Miksi täällä ei ole enää mitään hauskaa?

rek. nainen puska

Käsitellä suhteita ja tunteita? Ole gallupeita? Rekattujen aloituksia jne.?

29

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa ihmetellyt N.

      Täällä joku neiti-mies poistelee kaikki naisia kiinnostavat aloitukset, koska luulee, että tämä on homo-miehen logiikka.

    • harmii.....

      mielenkiintoiset ihmiset puuttuvat ja sen takia mielenkiintoiset aloitukset ja kommentit puuttuvat. miksi ei enää kiinnosta?

      • kylä näi o

        .

        Ihmiset ovat täysin tylsistyneitä eivätkä törmäile ostoskärryillä toisten jalkoihin kaupan kassajonossa

        .


    • Palstalaiset ovat kuin mikä tahansa muukin lauma. Jos yks ei kirjoita niin kukaan muukaan ei kirjoita. Jos yks kirjoittaa niin kaikki muutkin alkavat kirjoittaa.

      • .....

        kuka se yks sitten on jota odotellaan?


      • iiiiics
        ..... kirjoitti:

        kuka se yks sitten on jota odotellaan?

        Ja miksi HÄN ei kirjoita?


      • iiiiics kirjoitti:

        Ja miksi HÄN ei kirjoita?

        HÄN,sai mut kirjoittamaan, hän,
        sai mut peukuttamaan, hän,
        ja vielä enemmän.


      • 9+00
        iiiiics kirjoitti:

        Ja miksi HÄN ei kirjoita?

        kuka on Hän? vänksyn Hän tuskin


      • Poju vaan
        9+00 kirjoitti:

        kuka on Hän? vänksyn Hän tuskin

        Ei, mutta poissa on hän


      • Hullu ukko
        Poju vaan kirjoitti:

        Ei, mutta poissa on hän

        Jaa mää vai?


      • Poju vaan
        Hullu ukko kirjoitti:

        Jaa mää vai?

        No, annoiks merselityksen?


      • Ratikkakuski.
        9+00 kirjoitti:

        kuka on Hän? vänksyn Hän tuskin

        Eewari puuttuu :((((


      • Totaali-KAHJOT:.!1#%
        Ratikkakuski. kirjoitti:

        Eewari puuttuu :((((

        .

        Totaali-KAHJOILLA oli ennen ja on edelleenkin tärkeä MISSIO kyläyhteisössä

        .


      • Poju vaan
        Totaali-KAHJOT:.!1#% kirjoitti:

        .

        Totaali-KAHJOILLA oli ennen ja on edelleenkin tärkeä MISSIO kyläyhteisössä

        .

        Mission impossible, olettaisin?


      • KAHJOTKIN rationaali
        Poju vaan kirjoitti:

        Mission impossible, olettaisin?

        .

        Nykyään KAHJOTKIN on tylsistyttävän *rationaalisia*

        Har!

        .


      • Kimmo.
        ..... kirjoitti:

        kuka se yks sitten on jota odotellaan?

        RvaMMies :-)


      • huokaus.
        Ratikkakuski. kirjoitti:

        Eewari puuttuu :((((

        Mull on ikävä iivaria


      • muumion paluu
        huokaus. kirjoitti:

        Mull on ikävä iivaria

        Hyi helevata, kuhan ei vaan tulis takas ikuna. Ällö hyypiö.


    • Raija Isomättö

      Kivat persoonat vähissä.

    • säännöstelytalous

      Koska hauskaa vain rajoitetusti tarjolla

    • odottavaolli

      Yybee vois tehdä aloituksia ;-)

      • kylä näi o

        .

        esim. aiheesta peput kanooteissa

        Har!

        .


      • vielä parempi
        kylä näi o kirjoitti:

        .

        esim. aiheesta peput kanooteissa

        Har!

        .

        Yybee siiderissä vois tehdä aloituksia. =)


      • Siiderijemma:.?1+
        vielä parempi kirjoitti:

        Yybee siiderissä vois tehdä aloituksia. =)

        .

        Onkohan kanootissa * SALAINEN * siiderijemma

        HaR!

        .


    • Tiedätte kyllä kuka

      Tulihan noita galluppeja väsättyä yksi jos toinenkin entisessä elämässä. Oi niitä aikoja. Galleriakin oli täynnä ihastuttavia nuoria naisia. Oi niitäkin aikoja.

      Miksi sitten olen lähestulkoon poistunut palstalta? Vastauksia on useampiakin.

      1. En enää tarvitse terapeuttista apua palstan muodossa.
      2. Elän täysillä sitä oikeaa elämää.
      3. Eräs akka ort. palstalta seuraa/kyttää kirjoittamisiani, jotka sitten linkittää kaikkien nähtäväksi ort. palstalle. Hänen nimimerkkinsä on muuten siellä "epitimia". Suurimmat herjansa/vittuilunsa kirjoittaa tosin puskasta. Että silleesti nyt...

      • Olenko nyt

        aivan väärässä jos sanon että olet aamujaanan miäs?


    • dfgcdrfgcr

      Hyviä aloituksia on useinkin, mutta sitten ensimmäisenä vastaamaan kerkiää, joku sekopäinen tampio, niin into lopahtaa jatkaa ollenkaan. Miten on niin mahdotonta olla vastaamatta, jos ei kerran ole mitään järkevää sanottavaa itse aloitukseen. Ääliöitä riittää.

    • neutroniprotoni

      Olet aloituksellasi asian ytimessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe