Käsitellä suhteita ja tunteita? Ole gallupeita? Rekattujen aloituksia jne.?
Miksi täällä ei ole enää mitään hauskaa?
29
265
Vastaukset
- Samaa ihmetellyt N.
Täällä joku neiti-mies poistelee kaikki naisia kiinnostavat aloitukset, koska luulee, että tämä on homo-miehen logiikka.
- puskapaska
neiti-mies on siirtynyt tonne...........http://www.vauva.fi/keskustelu/1594380/ketju/tapasin_aivan_ihanan_miehen_mutta_hanella_on_toooo#top
- harmii.....
mielenkiintoiset ihmiset puuttuvat ja sen takia mielenkiintoiset aloitukset ja kommentit puuttuvat. miksi ei enää kiinnosta?
- kylä näi o
.
Ihmiset ovat täysin tylsistyneitä eivätkä törmäile ostoskärryillä toisten jalkoihin kaupan kassajonossa
.
Palstalaiset ovat kuin mikä tahansa muukin lauma. Jos yks ei kirjoita niin kukaan muukaan ei kirjoita. Jos yks kirjoittaa niin kaikki muutkin alkavat kirjoittaa.
- .....
kuka se yks sitten on jota odotellaan?
- iiiiics
..... kirjoitti:
kuka se yks sitten on jota odotellaan?
Ja miksi HÄN ei kirjoita?
iiiiics kirjoitti:
Ja miksi HÄN ei kirjoita?
HÄN,sai mut kirjoittamaan, hän,
sai mut peukuttamaan, hän,
ja vielä enemmän.- 9+00
iiiiics kirjoitti:
Ja miksi HÄN ei kirjoita?
kuka on Hän? vänksyn Hän tuskin
- Poju vaan
9+00 kirjoitti:
kuka on Hän? vänksyn Hän tuskin
Ei, mutta poissa on hän
- Hullu ukko
Poju vaan kirjoitti:
Ei, mutta poissa on hän
Jaa mää vai?
- Poju vaan
Hullu ukko kirjoitti:
Jaa mää vai?
No, annoiks merselityksen?
- Ratikkakuski.
9+00 kirjoitti:
kuka on Hän? vänksyn Hän tuskin
Eewari puuttuu :((((
- Totaali-KAHJOT:.!1#%
Ratikkakuski. kirjoitti:
Eewari puuttuu :((((
.
Totaali-KAHJOILLA oli ennen ja on edelleenkin tärkeä MISSIO kyläyhteisössä
. - Poju vaan
Totaali-KAHJOT:.!1#% kirjoitti:
.
Totaali-KAHJOILLA oli ennen ja on edelleenkin tärkeä MISSIO kyläyhteisössä
.Mission impossible, olettaisin?
- KAHJOTKIN rationaali
Poju vaan kirjoitti:
Mission impossible, olettaisin?
.
Nykyään KAHJOTKIN on tylsistyttävän *rationaalisia*
Har!
. - Kimmo.
..... kirjoitti:
kuka se yks sitten on jota odotellaan?
RvaMMies :-)
- huokaus.
Ratikkakuski. kirjoitti:
Eewari puuttuu :((((
Mull on ikävä iivaria
- muumion paluu
huokaus. kirjoitti:
Mull on ikävä iivaria
Hyi helevata, kuhan ei vaan tulis takas ikuna. Ällö hyypiö.
- Raija Isomättö
Kivat persoonat vähissä.
- säännöstelytalous
Koska hauskaa vain rajoitetusti tarjolla
- odottavaolli
Yybee vois tehdä aloituksia ;-)
- kylä näi o
.
esim. aiheesta peput kanooteissa
Har!
. - vielä parempi
kylä näi o kirjoitti:
.
esim. aiheesta peput kanooteissa
Har!
.Yybee siiderissä vois tehdä aloituksia. =)
- Siiderijemma:.?1+
vielä parempi kirjoitti:
Yybee siiderissä vois tehdä aloituksia. =)
.
Onkohan kanootissa * SALAINEN * siiderijemma
HaR!
.
- Tiedätte kyllä kuka
Tulihan noita galluppeja väsättyä yksi jos toinenkin entisessä elämässä. Oi niitä aikoja. Galleriakin oli täynnä ihastuttavia nuoria naisia. Oi niitäkin aikoja.
Miksi sitten olen lähestulkoon poistunut palstalta? Vastauksia on useampiakin.
1. En enää tarvitse terapeuttista apua palstan muodossa.
2. Elän täysillä sitä oikeaa elämää.
3. Eräs akka ort. palstalta seuraa/kyttää kirjoittamisiani, jotka sitten linkittää kaikkien nähtäväksi ort. palstalle. Hänen nimimerkkinsä on muuten siellä "epitimia". Suurimmat herjansa/vittuilunsa kirjoittaa tosin puskasta. Että silleesti nyt...- Olenko nyt
aivan väärässä jos sanon että olet aamujaanan miäs?
- dfgcdrfgcr
Hyviä aloituksia on useinkin, mutta sitten ensimmäisenä vastaamaan kerkiää, joku sekopäinen tampio, niin into lopahtaa jatkaa ollenkaan. Miten on niin mahdotonta olla vastaamatta, jos ei kerran ole mitään järkevää sanottavaa itse aloitukseen. Ääliöitä riittää.
- neutroniprotoni
Olet aloituksellasi asian ytimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437