"Keskimääräinen" Jalkaprässi maksimi

Junnu961

Olen siis 16v poika, pituutta 165cm ja painoa 64kg.
Saan jalkaprässistä 240kg (vino laite).
Onko tämä heikko, hyvä vai keskiverto tulos?

5

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hack!

      Unohtakaa nyt hyvät lapset jalkaprässeistä meuhkaaminen! Niiden kiloilla ei ole mitään merkitystä!

      Sama prässi, samat polvikulmat niin jotain vertailtavuutta löytyisi mutta yleisesti höheltäminen on täysin turhaa.

      Tee kyykkyä pohjaan tai ainakin syvään! Mieluummin eteen niin ei tule selällä kikkailuakaan mukaan.
      Vapaan tangon hack on myös hyvä liike eikä pääse valittamaan selkäänsä.
      Tee hack:ia alkuun vaikkapa 60kg:llä niin alat saada tuntumaa!

    • V-O-I-M-A-N-O-S-T-O

      Et sitten parempaa palstaa löytänyt jalkaprässillesi?

      Voimanosto = kyykky, penkki, maastaveto.

    • lauri_xyz

      minä saan jalka prässillä 195 kiloa ja olen 14v ja painan 87 kiloa ja 162 centtinen olen hiukan tukeva. penkistä saan 37.5 hauista käsipainolla saan 12 kg ykkösen. onko tulokset normaaleja vai hyviä?

      • V-O-I-M-A-N-O-S-T-O

        normaalia hyvempiä.


    • älä ole prässipelle

      Ainut jalkaliike mikä on vertailukelpoinen on syvä jalkakyykky. Prässituloksilla leuhkiminen on paitsi typerää, myös osoittaa tietämättömyyttä ja on typerää egoilua.

      Kun syväkyykky on 150 kiloa tai siitä ylöspäin, kehtaa sen jo mainita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe