Ja ketä taas olisi hyvä mies naiselle?
Kuka palstalaisista ei ansaitse naista
74
561
Vastaukset
- suoraan sanottuna
Minä en ansaitse. Olen pitkäaikaistyötön(tosin tällähetkellä orjatöissä), kaveriton, neitsyt, ujo ja sosiaalisesti estynyt. En ole koskaan tehnyt aloitetta ja saan paniikkikohtauksen, joka kerta kun nainen on ottanut intensiivisempää katsekontaktia(keskimäärin kerran kahteenvuoteen). Minulla ei olisi mitään tarjottavaa parisuhteeseen kuin jaettua kurjuutta.
Naisen ansaitsee, jokainen joka sellaisen kykenee röyhkeydellään ja rohkeudellaan ottamaan. Siten vallan ja naisen ansaitsemiseen pätee sama logiikka. Valtaa ei anneta, valta otetaan. Kyse on röyhkeydestä. Parhaat miehet ovat röyhkeitä ja saavat siksi sekä naisia että valtaa. Röyhkeimmillä miehillä on usein monia naisia yhtäaikaa, ja naiset rakastavat heitä. Röyhkeys on se mikä maailmaa pyörittää, ja salaa naiset hyväksyvät sen, vaikka muuta sanoisivatkin.- elämää se on vaan
Sama se on kiltillä naisella joka ei ole kaunis. Yksin jää kun röyhkeimmät kaunottaret nappaa hyvikset kainaloonsa.
- Totuus!!!
LordBoredom, Hämärän rajoilta ja periaatteen mies eivät ansaitse naista, koska antavat jatkuvasti pakkeja halukkaille naisille.
Naisen ansaitsisi sen sijaan Carl Från Stockholm, Teemu Milto ja Mies1985, koska ovat rehtejä ja suoraselkäisiä miehiä, jotka eivät turhaan jakele pakkeja ja samalla itke, että eivät kelpaa.- KysynpähänVaan
Ööööö, onko tuo nyt relua naisia kohtaan?
Miksi nainen pitäisi ansaita? Puhut naisesta kuin jostakin Pokaalista :o Ihmisä naisetkin ovat ja haluavat ihmisen lähelleen.
- 2+3
sehän on vähän niinkuin pokaali. ottaen huomioon, että suomessa on vähemmän naisia kuin miehiä. kaikille ei riitä, kova on kilpailu.
2+3 kirjoitti:
sehän on vähän niinkuin pokaali. ottaen huomioon, että suomessa on vähemmän naisia kuin miehiä. kaikille ei riitä, kova on kilpailu.
Täytyisikö naisista yrittää vielä kilpaillakin?
- .....
No miksei sitten monet saa naista? Ihmisiä naisetkin ovat juu mutta eivät he silti halua lähelleen ketä tahansa ihmistä.
Esim. sellaista tyyppiä josta on enemmän harmia ja mielipahaa kuin iloa. Ja se kattaakin suurimman osan palstan kirjoittelijoista. - .....
aparaatti kirjoitti:
Täytyisikö naisista yrittää vielä kilpaillakin?
Kyllä, mutta jotkut valikoituvat suoraan finaaliin. Ja jotkut meistä karsiutuvat jo alkuerissä.
..... kirjoitti:
Kyllä, mutta jotkut valikoituvat suoraan finaaliin. Ja jotkut meistä karsiutuvat jo alkuerissä.
Mutta miten paljon vapautuneempaa olo voisikaan olla, kun ei tarvitsisi laisinkaan ajatella, että mihinkään kilpailuun pitäisi osallistuakaan.
- candida
Tiedän et tääl on yks joka ei ansaitse.
Mut kaikki masentuneet atm: t ansaitsee kivan tytön!- -Atm-
Olen syvästi masentunut atm mutta en taida siltikään ansaita naista tai ehkä minun kuuluis saada nainen mutta en saa koska olen masentunut ja heikkoitsetuntoinen pelkuri.
Kyllä se niin menee että keskiverto suomalaisnainen (spermaa valuva, tatuoitu, todennäköisesti poikinut) ei ansaitse minun kaltaista kunnon miestä.
- Hehhehhehhehhe
Ikityötöntä pummia ?
- Menestyjämies
Hehhehhehhehhe kirjoitti:
Ikityötöntä pummia ?
Periksellähän on oma firma ja mersu alla.
Menestyjämies kirjoitti:
Periksellähän on oma firma ja mersu alla.
Niin on. Tallella on myös kunnia ja terveys.
- ---
periaatteen-mies kirjoitti:
Ja suvun omaisuus.
- !!!!
periaatteen-mies kirjoitti:
Ja poikuus, muttei mielenterveyttä!
- Ei jatkoon
Carl från Stockholm ei minusta antsaitse naista, koska on keskittynyt pelkästään ulkoisiin seikkoihin. Hän esimerkiksi tiedustelee palstan naisilta minkä näköistä miestä nämä haluaisivat panna. Carlin mielestä on myös ehdottoman tärkeää pukeutua räjähtävän tyylikkääseen kauluspaitaan ja näyttää törkeän komealta mieheltä.
Raukka ei kuitenkaan ymmärrä, että ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, vaan kumppanilta pitää myös löytyä älykkyyttä pään sisältä. - Eiffel5
"että ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa"
Totta. Elegantit, seksikkäät, tyylikkäät, unelma kauniit ranskalaiset naiset ovat superkauniita sekä älykkäitä.
Ei siten kuin Suomessa jossa maisterisnainen näyttää kahdella jalalla kulkevalta ponilta tai överiksi vedetyltä sketsi hahmolta. Tai baarien muka-hottis naiset jotka eivät erotiikka tunnista vaikka se pyllystä nipistäisi. Mutta ähkimään parin tunnin supliikilla kyllä menevät. Luonnollisesti näille tulee olla bodari-juristi mies. No ainakaan periaatteen mies ja sitten se eräs 25-vuotias nuori mies, joka jaksoi jankata samasta aiheesta ties kuinka pitkään. Eikä kyllä oikeastaan tämän palstan miehistä juuri ketkään ansaitse ketään naista saada, kun täällä on niin paljon näitä vanhempien nurkissa asuvia aikamiespoikia ja sellaisia hörhöjä, jotka olisivat vaatimassa itselleen naista, jolla ei ole minkäänlaisia aikaisempia miessuhteita. Joten tollaiset miehet saavatkin joutua elämään lopun ikänsä ilman naista, eivätkä he edes tarvitse mitään sääliä tai ymmärrystä osakseen.
- ---
Onneksi pimeää pelkäävällä sivarilla on tällä palstalla täydet valtuudet kertoa kuka ansaitsee saada naisen ja kuka ei.
- get real
Sinulla ei kyllä ole mitään varaa haukkua ketään hörhöiksi. Sähän olet kuin Kummelista karannut sketsihahmo noiden risteily ja baari jankutustesi ja pakkomielteidesi kanssa.
Mitä muuten kaverillesi Rauhanpuolustalle kuuluu? get real kirjoitti:
Sinulla ei kyllä ole mitään varaa haukkua ketään hörhöiksi. Sähän olet kuin Kummelista karannut sketsihahmo noiden risteily ja baari jankutustesi ja pakkomielteidesi kanssa.
Mitä muuten kaverillesi Rauhanpuolustalle kuuluu?Kyllä mulla on varaa haukkua hörhöksi ketä tahansa näitä tämän palstan kirjoittajia, kun täällä tuntuu varsin paljon heitä olevan. Mulla ei ole mitään jankutuksia tai pakkomielteitä, sillä mä puhun ihan tosiasioista ja monet ovatkin olleet täällä ihan samaa mieltä mun kanssani.
Sen voin sanoa, että RP:lla menee erittäin hyvin, kun ollaan oltu sähköpostilla yhteydessä. Tarkemmin en viitsi mitään kertoa, sillä en halua levitellä toisten ihmisten asioita ilman heidän lupaansa.- siellä paha missä
Sinä et ansaitse. Olet jankkaamisen kuningatar.
siellä paha missä kirjoitti:
Mä puhunkin asiaa, joten siksi on joskus pakko hieman jankata, kun on tärkeää asiaa aiheista joista ei koskaan tarpeeksi tällä palstalla keskustella.
