http://1.bp.blogspot.com/-r7GLPRMQM5c/Ugc_FoUqVpI/AAAAAAAAAYw/uFVJ1ga9HAY/s1600/Jkl 2013 karsinnat 063.JPG
http://3.bp.blogspot.com/-S265tmS3zPw/Ugc-I2BeXvI/AAAAAAAAAYY/828m4z3K-zA/s640/Jkl 2013 karsinnat 055.JPG
tämän näköisistä naisista jotka treenavat kovaa ja kisaavat?
mitä mieltä olette fitness naisista?
13
234
Vastaukset
- ei nappaa
Ei kyllä ole minun mieleen noin lihakset ja kylkiluut törröllä oleva nainen. Niinkuin monesti, kultainen keskitie on aikalailla se paras vaihtoehto, tuossakin kun ollaan menty liiallisuuksiin. Tarkoituksella toki, mutta eipä tuo ulkonäöllisesti miellytä lainkaan.
- gsdfgsdfg
noista fitnestyöistä olis voinu laittaa kuvan sellasena kuin he normaalisti kisojen ulkopuolella ovat. kisakuvissahan tytöt ovat vetäneet itsensä lähes rasvattomaan kuntoon, mutta jo pari vuorokautta kisojen jälkeen painoa alkaa kertymään takaisin ihan kivasti jolloin kylkiluut peittyvät, mutta kurvikkaat muodot edelleen näkyvät
- kesämies32
gsdfgsdfg kirjoitti:
noista fitnestyöistä olis voinu laittaa kuvan sellasena kuin he normaalisti kisojen ulkopuolella ovat. kisakuvissahan tytöt ovat vetäneet itsensä lähes rasvattomaan kuntoon, mutta jo pari vuorokautta kisojen jälkeen painoa alkaa kertymään takaisin ihan kivasti jolloin kylkiluut peittyvät, mutta kurvikkaat muodot edelleen näkyvät
Näin. Tuollaisia supertimmejä kilpaurheilijoita on niin vähän ettei heistä kannata sen kummemmin keuhkota. Sen sijaan tuskin maailmasta löytyy yhtäkään miestä, joka ei haluaisi peuhaamaan kuntosalilla kiinteän pyöreät reidet ja pepun hankkineen naisen kanssa.
- 6+12
gsdfgsdfg kirjoitti:
noista fitnestyöistä olis voinu laittaa kuvan sellasena kuin he normaalisti kisojen ulkopuolella ovat. kisakuvissahan tytöt ovat vetäneet itsensä lähes rasvattomaan kuntoon, mutta jo pari vuorokautta kisojen jälkeen painoa alkaa kertymään takaisin ihan kivasti jolloin kylkiluut peittyvät, mutta kurvikkaat muodot edelleen näkyvät
Tämä. Kilpailijat ei todellakaan ylläpidä tuota lavakuntoa vuoden ympäri.
Naiset ei ikinä voi saada liikaa lihaksia jos eivät käytä kiellettyjä aineita.
Todella hyvältähän tuo lavakuntokin näyttää jos vertaa näihin nykyään yleistyneisiin "tältä naisen vartalo näyttää"-oksetuskuvat.
Täysin koskematon ja kokematon fitnessnainen = Panisin
Yhden tai useamman miehen nussima ftnessnainen = En panisi- Live at Ramrods
Jos saisin miljardin = ostaisin oman saaren
Jos en saa miljardia = jätän saaren ostamatta - Dino Rex
Ja sitten aamulla heittäisit neitsyytensä menettäneen fitnessmuijan ovesta ulos ja huutaisit: "V*tun jakorasia"?
Dino Rex kirjoitti:
Ja sitten aamulla heittäisit neitsyytensä menettäneen fitnessmuijan ovesta ulos ja huutaisit: "V*tun jakorasia"?
Voisin hyvin tehdä niin. Olisin päässyt poikuudestani eroon ja ottaisin suomihuoralta luulot pois.
Vähän liian vaativa harrastus että jaksaisin itse lähempää seurata. Noissa salihommissa edetessä tulee nopeasti se raja vastaan jossa ei enää tehdä töitä terveyden eteen vaan aletaan ottamaan riskejä terveyden kustannuksella. Ja elämäntapakin on monella aika ehdoton, itse tykkään ottaan rennommin.
Toisaalta kai sitä minäkin pumppailisin paljon pienemmillä painoilla menemään jos oikeasti pelkkää terveyttäni ajattelisin, mutta kun takaraivossa kilpailuvietti käskee rikkomaan omia ennätyksiä.- sitä mieltä
Kisakunnossa rasvaprosentti vedetään naurattavan alas. Rintojakaan ei enää ole ja sitten tilalle laitetaan muovipallot. Liikunnallisuus ja hoikkuus ovat sinänsä tietysti erittäin hyviä ominaisuuksia.
Näyttävät hyvältä, mutta ovat tosi itsekeskeisiä, tai ainkin sellainen kuva on jäänyt mun vaatimattomalla kokemuksella.
- ohnoes
Tavallisella miehellä ei ole mitään mahkuja näihin fitnesskissoihin. Aina ne seukkaavat roinari-bodareiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466