Naturdiet kuuri

millionC

Olisiko täällä muitakin Naturdiet/Nutrilett kuuria aloittelevia?

Olen kaksi kertaa ennenkin käyttänyt näitä tuotteita, kummallakin kerralla laihtunut n. 12kg jonka jälkeen aina palannut samoihin ruokailutottumuksiin, paljon tosin vaikuttaa se että sairastan ahmimishäiriötä. Hain siihen lääkäriltä apua, pyysin ahmimista hillitseviä lääkkeitä mutta sain vain lähetteen juttelemaan psykologin kanssa. Nyt tuntuu ettei terveyskeskuksesta saa apua joten yritän itsekseen.

Ennen on ollut tiukka linja, pelkästään Naturdiet-juomia. Nyt ajattelin vähän höllätä kuitenkin niin, että suurin osa syömisistä koostuu juomista ja loput terveellisistä vaihtoehdoista, josko sen avulla jaksaisi pitempään ilman ahmimiskohtauksia jotka onnekseni ovat alkaneet vähenemään jo muutenkin.

Ahmimishäiriön ansiosta mitat 163cm/148kg.. Ennen ainakin on ensimmäiset 5 kg lähteneet ihan muutamassa päivässä joten motivaatio nousee mukavasti mitä lähemmäs pääsen 130 kg:ta. Muuten kyllä olisin juomilla vaikka kuinka pitkään, ahmiminen kuitenkin aina tekee laihdutukselle stopin.

Olisi mukavaa kun olisi laihdutusseuraa täällä, pysyisi ruodussa paremmin kun täytyisi aina kertoa edistymisestä :) Juomat tilasin tänään, josko ensi viikon alussa voisi aloittaa. Iltasyöminen on ollut paha tapa, nyt juomien aloittamiseen asti yritän korvata iltasyömisen pullollisella vettä.

19

9573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mussuttaja

      Minä alotin karppaamisen pari viikkoa sitten jätin vaan turhat hiilarit pois syön kolme kertaa päivässä ja juon paljon vettä neljä kiloa on lähtenyt lähtöpaino oli 93 nyt 88.2 ja pituutta 158.cm

    • Ziva´s

      Hei, olen täysnutrannut nyt huomenna torstaina viikon. Kovaa tämä on mutta nyt kun on pahin alku mennyt ohi, niin usko on kasvanut sitä mukaa:) jospas tämä tästä onnistuu? Olen kerran aikaisemmin täysnutrannut ja painoa lähti 17kg ja kilot ovat pysyneet pois. Nyt on tavoitteena -10kg ja haaveena -20kg. Huomenna käyn puntarilla kun viikko tulee täyteen.
      Tsemppiä sinulle ja kaikille laihduttajille.

    • Moro ja tsemiä! Itte oon ollu ene-dietillä eli nimenomaan Naturdiet ja Nutrilett safkoilla 17 viikkoo ja kaiken kaikkiaan lahduttanut 21 viikkoo ja pudottanu 28 kg ylipainosta 21 kg pelkällä enellä. Kirjotin oman tarinani vinkkeineen muut dieetit kohtaan otsikolla: ENE-DIETTI, ENE DIEETTI ELI VLCD

    • millionC

      No nyt sai aloittajakin vihdoinkin juomat.. 2 päivää olen juonut 2-3 juomaa päivässä, nesteitä on alkanut lähtemään. Vettä pitäisi juoda lisää, hyvä kun edes 0.5l tulee sitä juotua..

      Täysnutraus olisi se minkä painonpudotus motivoisi eniten, kokemuksen perusteella kuitenkin jossain vaiheessa alkaa tekemään normaalia ruokaa niin paljon mieli että alkaa repsahtamaan kuurista liikaa. Nyt kun vain osanutraa, niin tuntuu ettei mitään tapahdu, vaikka nesteitä onkin lähtenyt. Ehkäpä ensi viikolla alkaa olo tuntumaan kevyemmältä/pirteämmältä niin motivaatiokin kasvaa.

      Tsemppiä teille muille painonpudotukseen, mukavaa kun osallistutte tähän keskusteluun!

    • Ziva´s

      Hei, minulla alkoi tänään viides viikko nutrausta. Paino tippunut 11kg. Hyvässä vauhdissa ollaan. Otin nyt mukaan yhden aterian, eli kanasalaatin joka korvaa yhden nutrilettpussin. Näillä mennään ainakin 3-4vkoa eteenpäin ja sit astuu kuvioon mukaan myös ravintoterapeutti. Tavoite olisi -20kg, katsotaan kui akan käy? Tsemi on kyllä vielä niin kova etten edes epäile epäonnistuvani:) Tahtotila on hyvä.
      Kaikille laihduttajille rautaista tahdonvoimaa!

    • Kevyempienskesänä?

      Täällä kans yks täys nutraaja ilmottautuu joukkoon :)
      Kolmas päivä takana ja menetettyjä kiloja jo 2kg, hyvä jatkaa eteenpäin siis alaspäin.

      Tänään oli kyllä semmonen ärsytys päivä ruuan suhteen mutta mieliteoille en antanut periksi ollenkaan, enkä ole suuhuni muuta laittanut ku suklaan makusta pirtelöä. Kiloja olisi monta tiputettavana vielä, varmaanki 35kg :(

    • VLCD

      Tässä yksi eneläinen myös. Viides päivä menossa ja painoa lähtenyt reilut 3 kg. Syön myös kokolihaa ja juustoa lisäksi. Kasvikset ei meinaa maistua. Päänsärkyä oli vain aloitusta edeltävänä päivänä. Aloittamisen jälkeen vain kummia epätodellisia oloja. Kiusaukset ei vaivaa ollenkaan.

      Tiputettavaa noin 30kg.

    • millionC

      Aloittaja täällä huutelee.. Painoa on vähintään kolmisen kiloa lähtenyt osanutraamalla, varmaan jatkossa tulee otettua juomia enemmän kun ei kunnon ruoka enää oikein maistu. Leivän syönti on jäänyt melkein kokonaan pois ihan itsestään ja päivisin ei tahdo edellisenä päivänä tehty ruoka maistua. Ahmimishäiriöstä kärsivänä välillä iskee iltasyöminen mutta nää juomat tuntuu vähän hillitsevän ruuanhimoa. Nyttenkin on parempana vaihtoehtona Naturdiet-juoma menossa :) Tarviikin heti tehdä uusi tilaus kun alkaa juomat loppumaan.

      Mitä VLCD-tuotteita te muut käytätte ja miten teillä päivisin menee ruokailut?

      Itselläni ei ole pahemmin mitään rytmiä kun olen päivät kotona, aamulla ensimmäiseksi juoma/juoma ja jogurtti/jos aamupala unohtuu niin seuraavaksi on lounas normaalia ruokaa silloin kun sattuu maistumaan. Kun mies tulee töistä kotiin, kahvia, jogurtti ja juoma. Kuuden aikoihin päivällinen normaalia ruokaa. Hyvällä tuurilla ilta menee yhdellä juomalla jos ei ahmimishimo iske ja tule syötyä vähän mitä sattuu löytymään, onneksi ahmimishäiriö on menossa parempaan suuntaan kun aloitti VLCD:n ja ruokamäärät ovat pienentyneet huomattavasti (nykyisin ''ahmimiskohtaus'' sisältää yleensä jogurtin ja kaksi leipää (ostetaan sentään vain tummaa leipää) tai sitten päivälliseltä jäänyttä ruokaa, joillekin ihan normaali ateria mutta ahmimiskohtaus iskee vaikka ei olisi yhtään nälkä ja on vain pakko syödä jotain)

      Ruokailujen lisäksi välillä tulee naposteltua muutakin esim. kahvin kanssa jotain makeaa, yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja pitää kädet tiukasti vain juoman ympärillä. Haluaisin täysnutrata mutta pelkään sen menevän samalla tavalla puihin kuin edellisilläkin kerroilla kun on alkanut tekemään mieli normaalia ruokaa.

    • Miljakainen50w

      Ilmoittaudun minäkin uusi nutraaja joukkoon, täysnutrata aion ensin n.viikon. Sitten pidettävä parin päivän tauko loman takia, mutta nutrausta tarkoitus jatkaa sen jälkeen.
      Varattuna on nutriletin kanakeittoa ja suklaapirtelöitä. Kiloja on pudotettavana reilusti, pitää jakaa määrä 10 kg pudotuseriin niin kannustaa paremmin. Liikuntaa eli kävelyä aion harrastaa niinkuin ennenkin lähes päivittäin.

    • Miljakainen50w

      Hyvin meni eka päivä nutratessa, en syönyt mitään ylimääräistä ja kävin kävelemässä pienen lenkin.
      Paino on aamulla 1,2 kg vähempi. Tästä on hyvä jatkaa, alun nopea pudotus kannustaa vaikka nesteiden lähtemisestä kyse.
      Parasta tässä dieetissä on, ettei tarvii miettiä mitä söis ja miten paljon, mutta tällä ei tietty opi järkevää ruokavaliota.

    • Miljakainen50w

      Neljäs päivä alkaa täysnutraten. Hyvin on mennyt, ei ole ollut isompi nälkä enkä ole tuntenut houkutusta syödä tavallista ruokaa.
      Neljä nutripussia olen käyttänyt päivässä, pitää pyrkiä siihen viiteen niinkuin suositus on.

      • Nyt tai ei koskaan

        Minulla on nyt neljäs nutrauspäivä menossa. Painoa on pudonnut noin 3 kg (nesteitä siis). Hyvin on jaksanut ainakin toistaiseksi. Tavoitteena on 10 viikkoa nutrausta lisättynä kasviksilla ja pienellä proteiiniannoksella per pv.

        Työpäivinä on hankalampi ylläpitää tasaista pussirytmiä ja juoda tarpeeksi, mutta eiköhän tämä tästä.


    • Menox

      Muutaman kuukauden vanha ketju, mutta löytyykö nutraajia nyt joulun jälkeen? Onko kukaan tehnyt uudenvuoden lupauksia?
      Itsellä nyt viides päivä menossa täysnutrausta ( zero cocis).. pari kiloa vasta lähtenyt nesteitä.. Lähtöpaino 86kg/163cm.
      Olisi kiva jos ketjua jatkettaisiin näin uv:n kunniaksi :D

      • Nirppi

        Hep, täällä on!
        176cm/97kg lähtömittoina ja aloitin nutraamaan 2.1 ja hiukan kangertelee tää lähtö. Olen myös juonut pepsi maxia tai zero colaa. Syönyt olen pussien lisäksi kanaa ja salaattia, tosin todella vähän! Kahvia tietenkin!


    • nirppi

      Tänään aamulla hyppäsin puntarille ja aloituksesta -3,9kg.
      Tsemppiä muillekin!

    • Pipetti

      Hei! Täällä uusi laihuttaja llähössä käyntiin! Olen laihtunut jo ennestään nn. -10 kg ja nyt aloitan suht. rauhallisen laihutuksen naturidieteillä. 2-4 päivässä on ajatuksena ja n. 20 kiloa vielä pois!
      Tsemppiä kaikille!

      • teea1

        Katoin et täällähän on ihan tuorekin kirjoitus :) Itsellä pussikuuria takana 3,5 päivää. Alkaa keitot tökkimään, makeat kyllä maistuu, mutta kaipais sitä "suolaistakin". Onko ehdotuksia mitkä olis hyviä? Mulla on vähän sekasin kaikenlaista merkkiä mitä oon tarjouksista ostanut. Kiinnostais ainakin Nutrilettin kanakeitto, tai miksei kasviskeittokin, mut kannattaako ostaa isoa laatikkoa, kun nuo suolaset on ollut aina vaikee saada alas? Onko naturdietillä keittoja?


    • hildatildaliikaa

      mäkin liityn mukaan:) alotan aluks täys natur dietin ja siitä sit aina korvaan muutaman viikon välein juoman oikealla ruoalla. tiputettavaa ei ole paljoa noin 10kiloa jäis raskaudesta. oikeastaa olen nytkin normaali painonen mutta olen aina ollut silti sen 10kiloa kevyempi kun nyt. mitat on 155/55. urheilen aika paljon joten onhan tää melkosta terveydellä leikkimistä. itselläkin on syömishöiriö tausta joten olen otttanut painorajaksi 44kiloa ettei lähde lapasesta jos alkaa ropisemaan liikaa. tsemppiä kaikille

    • Botharegood

      Nutrlitet vs naturdiet?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe