Kaunis, puhuttelevan virsi. Mun lempivirsi.
http://www.youtube.com/watch?v=459OMX2l4fk
Kuunnelkaa
1
153
Vastaukset
- yks veisaaja
Kiitos! Kyllä nämä kaksi kosksettavaa virttä 392 ja 374 ovat myös minun lempivirsiä. Mutta niitä on paljon paljon muitakin.
Nämä sopisivat hyvin myös ehtoollisvirsiksi,mutta eipä niitä juuri koskaan veisuuteta kirkossa ja messussa. Ehkä maalisituneet papit ja kanttorit pelkäävät että jos vielä joku Jeesukseen uskovaksi voi tulla.
Onkohan se maailman pahin asia,sopinee kysyä ? Ne samat virret pyrörivät joka messussa.Kyllä kyllästyttää.Virsikirjassa on kuitenkin runsaasti valinnan varaa.
Ei seurakuntalaisia kuunnella-miksi ei ??? En käy ketään enää äänestämässä seurakuntavaaleissa tästä syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331309Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105955
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43903- 66755
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645