Huomenna alkaa loppu kuun kestävä vesipaasto. Valmistaudun näin syksyyn. Päätarkotus on puhdistautuminen ja se hyvä olo joka paaston aikana tulee. Ei niinkään laihdutus niin kuin monella palstalaisella vaikka hieman ylimääräistä mulla onkin. Paastosin viimeksi talvella joten nyt otetaan uudestaan. Itsekuria tämä vaatii ihan hirveästi. Käytän tätä palstaa ikään kuin paastopäiväkirjana että pysyn selvillä olosta ja päivistä. Tervetuloa mukaan!
Vastaukset 7
- Supernuija
mikä on vesipaasto? Elänkö kaksi viikkoa pelkällä vedellä?! :D
- Vesipaastoilija
Tämä päivä meni valmistautuessa tulevaan. Söin ainoastaan kasviksia ja tyhjensin illalla suolen. Nyt ollaan valmiita varsinaiseen vesipaastoon.
- TaiVai
saako liittyä seuraan? mitä se trakoittaa vesipaasto?
- ..................
"mitä se trakoittaa vesipaasto? " Nautitaan vain vettä, ei muuta, siis ns. ravinnoksi.
- pakkopaasto :D
Heips!! onkos ihmiset aloittaneet paastoiluaan? Saakos liittyä vielä mukaan? itse tosin alkaa vasta huomenna, tänään olen jo hiukan syönyt! Ilmoitellaan toisillemme vointeja kun tämä tästä etenee :)
- en kokeile
Paasto on tyhjänpäiväistä huuhaata
- olemme kuulolla
No, kerrohan kuinka vesipaastosi etenee. Et ole paljoa päivitellyt. Paljonko on lähtenyt painoa? Olo on varmaankin nyt seesteinen ja kevyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3512832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782274- 361832
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791587- 541119
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273954Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 68747
- 46628
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46581