Onko naiset niin että orgasmin saatte aina kun samanaikaisesti sormetatte itsenne panon yhteydessä? Eli tarkoitan nyt sitä että kun lähdette miehen mukaan yhdenillan panoon niin haluatte silloin AINA orgasmin ja senhän te saatte ilmeisesti vain ja ainoastaan itseänne sormettamalla?
Sormetus yhdenillan jutussa?
Aina orgasmi?
2
1095
Vastaukset
- Ilman olen jäänyt
Toivon, ettei minun tarvitse sormettaa itseäni, vaan, että mies hoitelee minut orgasmiin. Valitettavasti on vain käynyt niin, etteivät miehet ole onnistuneet ;(
- nymfomaani111
En sormeta...jätän ne hommat miehelle ;-)
Yleensä olen kyllä itsekin aina saanut, sen verran "osaavia" kumppaneita että pienillä vinkeillä on onnistunut...ja jos leikkiin lähden niin haluan kyllä orgasmin aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611