Aikaisemmin olen paastonnut 2 kertaa ja ostanut Vogelin valmiin paastopaketin. Nyt ajattelin kuitenkin päästä halvemmalla ja kipaista apteekista Glaubersuolaa suolihuuhtelupussin. Kaupasta sitten hyväksi todettuja Biotta -mehuja ja edullisia muita. Mutta, mitäs ne siellä apteekissa tuumaa kun haluan tuollaisen laitteen ostaa? Onko ne esillä, eli voinko mennä sen kanssa suoraan kassalle? Vai tuleeko uteluja "mihis sä sitä tarvitset?"
Suolihuuhtelupussin ostaminen?
5
182
Vastaukset
- paastoaja
Ei tule uteluja. Osta suoraan kassalta.
- Paastoaja
Osta mehulinko ja porkkanoita. Pääset halvemmalla ja saat parempaa mehua.
- paastolle
Siis pitääkö se pussi pyytää kassalta vai onko esillä? Mehulinko maksaa 100-200e, Miten siis tulee halvemmaksi? Ja kaikenlisäksi vihaan porkanamehua, se on aina lentänyt Vogelin valmiista paketista viemäriin...
- tremami
Just hain eilen, ne on sielä laatikoissa, ei ne mitään kysele sanot että haluat suokihuuhtelupussin ( itse sanoin paastoa varten) maksaa n. 7e ja glaubersuola , taisi olla 3e =) Tsemppiä paastolle, itse myös ostan "pakettini" erikseen
-Tremami- - Paastoaja
Mehulinko tulee pitkässä juoksussa halvemmaksi ja itsepuristettu porkkanamehu on niin hyvää ettet tiedä parempaa. Ei voi verrata säilöttyyn mehuun. Tunge siihen kaikki kovat juurekset ja vihannekset. Porkkana, kaali, lanttu, nauris, peruna. Järkyttävän hyvää. Ei voi mehustaa omenaa, mansikkaa jne. pehmeitä hedelmiä.
Hapankaalimehua ei enää biotta tuo Suomeen. Sitä voi tehdä itse uuttamalla hapankaalista. Osta myös Molkosania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002