kilpisjärviläisille hatun nosto

beretta

luin posarista jutun jossa kauppaa ryöstäneet rosvot napattiin kiinni kauppiaan ja kylänmiesten voimin...näin toimii oikea yhteiskunta. Hyvä. poliisi kaukana ...mitäs teet ?hyvä jätkät ja naiset jos heitä mukana oli !! täällä meillä päin ei tuommosta tapahdu jos joku ryöstetään tai hakataan , siihen ei saa puuttua...joutuu itte syytettyjen penkille. kiilusilmä,valtion laskuun toimiva asianajaja vääntää jutun sinun niskaan ja limaniskat saa korvauksia taas valtiolta...kun heitä on "syyttä" syytetty. kokemusta on.omasta takaa. toivottavasti tuolla kilpparin suunnassa ei käy samoin. p.s. mänttäsittähän edes vähän turpaan ?

14

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, toivottavasti ei tämä uutinen leviä kovin laajalle. Homma on paikallisten toimesta hoidettu, ei kysytä, löitkö vai et. Vaarana on, että jos leviää iltasanomiin tai muihin huuhaa-lehtiin, juttu ei ole todellakaan loppuunkäsitelty.

      Hyvin Mikko toimi, annetaan asian painua unholaan. Julkisuus ei ole aina hyvästä.

      • mammamia

        tääältä ruottista oletta te aikamoisia olipa paikallisilla kova kaljahätä


      • tutkitaan asia
        mammamia kirjoitti:

        tääältä ruottista oletta te aikamoisia olipa paikallisilla kova kaljahätä

        Oman käden oikeutta ei saa kukaan käyttää vaikka olis paikallinen tupakki ja kaljarosvo kiinni otettaessa joten asia varmaan tutkitaan tarkoin paikallisten touhut tutkitaan tarkoin
        mitä on tapahtunut todellisuudessa ja pidetään asia yllä


      • kilpisasukki

        Tämä rikos pitää selvittää täysin ja tieto levittää koko taiat olla täysjuntti kun kannatat varkautta hiljaisesti hoidettavaksi ei tätä suurrikosta paikallisesti hoideta
        vaan aina rikokset hoidetaan käräjäsaleissa etkö sitä tiedä no jos koulupohja puuttuu eihän sitä tiedä silloin sekin täytyy ymmärtää tätä rikosta ei selvitä mitenkään Mikon toimesta vaan viranomaisten toimesta eikä missään tapauksessa painu unholaan Lehtien toimen kuvaan kuuluu aina julkistaa
        rikokset sillä ei ole merkitystä onko julkisuus hyvästä tai pahasta
        Onneksi nämä idioottimaiset ajatukset täällä ei voisi vähempää kiinnostaa


    • mikäs siinäki on

      Porovarkaita ei vaan saaha mitenkään kiinni.

      • fgiais

        Ehkä nyt saadaan kiinni nyt tutkitaan tarkoin poromiesten lihavarastot


      • saananmökki
        fgiais kirjoitti:

        Ehkä nyt saadaan kiinni nyt tutkitaan tarkoin poromiesten lihavarastot

        Totta nyt tutkitaan näiden miesten lihavarastot hyvä juttu


    • beretta

      kyllä tällä enontekiön saitilla kukkii näköjään koko suomen rikkain "aivopieru" kasvusto !! he.....i,jos rosvot on otettu kiinni ja hyvin toimittu,niin eiköhän joku pösilö jo sekota porot ja poronlihat samaan syssyyn....voi kiesus !! eikä nuo näy osaavan edes kirjottaa oikein....

      • buretta

        Oliko varkaat poromiehiä


    • Jäkälä1

      Onkos kellään tietoa, mistä asti net poliisit tuli? Elikkä oliko Enintekiöllö partio, vai joutuko muoiniolaiset kaasuttelen vastaan? Ja joko se rajavartioston osasto on Kilpikseltä poies komennettu?

    • fiikrr,

      oliko varkaat poromieihiä he he olet aika sairas ihminen.

    • oikea rikollisuus

      Täällä suurinosa varkkauksista on niitä porovarkauksia, kummallista kuinka niiden tutkimiseen ei laiteta enempi voimavaroja. Tuollaset myymälävarkaat nyt nappaa kuka vaan.

      • eenokkipieras

        Sehän täällä tiedetään mutta ethän sinä mene tekemään rikosilmoitusta naapurilihakarjanhoitajasta sehän rikkoo naapurisuhteet
        Eikä tämä ole varastamista lainathan vaan
        Tietty jos karjahoitaja varastaa kaljatupeleita ja tupakkia sehän on rosvoamista


    • **********

      Hyvä, hyvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      280
      681
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe