Just paikkakunnalle muuttaneena olen täysin pihalla Hyvinkään ravintoloista. Lähinnä yökerhot kiinnostaa eli missä yökerhoissa käy suunnilleen 35-45v porukkaa? Vai onko tällaisia paikkoja laisinkaan?
Entäs löytyykö sellaisia ravintoloita joissa olisi elävää musiikkia,kenties oikein tanssiravintoloita?
Yökerhot ja tanssiravintolat Hyvinkäällä
10
2326
Vastaukset
- bilehilenot
Hopealyhty taitaa olla milteipä ainut vähän varttuneemman ihmisen paikka ? =) Muutenhan täällä on noita bilehile paikkoja muutama, eikä kyllä kanssa itseä yhtään nappaa vaikka olenkin nuori ihminen itse. Enempi ois mukava olla paikassa, jossa olis vähän varttuneempaa porukkaa, sekä ei tarvitsis kuunnella jumputi jumputi musiikkia niin ettei kuule ollenkaan puhetta... Willaan ois voitu kyllä perustaa jokin uus illanistujais paikka pienellä taustamusiikilla :)
- bilehile36
kiva, että 35v. tarvitsee "varttuneemman ihmisen paikka"a :D
Missähän ne 50 tanssi-ihmiset sitten käy...
tai 65
Helsinkiin on lyhyt matka, yökerhon jälkeen syömään jonnekin ja aamuyön junalla takas Hyvinkäälle. - nakkia suuhun
bilehile36 kirjoitti:
kiva, että 35v. tarvitsee "varttuneemman ihmisen paikka"a :D
Missähän ne 50 tanssi-ihmiset sitten käy...
tai 65
Helsinkiin on lyhyt matka, yökerhon jälkeen syömään jonnekin ja aamuyön junalla takas Hyvinkäälle.Eipä sitä yökerhosta enää muualle pääse syömään kuin nakkispudarille.
- Orvolalaiset
Tule Haarikkaan! Täältä löytyy tunnelmaa! Ja tantsut soi!
- juoppoja aina vain
Kunpa ei löytyisi yhtäkään! Kaikki ravintolat suljettava! Olisi paljon rauhallisempaa. Onneksi tällä hdetkellä on yksi kapakka suljettu Torikadun puolella. Olisi vain ainiaan!
- heh eioo
Että oikein yökerhoja, sellasiksi ei Hyvinkään juottoloista voi kutsua yhtäkään.
- nykyään räkälöitä
Joskus kauan sitten meillä oli Sipin yökerho....oi niitä aikoja! Onneksi olin silloin nuori.
- Tanssittaako?
Hopealyhty
- tynde
Ilonassa on välillä "monen ikäistä"!
- Hyvinkään pimu
Ilonassa on usein elävää musiikkia ja tanssit aikuisten ihmisten makuun. Muutenkin viihtyisä ja kiva paikka. Ikähaarukka alkaa yleensä 25-vuotiasta ylöspäin, ainakin omien havaintojen mukaan. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243