Olen 11 vuotias tyttö. Minulla oli muutama vuosi sitten paras kaveri. Hänen kanssa olin aina koulussa. En tiedä mikä väliimme tuli. Kun olin neljännellä luokallani, tyttö luuli että puhuin hänestä selän takana. Hän kävi minuun käsiksi. Hän on myös "vitsillä" kiristänyt minua. Hän puhuu minusta paljon selän takana.
Tänään meille tuli riita joka jäi häiritsemään :( Olin kahden kaverini kanssa leikkikentällä. Tämä kyseinen tyttö kysyi viestillä "voitko olla mun kanssa". Vastasin siihen " Sinähän sanoit ettet ole kaverini". "Voi voi siitä on vuosi aikaa ja haluaisin olla sun kaa kavereita". Oikeasti hän oli sanonut näin yhteiselle kaverillemme joka välitti viestin minulle. Mainitsin tuonkin hänelle. Hän jatkoi : "No anteeks mut voijaako olla kavereita vai?" Töykeää. Hän on pyytänyt anteeksi monta kertaa eikä tarkoita sitä. En osaa sanoa ei. Vastasin "En usko" . " No anteeks ja anteeks haluaisin olla kavereita ja sovussa Mut sä et halua :( "
Vastaukseni josta tuli molemmille paha mieli: "Olisin voinut unohtaa sut sen käsiksikäymisen jälkeen! Luulen ettei voida olla kavereita".
Nyt minulla on tosi paha mieli siitä, koska joudumme kohtaamaan koulussa. Istumme luokassa vierekkäin opettajan määräyksestä. Hän tietää ettei välimme ole parhaat. Haluaisin jotenkin huomenna sanoa tytölle jotain tällaista "En halunnut olla eilen noin töykeä, mutta näiden vuosien aikana luottamukseni sinuun on kadonnut. Olen pahoillani :( "
Osaatteko auttaa sopimisessa? Oikeasti, kadun tekoani älyttömästi, mutta toivon järkeviä, muttei liian toruvia vastauksia. Olin itkenyt jo tunnin sängyssäni enkä kestänyt häpeääni joten kiipesin katolle katselemaan ja miettimään. Lähdin äsken jo kävelylle, kun nukkuminen ei onnistu. Huomenna pitäisi mennä klo 8 kouluun ja luulen että en pysy silloin hereillä.
Tarvitsen apua :'(
Entinen ystävyys? :(
3
153
Vastaukset
- surullinen 6lk
Te ette halua pelastaa minua. No jättäkää minut valvomaan yötäpäivää ja kärsimään katumisesta! :(
- minä autan!
Olen vasta viitos luokkalainen mutta taidanpa osata auttaa!
Sinun pitää vaikka jollain väkitunnilla ottaa hänet vaikka väkisin jonnekkin rauhalliseen paikkaan ja juttelette yhdessä ja käsket hänet selittämään että miksi yht äkkii oot mun kaveri ja enne et ja miksi hän luuli että hänen juttelevan pahaa selän takana toivottavasti oli apuu siitä muutenki mulla on pahasti nyt mun bestiksen kanssa sukset ristissä TT-TT - vähän vanhempi
Monta kertaa olen meinannut vastata tähän, mutten ole osannut kirjoittaa :).
Minun mielestäni syyllistät itseäsi ihan turhaan -sinun kaverinhan pitäisi olla se aloitteentekijä...tosin voihan sitä tehdä toisinkinpäin. Helpompaa kyllä olla tekemättä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044