Katainen heti vähentämässä ylen rahoitusta, kun kisoissa mukana liikaa ylen henkilökuntaa. Nähtävästi hänen mielestään vain rikkaat saavat enää nauttia kisalähetyksistäkin vain maksukanavien kautta, vähentämällä ylen rahoitusta. Luulisi olevan vähän järkevämpiäkin säästökohteita, kuin viedä vielä vähänkin järkevät ja hyvät ylen ohjelmatkin vain rahakkaiden saataville. Eikö enää ole mitään häpyä kokoomuksen kurimuksilla rikkaiden suosimisella, hävetkää...
voi katainen
8
132
Vastaukset
- leikkuri..
Kaikki loiskomentaattorit pois ja rahat vähemmälle.. Vain selostajat mukaan.
- Voiton maximointi
Kohta joku keksii että kuuluhan ne kisat radiostakin, ei sinne tarvitse tv-sakkia yhtään kpl:tta...
- ideaa.,
Voihan selostaa Suomesta!
- Sankarin palvontaa
ideaa., kirjoitti:
Voihan selostaa Suomesta!
Niinpä, mutta sitten jäis Yle:lle tärkeät haastattelut tekemättä:) Eikä myöskään nähtäisi suomalaisia veryttelemässä, valmistautumassa ja osa kenttälajien suorituksista jäisi pois.. ei välttämättä huonokaan asia.
ketä kiinnostaa pääseekö suomettaret alkueristä jatkoon vai ei?
- kiekkomies IFK
köyhät vois lopettaa röökinpolton ja kaljan kittaamisen, löytyis hilloa maksaa tv-maksut.
Ei ole ilmaisia tv-lähetyksiä, joku ne maksaa aina. Maksu-tv hyvä juttu, se maksaa joka haluaa katsoa. - urheilu maksu
Urheilu maksukanaville, syö budjetin!
Röökiä imävät kaljamat maksakoon itse! - Reiska. . . .
Kyllä Kataisella oikeus omiin mielipiteisiin on kuten meillä kaikilla, sananvapaus x)
Jykä veedä käteeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011