mitä mieltä olette fitness naisista?

i need..

13

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei nappaa

      Ei kyllä ole minun mieleen noin lihakset ja kylkiluut törröllä oleva nainen. Niinkuin monesti, kultainen keskitie on aikalailla se paras vaihtoehto, tuossakin kun ollaan menty liiallisuuksiin. Tarkoituksella toki, mutta eipä tuo ulkonäöllisesti miellytä lainkaan.

      • gsdfgsdfg

        noista fitnestyöistä olis voinu laittaa kuvan sellasena kuin he normaalisti kisojen ulkopuolella ovat. kisakuvissahan tytöt ovat vetäneet itsensä lähes rasvattomaan kuntoon, mutta jo pari vuorokautta kisojen jälkeen painoa alkaa kertymään takaisin ihan kivasti jolloin kylkiluut peittyvät, mutta kurvikkaat muodot edelleen näkyvät


      • kesämies32
        gsdfgsdfg kirjoitti:

        noista fitnestyöistä olis voinu laittaa kuvan sellasena kuin he normaalisti kisojen ulkopuolella ovat. kisakuvissahan tytöt ovat vetäneet itsensä lähes rasvattomaan kuntoon, mutta jo pari vuorokautta kisojen jälkeen painoa alkaa kertymään takaisin ihan kivasti jolloin kylkiluut peittyvät, mutta kurvikkaat muodot edelleen näkyvät

        Näin. Tuollaisia supertimmejä kilpaurheilijoita on niin vähän ettei heistä kannata sen kummemmin keuhkota. Sen sijaan tuskin maailmasta löytyy yhtäkään miestä, joka ei haluaisi peuhaamaan kuntosalilla kiinteän pyöreät reidet ja pepun hankkineen naisen kanssa.


      • 6+12
        gsdfgsdfg kirjoitti:

        noista fitnestyöistä olis voinu laittaa kuvan sellasena kuin he normaalisti kisojen ulkopuolella ovat. kisakuvissahan tytöt ovat vetäneet itsensä lähes rasvattomaan kuntoon, mutta jo pari vuorokautta kisojen jälkeen painoa alkaa kertymään takaisin ihan kivasti jolloin kylkiluut peittyvät, mutta kurvikkaat muodot edelleen näkyvät

        Tämä. Kilpailijat ei todellakaan ylläpidä tuota lavakuntoa vuoden ympäri.
        Naiset ei ikinä voi saada liikaa lihaksia jos eivät käytä kiellettyjä aineita.

        Todella hyvältähän tuo lavakuntokin näyttää jos vertaa näihin nykyään yleistyneisiin "tältä naisen vartalo näyttää"-oksetuskuvat.


    • Täysin koskematon ja kokematon fitnessnainen = Panisin

      Yhden tai useamman miehen nussima ftnessnainen = En panisi

      • Live at Ramrods

        Jos saisin miljardin = ostaisin oman saaren
        Jos en saa miljardia = jätän saaren ostamatta


      • Dino Rex

        Ja sitten aamulla heittäisit neitsyytensä menettäneen fitnessmuijan ovesta ulos ja huutaisit: "V*tun jakorasia"?


      • Dino Rex kirjoitti:

        Ja sitten aamulla heittäisit neitsyytensä menettäneen fitnessmuijan ovesta ulos ja huutaisit: "V*tun jakorasia"?

        Voisin hyvin tehdä niin. Olisin päässyt poikuudestani eroon ja ottaisin suomihuoralta luulot pois.


    • Vähän liian vaativa harrastus että jaksaisin itse lähempää seurata. Noissa salihommissa edetessä tulee nopeasti se raja vastaan jossa ei enää tehdä töitä terveyden eteen vaan aletaan ottamaan riskejä terveyden kustannuksella. Ja elämäntapakin on monella aika ehdoton, itse tykkään ottaan rennommin.

      Toisaalta kai sitä minäkin pumppailisin paljon pienemmillä painoilla menemään jos oikeasti pelkkää terveyttäni ajattelisin, mutta kun takaraivossa kilpailuvietti käskee rikkomaan omia ennätyksiä.

    • sitä mieltä

      Kisakunnossa rasvaprosentti vedetään naurattavan alas. Rintojakaan ei enää ole ja sitten tilalle laitetaan muovipallot. Liikunnallisuus ja hoikkuus ovat sinänsä tietysti erittäin hyviä ominaisuuksia.

    • Näyttävät hyvältä, mutta ovat tosi itsekeskeisiä, tai ainkin sellainen kuva on jäänyt mun vaatimattomalla kokemuksella.

      • ohnoes

        Tavallisella miehellä ei ole mitään mahkuja näihin fitnesskissoihin. Aina ne seukkaavat roinari-bodareiden kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe