Marhaba siskot!
Onko teillä ollut vastaavia ongelmia suhteessanne maahanmuuttoviraston taholta kuten
http://rahmispossu.net/2012/10/06/maahanmuuttovirasto-epailee-maritin-ja-hassanin-rakkauden-aitoutta/
Hassanilla ja Maritilla on ollut?
Miten tällaisessa tilanteessa on viisainta toimia?
Hassanin (28) ja Maritin (52) rakkaudessa ryppyjä
9
397
Vastaukset
- Maikki65.
Lisäys vielä edelliseen:
Maahanmuuttoviraston perheenyhdistämisosaston vt päällikkö Katinka Hartmann vahvistaa, että ulkomaalaiset naiset pääsevät Norjaan ulkomaalaisia miehiä helpommin perheenyhdistämisen kautta.
“Lemmittyään Norjaan hakevat naiset saavat miehiä useammin kielteisen päätöksen etupäässä siksi, koska perheenyhdistämistä hakevan on elätettävä mielitiettynsä Norjassa. Meidän näkemyksemme mukaan naiset erinäisistä syistä johtuen eivät ole yhtä tiukasti kiinni työelämässä kuin miehet. Varsinkin nuoremmista naisista monet työskentelevät useammin osa-aikaisesti ja viettävät enemmän aikaa kotosalla”, Hartmann selittää.
---
Onko Suomessa samoin? Ovatko miehet ja naiset tasa-arvoisia? Suomessahan naisen euro on jo lähtökohtaisesti 80 centtiä? Voiko esim. kohdallani olla niin, että kun teen sairaudestani johtuen töitä vain osa-aikaisesti niin minun on turhaa haaveilla, että rakkaani voisi joskus muuttaa Suomeen? Missä tässä maailmassa on oikeudenmukaisuus, kysyisin vaan!!!- Taasnäitä
"Missä tässä maailmassa on oikeudenmukaisuus, kysyisin vaan!!! "
Totta kai olisi paljon oikeudenmukaisempaa, että minä elättäisin kultalutusesi etkä sinä. Jostain syystä se ei vain kiinnosta minua. En tiedä miksi ajattelen niin, voisitko auttamaan minua pääsemään tästä päähänpinttymästä, että jokaisen olisi vastattava omista valinnoistaan? - ei vääryys
Valitettavasti, kun olet Suomen kansalainen, niin silloin tuloilla ei ole mitään merkitystä. Eli saa oleskeluluvan, vaikka olisit työtön.
Jos olet muun maan kansalainen, niin sinun on pakko olla kokopäiväisesti töissä, jotta saisit puolisosi Suomeen. Oli sitte lupaa vailla mies tai nainen. Onneksi on niin, kauheeta olisi, jos sossupummit sais tuoda lisää sossupummeja elätiksi. - Maikki65.
Taasnäitä kirjoitti:
"Missä tässä maailmassa on oikeudenmukaisuus, kysyisin vaan!!! "
Totta kai olisi paljon oikeudenmukaisempaa, että minä elättäisin kultalutusesi etkä sinä. Jostain syystä se ei vain kiinnosta minua. En tiedä miksi ajattelen niin, voisitko auttamaan minua pääsemään tästä päähänpinttymästä, että jokaisen olisi vastattava omista valinnoistaan?Kiitos vaan tällekin suomalaiselle miehelle kannatuksesta.
Sinulle ei vain tainnut tulla mieleen, että minä -65 syntyneenä ja jo 16 vuotiaana töihin menneenä olen ehtinyt maksamaan aika paljon veroja!!!
Sairastuin muuten suomalaisen ex-mieheni henkisen väkivallan takia.
Tekisi mieli kirjoittaa suoraan mitä teistä suomalaisista rasisti miehistä ajattelen, mutta olkoon, siinä menisi helmiä SIOILLE!!!
Sehän se on oikein että matkustatte Thaimaaseen ja ostatte itsellenne nuoren thaitytön vaimoksi, mutta sitten jos vanhempi suomalainen nainen rakastuu itseään nuorempaan ulkomaalaiseen mieheen, niin sehän on tietenkin väärin??? - huuhhhhaaa
Maikki65. kirjoitti:
Kiitos vaan tällekin suomalaiselle miehelle kannatuksesta.
Sinulle ei vain tainnut tulla mieleen, että minä -65 syntyneenä ja jo 16 vuotiaana töihin menneenä olen ehtinyt maksamaan aika paljon veroja!!!
Tekisi mieli kirjoittaa suoraan mitä teistä suomalaisista rasisti miehistä ajattelen, mutta olkoon, siinä menisi helmiä SIOILLE!!!
Sehän se on oikein että matkustatte Thaimaaseen ja ostatte itsellenne nuoren thaitytön vaimoksi, mutta sitten jos vanhempi suomalainen nainen rakastuu itseään nuorempaan ulkomaalaiseen mieheen, niin sehän on tietenkin väärin???Ai jaa, nyt sitten kaikki suomalaiset miehet on perseestä?
- 246885677
Maikki65. kirjoitti:
Sehän se on oikein että matkustatte Thaimaaseen ja ostatte itsellenne nuoren thaitytön vaimoksi, mutta sitten jos vanhempi suomalainen nainen rakastuu itseään nuorempaan ulkomaalaiseen mieheen, niin sehän on tietenkin väärin???Maikki hyvä suhtaudut rasistisesti thaimaalaisiin naisiin.
- 231123231
"Suomessahan naisen euro on jo lähtökohtaisesti 80 centtiä? "
Lähtökohtaisesti? Mitä oikein horiset? Samoissa ammateissa työskentelevien miesten ja naisten euro on kyllä ihan saman suuruinen. Naisia on vain enemmän ns. matalapalkka-aloilla.
"Voiko esim. kohdallani olla niin, että kun teen sairaudestani johtuen töitä vain osa-aikaisesti niin minun on turhaa haaveilla, että rakkaani voisi joskus muuttaa Suomeen? Missä tässä maailmassa on oikeudenmukaisuus, kysyisin vaan!!! "
Niinhän se on, että kaikilla ei ole mahdollisuutta kaikkeen. Sinä et voi ostaa uutta Mersua ja naapuri voi. Oletko siis kärsinyt vääryttä? Jos naapuri on niin daiju, että käyttää omaa maksuvoimaansa tuottaakseen itselleen leikkikaverin kehitysmaasta, niin omapahan on häpeänsä. Minkä valtakunnan oikeustajun mukaan kaikilla pitäisi olla sama mahdollisuus? - Taasnäitä
Maikki65. kirjoitti:
Sehän se on oikein että matkustatte Thaimaaseen ja ostatte itsellenne nuoren thaitytön vaimoksi, mutta sitten jos vanhempi suomalainen nainen rakastuu itseään nuorempaan ulkomaalaiseen mieheen, niin sehän on tietenkin väärin???No jos on jo 16-vuotiaasta lähtien ollut töissä niin siinä on varmaan kerennyt laittaa niin paljon syrjään, että sillä jo elelee vaikka loppuelämänsä kultalutusen kotimaassa. Tässähän näyttää elämän nautintavaihe olevan alkamassa jollekin kultapusun kainalossa hänen lämpöisessä kotimaassaan.
- thug disposal
hassanilla lienee jo nuori vaimo tai ainankin ottaa sellaisen.ei hänen mainitut sukulaiset jotka korkeahkossa asemassa islamhierarkiassa voi tukea pojan avioliittoa vanhan lehmän kanssa joka ei hedelmällinen.ilman että myös jälkeläisen synnyttävä tulee aikanaan kuvaan mukaan.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586420
- 511844
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes431545- 541110
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48971Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887