rastafara

justwondering

Oon nyt tapaillut 1 ihanaa rastamiestä joka asuu Malmilla. Todella mukavan oloinen, taitava keskustelija. Ei liian innokas, ei vaadi eikä vanno mitään ja silti kamalan salaperäisen oloinen. Osaako joku kertoa enemmän rastafari uskonnosta ?

94

2297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pastafari1

Osaat kai nettiä käyttää; googleta!

• Realitya sulle

Vaikka ne rastat päässä, ei välttämättä liity uskontoon mitenkään !! haloo !
      Aito Rastaf elää luonnonmukaisesti pössytellen :o) siinä sulle tyttö .
      Kaikki ne osaa lirkutella ja vannoa feik rakkauttaan ..

• Zuzi3

Jep minunkin mökissä Rastapie, mutta se Muslimuus menee Kaiken edelle esim.Nainen pidetään alapuolella kaikessa ja tasa-arvoa ei tunneta.Niin poika,mitä isäkin suvussa! Kahakoita syntyy usein,jos vaan on hyvin voimakasluontoinen nainen ,ei mikään pikkutyttö hiirulainen joka joutuu tossun alle jo alkumetreillä ,vain sänkykumppaniksi . Ne näyttävät real luonteensa hyvin pian saman katon alla ja tulee kysymys ota tai jätä , kestä ???

• sere1

Salaperäisen oloinen? Oliskohan naimisissa tai varattu? Rastat päässä ei todellakaan merkitse sitä, että on sydämessään rastafari. Saattaa olla tosiaan varattu, siksi salaperäisyys.

• kale12

Nyt äkkiä rengastamaan rastas ennenkuin pääsee karkuun. Jalathan sulta on mennytkin jo alta. Eikös vaan?
      Ja jos jokin menee pieleen, niin ainahan voit tulla tänne itkemään surkeuttasi muiden kaltaistesi kanssa.

• KalekalekalekaleVale

Kale älä viitsi olla ilkeä.

• voihanrasta

Kuullostaa ukkomieheltä, sen takia salmyhkäinen. Tai sitten harrastaa bisneksia jotka eivät siedä päivänvaloa. Tai pyörittää useampaa naista samaan aikaan. Siinä vaihtoehdot jotka tulee mieleen. Vaikka olisi ihan aitokin rastafari niin kyllä heidän käsityksensä rakkaudesta poikkeaa sen verran meikäläisestä että kyllä alkaa suomityttöja lopulta ahdistamaan se touhu. Aidossa rastakulttuurissa nainen on se joka hoitaa lapset ja kodin ja mies osallistuu jos huvittaa. Eikä ne ukot ole muutenkaan kovin uskollista sorttia. Älä anna älykkäiden sanojen hämätä. Se että ei nyt vaadi vielä mitään ei tarkoita etteikö myöhemmin ala vaatia. Pelin henkeen kuuluu ensin hurmaaminen ja sen jälkeen tulee todellisuus esiin.Vaatimulset kasvavat ja ukon mielenkiinto lopahtaa ja alkaa muiden naisten pyöritys sinun ohella. Kokeilevat vaan viehätysvoimaansa jokaiseen vastaantulevaan naiseen.

?

• Blak madness

Todnäk. irstas ns. BI-Ukkomies..

• :-)

Kuullostaa ukkomieheltä= hiillostaa ukkomiestä. Please, kirjoittaa oikein.

• werr

Oletkokäynyt hänen luonaan? Se jo kertoo jotain, onko varattu vaiko ei. Toisaalta, nää mustat miehet vie hoitoja kavereitten kämpille, jotta totuus ei tulisi julki että on varattu ja mahdollisesti lapsiakin.

• Entinen heila

Juu ! Näillä on ns. Pano-kämppiä , joihin viedään tyttöjä aina vuorotellen ! Tosi ovelia ovat, pyörittävät usein muutamaa naista vaimon lisäksi .

• kiltti vähän rahaa

Olen kuullut että naiset vielä antaa näille tyypeille
        pienen summan rahaa.

• kuksis

Ainut tuntemani malmilainen rastatukka on suhteessa ja pienen lapsen isä. En tiedä, että ovatko naimisissa.

• 2littleBirds

Provo aloitus , ei poju Malmilla asu ! yhden jauhopää J textii ...

• hoh hoijaa

pakkohan sitä salaperäinen on olla kun on varattu ja pienen lapsen isä

• Justwondering1

aloitus ei ollut provo !

Ko. henkilö siis sanoo asuvansa Malmilla, voi tietysti olla, että asuukin ihan jossain muualla, en ole ollut hänen kotonaan, olemme tavanneet aina vain "ulkona".

• Heaven123

Syö suklaata, auttaa sydänsuruun ,,,,

• Justwondering1

Kenellä on sydänsuruja, ei ainakaan minulla. Kummallisia kommentteja.

• suuuk

Miksi ette tapaa hänen luonaan? Onko kenties jotain salattavaa, kotona odottaa vaimo ja ehkä lapsia, pyörittää useampia naisia samaan aikaan...ja naiset menee lankaan, ei tarvii olla kun rastat niin seotaan jo. Tunnen useammankin rastapään, jos haluat jostain erikseen tietää niin voit laittaa hieman tuntomerkkejä ja vaikka etunimen kirjaimen? Mistä tietää vaikka se olisi mun oma aviopuoliso?

• Justwondering1

Ei hänkään ole käynyt minun kodissani, en kyllä näe siinä mitään kummallista, tuttavuutemme on vielä alussa.
        Hän kertoo itsestään vähän,ja joskus se vähäkin on jollain tavalla ristiriitaista. Jamaikalaisen näköinen, mutta tulee länsi-afrikasta.

• Ruusuja ruusuja ..
        Justwondering1 kirjoitti:

Ei hänkään ole käynyt minun kodissani, en kyllä näe siinä mitään kummallista, tuttavuutemme on vielä alussa.
        Hän kertoo itsestään vähän,ja joskus se vähäkin on jollain tavalla ristiriitaista. Jamaikalaisen näköinen, mutta tulee länsi-afrikasta.

Naimisissä ja oleskelulupa irtisanottu ,karkoitusprosessi päällä ... Kohta lentää sinne mistä tulikin ! Ei Malmilla asu .. Tiedän tapauksen , kusettaa sinuakin ja hyvä näyttelijä ;o)

• BlackBeachDogi
        Ruusuja ruusuja .. kirjoitti:

Naimisissä ja oleskelulupa irtisanottu ,karkoitusprosessi päällä ... Kohta lentää sinne mistä tulikin ! Ei Malmilla asu .. Tiedän tapauksen , kusettaa sinuakin ja hyvä näyttelijä ;o)

Mikäköhän on aloittajan Moraali ??? ns. Tuttavuus alkumetreillä ,mies salaperäinen,nähtävästi naimisisa jne. Varo,ettet tule käytetyksi pusikossa vielä :o)
        Taas näitä yksi tyhmä tyttö tapauksia, jotka jälkikäteen vinkuu kytille,kun ei saanut sitä varattua pössyttelevää "ihanaa rastaa" näin kävi minun hepun heilalle . Hah ,eivät tiedä mihin näppinsä laittavat ja totuus voi olla hyvin katkera . Mene itseesi ..

• isabell1

Jamaikalaisen näköinen? Hah hah haa. Minkä näköisiä on jamaikalaiset? Ovatko jotenkin eri näköisiä kun länsi-afrikkalaiset? Mikä tekee hänestä jamaikalaisen näköisen? Pelkät rastat päässä? Ilmeisesti on kuitenkin Gambiasta, Nigeriasta tai Ghanasta. Ja tuo, että kertoo itsestään vähän ja on ristiriitaista, eikö sekin jo ole epäilyttävää? Jos on varattu mies, niin ei paljasta itsestään mitään enempää kun tarvitsee.

• Justwondering1

BlackBeachDogi, ihmettelet moraaliani, miksi ?
      Mennäänkö poliisille "vinkumaan" jos ei saada jotain tiettyä miestä, auttaako poliisi sitten saamaan sen halutun miehen ?
      En nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat. ja sitten vielä tuo kommenttisi "mene itseesi" , no huh huh, meneppäs kuule sinä ihan itseesi !

Jamaikalaisen näköisellä tarkoitin nimenomaan sitä , että ko. henkilö muistuttaa enemmänkin jamaikalaista rastafaraa kuin perinteistä länsi-afrikkalaista.

Jäänpäs nyt seurailemaan tilannetta, eilen juteltiin puhelimessa ja sovittiin, että nähdään tänä iltana.

• -22-

14v likka meni vinkumaan hepustani kytille ,sai siten syytteet alaikäiseen sekaantumisesta !
      Tuskin kundi ottaa edes eroa sinun vuoksesi,jos naimisissa on . Sekaannut siten varattuun mieheen ja sehän sulle skulaa vai moraali ? sitä varmaan moni vaimo ihmettelee ..
      Nähtvästi tiedän tapauksen, jos annat nimen 1alkukirj.

• Justwondering1

Miten voi olla naimissa ja oleskelulupa "irtisanottu" ?

Nimi alkaa E:llä.

• Likalle totuus

Idiot, Avioliiton kautta tullut ja 1. lupa otettiin pois ulkompol. johdosta. Edelleen aviossa ja karkoituspäätös ylemmältä taholta ! rikkeitä jne. ei tule saamaan enään lupia Suomeen, Minkään kautta siitä huoli pidetään. Aviossa Tietenkin voi olla molemmin puolin ja eroja ei oteta .... Menee takas mistä tulikin loppupelissä ;
      ps. Eihän Afrikkalaiset miehet ota ero Real Vaimostaan . Panot ovat vain roskakasoja ,joten yhteenkuuluvuutta ei ole .

• Justwondering1

Vain idiootti kutsuu idiootiksi henkilöä joka tekee ihan asiallisen kysymyksen kuten "miten oleskeluluvan voi menettää jos luvan saamisen peruste (avioliitto) on edelleen voimassa" !

Eikä pidä unohtaa, että meistä kukaan ei tiedä onko tuntemani henkilö juuri tämä karkoituspäätöksen saanut, naimisissa oleva henkilö.

Tapaan hänet siis tänä iltana, katsotaan mihin suuntaan lähdetään vai pysytäänkö paikoillamme..........

• Balls

Meille vai Teille ? vaiko Eriteille,niinkö siinä sitten kävikin ! huihai

• kale12

Ei tarvitse katsoa. Tiedämme kaikki sen jo etukäteen. Ensin menee jalat alta ja sitten onkin jo "kangaspuut pystyssä".

• kale12

Jos te tapaisitte, aivottoman, vailla omaa mieltä olevan, niin eikö houkutus tälläisen hyväksikäyttämiseksi muodostuisi ylivoimaiseksi.
        Juuri näin tapahtuu, kun suomalaistytönhöppänät kohtaavat mustan miehen.

• TrueStory

Pst. Jos ei mikään toimi avioliitossa ,tekee rikkeitä ja paskajuttuja niin se vain menee se 1-lupa lähtee ja sitten nuollaan näppejä,hups kuis näin kävi!(oleluvan perusteita ei ole todistetusti) ja karkoituspäätös tuli,josta tietysti voi valittaa ylemmälle mut rikkeet painavat myös siinä sivussa.. Kytät ei anna armoa paskahousuille,jotka kusettavat liitossa ! näin kävi rantapojulle ,sitä saa mitä tilaa ...

• Game1

Asia hoidettiin niin,et se lupa lähti vege ! Hyvin nopeasti ja tunteisiin katsomatta.
        Elämä on kovaa ja armoa ei tunneta ..sääli on sairautta ;

• Justwondering1

noh, en nyt tietenkään ihan suoralta kädeltä usko, että puhumme samasta henkilöstä, mutta se selviää varmasti ajan kanssa, että mikä tämä on miehiään.

Voisin tietysti katsoa myös kuinka reagoi jos ehdotan hänen luokseen menoa.

• Muso

Teep se :o) Onnea yrityksiin mitä sitten lie ... aikaasi haaskaat .

• minä vaan

Ja se, että nimi alkaa kirjaimella E, ei takaa että on oikea nimi, länsi-afrikkalaisilla on monia nimiä, milloin mitäkin haluaa käyttää, oletko nähnyt esim. passin? Tunnen erään rastapään, jonka nimi alkaa E:llä, tapailtiin muutaman kerran, ei koskaan hänen luona, mikä herätti epäilystä, no, sattumalta facebookissa löytyi hänen vaimonsa kuva, kolme lasta ja mies ja vaimo samassa profiilikuvassa.

• Justwondering1

Nähtiin perjantaina kuten myös eilen, jolloin mentiin yhdessä Vanhalle Helsinki Reggae-festivaaleille. Kiva ilta. Tuntee paljon ihmisiä, eikä mitenkään piiloitellut minua, päinvastoin. Jos olisi naimisissa, en usko että olisi niin avoimesti liikkunut tuttujensa seassa minun kanssani. Kaikki myös kutsuivat häntä juuri sillä nimellä millä minäkin hänet tunnen.

• Senegal vaimo

Nähtiin perjantaina kuten myös eilen, jolloin mentiin yhdessä Vanhalle Helsinki Reggae-festivaaleille. Kiva ilta. Tuntee paljon ihmisiä, eikä mitenkään piiloitellut minua, päinvastoin. Jos olisi naimisissa, en usko että olisi niin avoimesti liikkunut tuttujensa seassa minun kanssani. Kaikki myös kutsuivat häntä juuri sillä nimellä millä minäkin hänet tunnen.

Sitten varmaan kaikki ok ! Aika näyttää ! Onnea teille !

• jooh....

Ihan tiedoksi, että moni kulkee tuolla ihan "avoimesti" naisystäviensä kanssa, vaikka olisikin vaimo kotona ja useampi muukin nainen pyörityksissä.

Alunperin kysyit rastafarismista, mutta kyse olikin jostain länsiafrikkalaisesta "jamaikalaisen näköisestä" miehestä. Rastafarismilla ei ole mitään tekemistä näiden heppujen kanssa, heillä on rastat hiuksissa vain sen takia kun saa kuulemma naisia enemmän ja näyttää hotilta, vaikka naama olis ruma kuin... XD

• ???898
        Senegal vaimo kirjoitti:

Sitten varmaan kaikki ok ! Aika näyttää ! Onnea teille !

Totta kai kavereille on kerottu että millä nimellä sitä kutsutaan kun pyöritään kakkos naisten kanssa.

Ja totta kai kaverit suojelee ja leikkii mukana, eikä varmasti kerro jos miehellä on vaimo tai lapsia.

En ymmärrä miksi aloittaja haluaa noin kiihkeästi olla yhteyksissä oudosti käyttäytyvään mieheen. Mitään kaveria et äijästä etsi se on selvää, jos muuta yrität väittää niin kyllä kaikki tietävät että valehtelet.

• Wife
        ???898 kirjoitti:

Totta kai kavereille on kerottu että millä nimellä sitä kutsutaan kun pyöritään kakkos naisten kanssa.

Ja totta kai kaverit suojelee ja leikkii mukana, eikä varmasti kerro jos miehellä on vaimo tai lapsia.

En ymmärrä miksi aloittaja haluaa noin kiihkeästi olla yhteyksissä oudosti käyttäytyvään mieheen. Mitään kaveria et äijästä etsi se on selvää, jos muuta yrität väittää niin kyllä kaikki tietävät että valehtelet.

Aloittaja on aivan tyhjäpää ja pakkomielteinen "rastakundiin" !

Leikkii tulella Raukka ...

• Justwondering1
        ???898 kirjoitti:

Täh ????

Mistä päättelet, mikä kertoo sinulle, että haluan olla NOIN KIIHKEÄSTI häneen yhteydessä ???

Tapaamme silloin kun huvittaa ja monille sopii, emme siis ole minkäänlaisessa "suhteessa".

Tämä palsta näyttää olevan täysi epäluuloisia, katkeria ja kaikki-tietäviä.

• ???898

Täh ????

Mistä päättelet, mikä kertoo sinulle, että haluan olla NOIN KIIHKEÄSTI häneen yhteydessä ???

Tapaamme silloin kun huvittaa ja monille sopii, emme siis ole minkäänlaisessa "suhteessa".

Tämä palsta näyttää olevan täysi epäluuloisia, katkeria ja kaikki-tietäviä.

Siitäkin huolimatta että tunnut ihmettelevän miehen selaperäistä käytöstä ja ehkä jopa epäilevänkin miestä (ainakin toivon niin) haluat silti jatkaa tapailua, tästä juuri nimen omaan tulee sellainen kuva että haluat tapailla miestä niin kiihkeästi. Lyön vetoa että jos kyseessä olisi naapurin Pertti laittaisit tämän puhumattomuuden suomalaisuuden jöröyden piikkiin, etkä miettisi äijää edes kahta kertaa, mutta olet jostain syystä saanut nyt päähäsi että haluat tämän rastan, joka ei edes oikeasti taida olla jamaikalainen.

On suoraan sanoen aika epätoivoista että pitää tuntemattomilta Suomi24:ssä kysellä että millainen on joku tyyppi Malmilta.

En itse olisi miehen kanssa josta ei ota kunnolla selvää. Varsinkin jos mies olisi maahanmuuttaja koska on sitten paljon suurempi riski tulla kusetetuksi.

• Naira 100

Olikohan näin .... Aika Näyttää ! hyvin lyhyessä ajassa ,tulet huomaamaan kyllä :o)

• Justwondering1

Naira, mitä tarkoita tuolla "Olikohan näin" ?

• supsup

Vanhalla...hmmmm...olin siellä myös, mihin asti te olitte? Näin monia tuttuja, mutta en häntä, olittekohan siellä sitten oikeasti? Ja yön päätyttyä hän meni omaan kotiin vaimon luokse ja sinä omaan? Näinhän se menee.

• Justwondering1

Se, että sinä et nähnyt "häntä", ei tietenkään tarkoita välttämättä sitä ettenkö minä ollut siellä yhdessä ystäväni kanssa, eikös niin ?

• Domoda

Olit siellä SuomiLippalakkipojusi kanssa ! Näin se meni :o)

• Justwondering1

Mikä/Kuka ihmeen suomilippalakki-poju ????? Olette nyt kyllä ihan hakoteillä. Ette tunne minua ettekä tuttuani, vaikka niin luulitte.

• Huivi3

Niinhän sä luulet! Tunnetaan ja on kyllä kuultu...

• Justwondering1

Varsin hupaisaa, nyt sitten jo jopa tiedätte kuka minä olen ja kuka on tämä tuttuni !

Noh, luulkaa mitä haluatte, tietoa teillä ei kuitenkaan näytä olevan.

ja mitäköhän Huivi olet mahdollisesti kuullut ?

• gaghni

Siis olitte Vanhalla, mutta et kertonut miten ilta päättyi, hän ilmeisesti meni omaan kotiin vaimonsa luokse ja sinä omaasi? Enkä oikein ymmärrä että tarkoitatko rastojen olevan merkki siitä että hän on rastafari tai kenties jamaikalainen? Miksi et voi paljastaa täällä minkä maalainen heppu on. Ehkä tunnistamme hänet paremmin siitä. Ja aivan, avoimesti kävellään kaupungilla vaikka on vaimo ja lapsia. Mitä tietoa meillä mielestäsi ole? Jos poikaystäväsi on salaperäinen niin et varmaan sinäkään hänestä paljoa tiedä. Ehkä et yhtään enempää kuin me.

• Justwondering1

Ilta päättyi siihen, että minä lähdin pois niin, että ehdin vielä viimeiseen bussiin, hän jäi vielä Vanhalle.

Nyt tämä tarkoittaa varmasti jonkun mielestä jotain aivan kamalaa............

Aikaisemmassa viestissäni kirjoitin jo, että "jamaikalaisen näköinen, mutta kotoisin länsi-afrikasta.

Eikä hän siis ole "poikaystäväni".

• ???898

Ilta päättyi siihen, että minä lähdin pois niin, että ehdin vielä viimeiseen bussiin, hän jäi vielä Vanhalle.

Aikaisemmassa viestissäni kirjoitin jo, että "jamaikalaisen näköinen, mutta kotoisin länsi-afrikasta.

Mutta haluaisit että on.

• kappasvain3

Justwondering,
        suosittelen tämän palstan välttämistä,yritä saada ajatuksesi kasaan ja mitä oma mielisydän ja vaistot sanoo,suurin osa vastanneista tuntuu olevan itse hukassa.Toivottavasti tämäjuttu jatkuu positiivisissa merkeissäitse olen tavannut Länsi-Afrikkalaisen tyypin,joka on luotettavaitse välillä aiheutan draamaa,eli hyviäkin tyyppejä on...

• alakerta
        kappasvain3 kirjoitti:

Justwondering,
        suosittelen tämän palstan välttämistä,yritä saada ajatuksesi kasaan ja mitä oma mielisydän ja vaistot sanoo,suurin osa vastanneista tuntuu olevan itse hukassa.Toivottavasti tämäjuttu jatkuu positiivisissa merkeissäitse olen tavannut Länsi-Afrikkalaisen tyypin,joka on luotettavaitse välillä aiheutan draamaa,eli hyviäkin tyyppejä on...

Oikein tavannut Afrikan pojun rasta tukkaisen :o) , Hänellä on varmasti vaimo ja sinä et merkitse mitään .Tosi on ! Aiheuta vain Draamojasi ja ehkä saat vielä pahat hankaluudet tyhmyydelläsi aikaan ................
        Onko elämäsi Draamaa ? sokea olet .

• Ulkomaalaisenkanssa
        kappasvain3 kirjoitti:

Justwondering,

Monen ah niin naiivin suomalaisen naisen pitäisi nimen omaan lukea tätä palstaa ja vielä ymmärtääkin mitä täällä sanotaan. Eivät kaikki ulkomaalaiset huonoja ole, mutta niin moni nainen tuntuu jotenkin aina takertuvan heti siihen ensimmäiseen ulkomaalaiseen mieheen, jonka kanssa pääsee lähempiin tekemisiin.

Jos etsitte ulkomaalaista miestä niin se ensimmäiseksi tapaamasi mies ei ole ainoa. Siirry eteenpäin, odota että se kunnolliselta vaikuttava ainakin tulee kohdalle ja pidä silmät ja korvat auki. Ei tarvitse tulla sitten Suomi24:n ihmettelemään miksi mies käyttäytyy oudosti, eikä kerro itsestään mitään tai sanomaan miten mies vain oli oleskeluluvan perässä.

Ne merkit ovat usein jo selvästi näkyvillä, mutta niin monella naisella tuntuu olevan tarve vain hakata päätään seinään.

T. ulkomaalaisen kanssa seurusteleva nainen

• sare2

Jos jäi Vanhalle, niin varmaankin pokasi hoidon yöksi. Näinhän siellä tehdään lopputunneilla.

• Kyydit tuli

Öö , mä itseasiassa nappasin sieltä yhden söpön rastapäisen poitsun mukaani ! Hänen nimensä ei kuitenkaan alkanut E-kirjaimella , mutta on kotoisin pienestä länsi-Afrikan maasta. Huomenna treffaamme taas !

• Justwondering1

Kylläpäs on negatiivinen palsta, aivan uskomatonta !

Pyörikää siellä omassa katkeruudessanne, asenteenne on niin jumalattoman negatiivinen ja epäilevä, että eipä tarvitse teiltä kyllä mielipiteitä enää kysellä, so long !

• Elämää myös nähnyt..

Täällä kirjoittelevat ne kenellä kokemusta näistä tyypeistä ja hyvä että kertovat tietämättömille mitä kaikkea voikaan tapahtua, opettavaisia siinä mielessä että tietää miten kannattaa tarkkailla heidän tekemisiä....
        Mutta niinkuin on nähty ja luettu että hyvin pieni prosentti on juuri niitä kunnollisia, vilpittömästi ihastuneita kavereita, tosiaankin onnenkauppaa jos sellaisen löytää.
        Kannattaa sinunkin lukea näitä ja oppia tietämään elämästä enemmän ennenkuin teet näitä samoja virheitä mistä täällä kirjoitellaan,
        Mutta elämäähän nämä kaikki tapaukset vaan ovat ja kokemuksia jotka joskus unohtuvat, onneksi.

• 23234231

Sulla ei ilmeisesti ole kykyä ottaa kokemusperäistä tietoa vastaan. Sen sijaan haluat elää fantasiamaailmassa. Se on ihan okei, sellaisiahan teinit tuppaavat olemaan. Todellisuus kyllä valkenee sinullekin ennen pitkään ja viisastut, vaikket haluaisikaan.

• ninnu6

Meidän asenteemme on negatiivinen jo ihan siitä syystä, että aloituksellasi sanoit hänen olevan salaperäinen. Meitä on monta, joita on käytetty hyväksi, kusetettu, siksi toivomme, että silmät aukeaisivat myös teillä nuorilla. Itse en myöskään tiennyt mistään mitään kun ensimmäisen mustan kanssa aloin seurustelemaan, mutta sen kautta opin paljon, ja varsinkin sitä, että naisia vedätetään kuus nolla, kaikessa ja jokainen tekee sitä, tosin hyvin pieni prosentti on kunnollisia miehiä. Mutta onneksi heitäkin on.

• Story663

Voi ,se kun on sitä alun hurmaa vain ! ihanuus ja lässynlässyn touhu.Hyvin pian näyttävät Luonteensa ,narsistimaisuus,tunteettomuus vain fuck pääasia heille.
      Valehdellaan ja muunnellaan edestakas asioita .
      Puhutaan paskaa,jopa kavereille ollaan kateellisia ja haukutaan seläntakana,vaimosta sanotaan crazy ettei vaan kaverit keskustele sen muijan kanssa. Loppupelissä ei tajuta edes katsoa peiliin,kun sokeita ovat ..
      Turpaa tulee niin luikitaan kassit kädessä kadulle like a woman :o)

• whattaaa11

siis mikä ihmeen rastafarmari?????

• tygh1

Nyt on suhde ilmeisesti loppu kun ei enää täältä kysytä neuvoja? Niin siinä tahtoo käydä, että mies löytää nopeasti uuden tyttöystävän tai "kaverin", miten sen nyt ottaa.

• 1555555555555

Äh vielä se ukon kanssa säätää. Ei vain enää kehtaa tulla tänne koska tietää ihmisten suhtautumisen. Ja sitten kun käy huonosti niin ei kehtaa siitä kertoa kun kaikki varoittelivat, mutta ei halunnut uskoa ja väitti niin kiven kovaa että kyllä tämä onnistuu!

• 33303030

Niinhän se varmaankin on, on paljastunut että mies on varattu tai ainakin naimisissa, kunhan halusi vaan pitää vähän hauskaa. Sen pituinen se, Malmin rastapää.

• pihlajanmarjat1

Vai niin ja aamen. Kateus vie....jne

• Jennille !

Saiko waimokkeelta kenties Nokkaansa,niin käy pikkubitcheille !!

Who cares sinisistä ...

• kofi.b.

Justwondering, nyt on selvinnyt, kuka sinä olet ja kuka tämä "Malmilla" asuva "rastafari" on...ei ensinnäkään asu Malmilla, eikä todellakaan ole jamaikalainen vaikka haluaisi kenties ulkonäkönsä puolesta olla. E:llä alkava nimi ei ole oikea nimi. Ja valitettavasti varattu vaikka esittää jotain muuta. Ollut naimisissa kohta vuoden. Länsi-Afrikan maasta kyllä on.

• Justwondering

kofi.b, oooot niiiin nolo, etkä näytä tietävän yhtään mitään !

juu, ei ole jamaikalainen, en ole koskaan niin sanonutkaan, haloo, lueppas tarkemmin.

Nimi alkaa E.llä just niin kuin kertoi ja niin kuin tänne kirjoitin. Asui vielä muutama kuukausi sitten Malmilla, mutta ei enää.

Huvittavia nää teidän kommenttinne, kiitos hyvistä nauruista :)

• nintsa

Oletkohan nähnyt hänen passinsa missä on hänen oikea nimensä? Epäilenpä, ja kun salaperäisyys jatkuu, niin teidän "suhdehan" ei edisty lainkann, ehkä se ei ole tarkoituskaan. Jos hän on niin salaperäinen kun väität, niin mistä tiedät mikä on totta ja mikä ei, ja missä hän asuu ja missä ei, koska et ole koskaan hänen luona käynyt, näin sanoit.

• Rosaaaaaaaa

Passista/Kelakortista hyvinkin.. ja soitto väestörekkariin Heh!!!
        Usko mitä lystäät ,se Kundi on Naimisissa ! Herää unestas jo ...

• samma_här

Just wondering, miten menee ?

Olisi mukava kuulla onko teidän tarina jatkunut ?

Olivatko täällä sitä epäilleet oikeassa vai eivät ?

Minullakin on vasta alkanut suhde afrikkalaiseen rastamieheen ja olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan kuin suhteenne on edennyt.

• neilikka2

Hei. Minkäslainen rastamies sinulla on? Asuuko Helsingissä? Minäkin olen tapaillut erästä jolla on pitkät ohuet rastat, soittaa djembeä.
        Olis kiva keskustella.

• SAMMA_HÄR
        neilikka2 kirjoitti:

Hei. Minkäslainen rastamies sinulla on? Asuuko Helsingissä? Minäkin olen tapaillut erästä jolla on pitkät ohuet rastat, soittaa djembeä.
        Olis kiva keskustella.

Moi Neilikka2, olemme molemmat Helsingissä. Kuinka jatkamme keskustelua ?

• keep on wondering

Tosi nopeasti on edennyt, tietysti. Niin varmaan sullakin.

• samma_här
        keep on wondering kirjoitti:

Tosi nopeasti on edennyt, tietysti. Niin varmaan sullakin.

siis niin kuin mitä tarkoitat ? Täh ? Kirjoita niin että ymmärtää mitä tarkoitat, jos haluat että sua ymmärretään.

• wink, wink
        samma_här kirjoitti:

siis niin kuin mitä tarkoitat ? Täh ? Kirjoita niin että ymmärtää mitä tarkoitat, jos haluat että sua ymmärretään.

Kyl sää ymmärrät, eiks vaan ;)

• samma_här
        wink, wink kirjoitti:

Kyl sää ymmärrät, eiks vaan ;)

en kyllä ymmärrä, etkä näköjään haluakaan, että sua ymmärretään.

• neilikka2
        SAMMA_HÄR kirjoitti:

Moi samma här. Mikähän tosiaan olis helpoin tapa jatkaa keskustelua? Onko ystäväsi djemben soittaja? Oletko käynyt hänen luonaan? Mistä maasta hän on kotoisin? Mitä tekee elääkseen? Kerro jotain hänestä.

• neilikka2
        SAMMA_HÄR kirjoitti:

Olitteko viime viikonloppuna Kaisaniemessä African nightissä?

• TiedoksiVaan..

...Keb nimerkkinen rastahamppi aviossa ja ei olelupaa karkoituspäätös migriltä. Ulos potkaistu ...

• karssuja

Monet gambit kertovat olevansa Jamaikalta, kun heillä itsellään niin huono maine täällä ja Euroopassa yleensäkin. Mutta eiköhän heille naisia riitä, vaikka puhuvatkin puppua itsestään.

• HehHeh ..

Loppupeleissä,kun tulee salat julki niin kuka akka sellaista feikkiä tsekkaa ,täytyy olla epätoivoinen perässä juoksija kenties jolle black colour on se päähänpinttymä ! tai muuten daiju kusetettavana . Kyllä näitä loytyy pilvinpimein ..

• pensselitäti

Oletko katsonut rastojen välistä pilkottavaan päänahkaan? Minä olen, ja minua etoo se karstainen harmaa hilse, mikä siellä muhii.
      Suosittelen kunnon tukanpesua ja -leikkausta.

• yök

Tyhmiä on ne, jotka uskovat, että afrikkalaiset olisivat Jamaikalta vaikka niin usein väittävät. Häpeävät omaa taustaansa ja omaa huonoa mainettaan...jamaikalainenhan kuullostaa hienolta! Näitä "jamaikalais" gambeja ja nigerialaisia on Suomi pullollaan.

• reppureiss

Onko joku tässä ketjussa kirjoittanut, että joku afrikkalainen olisi sanonut/huijannut olevansa jamaikalainen ? Luin juuri koko ketjun läpi, enkä löytänyt sellaista kommenttia.

Miksi niin usein näissä keskusteluissa pistetään sanoja toisten suuhun, ei lueta/ ymmärretä oikein ?

Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan Just wonderingin kuulumisia, mutta eipä taida olla tälle palstalle enää kirjoittanut.

• Ras Pee

Kaikki kunnia ja ylistys keisari Haile Selassielle!

Marcus Garvey ennusti viime vuosisadan alussa että suuri afrikkalainen kuningas kruunataan ja musta rotu vapautuu valkoisten rasistien orjuudesta. Vaikka mustat eivät ole vieläkään täysin vapautunut valkoisen ylivallan alta, Garveyn
      profetia silti osui enemmän oikeaan kuin kukaan olisi uskonutkaan: suuri afrikkalainen kuningas kruunattiin, ja Hän olikin jumalaista sukua.

Rastafarit, dreadlockseille tukkansa laittaneet mustat, ovat muinaisten israeliittien sukua ja Raamatun alkuperäiset kirjoittajat. Valkoiset venäläiset kasaarit ovat juutalaisiksi itseään tituleeraavia ryöstäjiä jotka kaappasivat Raamatun
      alkuperäisiltä israeliiteilta, mutta Etiopiassa säilyi mustien israeliittien sukukunta josta Kaikkivaltiaan Selassien fyysinen olomuoto on myös peräisin. Kaikkivaltias Selassie valitsi fyysisen ruumiinsa juuri siitä syystä kaikkien Afrikan kansojen joukosta koska Etiopialaiset ovat hänen oma kansansa.

Rastafarikulttuuri on täysin afrikkalainen vaikka se syntyikin Jamaikan saarella sinne tuotujen orjien keskuudessa. Jamaikalla järjestetään säännöllisesti rastarituaaleja, nyahbingejä, joissa poltetaan pyhää yrttiä, "reasonoidaan"
      Raamatusta, ja palvellaan Pyhän Selassie Ensimmäisen henkeä. Jamaikalta rastafarismi on kulkeutunut Haile Selassien kotimaahan Etiopiaan ja sen lisäksi myös Ghanaan, Englantiin ja Suomeen.

Valkoinen voi olla rasta yhtä hyvin kuin mustakin, koska rastafarismi on kaikenlaista rasismia ja rotuluokittelua vastaan. Black supremacy on käsite rastafariudessa, mutta se ei ole vastakohta valkoiselle rasismille white supremacylle
      vaan mystisempää afrikkalaista tietoisuutta juurista ja kulttuurista. Roots and culture, seen? Valkoiset rastafarit eivät tosin luokittele itseään "valkoisiksi", koska valkoinen ihonväri on symbolisesti saastunut ja onkin parempi
      puhua mustasydän miehistä ja naisista.

Kaikkivaltias Jumala Haile I Selassie hallitsee maailmaa tälläkin hetkellä vaikka televisiossa pauhaakin amerikkalainen paperikeisari. Hetkenä minä hyvänsä Selassie I on tuleva paljastamaan jumaluutensa toisen kerran maailmalle niinkuin ilmestyskirjassa on kirjoitettu! Satta massagna Ityopia! Jah Rastafari Selassie!

Tunnettuja rastafareja ovat mm. Bob Marley, Peter Tosh, Prince Emmanuel ja suomen elder Kari Kosmos ja Pelle Miljoona.

• rasta..mikä

Voi luoja varjele mitä paskaa.......no pelle miljoonahan nyt on sekopää! sen tietää kaikki jotka sen tuntee...pössytellyt liikaa intiassa ollessaan..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      7953
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      91
      6188
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2177
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2086
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2053
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196