Hassanin (28) ja Maritin (52) rakkaudessa ryppyjä

Maikki65,

9

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maikki65.

Lisäys vielä edelliseen:

Maahanmuuttoviraston perheenyhdistämisosaston vt päällikkö Katinka Hartmann vahvistaa, että ulkomaalaiset naiset pääsevät Norjaan ulkomaalaisia miehiä helpommin perheenyhdistämisen kautta.

“Lemmittyään Norjaan hakevat naiset saavat miehiä useammin kielteisen päätöksen etupäässä siksi, koska perheenyhdistämistä hakevan on elätettävä mielitiettynsä Norjassa. Meidän näkemyksemme mukaan naiset erinäisistä syistä johtuen eivät ole yhtä tiukasti kiinni työelämässä kuin miehet. Varsinkin nuoremmista naisista monet työskentelevät useammin osa-aikaisesti ja viettävät enemmän aikaa kotosalla”, Hartmann selittää.

---

Onko Suomessa samoin? Ovatko miehet ja naiset tasa-arvoisia? Suomessahan naisen euro on jo lähtökohtaisesti 80 centtiä? Voiko esim. kohdallani olla niin, että kun teen sairaudestani johtuen töitä vain osa-aikaisesti niin minun on turhaa haaveilla, että rakkaani voisi joskus muuttaa Suomeen? Missä tässä maailmassa on oikeudenmukaisuus, kysyisin vaan!!!

• Taasnäitä

"Missä tässä maailmassa on oikeudenmukaisuus, kysyisin vaan!!! "

Totta kai olisi paljon oikeudenmukaisempaa, että minä elättäisin kultalutusesi etkä sinä. Jostain syystä se ei vain kiinnosta minua. En tiedä miksi ajattelen niin, voisitko auttamaan minua pääsemään tästä päähänpinttymästä, että jokaisen olisi vastattava omista valinnoistaan?

• ei vääryys

Valitettavasti, kun olet Suomen kansalainen, niin silloin tuloilla ei ole mitään merkitystä. Eli saa oleskeluluvan, vaikka olisit työtön.

Jos olet muun maan kansalainen, niin sinun on pakko olla kokopäiväisesti töissä, jotta saisit puolisosi Suomeen. Oli sitte lupaa vailla mies tai nainen. Onneksi on niin, kauheeta olisi, jos sossupummit sais tuoda lisää sossupummeja elätiksi.

• Maikki65.
        Taasnäitä kirjoitti:

"Missä tässä maailmassa on oikeudenmukaisuus, kysyisin vaan!!! "

Totta kai olisi paljon oikeudenmukaisempaa, että minä elättäisin kultalutusesi etkä sinä. Jostain syystä se ei vain kiinnosta minua. En tiedä miksi ajattelen niin, voisitko auttamaan minua pääsemään tästä päähänpinttymästä, että jokaisen olisi vastattava omista valinnoistaan?

Kiitos vaan tällekin suomalaiselle miehelle kannatuksesta.
        Sinulle ei vain tainnut tulla mieleen, että minä -65 syntyneenä ja jo 16 vuotiaana töihin menneenä olen ehtinyt maksamaan aika paljon veroja!!!
        Sairastuin muuten suomalaisen ex-mieheni henkisen väkivallan takia.
        Tekisi mieli kirjoittaa suoraan mitä teistä suomalaisista rasisti miehistä ajattelen, mutta olkoon, siinä menisi helmiä SIOILLE!!!
        Sehän se on oikein että matkustatte Thaimaaseen ja ostatte itsellenne nuoren thaitytön vaimoksi, mutta sitten jos vanhempi suomalainen nainen rakastuu itseään nuorempaan ulkomaalaiseen mieheen, niin sehän on tietenkin väärin???

• huuhhhhaaa
        Maikki65. kirjoitti:

Sinulle ei vain tainnut tulla mieleen, että minä -65 syntyneenä ja jo 16 vuotiaana töihin menneenä olen ehtinyt maksamaan aika paljon veroja!!!
        Tekisi mieli kirjoittaa suoraan mitä teistä suomalaisista rasisti miehistä ajattelen, mutta olkoon, siinä menisi helmiä SIOILLE!!!
        Sehän se on oikein että matkustatte Thaimaaseen ja ostatte itsellenne nuoren thaitytön vaimoksi, mutta sitten jos vanhempi suomalainen nainen rakastuu itseään nuorempaan ulkomaalaiseen mieheen, niin sehän on tietenkin väärin???

Ai jaa, nyt sitten kaikki suomalaiset miehet on perseestä?

• 246885677
        Maikki65. kirjoitti:

Maikki hyvä suhtaudut rasistisesti thaimaalaisiin naisiin.

• 231123231

"Suomessahan naisen euro on jo lähtökohtaisesti 80 centtiä? "

Lähtökohtaisesti? Mitä oikein horiset? Samoissa ammateissa työskentelevien miesten ja naisten euro on kyllä ihan saman suuruinen. Naisia on vain enemmän ns. matalapalkka-aloilla.

"Voiko esim. kohdallani olla niin, että kun teen sairaudestani johtuen töitä vain osa-aikaisesti niin minun on turhaa haaveilla, että rakkaani voisi joskus muuttaa Suomeen? Missä tässä maailmassa on oikeudenmukaisuus, kysyisin vaan!!! "

Niinhän se on, että kaikilla ei ole mahdollisuutta kaikkeen. Sinä et voi ostaa uutta Mersua ja naapuri voi. Oletko siis kärsinyt vääryttä? Jos naapuri on niin daiju, että käyttää omaa maksuvoimaansa tuottaakseen itselleen leikkikaverin kehitysmaasta, niin omapahan on häpeänsä. Minkä valtakunnan oikeustajun mukaan kaikilla pitäisi olla sama mahdollisuus?

• Taasnäitä
        Maikki65. kirjoitti:

No jos on jo 16-vuotiaasta lähtien ollut töissä niin siinä on varmaan kerennyt laittaa niin paljon syrjään, että sillä jo elelee vaikka loppuelämänsä kultalutusen kotimaassa. Tässähän näyttää elämän nautintavaihe olevan alkamassa jollekin kultapusun kainalossa hänen lämpöisessä kotimaassaan.

• thug disposal

hassanilla lienee jo nuori vaimo tai ainankin ottaa sellaisen.ei hänen mainitut sukulaiset jotka korkeahkossa asemassa islamhierarkiassa voi tukea pojan avioliittoa vanhan lehmän kanssa joka ei hedelmällinen.ilman että myös jälkeläisen synnyttävä tulee aikanaan kuvaan mukaan.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      158
      6420
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1844
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      43
      1545
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1110
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1039
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      971
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      950
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      898
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    Aihe