Entinen ystävyys? :(

surullinen 6lk

Olen 11 vuotias tyttö. Minulla oli muutama vuosi sitten paras kaveri. Hänen kanssa olin aina koulussa. En tiedä mikä väliimme tuli. Kun olin neljännellä luokallani, tyttö luuli että puhuin hänestä selän takana. Hän kävi minuun käsiksi. Hän on myös "vitsillä" kiristänyt minua. Hän puhuu minusta paljon selän takana.

Tänään meille tuli riita joka jäi häiritsemään :( Olin kahden kaverini kanssa leikkikentällä. Tämä kyseinen tyttö kysyi viestillä "voitko olla mun kanssa". Vastasin siihen " Sinähän sanoit ettet ole kaverini". "Voi voi siitä on vuosi aikaa ja haluaisin olla sun kaa kavereita". Oikeasti hän oli sanonut näin yhteiselle kaverillemme joka välitti viestin minulle. Mainitsin tuonkin hänelle. Hän jatkoi : "No anteeks mut voijaako olla kavereita vai?" Töykeää. Hän on pyytänyt anteeksi monta kertaa eikä tarkoita sitä. En osaa sanoa ei. Vastasin "En usko" . " No anteeks ja anteeks haluaisin olla kavereita ja sovussa Mut sä et halua :( "
Vastaukseni josta tuli molemmille paha mieli: "Olisin voinut unohtaa sut sen käsiksikäymisen jälkeen! Luulen ettei voida olla kavereita".

Nyt minulla on tosi paha mieli siitä, koska joudumme kohtaamaan koulussa. Istumme luokassa vierekkäin opettajan määräyksestä. Hän tietää ettei välimme ole parhaat. Haluaisin jotenkin huomenna sanoa tytölle jotain tällaista "En halunnut olla eilen noin töykeä, mutta näiden vuosien aikana luottamukseni sinuun on kadonnut. Olen pahoillani :( "

Osaatteko auttaa sopimisessa? Oikeasti, kadun tekoani älyttömästi, mutta toivon järkeviä, muttei liian toruvia vastauksia. Olin itkenyt jo tunnin sängyssäni enkä kestänyt häpeääni joten kiipesin katolle katselemaan ja miettimään. Lähdin äsken jo kävelylle, kun nukkuminen ei onnistu. Huomenna pitäisi mennä klo 8 kouluun ja luulen että en pysy silloin hereillä.
Tarvitsen apua :'(

3

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullinen 6lk

Te ette halua pelastaa minua. No jättäkää minut valvomaan yötäpäivää ja kärsimään katumisesta! :(

• minä autan!

Olen vasta viitos luokkalainen mutta taidanpa osata auttaa!
      Sinun pitää vaikka jollain väkitunnilla ottaa hänet vaikka väkisin jonnekkin rauhalliseen paikkaan ja juttelette yhdessä ja käsket hänet selittämään että miksi yht äkkii oot mun kaveri ja enne et ja miksi hän luuli että hänen juttelevan pahaa selän takana toivottavasti oli apuu siitä muutenki mulla on pahasti nyt mun bestiksen kanssa sukset ristissä TT-TT

• vähän vanhempi

Monta kertaa olen meinannut vastata tähän, mutten ole osannut kirjoittaa :).
      Minun mielestäni syyllistät itseäsi ihan turhaan -sinun kaverinhan pitäisi olla se aloitteentekijä...tosin voihan sitä tehdä toisinkinpäin. Helpompaa kyllä olla tekemättä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1581
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1001
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      912
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      886
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      770
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      766
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      341
      707
    9. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      706
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      702
    Aihe