Kaikkea tyhmää sitä tulee tehtyä kun ei ole selvinpäin. Lyötiin nimittäin kaverin kanssa vetoa siitä, etten uskalla paskoa yökyläläisen päälle. No uskalsin ja nyt olen hyvin ylpeä. Naisen ilme ja sadatus oli niin näkemisen arvoinen juttu, että tulee naurattamaan ainakin seuraavat 50 vuotta XD
ps. loppuosa paskasta tuli ripulina
Lyötiin kaverin kanssa vetoa
se on vain laiffii
5
796
Vastaukset 5
- löysä maha
Paljonko voitit?
- Mee hoitoon!
Sairasta!
- sdfsfsfs
repesin hitosti :D
- sairas olet
Hyi hel*etti mistä näitä sekopäitä sikiää? Jos mä oisin ollu ko. nainen, olisin syöttänyt sulle sun omat paskat.
- juska pattu
Mitäs läksi yökylään. Liekö muuten munaa saanut, ennen tai jälkeen tämän kakkaepisodin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.551544Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211176- 93987
- 80727
- 37698
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21539- 27530
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55473- 27466
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433