- voi helvetti :DDD
DarkFear kirjoitti:
Kyllä mulla on varaa haukkua hörhöksi ketä tahansa näitä tämän palstan kirjoittajia, kun täällä tuntuu varsin paljon heitä olevan. Mulla ei ole mitään jankutuksia tai pakkomielteitä, sillä mä puhun ihan tosiasioista ja monet ovatkin olleet täällä ihan samaa mieltä mun kanssani.
Sen voin sanoa, että RP:lla menee erittäin hyvin, kun ollaan oltu sähköpostilla yhteydessä. Tarkemmin en viitsi mitään kertoa, sillä en halua levitellä toisten ihmisten asioita ilman heidän lupaansa.RP oli sinun tukinickisi. Älä sitten kerro mitä sivupersoonallesi kuuluu. Alan jo epäillä että olet pelkkä trolli.
- ...
siellä paha missä kirjoitti:
En nyt tunne tai tiedä sen tarkemmin, mutta sen kuvan kuvan perusteella, mitä DarkFearista olen joidenkin kirjoitusten perusteella saanut, niin todellakin ansaitsisi naisen. Jos nyt sanaa ansaita voi käyttää...
- Love Boat
DarkFear kirjoitti:
Mä puhunkin asiaa, joten siksi on joskus pakko hieman jankata, kun on tärkeää asiaa aiheista joista ei koskaan tarpeeksi tällä palstalla keskustella.
Alkaakin olla taas yhden risteilyketjun aika, eikö? Siitähän ei ole tarpeeksi keskusteltu ja varmaan löytyy taas ihan uusia näkökulmia aiheeseen sultakin.
voi helvetti :DDD kirjoitti:
RP oli sinun tukinickisi. Älä sitten kerro mitä sivupersoonallesi kuuluu. Alan jo epäillä että olet pelkkä trolli.
Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on ihan turha mitään kommentoida. Nimimerkki RauhanPuolesta kirjoitteli aikoinaan tuolla sivarit&totaalit-palstalla, jossa häneen tutustuin ja sen jälkeen ollaan vaihdettu kuulumisia sähköpostitse ja ollaan myös kerran tavattukin. Jos et tätä usko, niin järjestetään sitten Sinkut-palstan live-tapaaminen jossakin, niin mä kutsun RP:n myös sinne paikalle, kun mulla on hänen sähköposti ja puhelinnumero.
- Vai onko töitä
DarkFear kirjoitti:
Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on ihan turha mitään kommentoida. Nimimerkki RauhanPuolesta kirjoitteli aikoinaan tuolla sivarit&totaalit-palstalla, jossa häneen tutustuin ja sen jälkeen ollaan vaihdettu kuulumisia sähköpostitse ja ollaan myös kerran tavattukin. Jos et tätä usko, niin järjestetään sitten Sinkut-palstan live-tapaaminen jossakin, niin mä kutsun RP:n myös sinne paikalle, kun mulla on hänen sähköposti ja puhelinnumero.
Järjestetään vaan. Miten olisi vaikka Viking Gracella?
Vai onko töitä kirjoitti:
Järjestetään vaan. Miten olisi vaikka Viking Gracella?
Ajattelin vaan sitä, että tollaisen tapaamisen voisi järjestää mieluummin vaikka jossain kaupungilla. En mä nyt sentään laivalle suostu ihan noin vaan lähtemään.
- No ei toki sentään
DarkFear kirjoitti:
Ajattelin vaan sitä, että tollaisen tapaamisen voisi järjestää mieluummin vaikka jossain kaupungilla. En mä nyt sentään laivalle suostu ihan noin vaan lähtemään.
Sano vaan mihin baariin mennään. Mene sinä edeltä niin me tullaan sitten perässä.
- kaksviitone
DF: "No ainakaan periaatteen mies ja sitten se eräs 25-vuotias nuori mies, joka jaksoi jankata samasta aiheesta ties kuinka pitkään."
Jos minua meinaat, niin olen vaan antanut neuvoja. kaksviitone kirjoitti:
DF: "No ainakaan periaatteen mies ja sitten se eräs 25-vuotias nuori mies, joka jaksoi jankata samasta aiheesta ties kuinka pitkään."
Jos minua meinaat, niin olen vaan antanut neuvoja.En tarkoittanut sua, vaan tätä nimimerkkiä "ihmettelijä2". Eli se nuori mies, joka jankkaa täällä jatkuvasti siitä, kuinka hän ei edes haluaisi parisuhdetta, mutta miten hänen kuuluisi muka saada kauniita naisia itselleen.
Niin kyllä mulla on valtuudet se kertoa, koska tällä palstalla ei ole annettu mitään sääntöjä siitä, että ketkä saavat tänne kirjoittaa.
- risteilypoliisi
Saat toki kirjoitella mutta katso nyt peiliin ennen kuin rupeat ketään friikiksi nimittelemään!
- LightBrave
Darkfear, sinäkö sitten ansaitset naisen kut et ole armeijaa käynyt? Miten voit puolustaa naista tosipaikan tullen jos pelkäät vielä pimeääkin?
LightBrave kirjoitti:
Darkfear, sinäkö sitten ansaitset naisen kut et ole armeijaa käynyt? Miten voit puolustaa naista tosipaikan tullen jos pelkäät vielä pimeääkin?
Eipä ole suurin osa maailman miehistä käynyt muutenkaan armeijaa tai suorittanut edes siviilipalvelusta, sillä tätä Suomen kaltaista pakkoasevelvollisuutta ei ole ollut viime vuosina enää käytössä juuri muualla kun jossain Pohjois-korean kaltaissa diktatuurivaltioissa.
Enkä mä pimeää edes pelkää, sillä nimimerkkini nyt vaan sattuu olemaan mikä on. Kun en koskaan mitään parempaa nimimerkkiä keksinyt, enkä jaksanut alkaa siihen niin panostamaan.- mies32
LightBrave kirjoitti:
En minä ainakaan saanut armeijasta rynkkyä mukaani, joten en tosiaan tiedä miten armeija ja naisen puolustaminen tosipaikan tullen ovat kytköksissä?
- PihPohPuh
DarkFear kirjoitti:
Eipä ole suurin osa maailman miehistä käynyt muutenkaan armeijaa tai suorittanut edes siviilipalvelusta, sillä tätä Suomen kaltaista pakkoasevelvollisuutta ei ole ollut viime vuosina enää käytössä juuri muualla kun jossain Pohjois-korean kaltaissa diktatuurivaltioissa.
Enkä mä pimeää edes pelkää, sillä nimimerkkini nyt vaan sattuu olemaan mikä on. Kun en koskaan mitään parempaa nimimerkkiä keksinyt, enkä jaksanut alkaa siihen niin panostamaan.Kansalaiset!
Leijona ei ole rohkea eläin. Todellinen rohkeus löytyy lampaista. Tämä ilmenee siitä että se rohkeasti kieltäytyy käyttämästä väkivaltaa ja sanoo mää.
Palkkioksi tästä hyvä paimen keritsee osan lampaista ja teurastaa loput.
Kansalainen, ole rohkea, ole lammas!
- Ikisinkku M
Eikös se ole niin kuitenkin että itsekukin "ansaitsee" suunnilleen vastaavanlaisen naisen kuin mitä itse on, käytännössähän kuitenkin usein tuntuu olevan niin että jommallakummalla käy munkki ja jompikumpi "häviää" enemmän tai vähemmän.
- iiiics
Ja itse on aina se, joka häviää.
- Ikisinkku M
iiiics kirjoitti:
Ja itse on aina se, joka häviää.
niinhän se useimmista varmaan tuntuu, hassua.
- toivon sitä sulle
Ikisinkku M kirjoitti:
niinhän se useimmista varmaan tuntuu, hassua.
Sinä ansaitsisit naisen, joka on sairaalloisen pihi ja itsekäs kaikessa, myös emotionaalisesti.
Tai vaihtoehtoisesti, ansaitsisit naisen, joka kusettaisi sinua oikein kunnolla. - Ikisinkku M
toivon sitä sulle kirjoitti:
Sinä ansaitsisit naisen, joka on sairaalloisen pihi ja itsekäs kaikessa, myös emotionaalisesti.
Tai vaihtoehtoisesti, ansaitsisit naisen, joka kusettaisi sinua oikein kunnolla.Pah, siinä vaiheessa kun sinä olet auttanut jotakuta ihmistä yhtä paljon kuin minä niin sitten sinulla oikeastaan on vasta vara tulla kuittailemaan, olen joskus ottanut takkiin ihan hyvää hyvyyttäni ja minua oikeastaan v..aa tuoda koko asiaa esiin mutta tulkoon nyt mainituksi jotta ymmärrät ettet tiedä ihan kaikkea.
Eikös naiset aina vähän kuseta :D - toivon sitä sulle
Ikisinkku M kirjoitti:
Pah, siinä vaiheessa kun sinä olet auttanut jotakuta ihmistä yhtä paljon kuin minä niin sitten sinulla oikeastaan on vasta vara tulla kuittailemaan, olen joskus ottanut takkiin ihan hyvää hyvyyttäni ja minua oikeastaan v..aa tuoda koko asiaa esiin mutta tulkoon nyt mainituksi jotta ymmärrät ettet tiedä ihan kaikkea.
Eikös naiset aina vähän kuseta :DLuultavimmin olen auttanut enemmän kuin sinä. Suhteutettuna nettopääomaan.
Nettopääomani pienuus johtuu siitä, etten ole koskaan osannut olla röyhkeä, enkä ole ajanut koskaan puhtaasti omaa etuani.
Itsekkäillä ihmisillä röyhkeys on luontaista. - mies32
Luultavimmin olen auttanut enemmän kuin sinä. Suhteutettuna nettopääomaan.
Nettopääomani pienuus johtuu siitä, etten ole koskaan osannut olla röyhkeä, enkä ole ajanut koskaan puhtaasti omaa etuani.
Itsekkäillä ihmisillä röyhkeys on luontaista.Vai onkohan nettopääomasi vähyys sittenkin synnynnäistä?
- Ikisinkku M
Luultavimmin olen auttanut enemmän kuin sinä. Suhteutettuna nettopääomaan.
Itsekkäillä ihmisillä röyhkeys on luontaista.Niin no minä nyt vain näen asian niin että jos/kun on oma pesä kunnossa eikä tarvitse kenenkään apua itse niin sitten voi tosihädän tullen jeesata ihan konkreettisesti hätään joutunutta suuremmalla summalla eikä vaan jonkun ohimenevän kaljan verran josta ei oikeasti ole apua kenellekään. Tyylinsä kullakin mutta jos sen nettopääoman joutuu työllä tekemään niin ei sitä ihan kaikille voi miten sattuu jakaa vaan niille jotka oikeasti oikeisiin asioihin tarvitsee.
- toivon sitä sulle
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin no minä nyt vain näen asian niin että jos/kun on oma pesä kunnossa eikä tarvitse kenenkään apua itse niin sitten voi tosihädän tullen jeesata ihan konkreettisesti hätään joutunutta suuremmalla summalla eikä vaan jonkun ohimenevän kaljan verran josta ei oikeasti ole apua kenellekään. Tyylinsä kullakin mutta jos sen nettopääoman joutuu työllä tekemään niin ei sitä ihan kaikille voi miten sattuu jakaa vaan niille jotka oikeasti oikeisiin asioihin tarvitsee.
En puhunut mistään kaljarahoista.
Olen auttanut ihmisiä todellisessa ahdingossa.
Summat välillä n. 50-1000e.
Luultavasti sinulla isommat, mutta pienempiä jos suhteuttaa pääomaan. - toivon sitä sulle
mies32 kirjoitti:
Vai onkohan nettopääomasi vähyys sittenkin synnynnäistä?
Siinä mielessä kyllä, että äitini pitää huolen, että emme pääse perimään mitään.
Hän itse on perinyt paljon, ja on aina ollut itsekäs p.aska.
Ei edes meistä pitänyt huolta, kunhan pullautti haarovälistään ulos. - Ikisinkku M
En puhunut mistään kaljarahoista.
Olen auttanut ihmisiä todellisessa ahdingossa.
Summat välillä n. 50-1000e.
Luultavasti sinulla isommat, mutta pienempiä jos suhteuttaa pääomaan.Ihan hyvä jos noin mutta koeta pitää itsestäsikin huolta kuitenkin. Joo, no suhteutettuna mulla pienempiä jos sinulla pääomat vähissä, ei minullakaan ne mitkään valtavat mutta tulen toimeen eikä se minusta niin hirveän väärin ole.
- Ihmettelijä2
En siis itse todellakaan ansaitse yhtäkään naista ja pidän kyllä huolen, ettei niin tule käymäänkään.
Ei siis pelkoa siitä, että alkaisin seurustelemaan, treffailemaan, harrastamaan seksiä, jne.
Ne saakoon naisen/naisia, ketkä sen ansaitsevat, muut runkatkoon. Niin minäkin joudun tekemään joka päivä, eikä ollenkaan huono vaihtoehto.- .....
Miks sitten roikut sinkkupalstalla purkamassa naisettomuuden aiheuttamaa traumaasi? Etkö osaa elää omaa elämääsi olematta katkera naisettomuudesta?
En minäkään roiku esim. lemmikkifoorumeilla koska minulla ei ole lemmikkejä.
- Tuulavm,55
No se poika kun on aina menos ruotsinlaivalle se ei tarvi naista mihinkään,
mut sitl Teemul heti nainen kyllä se niin söötti poika on. - .....
Ei kukaan nainen ansaitse näitä palstan ätminkäisiä riesakseen. Aivan sama kenestä puhutaan. Hyviä miehiä täällä ei ole.
- .....
Joku antoi miinuksia, olis kivempi ollut saada mielipide miksi näkemys ei miellytä.
Syy miksi sanoin noin on se, että palstalla pyörivät ovat ongelmaisia, ja vaikka jollakuilla olisikin kultainen sydän (tai edes hopeinen), Niin kovasti on naisettomuus katkeroittanut täällä pyörivät, etten usko että tuollaiselta kokemus- ja arvopohjalta voidaan rakentaa suhdetta joka toimii edes välttävästi.
Ensin pitäisi laittaa oma yläkerta kuntoon, ja siinä varmaan hyvä olisi luopua vakiokirjoittelusta tälle palstalle. Vaikka olisi elimieltäkin neitsyenpalvojien kanssa, ilmapiiri iskostaa etäpesäkkeitä ihan joka ikiseen. - ..--..
..... kirjoitti:
Joku antoi miinuksia, olis kivempi ollut saada mielipide miksi näkemys ei miellytä.
Syy miksi sanoin noin on se, että palstalla pyörivät ovat ongelmaisia, ja vaikka jollakuilla olisikin kultainen sydän (tai edes hopeinen), Niin kovasti on naisettomuus katkeroittanut täällä pyörivät, etten usko että tuollaiselta kokemus- ja arvopohjalta voidaan rakentaa suhdetta joka toimii edes välttävästi.
Ensin pitäisi laittaa oma yläkerta kuntoon, ja siinä varmaan hyvä olisi luopua vakiokirjoittelusta tälle palstalle. Vaikka olisi elimieltäkin neitsyenpalvojien kanssa, ilmapiiri iskostaa etäpesäkkeitä ihan joka ikiseen.Miinuksia tulee, koska et tunne tänne kirjoittavia, etkä voi yleistää joidenkin kommenteista asioita koskemaan kaikkia.
Taitaapa olla niitä etäpesäkkeitä sinussakin. - .....
..--.. kirjoitti:
Miinuksia tulee, koska et tunne tänne kirjoittavia, etkä voi yleistää joidenkin kommenteista asioita koskemaan kaikkia.
Taitaapa olla niitä etäpesäkkeitä sinussakin.Jotkut on henkisesti vähän tervejärkisempiä kun toiset, mutta ongelmaton ei ole kukaan. Palstan sympaattisimmatkin kirjoittelijat ovat sen verran ongelmaisia, että en usko että he saisivat aikaan toimivaa suhdetta. Tämän edellä sanoinkin jo.
Toistaiseksi olen kyllä laskenut itseni mukaan joukkoon nimeltä "ihan joka ikinen", joten tunnustan että etäpesäkkeitä on minussakin. Kesälomalla en tänne viitsinyt tulla kun oli parempaa tekemistä, ja aloin suhtautumaan kanssaihmisiinkin ihan eri tavalla. Siis positiivisemmin ja optimistisemmin. - mocking life
..... kirjoitti:
Jotkut on henkisesti vähän tervejärkisempiä kun toiset, mutta ongelmaton ei ole kukaan. Palstan sympaattisimmatkin kirjoittelijat ovat sen verran ongelmaisia, että en usko että he saisivat aikaan toimivaa suhdetta. Tämän edellä sanoinkin jo.
Toistaiseksi olen kyllä laskenut itseni mukaan joukkoon nimeltä "ihan joka ikinen", joten tunnustan että etäpesäkkeitä on minussakin. Kesälomalla en tänne viitsinyt tulla kun oli parempaa tekemistä, ja aloin suhtautumaan kanssaihmisiinkin ihan eri tavalla. Siis positiivisemmin ja optimistisemmin.Taidat ollakin lifemockerin tyttöystävä kuin tiedät kaikesta kaiken ja kaikista kaiken.
- lifemocker
mocking life kirjoitti:
Taidat ollakin lifemockerin tyttöystävä kuin tiedät kaikesta kaiken ja kaikista kaiken.
suututtaako sinua edelleenkin se, ettet itse tiedä aiheista mitään mistä täällä keskustellaan?
- Ansaitsen naisen
Mutta mikä tahansa millä vaan on tissit ja pillu ei kelpaa. Ansaitsen kauniin teinineitsytnaisen, koska olen kunnon mies enkä mikään pillupelle. Nussimattomalle miehelle kuuluu nussimaton nainen, jonka kanssa hän voi lopultakin vuosikymmeniä odotettuaan kokea teinirakkauden ja immenkalvon puhkaisemisen.
- .....
Olet malliesimerkki miehestä joka ei ansaitse mitään naista ikinä.
..... kirjoitti:
Olet malliesimerkki miehestä joka ei ansaitse mitään naista ikinä.
Näinhän se just on. Tollaiset miehet ansaitsevatkin olla yksin koko lopun ikänsä, jos eivät hyväksy naisella mitään aikaisempia suhteita.
- POKS sanoo pimppi!
DarkFear kirjoitti:
Näinhän se just on. Tollaiset miehet ansaitsevatkin olla yksin koko lopun ikänsä, jos eivät hyväksy naisella mitään aikaisempia suhteita.
Jos ei miehellä itselläänkään ole ollut mitään aikaisempia suhteita, niin miksi pitäisi hyväksyä naisekseen joku kymmenille haarojaan levitellyt mällipillu? Similes similibus futuuntur, sanoi jo mummovainaa. Kunnon mies ansaitsee päästä korkkaamaan edes kerran elämässään. Ennen kuin on poksauttanut immenkalvon, ei ole aivan 100% mies, ei vaikka olisi käynyt armeijan, juonut viinaa, ajanut autolla, saanut turpaan ja käynyt huorissa, mitkä nämäkin asiat miehuuden kokemukseen ehdottomasti kuuluvat.
- Field of Dreams
Mitä naiset tekee ansaitakseen miehen yleensä, kun win-win suhde on että miehen pitää olla laadukkaampi kelvatakseen. Ulkomailla asia on päinvastoin mies saa näyttää elinkautisvangilta mutta silti on muodikas hottisnainen.
Ajattelette liian suppeasti. Perikselle vaikkapa neitsyt-natsi tyttö, Darkille torifobiaa poteva vasemmistoneito yms. Milto puuhaa jotain palstan ulkopuolella sillä hänen aktiivisuus on aivan liian matala.- sitähän sä kysyit
Olen sitä mieltä, että jokainen parisuhdetta haluava ansaitsee kumppanin. Huomionarvoista on kuitenkin se, että kaikki eivät kuitenkaan ansaitse sitä unelmiensa kumppania, vaan joutuu tyytymään vähempään.
Tarttis olla sillä tavalla, että ominaisuuksiasi pisteytetään eli:
- jos olet väkivaltainen sen mukaan onko väkivaltaisuutesi lievää vai erittäin vakavaa, saat pisteitä -50...-100
- jos halveksit muita ja pidät itseäsi muita parempana saat pisteitä -20...-40
- jos olet parhaassa parisuhdeiässä 50... 80
- ulkonäkö -100... 100
- ylipaino painoindeksin tai rasvaprosentin mukaan -20...-80
- älykkyys/tyhmyys -100... 100
- varakkuus ja nimenomaan kykysi elättää jälkikasvua, jos haluat jälkikasvua ja lisääntymiskykyisen kumppanin. Kyky käyttää niukasti perheen yhteisiä talousrahoja
- ahkeruus ja kyky kotitöihin (esim. ruoanlaittotaito, siivoustaidot)
- seksuaalinen halukkuus (libido)
- jne
Tämän tyyppisellä puolueettomalla arvostelulla voisi testauttaa itsensä, jonka jälkeen oikeutettu deittailemaan oman tasonsa ihmisiä. Eikö tämä olisi demokratiaa ja todellista kansanvaltaa?
- Kiltti komistus
Rahaa ansaitaan.
Naisia saa kun hyvä luonne ja miellyttävä ulkonäkö vetää heitä puoleensa. - Pillupokaali
Kaikki sellaiset, joiden mielestä nainen pitää ansaita eivät ansaitse naista.
- Atm-Dorka
On ansaitsemista ja ansaitsemista. Englannissa näille on kaksi eri sanaakin: earn sekä deserve.
You earn something when you do something valuable and gain your goal. If you EARN a woman, then it means you complete tasks, heroic deeds etc. and get the woman as a prize. Note how woman in this is a sort of object.
But you deserve something based on what you treat others. If you treat people like sh*t, you probably don't deserve any kind of friends, much less a girlfriend. If you are a kind but unfortunate person, you probably do deserve a relationship, and thus, a girlfriend. Woman in this context is not an object.
- Earth wadda shithole
Nainen on siis objekti/lihakimpale, joka ansaitaan urotöillä ja optioilla. Mielenkiintoinen konsepti/Natural selection.
- ...
No, se on nimenomaan naisten oma käsitys. Naisillehan ei kuka tahansa kelpaa, jotain saavutuksia kuten esim. raahaa tai valtaa pitää olla, ennen kuin on naisista kiinnostava. Nainen pitää itse itseään palkintona, jonka luovuttaa riittävän ansioituneelle ja muutenkin kiinnostavalle miehelle.
Sama ei tietysti päde toisinpäin, nainen ei ole velvollinen mihinkään urotöihin tai muihinkaan ponnisteluihin ansaitakseen miehen.
- Kummelista karannut
Kummelista karannut sketsihahmo :)
- Reipas Mies
Loppulauselmana voitaneen todeta että monien miesten elämä on toisarvoinen useiden mielestä.
Nämä taidot jotka edesauttavat ensisijaisen elämänlaadun tavoittelun miehellä opitaan nuorina kloppeina tupakkapaikoilla, räkimälllä ja reppukaljaa juoden. Mopoilla ajetaan jäkisharkkojen jälkeen ostarille hengaamaan kun siellä on ne luokan stailit tytyötkin. Tästä se lähti.
Pre-atm-mies tekee kiltisti läksyt tai on niin pihalla kaikesta jo lapsena. Kukaan ei missään valista että naisten iskemistaitojen harjaantuminen on elintärkeää aloittaa nuorena.
Ei miehessä ole ujoutta kun löytää oman sisäisen energiansa ja on tasapainossa itsensä kanssa. Erilaiset karaktäärit korostaa sitä miksi jokainen on erilainen, mutta kelpaamattomuus vain ujouden takia on säälittävää.
Miten timpurin puukon kanssa hippasilla oleva snakkari-öykkäri mies menee smoothisti stailien naisten kanssa, itsetuntoa sekä miehistä otetta.
Kaikenlaiset pisteytykset ovat roskaa kun täällä jo miehen naama on niin tärkeä, oli miten hyvä tai huono mies sisältäpäin tahansa.
Naama sosiaaliset ominaisuudet status habitus= prosenttisi.
Oi että kun tavis-tuijat halajavat D.Beckhamiaan kun vähän Lumenea pe/la iltana väläyttävät, se on sitä Suomi-P/S-kulttuuriamme parhaimmillaan. On vähän makkaraa vyötäröllä, hiukka ohut tukkakin. Miu miu, elämä ei ole hyvä jos mies on tavis. Parempi olla jänniksen laastari ja varamuija.
Jokainen mies ansaitsee naisensa kun sellaisen kykenee itselleen iskemään.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319