luin posarista jutun jossa kauppaa ryöstäneet rosvot napattiin kiinni kauppiaan ja kylänmiesten voimin...näin toimii oikea yhteiskunta. Hyvä. poliisi kaukana ...mitäs teet ?hyvä jätkät ja naiset jos heitä mukana oli !! täällä meillä päin ei tuommosta tapahdu jos joku ryöstetään tai hakataan , siihen ei saa puuttua...joutuu itte syytettyjen penkille. kiilusilmä,valtion laskuun toimiva asianajaja vääntää jutun sinun niskaan ja limaniskat saa korvauksia taas valtiolta...kun heitä on "syyttä" syytetty. kokemusta on.omasta takaa. toivottavasti tuolla kilpparin suunnassa ei käy samoin. p.s. mänttäsittähän edes vähän turpaan ?
kilpisjärviläisille hatun nosto
14
442
Vastaukset
No, toivottavasti ei tämä uutinen leviä kovin laajalle. Homma on paikallisten toimesta hoidettu, ei kysytä, löitkö vai et. Vaarana on, että jos leviää iltasanomiin tai muihin huuhaa-lehtiin, juttu ei ole todellakaan loppuunkäsitelty.
Hyvin Mikko toimi, annetaan asian painua unholaan. Julkisuus ei ole aina hyvästä.- mammamia
tääältä ruottista oletta te aikamoisia olipa paikallisilla kova kaljahätä
- tutkitaan asia
mammamia kirjoitti:
tääältä ruottista oletta te aikamoisia olipa paikallisilla kova kaljahätä
Oman käden oikeutta ei saa kukaan käyttää vaikka olis paikallinen tupakki ja kaljarosvo kiinni otettaessa joten asia varmaan tutkitaan tarkoin paikallisten touhut tutkitaan tarkoin
mitä on tapahtunut todellisuudessa ja pidetään asia yllä - kilpisasukki
Tämä rikos pitää selvittää täysin ja tieto levittää koko taiat olla täysjuntti kun kannatat varkautta hiljaisesti hoidettavaksi ei tätä suurrikosta paikallisesti hoideta
vaan aina rikokset hoidetaan käräjäsaleissa etkö sitä tiedä no jos koulupohja puuttuu eihän sitä tiedä silloin sekin täytyy ymmärtää tätä rikosta ei selvitä mitenkään Mikon toimesta vaan viranomaisten toimesta eikä missään tapauksessa painu unholaan Lehtien toimen kuvaan kuuluu aina julkistaa
rikokset sillä ei ole merkitystä onko julkisuus hyvästä tai pahasta
Onneksi nämä idioottimaiset ajatukset täällä ei voisi vähempää kiinnostaa
- mikäs siinäki on
Porovarkaita ei vaan saaha mitenkään kiinni.
- fgiais
Ehkä nyt saadaan kiinni nyt tutkitaan tarkoin poromiesten lihavarastot
- saananmökki
fgiais kirjoitti:
Ehkä nyt saadaan kiinni nyt tutkitaan tarkoin poromiesten lihavarastot
Totta nyt tutkitaan näiden miesten lihavarastot hyvä juttu
- beretta
kyllä tällä enontekiön saitilla kukkii näköjään koko suomen rikkain "aivopieru" kasvusto !! he.....i,jos rosvot on otettu kiinni ja hyvin toimittu,niin eiköhän joku pösilö jo sekota porot ja poronlihat samaan syssyyn....voi kiesus !! eikä nuo näy osaavan edes kirjottaa oikein....
- buretta
Oliko varkaat poromiehiä
- Jäkälä1
Onkos kellään tietoa, mistä asti net poliisit tuli? Elikkä oliko Enintekiöllö partio, vai joutuko muoiniolaiset kaasuttelen vastaan? Ja joko se rajavartioston osasto on Kilpikseltä poies komennettu?
- fiikrr,
oliko varkaat poromieihiä he he olet aika sairas ihminen.
- oikea rikollisuus
Täällä suurinosa varkkauksista on niitä porovarkauksia, kummallista kuinka niiden tutkimiseen ei laiteta enempi voimavaroja. Tuollaset myymälävarkaat nyt nappaa kuka vaan.
- eenokkipieras
Sehän täällä tiedetään mutta ethän sinä mene tekemään rikosilmoitusta naapurilihakarjanhoitajasta sehän rikkoo naapurisuhteet
Eikä tämä ole varastamista lainathan vaan
Tietty jos karjahoitaja varastaa kaljatupeleita ja tupakkia sehän on rosvoamista
- **********
Hyvä, hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten280681- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483