähetyslistoista. Lisäksi olin sähköpostilla yhteydessä noin 20 mailin verran. Yrittivät keksiä aina uuden tekosyyn miksi ei tarvitsis maksaa takaisin, mutta olin sitkeä, ja lopulta uhkasin tehdä rikosilmoituksen jos rahat ei palaudu tilille. Sain lopulta rahat, mutta ei ollut helppoa. Aikaa on tosiaan se 14 vrk palauttaa ja pitää olla avaamattomat paketit ja lähetyslistakopiot ja todistus että on kirjattuna kirjeenä postitettu. Laitoin vielä skannattuna tuon kuitin ja uhkailin, joten lopulta sain rahat takaisin. Luottokortin kuoletin ja hommasin uuden. Nyt odotan kauhulla, ettei enää näkyis valkosta kirjekuorta postiluukussa. Lupasivat kyllä, että en ole enää asiakas ja että veloituksia ei enää tule eikä paketteja tule. Mutta en luota paskaakaan tuohon firmaan...

    • -mmhh-

      Toivottavasti tästä lähin ette tila mitään tarkistamatta asiaa ensin. OPetelkaa googlettamaan!!!

      Tässä olisi rittänyt katsoa mikä firma on kyseessä, Beautycatchin nettisivulla on tieto että yritys on nimeltään Health Care Payment.

      1) Huijaus olisi käynyt ilmi jos olisit pelkästään googlannut tuon nimen, olisit löytänyt vaikkapa tämän tiedon:

      www.iltasanomat.fi/digi/art-1288575233106.html


      2) Olisit googlannut Beautycatch sivustolla annetun osoitteen Tanskassa - olisit huomannut ettei kyseistä osoitetta ole olemassa, vaan osoitteet ovat aina muotoa 10A, B, C jne...

      3) Olisit googlannut annetun puhelinnumeron, olisit saanut selville että osittain samoja tuotteita myy My Health CP. Sen osoite onkin Lunamara Limited yritys Kyproksella. Mitään ulkopuolista tietoa ei tästä yrityksestä löydy. Osoite on Limassolin vanhassa kaupungissa kävelykadulla, ei voi tarkistaa Googlemapsista.

      4) My Health CP;n Facebook sivulla ko. firman osoitteeksi annetaankin
      5604 SW Elkhorn Ln., Terrebonne, Oregon 97760, USA.
      Se on hauska googlata kartasta, se on jossain alueella jossa ei ole oikeastaaan edes tietä vielä asfaltoitu. Talojakaan siellä ei näytä olevan.


      Eli hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo kohdassa 1.

      Veikkaan että tämä on sama firma joka on myös toisen huijauksen takana, eli Beaudify-tuotten takana.

      Ovat keksineet varsinaisen rahasammon. Menettelytapa on nykyisin entistä kierompi: tuotetta myydään nimellä X nettisivustolla, jossa on puhelinnumero ja osoite firmaan, jonka osoite vaikuttaa keksityltä eikä mitään nettisivun (tai sen huijauksesta) kertovaa kaupallista infoa löydy netistä.

      Jos menet kuitenkin sivuston kohtaan About - siellä kerrotaan että sivuston omistaa toinen firma nimeltä Y. Firmalle Y ei ole olemassakaan osoitetta eikä muita yhteystietoja.

      Puhelinnumeroa käyttää useampi firma esim. Z.

      Jostain lötyykin kyseiselle tuottelle firma, jolla onkin osoite USA:ssa, paikassa, josta voi päätellä että tuskin siellä on laajasti kansainvälistä bisnestä tekevä yritys. Oregonin perähikiällä oleva Hirvensarvikatu (joka ei ole asfaltoitu) ei oikein kuulosta vakuuttavalta, eikö totta?

      Yhteenvetona et siis tiedä kuka on tuotteen valmistaja, myyjä, ja kuka vastaa rahoista. Et tiedä mikä johtohenkilön nimi on, missä hän etkä edes missä maassa ko. firma on rekisteröity.

    • perhoset65

      Täällä taas yksi hölmö lisää. Sain syyskuun alussa tervetuliaispaketin perään ekan varsinaisen lähetyksen. Sitä en ymmärtänyt perua, eli ok, joudun pulittamaan 165 e muutamasta purtilosta. Nyt firma näyttää ottaneen tuplasti 165 e, vaikka lähetyksiä on siis tullut vain yksi. Ehdin sulkea korttini, mutta lasku pitää kai maksaa. Minne mahdollinen palautus sitten ohjautuu (jos sellaista koskaan sieltä saa), jos kortti on suljettu?

      Saisko käännösapua lauseeseen " I had attached you the subscription package in the website for your reference" (???). Mille ihmeen webbisivulle???

      Onko joku saanut sieltä rahojaan pois?

      • joo#

        Ilmoita tilinumerosi heille. Ja pikaisesti postita kirjattuna kirjeenä tavarat takaisin lähetyslistoineen. Kun suljet kortin tilinumero ei muutu vaan palautuksen voi tehdä. Sul on aikaa 14 vrk palauttaa.


      • joo#

        Ilmoita tilinumerosi heille. Ja pikaisesti postita kirjattuna kirjeenä tavarat takaisin lähetyslistoineen. Kun suljet kortin tilinumero ei muutu vaan palautuksen voi tehdä. Sul on aikaa 14 vrk palauttaa.


    • vihainen akka

      JEEE mä sain rahani takaisin, tosin vasta kun kuluttaasiamies oli ottanut heihin yhteyttä :)

    • Varo Beautycatchia!!

      Huijarifirma on keksinyt Beautycatchin ehdot netissä, heti sen jälkeen, kun ovat huomanneet paljon valituksia ja uhkauksia perääkkäin. Oletteko te lukeneet -mmhh-: n kirjoittaneen 03.10..2013 klo 00:19 ? Siis hänen tieto on tosi hyvä, että olemme joutuneet olemaan täysin rikollisen firman uhriksi !!!
      Näyttää että vain muutaman meiltä saivat rahan takaisin, mutta ei kaikkia. Siis pitää sitkeä siihen saakka, kun rahan saa palauttaa.
      Toivottavati Beautycatchin huijauksen pitää levittää kaikille lähipiirille ja myös julkiselle.

      • Etsi huijaria!!!

        Moikka,
        Mieleltäni huijarifirma Beautycatchin porukan lähtökotoisin on Irlannista.Koska yksi meistä kirjoittaneen, että hän soitti sinne Tanskan kyseisen firman puhelinumeroon, mutta se ohjattu vain Englantiin / Irlantiin !!!

        On hyvä jos, esim. -mmhh- on hyvä tietoinen henkilö, voisi ottaa interpolice, eli kansainväliseen poliisiin yhteytä, saadakseen missä huijarit ovat, joten saa lopettaa tämän rikkollisen teon.


      • Hullu uhri
        Etsi huijaria!!! kirjoitti:

        Moikka,
        Mieleltäni huijarifirma Beautycatchin porukan lähtökotoisin on Irlannista.Koska yksi meistä kirjoittaneen, että hän soitti sinne Tanskan kyseisen firman puhelinumeroon, mutta se ohjattu vain Englantiin / Irlantiin !!!

        On hyvä jos, esim. -mmhh- on hyvä tietoinen henkilö, voisi ottaa interpolice, eli kansainväliseen poliisiin yhteytä, saadakseen missä huijarit ovat, joten saa lopettaa tämän rikkollisen teon.

        Hei -mmhh-

        Kiitos kovasti sinun ohjeista. Jos olisin tarkastanut ennen kuin tilasin näytepakkauksen, en siitä nyt tullut vaivoja! Hölmöni on, että olin niin kiinnostunut ilmaisesta tarjouksesta, en tietenkaan muistaa enää varoituksia netin kaupoja.
        Voisitko laittaa sinun kirjoituksen julkiseen laajasti?


    • -mmhh-

      Olen postannut tällä palstalla myös Beaudify-tuotteesta. Epäilen että kyseessä on sama porukkaa tässä A cremessäkin. Toimintatapa on sen verran samanlainen ja johtaa monen mutkan kautta kumminkin rapakon toiselle puollelle.

      Siinä Beaudifyssä pääsin salapoliisityössäni ihan kolmen ihmisen nimeen - tosin emmehän tiedä ovatko nimet oikeita, USA:ssa on todella helppo omauksua väärä identiteetti.

      Se mikä todella on selvää. että huijaus on kyseessä.

      Vaihtavat tuotenimiä tasaisin välein, samoin firmojen nimiä ja siirtävät EU:n sisällä toimipistettä maasta toiseen. Siksi pystyvät jatkamaan toimintaa - vaikka viranomaiset useassa maassa ovat varoitelleet.

      Olen todella pahoillani puolestanne, mutta onneksi voitte ottaa yhteyttä Suomen kuluttajaviranomaisiin ja saatte ainakin osan rahoistanne takaisin.

      Ottakaa tämä elämänkokemuksensa, tämän jälkeen teitä pitäisi olla todella hankala huijata.

      Lehdissä on varoiteltu useasti näistä huijauksista, netistä löytyy myös neuvoja kuinka shoppailla netissä turvallisesti. Ongelmana on se kuten Hullu uhri kertoi: ilmainen tarjous veti puoleensa! Kun täysi-ikäinen aikuinen vapaasta tahdostaan klikkaa kohtaa 'Osta' miettimättä, sille ei oikein voi tehdä mitään. Huijarit ovat ovelasti suunnittellleet kampanjansa., juuri tuo ilmaisnäyte hämää ihmiset luulemaan että firma on luotettava. Jutun voi ainoastaan nostaa heitä vastaan sitten kun pystyt osoittamaan jonkin virheen toiminnassa.

      En voi muuta kuin toivoa että muistatte olla varovaisia ja ja neuvotte kädestä pitäen kavereitannekin.

    • Apua !!!

      Hei -mmhh-

      Avasin yhden lehden kotisivun netissa, siellä tuli saman tien mainoksen Beautycatch: sta näytetuotteen ilmaiseksi 12.8.2013. "Kliikka tähän saa ilmainen" , ja tein sen, kun luulin maksaisin vain 4€ postikulut, en sitoudu mihinkään varsinaiseen maksuun jatkossa. Neljän päivän kuluttua tuli nopeasti näytepakkauksen yksi tubi voide A- cream anti aging !!! Veloitus 4€ (13.8.2013) on tietoinen, mutta 165€ veloitettiin minun tililtani (22.8.2013) on täysin tietämättä!!!. Siis jos otan näytetuotteen 4€ postikulut, se tarkoittaa automaattisesti sitoutuu toiseen ja jatkuvuun kaliiksi maksu! Tämän temppu on täysin Suomen lainvastainen.

      Juoksin heti seuraava aamupäivänä pankkiin, siellä kortin kuolettiin, oikaisupyynnö tehty, ja minua neuvottiin pitää tehdä vielä rikosilmoitus poliisilla. Annoin poliisille Beautycatchin mainoksen, maksetut kuitit. Poliisimies ei halua ottaa kaikkia tositteita, vain sanoi "Odota". Noin parin viikon kuluttua, sain poliisin vastauksen, että he eivät tehdä ensitutkintaa. Koska kyseesä ei ole rikosta. Ja koska asiakkaana minun täytyy lukea Beautycatchin ehtoa etukäteen. En saa tehdä valitusta!!!
      Olen todella pettymys. Huirjari ei missään tapauksessa antaa minulle ehtoa tai sitoumusta etukäteen, vain "kliikka saa ilmainen" ja kun kliikka se, tietenkin tuli vain neuvo, että maksaa vain 4€, ei enempää. Jouduin maksamaan 165€, joka minulle on täysin tietämättä!!!
      Miten voimme uhrina saada poliisin tutkivan asiaan tarkkaimmin? Ei tietenkaan ainoa minun hukkavan 165€, monet muutkin hukkavat samalaiset rahat. Siis huijarit nauttivat siitä, että he ovat ohittavat mei asiakkaita, myös he ovat ohittavat myös meidän poliisia!!!

      • Niin tyhmä

        Törkeä huijausfirma!!!


      • -mmhh-

        Voi ei, sulle kävi huonosti.

        Tuossa tilanteessa poliisi ei voi tutkia, koska olet itse klikannut saittia ja suostunut ostamaan tuotteen.

        Kun syy kumminkin on se ettei firmalla ole asiallisia tietoja sivustolla siitä mihin klikkaamalla sitoudut, asia kuuluu kuluttajaviranomaisille.

        Katsopa tätä, toimi kohdan "Tilasit vain ilmaisen näytepakkauksen, mutta oletkin nyt tuotteen tilaaja" mukaan:

        www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajalle/huijaukset/lasku-ilman-tilausta,-ilmaiset-naytepakkaukset/


      • Sininen silmä
        -mmhh- kirjoitti:

        Voi ei, sulle kävi huonosti.

        Tuossa tilanteessa poliisi ei voi tutkia, koska olet itse klikannut saittia ja suostunut ostamaan tuotteen.

        Kun syy kumminkin on se ettei firmalla ole asiallisia tietoja sivustolla siitä mihin klikkaamalla sitoudut, asia kuuluu kuluttajaviranomaisille.

        Katsopa tätä, toimi kohdan "Tilasit vain ilmaisen näytepakkauksen, mutta oletkin nyt tuotteen tilaaja" mukaan:

        www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajalle/huijaukset/lasku-ilman-tilausta,-ilmaiset-naytepakkaukset/

        Ei muuta vain toivon, että tahojen kautta saamme raha takaisin ja saa myös lopettaa huijausfirman tominnan kokonaan!


      • Apua !!!
        Sininen silmä kirjoitti:

        Ei muuta vain toivon, että tahojen kautta saamme raha takaisin ja saa myös lopettaa huijausfirman tominnan kokonaan!

        Hei -mmhh-

        Kiitos sulle neuvoista. Olen niin tyhmä!


      • tsemppiiia
        Apua !!! kirjoitti:

        Hei -mmhh-

        Kiitos sulle neuvoista. Olen niin tyhmä!

        Et ole tyhmä.... tyhmä on se, joka ei uskalla kertoa tästä huijaustavasta, näinhän tällaisesta huijaamisesta tieto etenee. Tuote voi olla vaikka villasukka... sillä ei ole väliä mitä ostaa. Sillä sivustolla, josta ilmaisen tai edullisen NÄYTTEEN tilaa, ei ole näitä ehtoja. Ne ilmestyvät sitten muilla sivuilla, joten voidaan aina sanoa että mikset lukenut ehtoja. Itse en varmastikaan mene tällaiseen huijaukseen, koska tiedän läheltä tapauksen, josta otin opiksi. Mutta tietääkö kaikki miten tämä toimii? En usko. Asiasta ei tarpeeksi ole tietoa. Voi tietysti välttää nettiostoksia, mutta toisaalta nettikaupankäynti on kasvussa. Juuri olen ostanut mm. lentoliput (jälleen kerran) netin kautta ja maksanut luottokortilla. Aina tähän asti on toiminut. Kapa sinnekin saralle joku huijausfirma syntyy. Kaikki tirmat kun ei voi olla vanhoja ja taattuja ellei nettikaupassa ole jonkinlaisia sertifikaatteja.


    • Apua !!!

      Olet ihan oikein. Minua pelottaa kaikkia nettikauppaa!!!

    • -mmhh-

      Ei kannata pelätä eikä syyttää itseään, vaan opetella turvallinen shoppailutapa. Tässä asiassa tieto ei lisää tuskaa vaan helpottaa ahdistusta.

      Neuvoisin aina tekemään kauppaa niin ettei ole kiire, koska kiireessä tekee harkitsemattomia päätöksiä.

      Ja sitten perusohje: TUTKI ennen kuin klikkat, tilaat tai sitoudut mihinkään.

      Turvallisuudessa 5 tärkeää asiaa:

      1. Pidä oma tietokoneesi turvallisena!

      -Päivitä käyttöjärjestelmä, ja varsinkin selain sekä Flash Player. Nyt olisi esim. Windowsissa turvallisinta olla käytössä Win 7 tai 8. XP alkaa olla todella turvaton.
      - Varmista ettei koneellasi ole Java-ohjelmaa eikä mielellään Adobe Readeriä, tai jos noita on pakko käyttää, muistaa poistaa noiden Plug-in sovellukset selaimesta.
      - Varmista että sinulla on asiallinen tietoturvasovellus.


      2. Maksa turvallisesti verkkokaupassa!

      - Rahasi ovat turvassa paremmin kun ostat vain kaupoista jossa voi maksaa PayPalilla tai vastaavalla, tai (Suomessa) suoraan pankkitililtäsi. Vältä maksamasta niin että joudut näpyttelemään luottokorttisi tiedot ja lähettämään ne kauppiaalle.
      - poikkeaisin itse tästä säännöstä vain ääritapauksessa eli jos maksan lentoliput vaikkapa kansainvälisesti tunnetulle lentoyhtiölle tms.


      3. Tarkista verkkokauppa ja tuote!

      - ensimmäiseksi älä koskaan klikkaa mitään tarjousta tietämättä mikä yritys sitä tajoaa, milla ehdoilla, ja mikä tuote on kyseessä!!!
      - Mene yrityksen nettisivulle ja facebooksivulle. Tarkista yrityksen nimi ja osoite ja tarkista että löytyy myös yrityksen edustajien nimet, Googleta tiedot. Jos mitään tietoja ei löydy muulta kuin heidän omilta sivuiltaan, se on epäilyttävää, varsinkin jos yritys sijaitsee esim. USA:ssa ja kumminkin esittää tekevänsä kauppaa laajasti useassa maassa usealla mantereella. Hälytyskellojen pitäisi soida jos firmalla ei ole kuin postilokero-osoite (P.O.Box) tai konttorihotelli tai maksullinen osoitepalvelu, mutta muutenkin kannattaa tarkistaa Google mapsista missä osoite sijaitsee (lukeeko Mapsin vas. sarakkeessa firman nimi kohdassa "tässä osoitteessa sijaitsee...." vai ei. Valitse Mapsista katunäkymä: sijaitseeko firma tuppukylässä USA:ssa alueella, jonne ei autolla edes pääse? Tai edes Euroopassa paikassa jossa tällä useassa maassa toimivalla firmalla ei ole edes omia toimitiloja? Kili-kili, kellot soi. Mieti miten pieni, tuntematon yritys voisi pyörittää sieltä kansainvälistä liiketoimintaa??!
      - erilaiset kummat yritysjärjestelyt, esim. jos rahasi menee eri firmaan kuin mistä tuote lähetetään, se on jo epäilyttävää.
      - googleta firman palvelupuhelinnumero - jos samaa numeroa käyttää toisennimiset firmat toisennimisille tuotteille, ei hyvältä kuulosta.
      - googleta tuotteen nimi tai firman nimi ja sana scam tai huijaus.


      4. Tarkista kaupan ehdot!
      - jos olet tähän vaiheeseen päässyt ilman punaisia vilkkuja ja hätäkellon kilkatusta, sitten keskity tarkistamaan ehdot eli mihin sitoudut ja mitä tilauksesi sisältää. Varoittavaa on että teet sopimuksen kun kuvittelet vain ostavasti tuotteen tai saavasi ilmaisen näytteen - sehän ei viittaa ostamiseen vaan jatkuvaan tilaukseen (Subscription), joka on aivan eri asia!
      - Selvitä millä ehdoin voit peruuttaa kaupan tai palauttaa tai vaihtaa tuotteen.


      5. Tarkista sivuston tietoturva!
      - mitä sanotaan tietojesi suojaamisesta. meneekö sivusto salaustilaan kun rupeat antamaan tietojasi?Ja kerrotaanko maksutavoista, toimitushinnat yms. ennen kuin tilaat vai joutuisitko tilaamaan sokkona?
      - onko sivustolla tunnettujen yhteistyökumppanien kuten VIsan, Master-Cardin yms. logoja vai ei?

      Tuossa vähän opastusta siis...

    • Uhriksi joutunut

      Ilmoittakaa luottokuntaan... http://www.luottokunta.fi/Asiakaspalvelu/ . Tuolta tehkää oikaisupyyntö. Säilyttäkää kaikki sähköpostit mitä firmaan kirjoitatte sekä lähettäkää tuotteet kirjattuna kirjeenä ja ottakaa postin sivuilta kopio tiedoista kuka vastaan ottanut tuotteet. ja hakekaa sitä kautta rahanne takaisin.. minä sain kk kaikki rahat takaisin kun kyseinen firma huijasi... En tehnyt poliisille rikosilmoitusta.

      • Ei kiitos!

        Hei,
        Kiitos teidän neuvoistanne. Olen vielä odottamassa pankin vastausta. Ehkä pankin ratkaisu menisi luottokunnan kautta.
        Nyt viimeksi on tullut minun puhelimeen muutaman ilmoitustekstin, että " CONGRAT! YOUR MOBILE NUMBER WAS SELECTED AS A WINNER OF £2, 000000, 00 WITH WINNING NO 001-2013 ON FREE LOTTO. EMAIL: [email protected] FOR CLAIMS.
        Lähettäjä: (ei nimeä)
        Lähettäjän puhelinnumero on 44 790 4280 395 !!!!!????

        Miten saa lopettamaan tämän häiriön? Yllä mainittu viestin on tullut ilmeisesti Englannista tai Irlannista, siis samakaltainen kuin Beautycatchin porukka!!!???

        -mmhh- on ammattilinen asiantuntija ja muutkin. Saisinnko neuvoa/ohjetta? Kiitos siitä.


      • Missä porukka on?
        Ei kiitos! kirjoitti:

        Hei,
        Kiitos teidän neuvoistanne. Olen vielä odottamassa pankin vastausta. Ehkä pankin ratkaisu menisi luottokunnan kautta.
        Nyt viimeksi on tullut minun puhelimeen muutaman ilmoitustekstin, että " CONGRAT! YOUR MOBILE NUMBER WAS SELECTED AS A WINNER OF £2, 000000, 00 WITH WINNING NO 001-2013 ON FREE LOTTO. EMAIL: [email protected] FOR CLAIMS.
        Lähettäjä: (ei nimeä)
        Lähettäjän puhelinnumero on 44 790 4280 395 !!!!!????

        Miten saa lopettamaan tämän häiriön? Yllä mainittu viestin on tullut ilmeisesti Englannista tai Irlannista, siis samakaltainen kuin Beautycatchin porukka!!!???

        -mmhh- on ammattilinen asiantuntija ja muutkin. Saisinnko neuvoa/ohjetta? Kiitos siitä.

        Beautycatchin postiosoite on:
        Postboks 313,
        9100 Aalborg, Denmark
        Puhelin 0044 203598 2315

        Käyntiosoite Beautycatch
        Lyngby Hovedgade 10
        DK- 2800 Kgs. Lyngby
        DENMARK

        Mikä on oikein totuus?


      • OOOOOOHOOOOOOOO
        Missä porukka on? kirjoitti:

        Beautycatchin postiosoite on:
        Postboks 313,
        9100 Aalborg, Denmark
        Puhelin 0044 203598 2315

        Käyntiosoite Beautycatch
        Lyngby Hovedgade 10
        DK- 2800 Kgs. Lyngby
        DENMARK

        Mikä on oikein totuus?

        TUOHON OSOITEESEEN KUN LAITTAA KIRJE TULEE VIESTINTÄVIRASTOLTA
        TAKASIN AVATTUNA KUN TUOLLAISTA OSOITETTA EI TANSKASTA LÖYTYNYT

        ITSE LAITOIN KIRJEET TÄNNE

        HEALT CARE PAYMENT
        POSTBOS 313
        9100 AALBORG
        DENMARK

        UHKAUSKIRJEITÄ LAITOIN JOKA TOINEN VIIKKO 5 KUUKAUDEN AJAN
        VIIMEISESSÄ ILMOITIN MILLOIN RAHAT PITÄÄ OLLA TILILLÄNI
        YLLÄTYS RAHAT ON PALAUTETTU TÄNÄÄN 11.12.2013
        VIISI KUUKAUTTA KESTI MUTTA KANNATTI


    • -mmhh-

      Tuossa Lyngby Hovegaden osoitteessa on konttorihotelli. Ovat kenties vuokranneet sieltä tilat - tai sitten pelkän osoitteen jota käyttää huijauksissa.

      Posti menee postilaatikkoon, joka on aivan toisen kaupungin postitoimistossa.

      Puhelinnumero on palvelupuhelinnumo Britanniassa. Sen omistaa muka toinen firma (sama huijariporukka) nimeltä MyHealthCp, jonka nettisivulla antama osoite on Kyproksella, Limassolin vanhassa kaupungissa jonne ei pääase autolla (ei kovin todennäköinen paikka lähettää paketteja siis). Mutta osoite kuuluukin kolmannelle firmalle, nimeltä Lunamara Ltd.

      Lunamara Limited
      Aigyptou, 40, Kapsalos
      Limassol P.C. 3087
      Cyprus

      Tämä firma myy samoja Beautycatching A ja Iris tuotteita plus paria muuta. Sillä on sama puhelinnumero kuin Beautycatchilla eli Britanniassa.

      Tässä tullaankin mielenkiintoiseen sopimusasiaan: tuossa MyHealth-nettisivulla sopimustekstissä viitataan että asiakkaan kanssa sopijaosapuoli on Yritys, toisalla mainitaan että so on tuo Lunamara. Tuotteen ostat kumminkin MyHealthiltä. Ja Lunamarahan oli se yritys, joka on Kyproksella ja jonne ei ollut edes puhelinnumeroa saati s-postia. Hmm....

      Heidän tuotteensa voi palauttaa osoitteeseen:
      My-Health-C-P
      Postboks 313
      9100 Aalborg
      Denmark

      Eli sama osoite kuin Beautycatchilla taas.

      Tarkkaan katsoessa tuolta sivustolta käsketään maksamaan taas vielä uudelle yritykselle HealthPayment. Ja siitä firmasta kannattaa lukea tämä:

      www.uusisuomi.fi/kotimaa/61567-poliisi-varoittaa-laihdutuspillereiden-kauppaajasta-varo-tilisi-laihtuu

      Tämänkin firman osoite on samat Tanskan osoitteet. Konttorihotellin vuokraaja on nettitietojenn mukaan Anders Dahl Pallesen. Samalla tyypillä on 12 muuta nettisivustoa, kaikki eri maissa.

      Mm. sellainen kuin Pureandnew. Sielläkin myydään A ja Iristä sekä kahta laihdutustuotetta kuten muissa. Nettisivuston mukaan sitä pyörittää firma Health Care Payment ja osoite on Mariagervej 24, st. tv., DK-8900 Randers Denmark. Ja tämähän on osoite joka esiintyy nyt Beautycathin nettisivulla, plus muilla. Ja palvelupuhelin taas Britanniassa.

      Eli onko jollekin vielä epäselvää että kyseessä on tarkoituksellinen huijaus?

    • Lopeta se!

      Hei -mmhh-

      Olet niin taitava ihminen, joka on selvittänyt Beautycatchin huijausporukan temppuja. Ehkä olet sama kuin salaagentti 007! Miten saa pitää tämän porukan kiinni ja saa lopettaa heidän rahapeitoksen? Me uhrina tietenkin toivotamme....

    • -mmhh-

      En ole erityistä taitoa käyttänyt, nuo samat tiedot löytää helposti kuka vaan, joka osaa googlettaa. Se onkin taito jolla homma lopetetaan!!!

      Tyyppihän ei riko mitään lakia laittamalla noita nettisivuja. Jos tilausehdot on ilmoitettu epäselvästi, se ei ole rikos.

      Se on tilaaja, joka itse vapaaehtoisesti tilaa ottamatta selvää tilausehdoista. Itse vapaaehtoisesti annat vielä luottokorttisi numeron. Ei ole kyse petoksesta.

      Vasta kun tilattu ja maksettu tuote ei tule, sitten voi tehdä vaatimuksia kuluttaja-asiamiehelee - sittenkään ei voi vielä osoittaa että kyseessä on petos (pitäisi osoittaa että on jättänyt suunnitelmallisesti tuotteen lähettämättä).

      Me vaan arvaamme että kyseessä on tahallinen toiminta, mutta emme pysty osoittamaan sitä.

      Tyyppi lopettaa vasta kun kukaan ei enää sorru tilaamaan häneltä mitään. Mutta se ei taida tapahtua piankaan, koska valitettavasti ihmiset tilaavat netistä mitä vaan mistä tahansa - KLIK- ja tämänkin viestin aikana joku onneton meni ansaan.

      • MIXERI VAAN

        ÄLÄPÄ VALEHTELE TÄÄLLÄ TUOLLAISIA
        14 PÄIVÄN PALAUTUS JA VAIHTO-OIKEUS ON JOKAISELLA JA SE ON NYT TODISTETTU KU HUIJARIT PALAUTTIVAT RAHAT


    • Huono onni

      Yli kymmennen sähköpostia huijausfirman kanssa ei johda mihinkään. Muutaman viimeiset vastaukset on annettu henkilön nimi Dahl kirjeen alla puolella!!! Ei he haluavat maksaa raha takaisin perustuen tekosyyn mukaisesti.

      Sain ennen sitä yhden kokeilutuotteen maksaneen 4eu ja tietenkin veloitus 165eu viikon kuluttua. Nyt kun luin -mmhh- kirjoituksen , vasta huomaan kaksi erilaista nimeä kahdella paperilla, jotka minulle lähetetty, Siis toisen nimi on Beautycatch ja toinen ilmestyy Health-C-P !!!??? Siis on sama porukka, vaikka ilmestyy monella nimellä ja monella osoitteella !
      Laihdutustuote, A- cream antiaging ja Iris- cream on osoitettu sama huijausporukka. En tiedä Europaan kuluttaja on jo antanut vakavan varoituksen jo kevänä. Voi voi! Huono kävi minäkin.

    • joooopasjoo

      oikein kunnon HUIJARIFIRMA suomeksi tilaat ja luulet asioivasi suomalaisen yrityksen kanssa mutta onkin jokin ulkolainen huijariporukka
      ihmettelen ettei kuluttajaviranomaiset ole asiasta tiedottaneet vaikka suomalaisiltakin on viyty huijaamalla kymmmeniä tuhansia euroja

      • Onko mahdoton?

        Olet ihan oikein. Kaiken kaikki pahin Beautycatchin huijausporukasta se, että "Kliika tähän saa ilmaisen tuotteen" en näe mitään ehtoja,eikä sitoumusta missäkään, vaikka menin jo maksun kenttään loppullisesti. Tajusin olevani jo automaattisesti sitoutua siihen heti kokeilutuotteen saapumisen jälkeen!!! Minusta se on rikosta, ja jos huijausfirma on jatkuvaa houkuttelua, on ilmeisesti vain lisääntyä suomalaisia ja muita tulevat uhriksi. Koska eivät kaikki ihmisia osaa nettikaupantilausta kunnolla.
        Huijausporukan on maksettava raha takaisin ja viranomaisten kannattaa toimia tehokkaammin keinoa.


      • Apua !!!!
        Onko mahdoton? kirjoitti:

        Olet ihan oikein. Kaiken kaikki pahin Beautycatchin huijausporukasta se, että "Kliika tähän saa ilmaisen tuotteen" en näe mitään ehtoja,eikä sitoumusta missäkään, vaikka menin jo maksun kenttään loppullisesti. Tajusin olevani jo automaattisesti sitoutua siihen heti kokeilutuotteen saapumisen jälkeen!!! Minusta se on rikosta, ja jos huijausfirma on jatkuvaa houkuttelua, on ilmeisesti vain lisääntyä suomalaisia ja muita tulevat uhriksi. Koska eivät kaikki ihmisia osaa nettikaupantilausta kunnolla.
        Huijausporukan on maksettava raha takaisin ja viranomaisten kannattaa toimia tehokkaammin keinoa.

        Hei, sain juuri eilen 165,00 euroa takaisin tililleni. Kiitos pankille ja luottokunnalle. Kiitän myös teille näistä keskusteluista. Olen oppinut teidän kautta ja myös omasta tyhmyydestäni. Kerroin sukulaisille ja tuttaville Beautycatchin tai Health Care Paymentin törkeästä huijauksesta. Toivottavasti te kaikki saatte rahan takaisin. -mmhh- on aivan okein siitä, että jos me olisimme tarkistaneet tätä huijarifirman tietoa Googlen kautta , emme olisi joutuneet näin vaivoja. Mieleltäni en haluaa tilata enää nettikaupan mainoksesta yhtään mitään tuotetta. Jos haluaan ostaa, kyllä menen vain suoraan tavalliseen liikkeeseen ehkä saan turvallisemmin.


      • -mmhh-
        Apua !!!! kirjoitti:

        Hei, sain juuri eilen 165,00 euroa takaisin tililleni. Kiitos pankille ja luottokunnalle. Kiitän myös teille näistä keskusteluista. Olen oppinut teidän kautta ja myös omasta tyhmyydestäni. Kerroin sukulaisille ja tuttaville Beautycatchin tai Health Care Paymentin törkeästä huijauksesta. Toivottavasti te kaikki saatte rahan takaisin. -mmhh- on aivan okein siitä, että jos me olisimme tarkistaneet tätä huijarifirman tietoa Googlen kautta , emme olisi joutuneet näin vaivoja. Mieleltäni en haluaa tilata enää nettikaupan mainoksesta yhtään mitään tuotetta. Jos haluaan ostaa, kyllä menen vain suoraan tavalliseen liikkeeseen ehkä saan turvallisemmin.

        Hyvä että sait rahat takaisin, kannattaa ilmeiseti vaan painostaa ko. tyyppiä - uskon että tuossa huijauksessa takana on vain tuo yksi hemmo, Dahl.

        Laittakaa muutkin hänelle viestiä joka päivä ja uhkailkaa EU-viranomaisilla, ehkä kyllästyy asiaan ja maksaa takaisin fyrkat.

        Apua!!! -nimimerkki, suoraan Facebookissa tai netissä mainoksena vilkkuviin tarjouksiin ei kannata koskaan tarttua! Näyttävät olevan suurella todennäköisyydellä näitä huijareita. Älä koskaan suostu mihinkään "ilmaisiin" näytteisiin tai vilkkuuviin sinua kiirehtiviin tarjouksiin!

        Ilmaisia lounaita ei ole, eikä laadukasta tuotetta myyvän firman tarvitse antaa ilmaisnäytteitä eikä hoputtaa sinua ostamaan jotain.

        Sen sijaan netistä voi kyllä ostaa, kunhan selvittää mikä yritys on kyseessä, mikä on sen maine, ja että maksun voi tehdä niin ettei anna myyjälle luottokorttitietojaan. Yrityksen nettisivulla on paljon tietoa yrityksestä ja sen tuotteista, palvelusta on selvät säännöt asiakkaalle, maksu- ja toimitusvaihtoehtoja on useita, jne.. Sivulla voi asioida rauhassa, ei ole pakko klikata mitään pikapikaa jne...


      • Apua!!!
        -mmhh- kirjoitti:

        Hyvä että sait rahat takaisin, kannattaa ilmeiseti vaan painostaa ko. tyyppiä - uskon että tuossa huijauksessa takana on vain tuo yksi hemmo, Dahl.

        Laittakaa muutkin hänelle viestiä joka päivä ja uhkailkaa EU-viranomaisilla, ehkä kyllästyy asiaan ja maksaa takaisin fyrkat.

        Apua!!! -nimimerkki, suoraan Facebookissa tai netissä mainoksena vilkkuviin tarjouksiin ei kannata koskaan tarttua! Näyttävät olevan suurella todennäköisyydellä näitä huijareita. Älä koskaan suostu mihinkään "ilmaisiin" näytteisiin tai vilkkuuviin sinua kiirehtiviin tarjouksiin!

        Ilmaisia lounaita ei ole, eikä laadukasta tuotetta myyvän firman tarvitse antaa ilmaisnäytteitä eikä hoputtaa sinua ostamaan jotain.

        Sen sijaan netistä voi kyllä ostaa, kunhan selvittää mikä yritys on kyseessä, mikä on sen maine, ja että maksun voi tehdä niin ettei anna myyjälle luottokorttitietojaan. Yrityksen nettisivulla on paljon tietoa yrityksestä ja sen tuotteista, palvelusta on selvät säännöt asiakkaalle, maksu- ja toimitusvaihtoehtoja on useita, jne.. Sivulla voi asioida rauhassa, ei ole pakko klikata mitään pikapikaa jne...

        Hei -mmhh-
        Sinun neuvot ovat hyvin arvokkaasta minulle sekä uskon myös muille. Toivottavasti kaikki saavat palautusrahan takaisin. Beautycatch tai Health Care Payment, eli huijari Dahl on ilmeisesti ryöstänyt meiltä kymmenia tuhatta jo keväänä. Koska kun tein -mmhh- ohjeen mukaan, sain lukea Europaan Kuluttajan varoitukset jo tänä maaliskuun aikana!
        Tiedätkö -mmhh-, että onko rosvo Dahl vielä Tanskassa hotellivuokralla? .


      • ilmaisianäytteitäon
        -mmhh- kirjoitti:

        Hyvä että sait rahat takaisin, kannattaa ilmeiseti vaan painostaa ko. tyyppiä - uskon että tuossa huijauksessa takana on vain tuo yksi hemmo, Dahl.

        Laittakaa muutkin hänelle viestiä joka päivä ja uhkailkaa EU-viranomaisilla, ehkä kyllästyy asiaan ja maksaa takaisin fyrkat.

        Apua!!! -nimimerkki, suoraan Facebookissa tai netissä mainoksena vilkkuviin tarjouksiin ei kannata koskaan tarttua! Näyttävät olevan suurella todennäköisyydellä näitä huijareita. Älä koskaan suostu mihinkään "ilmaisiin" näytteisiin tai vilkkuuviin sinua kiirehtiviin tarjouksiin!

        Ilmaisia lounaita ei ole, eikä laadukasta tuotetta myyvän firman tarvitse antaa ilmaisnäytteitä eikä hoputtaa sinua ostamaan jotain.

        Sen sijaan netistä voi kyllä ostaa, kunhan selvittää mikä yritys on kyseessä, mikä on sen maine, ja että maksun voi tehdä niin ettei anna myyjälle luottokorttitietojaan. Yrityksen nettisivulla on paljon tietoa yrityksestä ja sen tuotteista, palvelusta on selvät säännöt asiakkaalle, maksu- ja toimitusvaihtoehtoja on useita, jne.. Sivulla voi asioida rauhassa, ei ole pakko klikata mitään pikapikaa jne...

        Edelliseen viiitaten sanoisin että ilmaisia näytteitä antavat laadukkaidenkin tuotteiden myyjät. Viimeksi sain sellaisen apteekista. Siinä ei ole mitään kummallista sillä jo allergioiden vuoksi on hyvä kokeilla. Mutta verkosta ei kannata tilata näytettä, jos siinä pitää antaa tilinnumero, luottokortin numero tms. Saa lähettää toki täysin ilmaiseksi. Jujuhan on tuossa luottokorttikaupassa ja tilauksen sekavissa säännöissä. Jos näyte tulee täysin ilmaiseksi, ei sieltä kukaan tule kotoa rahoja hakemaan. Verkkokauppoja alkaa olla jo niin paljon, ettei kaikkien turvallisuudesta voi mennä takuuseen. Osaavat ne tehdä luotettavat sivut. Ja joskus on ensimmäinen kerta jolloin ostaa ko. yrityksestä.


    • elätulehuijatuksi

      Beaudify-mainoksia pompsahtelee taas....olkaahan tarkkoina!!!

      • beaudifyjalleen

        Tänään 31.7.2014 facebookiini tuli ko. mainos ja siinä mm. ilmoitettiin että Baba Lybeckin nuorekkuus johtuu beaudify tuotteesta. Tiedän jo tämän huijauksen ja onhan niitä samanlaisia nuitakin eri tuotteina (laihdutus, viagra, nivelvaivat jne) ja samaa eri nimellä. Ikinä ei kannata antaa Visakortin numeroa eikä mennä pankkitunnuksilla mihinkään muuhun verkkokauppaan kuin sellaiseen joka ihan varmasti on turvallinen. Eikö luottofirmat voisi antaa jonkin sertifikaatin luotettavuudesta ja sitten voisi jatkaa ostamista verkosta. Kuitenkin sitäkin teen.
        En ymmärrä miten tämä Beaudify ei lopu....tätähän on jatkunut jo vuosia. Jos ostit siis 5 euron näytteen luottokortiltasi tullaan perimään satoja euroja. Tilauksen peruminen non mahdotonta. Sulje korttisi kiireesti.


    • Beautycatcin vanki

      Samaan lankaan menin minäkin! Tilasin sitoumatta mihinkään 2 koekappaletta k.o tuotetta! Nyt on luottokortti kuoletettu, rikosilmoitus tehty, korttireklamaatiot ja oikaisuvaatimukset tehty.
      Onhan se totta, että jos tässä maailmassa jokin voide meitä nuorentaisi tai pilleri laihduttaisi, ei täällä olisi vanhoja kasvoja eikä lihavia ihmisiä enään ollenkaan! Ilmoitan vielä kuluttaja-asiamiehelle asiasta, pysyvät töissä siellä, kun saavat tekemistä!

    • Nivean voitto!

      Vanhassa vara parempi. Kun linkkijuttu julkaistiin joillain paikkakunnilla myivät voiteet loppuun. Eli KOLMEN euron voide pesi kalliit voiteet.

      Kalliit eivät ole sen parempia, uskon että ihon saa hoidettua edullisilla voiteilla yhtä hyvin. Kokonaisuus ja hyvät tulokset tulevat muustakin, ruuasta ja ulkoilusta, vedenjuonnista jne... pääasia on että kosteuttaa riittävästi jos on kuiva iho.
      Kävin apteekin ihotestissä ( vichy-sarja) ja testin tekijä sanoi testattuaan, että sinulla on 50-v iho! Ällistyin kun olen liki 70v. Ihoni on kuiva ja herkkä mutta olen pyrkinyt rasvaamaan ahkerasti, enkä kalleilla tuotteilla.Pitää ostaa Niveaa vielä.

      http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288601301504.html

    • halooooooooooo

      Täällä taas yksi uhri!!! Tilasin(maksoin heti noin 10e) näytepakkauksen. Tuote tuli muutaman päivän sisällä,mutta kahden viikon jälkeen lähti tililtäni 92e!!!!!! Menin heti pankkiin ja kortti suljettiin! Vituttaa satasella...... Oma tyhmyys,siksi en tehnyt rikosilmoitusta.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe