Kertokaas naiset,,,

japa3

Olen seurustellu reilun 2 vuotta,naiskumppanin erosta on jtn 7v.Lähes päivittäin puhuu exästään,missä vika ku vieläkään ei ole unohtanu entistä elämäänsä??olen asiallisesti maininnu tästä,,,lisäksi luonne muuttunu alku-ajoista radikaalisti.Äitiäni lukuunottamatta haukkunu läheiseni,myös siskon-tytön,työpaikalla vähä väliä rähinöitä toisten naisten kanssa,lähes parhaasta kaveristani olen joutunu luopumaan koska tämän emäntä on hypänny sängyssä hänen entisen miehen kanssa joka ei pidä paikkaansa.Kääntelee minun sanomisia eli laittaa sanoja minun suuhuni,suunnaton raivo minun facebook-profiilista,hänen tyttö joka on 19v selailee äitinsä kanssa kavereitani ja kuvitelmat on valmiit,kielsi laittamasta sinne et ollaan parisuhteessa ku ei asuta kimpassa.Tässä joku tovi sitten oli työpaikalta löytäny miespuolisen "kohtalo"toverin minkä kanssa henkeviä oli juteltu luottamuksellisesti,menin sitte yks päivä hakemaan töistä ja kysäsin miten päivä meni,no ensimmäisenä tuli tämän miehen nimi ja kaikkee mahollista,minä arvelin mielessä et voi PERKELE,sitte löytyy joku mies-textari kaveri kelle purkaa huoliaan ja vatvoo meidän asioita,oon sanonu et ei haittaa pätkääkään ku kertoo kuka se on,mut ei vaan kerro,oon ite sanonu sille et mulla ei oo mitään salattavaa,lupasin jopa face-tunnukset niin saa vapaasti tutkiskella siellä,,jos on reilu parisuhde nii eihän muita miehiä "pyöritellä" ja sitten sanota et se taitaa olla kiinnostunut minusta,tätä on sanonu minulle,,pikku-veli otti itteensä ja lekurilta piti käydä erektiolääkeet,emännällä on kohdun-kaulan syövän esi-aste uloimmat häppärit on leikattu pois ja säännöllisesti käy koepaloja otattamassa.Nii ja sextailu päivät on ke ja la joka on hänen päätös mut sekin käänty sitte minun pääötökseksi.Että HUH.

3

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japa3

      Lisään vielä et vyön alle tulee aika-ajoin lyömisiä,kerranpa kysäsin et oonko minä sanonu jotakin samaa sinusta,en ole sanonu,oli vastaus,no mulla on testotasot alhaalla olen korvaushoidossa ja asiat on siltä osin parempaan päin,,ja vielä haukkunu entisen miehensä narsistiksi oon sitte kelaillu onkohan sittenkään niin,meikä joutuu olemaan varpaillaan sanomisten yms.muitten asioitten kanssa.Jotenkin on semmonen olo,kaikki pitää mennä niinku hän haluaa ja minun halut on yks hailee.Toivottavasti tästä saa jotain selvää enkä ole ihan varma kuuluuko nämä jutut tälle palstalle,,mut kuiteski.

      • NikoS

        Minkä takia olet vielä hänen kanssa? Kumppanillasi ainakin tunne-elämän ongelmia ja suhteenne ei kuulosta millään tasolla järkevältä. Eikö teidän kannattaisi lähteä eri suuntiin? Elämä vasta alkaa tukahduttavan suhteen jälkeen.


    • japa3

      Tätä oon kelaillu itekin et minkä takia vielä oon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe