Lolita vaatteet

azunjau

Eli olen aloittamassa lolita pukeutumista, ja etsiskelen itselleni ekaa mekkoa =) (Omistan jo muutamia lolita tyylisiä hame/paita yhdistelmiä ja asusteita)
Olen katsonut jo Sweet-Sweet Shopin, mutta vaikuttaa jotenkin että se ei ole enää kovin aktiivisessa tominnassa...? Myös harajuku (pettymys), morticia (en etsi gothic-lolia) ja cloudberry lady on katsottu (pieni valikoima, ja kivat väri-yhdistelmät loppuunmyyty)

Japanista en oikein uskalla tilata...

Sitten löysin sellaisen kuin LightInTheBox, ja sielä oli ihania loli-mekkoja, uskaltaako tilata/ onko joku muu tilannu?

Ja onko muita kauppoja joita tietäisitte?

10

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MilkyChoco

      No itse löysin mainitsemastasi LightInTheBox ista mahtavan puvun

      • LITB?

        Olet siis tilannut LITB:ista? Onko ollut luotettava, vai onko ilmennyt ongelmia?


      • Lollari
        LITB? kirjoitti:

        Olet siis tilannut LITB:ista? Onko ollut luotettava, vai onko ilmennyt ongelmia?

        En ollut ennen kuullutkaan moisesta kaupasta. Vilkaisin ja ikävä tulla pilaamaan iloa, mutta ainakaan minussa sivusto ei herättänyt luottamusta. Sen lisäksi, että osa mekoista näyttää halvoilta naamiasvaatteilta ja osa ei ole lolitaa nähnytkään (mm. punainen korsetti-minihame yhdistelmä), on epäilyttävää että sivuilla on käytetty suoraan japanilaisten lolitamerkkien nettisivuilta varastettuja kuvia. (mm. muutama talvitakki näyttää olevan Mary Magdalenen) Eli itse en ostaisi mitään heiltä.


    • azunjau

      Ok. =)

      Onko siis siitä sweet-sweetin tominta-aktiivisuudesta tietoa kellään, kun sivuistakaan ei oikein ota tokkua, päivityksiäkään ei oo eikä mitään...?

      • susannar1

        Hei azunjau! Multa löytyis Metamorphosen kermanväriset mamelukit ja Sweet-Swee t Shopin valkoinen karvakaulus ja muhvi. Mamelukit olen ostanut huuto.netistä, enkä ole kertaakaan käyttänyt. Kaulus ja muhvi on tialttu Sweet-Sweet Shopin sivuilta, enkä ole käyttänyt niitä kertaakaan.

        Lähetä viestiä jos innostaa sähköpostiini: [email protected]

        Kuvia voin lähettää sähköpostiisi ja hinta on pieni ja sovittavissa. :)


    • sater cormox,, jussi

      Miten on kaikki sattumat mahdottomia , ei ole sattumia kuka bonjaa miksi sattumat järjestyvät nykyhethi muuttaa kohtalosi, me tuiran alaosaset.

    • napakettu6

      Juu uskaltaa tilata! :)) Olen itsekkin lolita ja olen tilannut sieltä monesti! Toinen mistä kannattaa katsoa on holleyteatime.com! Siellä on vaikka kuinka paljon lolita koruja, koristeita, hameita, paitoja yms. Mekkoja siellä ei ole montaa mutta kun sinulla on mekko niin sieltä kannattaa tilata asuun lisää juttuja :)) Ihana kauppa!

    • lolita2

      Lolita vaatteita löytyy chiringobynanaya.com kaupasta. Se on suomalainen ja sieltä saa mittatilauksellakin jos haluaa. Hintatasokaan ei ole paha.

    • HämmentynytO.o

      Olen tässä jo kauan miettinyt(olen itsekkin aloitteleva lolita) että aika monet lolitat ostavat mekot asusteet ja yms. netistä. Onko se aivan ehdoton juttu että lolita vaatteet pitää netistä ostaa?

    • Jokuloli92

      Toi mitä lolita2 mainitsi niin chiringon pitäjä asuu ilmeisestikin turussa ja siltä voi tilata mittatilauksena niin voi sovittaa paikanpäällä niin ei tarvitse ostaa sikaa säkissä. Näin ainakin ymmärtäisin sen mainoksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe