Mukavat miehet ei kelpaa naisille

En mä tajua naisia

Matti nykäsen ja tauskin kaltaiset juopot ja naisten pahoinpitelijät kelpaa. Just luin etä nykäsellä on taas joku uuus nainen. Varmaan jostain kapakasta nykänen sen löytänyt ja nainen varman tietää nykäsen taustat.

Ja onhan niitä paljon muita juoppoja joilla on nainen eikä ne ole julkisuudessa vaan ihan tuo naapurin ukkokin aina kännissä ja sillä on ihan nätti nainen. Kerran sen nainen tuli vastaan baarissa ja sit sanoin sille että jättä sen miehen. Ei se mitään vastannut mut oli aiak suullisen näköinen.

21

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinostais vaan

Käytkö sä jotenkin hitaalla kun toistelet aina ihan samoja juttuja?

• 5645646

^ Tuossa on hyvä esimerkki miksi mukavat miehet ei kelpaa. Koska naiset eivät itsekään ole mukavia. He haluavat löytää sielunkumppanin toisesta vittumaisesta.

• Sydän täyttä kultaa

Kyllä kelpaa!

Mukava mies varmasti löytää sen mukavan pyöreän pyllerö naisensa.

Ne hoikat ja nätit menevät noille tauskeille.

• Pelimiehet erikseen

Kunnon valkkaajat sekä panomiehet ja pelimiehet ei mitään suhteita kaipaa. Suhteet vaan häritisee pelimiesten elämää.

• Suhteessa mies on kahlittu, sinkkuna mies voi olla mies.

• Kunnon valkkaajia

Kovimmat pelimiehet tiedänkin just semmosista ikisinkku miehistä, ketkä on koko ajan ihan omasta tahdostaan ja halustaan sinkkuja.

• Kuin Sadun Prinssi!

Lohikäärmeet itkee sun vuoksesi mukava mies!

• lifemocker

johtuu vaan siitä että olet joko
      a) kynnysmatto
      b) epätoivoinen
      c) persoonaton
      d) tylsä

tai näitä kaikkia

• sdssdsddsds

ja lifemocker väittää ihan tosissaan ettei tälläisiä naisia ole? tuskin luettelemasi ominaisuudet omaava mies hakee mitään kaupungin kovinta pintaliitäjää vakituiseen parisuhteeseen, vaikka tälläsitä tietysti panisikin.

• lifemocker
        sdssdsddsds kirjoitti:

ja lifemocker väittää ihan tosissaan ettei tälläisiä naisia ole? tuskin luettelemasi ominaisuudet omaava mies hakee mitään kaupungin kovinta pintaliitäjää vakituiseen parisuhteeseen, vaikka tälläsitä tietysti panisikin.

millaisia naisia ei ole?

• KyseOnKemiasta

Kerropa minkälainen on sinusta mukava mies?
      Itse arvaisin miehen pitävän itseään mukavana, jos käy töissä, omistaa bemarin ja harjaa hampaat kaksi kertaa päivässä:)

Jos mukava mies ei sytytä naista, niin sitten ei sytytä.

• atm.

Mukavat miehet joutuu vaan runk runk runk, kun nykänen pääsee nus.simaan jotain lorttoa

• jennie.87

Mää en ainakaan kelpuuta juoppoa tai pahoinpitelijää. Eikä myöskään ystävättärilläni sellaisia miehiä ole. Taitaa vaan olla niin, ettet huomaa niitä naisia joille kiltti, kunnollinen mies kelpaa.

Itse ainakin haluan löytää kiltin, kunnollisen, urheilullisen miehen.

• kuivaatko kyyneleet

Kyllä kelpaisi,kun löytyisi.Olen ollut jo 5v yksin,eipä tunnu löytyvä,asun Päijät-Hämeessä enkä käy kapakoissa,juoppoja iskemässä.En käytä alkoholia,poltan kylläkin.Olen 60,eläkeläinen onko minussa jotain vikaa,ikäni lisäksi? Kunnollista miestä on vaikea löytää,en tiedä mistä etsisin.Monet itkut on itketty.Eläeni on pieni joten sekin rajoittaa.Luen paljon ja käyn mielelläni teatterissa jos rahat riittää.En usko,että kaikki ikäiseni fiksut miehet ovat varattuja.Pidän itsestäni huolta,vaikka en olekkaan pullukka.Löytyisikö täältä pitkä mies joka olisi kiinnostunut?Jolta on juoksut juostu ja ja voisin uskoa vielä rakkauteen.

• aujat

Mistä naiset voivat tietää, että sinä olet mukava mies? Olettaen siis, että olet.

• 1+2+3

Kyllä varmasti Matti ja Tauskikin on mukavia. Ainakin välillä.
      Jos on ihan täysi kusipää niin sellasella tuskin on vientiä. Pitää olla mukava ainakin välillä.
      Itsekin tapailin joskus väkivaltaisia piirteitä omaavaa ihmistä. Erosta teki vaikean itselleni se, että kun se juuri oli niin mukava ja ihana aina välillä.

• ätmi brändityöryhmä

Ätmit ovat aina niin mukavia ja ihania eikä vaan välillä.

• 1+2+3
        ätmi brändityöryhmä kirjoitti:

Ätmit ovat aina niin mukavia ja ihania eikä vaan välillä.

Eivät tosiaankaan ole, ainakaan tämän palstan juttuja kun lukee.
        Ihan hirveää kielenkäyttöä ja suhtautumista naisiin, katkeruutta jopa vihaa jne.
        varmasti poikkeuksiakin on, mutta puhun siitä mitä olen täällä lukenut.

• hhmhmm

Mietihän nyt vielä hetki millaisia naisia kuvaamasi miehet saavat suhteisiin? Yhtä lailla ongelmakäyttäytyviä ongelmakimppuja.
      Ja sellaisen naisenko sitten itse haluaisit? Mitä se kertoo sinusta?

• candida

Ite en taas löydä mukavia miehiä. Mut ehkä tapaankin vain kestokiukkuisia ja alati ärtyisiä jotka ainoast Luulee olevansa mukavia. Mikä teitä miehiä vaivaa???

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe